| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 213 .. 424 425 426 427 428 .. 713 .. 997
15.10.13 14:41
daenu16 

Re: Bräute 2014

Fara: Jo genau, sötti das de Fall sie, denn empfiehl ich dir de Goldschmied sehr gern. Er het natürlich fertigi, ja au in eismatt, und er chan alles mache!!! Üsi sind ja speziell für üs agfertiget – FÜR DÄ PRIS!
Ja genau, sie het au Chräbs gha und isch leider nüm gsund worde. Isch sehr e schwierigi Ziit gsi für üsi Familie und ich vermiss sie jede Tag. Es tuet mir sehr weh, dass sie min Zuekünftige nüme kenneglernt het.
Schön, dass ihr jetzt i sonere schwierige Ziit wend JA zunenand sägä. Ich wünsch dir viel Chraft und tolli Mensche a dinere Site.
Für üs het sDatum au kei eigentlichi Bedütig. Mir hend eifach welle im April – nöd im Summer wenn Hauptsaison isch für Hochzite. Und April isch so üsen Monet womer zämächo sind. A üsem Jahrestag chömmer leider nöd well das isch im 2014 genau a Ostere! Tja…so ist das
Übrigens choschtet üs dChile au 1200 Franke, aber mir hend au dete de Apéro und do isch dMieti für de Konzertflügel auno debi. Ah und mir bringed üsen eigene Pfarrer…das isch amigs auno en Chostepunkt.

Sue: Stiiimmt, du bisch ja scho Ehefrau, drum fallt de Polteri weg.
jo genau das machi au so…TZ chunnt mit und während di einti gschminkt wird, macht di ander Frisur und umgekehrt.
Oooh, das tönt sehr schön mit dene gsprayte Orchideä uf dene Säckli, wow! Bilder?

Taeboyana: Das isch aber mega kuul dass euri Lüüt so viel Erfahrig und Ideä mitbringed. Gell, mich machts amigs au halbe wahnsinnig wenn üsi zämä was planed
Bi soooo gspannt!! Es lauft grad mega viel gheims. Ich plan es Füürwerk für GG. GG plant irgendwas musigmässigs am Apéro (glaub mit TM). TZ und TM sind scho recht am Polteri dra für GG…und und und!
Verstrubleti Häx: Viel Haarspray und dArme schützend vor dFrisur. Mues bi mir au irgendwie goh…riese Tüll Monstrum!
KleineFeder: Aaah, ok danke. Demfall Problem gelöst Taeboyana, oder?

Janedoe: Stiiiimmt, sorry da hani vergesse. Bi üs isch sKursschiff sogar erscht ab April unterwegs….susch hald dFähre. Ja sstimmt!!!
Woooohooow, das sind ja riese Bodewelle!!! Trochesurfe erlaubt bi eu im Huus? haha

Squishy: Ich weiss genau wie ungeduldig dasi gsi bin bis üsi Föteli endlich cho sind…grrrr! Aber wie gseit…s’lohnt sich! Bi au scho gspannt uf eui

Nala: Super…den hender sicher es Füürwerk! Ja mir hend bide Ring zum Glück au de glich Gschmack…das vereifacht vieles…vorallem will ich würkli en gliche Ring han welle…halt eifach au mit Diamäntli (5 für die 5 Johr). Ach mir hend demnach chli e klassischi Gravur. (Herzli) Name & Name 12.04.2014 (Herzli)
Demfall hender etz es Ass im Ärmel: wenn’s hüt nix wird mit dem Zeremoniemeister, hender di erschti wo eu jo sympatisch gsi isch, oder?

Lula: Schallendes Gelächter vorem PC. Das mueni glaub usdrucke und iirahme für die Ziit bis zum Hochziiit. Echt soooo luschtig…i wüsch mer grad dTräne ab!

15.10.13 14:53
daenu16 

Re: Bräute 2014

Me: Bin hüt am Morge grad bi minere Fründin, wo mir dBlueme macht am HZ, im Lade gsi. Mir hend mal folgendes vorbesproche:

Bild 1+2 Tischdeko mit rosa Rösli, Schleierchrut, Echeveria (das sind die mintfarbige im Struss) und Ranunkle

Bild 3 Kirche ade Stüehl (hend ebe Stüehl statt Bänk) eifach nöd ganz so viel Blueme, eher es Reagenzglas mit Schleierchrut und 1 rosa Rösli

4 Brautstrauss

Datei-Anhänge
Tischdeko.jpg Tischdeko.jpg (32x)

Mime-Type: image/jpeg, 145 kB

BlumenTische.jpg BlumenTische.jpg (30x)

Mime-Type: image/jpeg, 72 kB

BlumenKirche.jpg BlumenKirche.jpg (33x)

Mime-Type: image/jpeg, 149 kB

Brautstrauss.jpg Brautstrauss.jpg (34x)

Mime-Type: image/jpeg, 38 kB

15.10.13 14:58
_janedoe 

Re: Bräute 2014

@Lula
Ha de Text müesse chlaue - soooorry - für uf d HP :D ha sooo glachet und hemmigslos übertribe isches de aso nöd :D sooo zviel.


Mädels, ich melde mich spöter. ha nur gschnell de Lula welle erkläre dasi ihre eifach s'Gschichtli chlaue... Han ez en Termin, bäääh

15.10.13 15:16
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Ez hends mer gad de Termin abgseit, haha.

Chan also glich chli schrib e

@malinchen
Mich wunderets bi disem DJ ebe chli will er ja total beliebt isch und au wirkli sehr guet buecht. Hat nicht sollen sein.

@nala
Du bisch ja härzig! Danke villmal!! Isch ja voll süess, dass sie gad dim GG zeiget hesch Hoffentli laht er sich au astecke.
Vom DJ hani no nüt ghört… Mag mi scho grad gar nümme nerve. Vielleicht heder eifach viel ztue.
Oh vill Glück hüt bi de Zeremonieleiterin! Ich denk schlussendli müender eu für die entscheide wo eu sympathischer isch und wo eu z bessere Gfühl git. Zumindest würd ichs a euere Stell so mache will dAngst viel zgross wär, dasi nah würd sägä ‚ah hätti doch…’

@Lula
Kei Antwort. Uf nüüüüt. Grrr
Ich weiss imfall nöd wenn de Bodelegger chunnt, er hed sich no gar ned gmeldet obwohl eusi Vermieterin gmeint hed sie lütet am morge de direkt a…
Das isch de Bode, wie er damals gsi isch womer de Wasserschade gha hend. Jetzt heds überall so Wölbige, dur de ganzi unter Stock. Die sind nöd so extrem hoch, aber sie sind da…

@Pfingstrose
Finde eui Iladige eifach immerno bombastisch. Die sind soooo schön!!

@Sue
Das Föteli isch ebe es alts… vom erste Wasserschade inere andere Wohnig. Irgendwie hani voll pech mit de Böde, hehe

@daenu
DUUU muesch di doch nid entschuldige!! Ich chönnt ja mal de Chopf istelle aber für das hani ja jetzt min GG :D
Hey eui Deko/Bluemesache gsehnd wunderschön us! Cha mier das grad mega guet vorstelle! Hesch scho en Ahnig, was das so ca wird choschte?

15.10.13 15:22
daenu16 

Re: Bräute 2014

Janedoe: sie het gseit 600 - 700 Franke. Isch aber no meh debi als nur das. No es Gschteck ufem Taufstei ide Kirche, Struss TZ, Astecker für GG und und und...aber s'isch halt e Kollegin. Sie chunnt sogar gratis go helfe dekoriere am Tag vorem HZ

15.10.13 15:25
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Daenu: Wow din Bluemestruus findi au meega schön. Überhaupt die ganzi Bluemedeko gfallt mir super. Hesch du guet usgwählt! Und den no vonere Kollegin isch doch super!

Janedoe: Häsch rächt dass dich nöd stresse lasch wege de DJ. Gell isch amigs so dass mer sich am Afang total dristeigered und nervt und nacher isch mer am Punkt wo mer seid chund scho guet oder so wies cho muss. Es bringts ja eh nöd. Drucke aber glich no Düme! Danke fürs Kompliment. Tut guet wenn sie da inne scho gfalle findet, den verschickt mer sie doch umso lieber!

15.10.13 15:30
_janedoe 

Re: Bräute 2014

@daenu
Wow, suuuuper Priis zu so tolle Blueme!
Mier hend vo eusere Florischtin immerno nüt ghört.... Vielleicht unterschätz ich sone Offerte au eifach aber ez wartemer doch scho meh als zwei Wuche... :(

@Pfingstrose
Gell es isch scho so, irgendwie chame sich da voll so d'Sicherheit und d'Bestätigung hole das alles guet isch und denn freut mer sich uf die positive Feedbacks vo de Liebschte :)

15.10.13 15:33
Sue87 

Re: Bräute 2014

@daenu
woooow gfalltmer sehr was dir öich da usgsuecht und überleit heit.....wie heschder de dänkt ufde Tische?
eifach die Väseli aus Centerpiece??

Blumenarmbänder
Het sich da öper scho mal la informiere wie tüür das öppe würdi cho zB für Trouzügin, Bridesmaids...?

15.10.13 15:34
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

ME: Han ja doch no öpis zum schriebe. Hans eifach vergesse. Ich han jetzt mal glueged wege Brutchleider ussueche. In Konstanz isch ja gspunne das Jahr kein einzige Termin meh am SA usert gad das Wuchenendi das gaht ja nöd...! Wer vo eu isch dete verbie gange für Bruutchleider? Was händer für Erfahrige gmacht? Ich luege jetzt dasi amene FR chan ga uf die 16:00 dasi hald mal früähner höre im Gschäft. Und den machi no en Termin im Merys in Züri. Het dete scho öpert Erfahrig? Die händ no Sämstig frei! Puh... Es isch jetzt ebe so, dass ich das nöd wird chöne umsetze mit erst a de Wiehnachte allne säge. Mini Schwöster / TZ gaht nächst Jahr in en Sprachufenthalt für 6 Mönet und isch ja den nüme ume zums Chleid ussueche und das wotti eifach unbedingt. Darum wirdis am Mami, minere Schwöster und minere Oma scho bald säge. Den gibi ihne quasi eifach e Iladig für Bruutchleidshopping. Den chanis ähndlich überrasche aber hald nöd a Wiehnachte. So das wers... Sorry für de Ego-Post!

15.10.13 15:38
_janedoe 

Re: Bräute 2014

@Sue
Mier warted no uf dOfferte, hend dette aber dAfrag für Bluemearmbänder dinne. Melde mi de suscht bi dier.

@Pfingstrose
Im Chez Janine hends imfall no Termine am Samschtig sowiit ich weiss... Und die hend am Ziischtig übrigens Abigverkauf bis am 9i!
Ha bi beidne Läde leider kei Erfahrig. Im Hochziitshuus z Konstanz hemmer ja eifach dRing kauft und sind gar ned bi de Chleider go luege.... Mich würd evtl. Dominos in Lörrach no interessiere... Aber zerscht nimmi de mal de Termin z Bubikon wahr.
D'Idee mit de Iladig zum Bruutchleidershoppe isch ja au super schön! Aso da wärded dini Liebe sicher au ganz usem Hüüsli si!

 1 .. 213 .. 424 425 426 427 428 .. 713 .. 997
gspannt   squishy   Problem   bstellt   Location   Janedoe   Zuletzt   Hochziit   würklech   bearbeitet   Taeboyana   Littlefoot   Hochzyt   richtig   Iladige   irgendwie   schaffe   Pfingstrose   malinchen   würklich