| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 215 .. 428 429 430 431 432 .. 715 .. 997
16.10.13 13:12
_janedoe 

Re: Bräute 2014

hui Sue hoffentli kriegt sie de das nöd in falsch Hals und laht eu de gad gar ned hürate i 'ihrere' Chile... Im Prinzip hesch ja voll recht. Ich hetts wahrschinli öppe glich gmacht us de Emotione use. Druck der uf jedefall de Duume dass sie ihre Fehler igseht und sich entschuldiget und iher ufe grüene Zweig chömed!
Wegem parkiere hed sie de schlussendli gmeint, sie müesses mitem Maa bespreche und meldet sich, aber ich söll mier nöd allzu grossi Hoffnige mache. Mini Muetter hed de gseit, die seged eh scho immer so gsi, au wo mini Muetter no jung gsi isch und no dette gwohnt hed, hebed die immer extra müesse allne e Strich dur dRechnig mache und sich i Mittelpunkt dränge. Mis Mami heds also gar ned verwunderet...

16.10.13 13:20
nala05 

Re: Bräute 2014

squishy: das isch jo mega härzig vo dinere TZ das si sich scho voll gedanke macht! so öper isch ächt gold wärt!
hm i dänk nid das si uns nomol entgege kunnt.. susch wärs jo scho fast 50% reduktion, und i weiss nid ob das nid scho fast fräch wär nomol zfroge?
i bi im momänt sowieso soo ufgwüehlt wäg däm! die ander isch au e nätti gsi.. ahh i find beidi nätt! und mi gg het nur mit einere gredet und het die nätt gfunde! manno weiss nid was mache!

fara: jo genau mir hän ebe zwei glichwärtigi optione was d rednerin abelangt.. nur isch eini 400.- billiger
dini drohtchugele sin de schön! meeega schön! vilicht probieri so öbis au mol no us, vilicht ka mehs de au bruche adr hochzyt, susch hani eifach so neus deko züg für ide wohnig
i wünsch dir e guete dag hüt bi dr chemo! dänk an di

janedoe: merci i wird dämfall bi stesa au grad no e termin mache. z basel gits jo no de pour elle, dä het immer wunderschöni kleider im fänster.. abr d homepage isch so schlächt. uf jedefall wär das vilicht öbis wo meh no chönnt mache wen meh scho do id region kunnt ;)
bezüglich dj.. schad klappt das mit em neue au nid, aber wenigstens het är sich ändlig mol gmolde. aber ihr findet scho öbis! s heisst jo wenn noime e tür zue goht, goht wo andersch widr eini uf!

sue: wow das mail vo däre isch jo de hammer! so fräch! i glaub i könnts nid loh ihre e antwort zschriebe und si uf ihr unpassends vrhalte hiiwiese! vor allem hesch jo du nüd vomene rote teppich odr öbis gseit. e hochzyt isch doch es fest und au es fest gottes, und wenn meh do d kirche chli wot schmücke und zelebriere sehni nid ii worum die sones gschiss macht wenn du aständig nach möglichkeite frogsch. an gwüsse fester vo de kirche, dekoriere si jo schliesslig sälbr amigs au (aso im allgemeine kirchene). vrstands voll das du grad chli gschockt bisch!

pfingstrose: schön hesch e parr termine könne vriibare! das heisst jo es goht gli los! cool!

16.10.13 13:24
_janedoe 

Re: Bräute 2014

@nala
Mier hend am ander no nöd abgseit... Weil er macht uf eus ebe scho en suuuper Idruck aber ha ihm jetzt mal gseit, dasi gern nochli Bilder oder Videos würd gseh und die organisiert er mier jez...

@Pfingstrose
Apropos DJ, hesch du evtl Bilder oder Videos vom Stipe in Action?

16.10.13 13:24
nala05 

Re: Bräute 2014

oh sue jetzt hämir grad glichzitig gschriebe! ich finds au guet heschs ere gseit.. meischt wärs zwar scho besser meh isch pragmatisch, aber si isches i dämfall jo au nid gsi! nimmt mi wunder was zrug kunnt!

16.10.13 13:37
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Da hani no en Artikel gfunde vo ihm... http://www.zol.ch/bezirk-hinwil/bubikon/Stipe-Svalina-Auf-dem-Schnellzug/story/10852474

16.10.13 13:50
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Er seit mer wirkli meeeeega zue... aber es isch soooo viel Geld :/

Zuletzt bearbeitet am 16.10.13 13:57

16.10.13 13:52
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Wie viel wers bi eu? Ich han ebe voll kein Ahaltspunkt bi DJ's was viel isch und was nöd... Was zahled ihr alli so?

16.10.13 13:52
Sue87 

Re: Bräute 2014

@nala
hesch de bi einere NO ds bessere gfühl gha...? auso ig neutral würdi säge wenn du bi beidne es guets Gfühl hesch de nimm doch di günschtigeri?
ui ja du bi ou gspannt ob überhoupt öpis zrukchunnt vo ihre...ach mann mir tuet eifach gad leid mis Mami kennt si und wott das scho kläre aber die nervt glich gad mega

@janedoe
i gloub nid dass die üs ize chönnti NID la hürate...si macht ja eifach ds Sekretariat vode Kirchegmeind...aber i gloube mir werde eh nid gross mit ihre z tüe ha und d Bestätigung vor Trouig heimer scho schriftlich per Poscht becho

so us luter trouble hani ganz vergesse dasi Gestern (isch halt scho chli dunkel gsi) no d Seckli gfötelet ha

Datei-Anhänge
Papiertaschen.jpg Papiertaschen.jpg (24x)

Mime-Type: image/jpeg, 114 kB

Papiertaschen mit Orchideen.jpg Papiertaschen mit Orchideen.jpg (25x)

Mime-Type: image/jpeg, 102 kB

16.10.13 14:00
_janedoe 

Re: Bräute 2014

@Pfingsrose
Mier würded 1500.- zahle und er isch au ned bereit, was zmache am Priis will im Mai Hochziitssaison isch und er sicher no meh Afrage bechämt... heschen du uf die 1000.- abebracht? jetzt hani grad gseh, daser eher en Hip Hopper isch... das hani nöd gwüsst, hend iher mit ihm scho chli über d'Musikrichtig gredet? Will mier sind eher im Rock deheime, wend also kei HipHop oder House/Dubstep und so Sache :/

@Sue
Ah ja denn isch ja guet. Findes aso guet, dasere so zrugg gschribe hesch... Hey dSäckli gsehnd mega guet us!!

16.10.13 14:23
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Janedoe: Hm... Ich han mal so ta ala mir sind au nöd zwingend uf ihn agwisse mir überleggeds eus no will euses Budget eigentlich 1000 CHF isch. Jetzt hani dänkt schriebi bald mal, dass mir würklich nöd vo 1000 CHF wend abwiche ob er eus chöngi entgegecho. Wege de Mussigrichtig isch er eigentlich felexibel. Mer chan ja au Musigwünsch ufgeh het extra so Charte zum usfühle wo mer de Gest chan geh. Glaube nöd das all eusi Gest werdet Hip Hop ufschriebe. Mir sind eigentlich so chli Quer-Beet...

 1 .. 215 .. 428 429 430 431 432 .. 715 .. 997
Hochzyt   Hochziit   Pfingstrose   irgendwie   gspannt   Problem   Janedoe   schaffe   Taeboyana   squishy   Littlefoot   bearbeitet   Location   bstellt   Iladige   richtig   würklich   würklech   malinchen   Zuletzt