| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 216 .. 429 430 431 432 433 .. 715 .. 997
16.10.13 14:35
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Falls öpert interessiert uf DeinDeal hets en Guetschie zum kaufe für en Hochziitsfotograf für 50% Rabatt anstatt 1300 CHF no 590 CHF für 3 Stund s gliche gits no für 6 oder 12 Stund miteme andere Priis... http://zurich.deindeal.ch/de#!/collection/28020/product/29193/option/39335

16.10.13 14:47
_janedoe 

Re: Bräute 2014

@Pfngstrose
Hmm aso er tönt da scho recht strikt. Hoffe bi eu laufts de bitz besser. er hed eus au d'Variante vorgschlage, daser erst am 10ni würd cho aber ich find ebe Hintergrundmusik bim Esse scho no super und s'wär eus au ned agnehm wenn er würd ufbaue während mier bim esse sind und wege dem denn 'nur' 200.- weniger zzahle macht für eus au kei Sinn.
Ich ha bi dene DeinDeal Agebot immer chli Angst, dases denn so unmotivierti Lüüt dehinter stecked. Weiss au nöd wieso..

16.10.13 14:53
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Janedoe: Mir münd de sicher nomal gnauer unter d Lupe neh. Aber ich han kei Motivation im Moment. :) Aber wer ja komisch wenns das abüted und den chammer nöd wünsche, was mer wett. Haha! Mir chönd ebe Hintergrundmusig laufe lah im Hotel die hend so e Ibauti Alag i de Decki und den mached mir eifach e CD mit so easy Lounge Sound. Und den erst de DJ uf die 10ni wo mer hoffenltich scho fertig sind mit esse. Ach mengisch isch eifach so viel wo mer denke muss... Gr! Ich dun jetzt mal luege wieni die Reduktion wott formuliere. Sege ihm den direkt FR isch ja nöd DE Hochziitstag wener bi eu scho so tah het vo wege Hochsaison.

16.10.13 14:57
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Ja voll, ha denn gad müesse go luege wenn iher s'Datum hend Das mit de ibaute Alag isch ja super! Hoffe aso, das iher uf en Nenner chömed. Und suscht findi 1150.- eigentli au ganz okay...
Mier zahled ja allei für d Musik i de Chile 1000.- (5 Lieder)

16.10.13 15:35
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Janedoe: Ebe mer lueged eifach mal... S geute wer den mümmerem au kei Znacht zahle wener erst uf die 9ni chund go ufbaue. Nomal chli gsparrt. :)

16.10.13 15:39
malinchen 

Re: Bräute 2014

@Sue: Ih nei das geit ja gar nid was die anderi het gschribä!!! Fingi super dass derä gad d Meinig hesch gseit... Das si doch meischtens so chli älteri Dame wo i ihrem "Riich" müessä ihre Frust a andernä uslah - und ou wenn sie fürd Chillegmeind schaffet isch das ä Dienstleistig und de sött sie villecht ou chli Chundefründlech si. Het sie no mal gantwortet?

D Seckli wo dir heit gmacht si ja meeeeeeega schön! Gseht voll professionell us!!!

@DeinDeal: hmm, da wär i jetz ou eher chli skeptisch! Also es isch ja immer super, wemä irgendwo cha ispare. Aber i bi allgemein Vorsichtig wennä Dienstleistig u nid es Produkt drhinger isch..

@Nala: chönnt de di GG die anderi nid ou no träffe? Süsch würdi äuä eher die wähle wo dir beidi scho kennä glehrt heit...

@Jane: Würklech schwierig wägä öiem DJ! Wie lang brucht de dä zum sis züg ufboue? Je nach däm chönntet dir ja nachem Ässe öinä TZ dr Uftrag gäh irgend ä "Ablänkig" ds organisiere, wo dir schnäll usegöht oder so unterdesse cha er sis zügs cha ufboue...

16.10.13 16:05
nala05 

Re: Bräute 2014

Sue: vrstands dases e blödi situation isch für di, vorallem wenn si no dini famile kennt (das wäg dim papi duet mir de leid ) aber ebe grad wil si weiss wär du bisch, hät si sich au chli aständig könne vrhalte! Bi imrno dr meinig das du das guet gmacht hesch mit dinre antwort. Gwüssi lüt bruches au mol das meh ihne seit das nid immr eifach alles ok isch!
Euri säckli sin de schön! Gsehn us wie kauft und das meini natürlig as komplimänt!
Jo i glaub mir wärde wohl die billiger näh, wil andrsch weissi wirkli nid wie entscheide, ha nämli öpe s gliche gfühl bi beidne..

Janedoe: i hoff de DJ kunnt euch no irgedswie entgege.. Isch aber ehrlich gseit au chli arrogant vo ihm zsage das er sis honorar halt susch vo öperem scho zahlt kunnt wil er eh buecht wird

Pfingstrose: das agebot hani vorher au grad entdeckt und dänkt muessi do schriebt, könnt jo evtl öpert intressiere, bisch abr schnäller gsi

Malinchen: i weiss nid ob mi gg mit ihre no wot schwätze, wil är findet dases mir halt viil eichtiger isch vo wäm d trauuig gstaltet wird, är isch eifach fürs beste priis/leistigs agebot! Abr i dänk mir näme au die billigr, wo ebe au ganz sympathisch isch, är kennt se au und de ablauf söt au passe! I mach mir glaub chli unnötig so viil gedanke wil eig hani mi doch scho entschiede

16.10.13 22:20
Pricana 

Re: Bräute 2014

@all: danke eu allne für die liebe Wort, han immerno soo Froid a mim Chleid :) Han ez aber d Bilder glöscht, suscht luegis ständig a :D

@Fara: Mega schön dini Drahtchugle! Oh nei die in Fehraltorf? Scho krass, mir zahled dete gar nüd, nur für de Apérosaal 150.-.. Aber ja verstahn sie scho au, wennmer kei Chilestüüre zahlt denn hends kein „Grund“ zum d Chile gratis zur Verfüegig stelle, aber grad soo viel isch echt frech! Hender suscht na e Chilä idä engere Uswahl?
Haha ja isch nöd so, dass ich mir uf dem Foti nöd gfalle, aber in echt isches eifach wow gsi und ufem Foti halt nöd ;D. Haha ja säg nüd, viellicht gsehmer eus denn mal im Migros, wär ja echt witzig :D

Wie isches hüt gange idä Chemo? Hoffe fescht es isch wieder ählich guet gange wie bim letschte Mal!
Tönd ja super mit de Wohnig und druck eu de Duume dasses klapped !!
@Malinchen, Taeboyana, etc.: eui Fotografin het mi ez au grad gwundrig gmacht, dörfi ihri website na go aluege? Mer hend zwar wahrschinlich scho öpper aber würds gern mal go aluege :)

@janedoe: merci vielmal :)!! Het sich de Bodelegger idä Zwüscheziit gmolde? Schad ischer über euem Budget :( Was mached er jetzt, hender namal öpper zum afröge? Ou das mit de Parkplätz isc ja au mega doof, hoff das chunt na guet!

@Sue: ich han din Text scho unterwegs gläse gha hüt und hans grad mim Mami und minere Schwöster müesse vorläse wills mi so gnervt het, mer hends alli uuunglaublich gfunde was die gschriebe het !! Vorallem grad au mitem Hindergrund woner hend, dass sie dich/dini Familie scho länger kennt! Tuetmer übrigens u leid mit dim Papi :(..

Ich glaub ich hets au gmacht wie du und grad zruggschriebe, bin au schlecht im warte und zerscht überlegge i so Sache. Finds aber au guet hesches ihre grad so gseid, denn weiss sie grad dasses denebed gsi isch und denkt namal drüber na was sie gschriebe het. Het sie ez namal zruggschriebe?

Sind meega schöni Säckli!!

@Pfingstrose: Super hesch scho zwei Termine chöne mache! Wie machsches ez mitem Kommuniziere a dini Mom/Oma und so? Nöd das sie denn scho öppis vor hend :). Ou ich bin ganz schlecht im Näme merke, muen nachher ufem Kaufvertrag luege ob en Name druf staht! Aber sie het eifach gseid, dass sie die neu Kollektion erscht Afangs Dezember bechömed, und denn gahni eifach devo us, dass bis denn na d Aktion lauft vode 2013 Kollektion? Alles andere wär ja mega unlogisch, sie verzichtet ja sicher nöd en Monet uf Umsatz!? Komisch echt.. Hesch denn in Züri aglüte gha?

@nala05: also ich würds au so mache und die günstiger neh, wenn eu scho beidi glich sympathisch sind :)

@me: ich bin gester abig nach mim post fascht iigschlafe ufem Sofa, s Brutkleid shoppe het mi sooo gschlisse bin fix und fertig gsi am Abig :D Aber immerno total happy. Hüt simer uf Konstanz chli go shoppe und bin na is HZ Huus in Konstanz zum luege wägem pinke Steinli wos für mich bstellt hend zur Asicht und isch echt mega schön! Denn hani welle säge mer nehmed die Ring womer usgsuecht hend und ez isch ihre aber na ufgfalle, dass d Ringgrössi vo mim GG na fehlt!! :D Er het scho ghofft er chunt drumume zum namal uf Konstanz z fahre aber ez gahts wohl nöd anderscht :p. Aber sie het gseid es gaht nur zwei Wuche zum d Ring mache lah mit Gravur und denn gömmer halt erscht adä Wiehnacht wieder det ane wennmer beidi zwei Täg frei hend.


So, morn isch wieder schaffe agseid :( Wünsch eu allne na en schöne Abig!

17.10.13 10:52
Sue87 

Re: Bräute 2014

Hallo zäme

juhui d Sunne schint das fägt und hüt Abig hani wider mau nüt los und fröie mi uf chille und 4 Bräute und eine Reise z luege

@malinchen
gäu das geit würkli nid.... ha nüt ghört bis ize

@nala
und heiter nech entschide für öper??

@Pricana
jööh du bisch herzgi, bi auso froh findet dirs aui ou so denebe und de weisi dasi da nid vou überreagiere nei ha no nüt ghört vo ihre bi ja mau gspannt ob no öpis chunnt
wooow dir heit de viu gad chönne erledige, Kleid, Ringe und de no dini Steindli i bi ja mega gspant wie die de usgseh

17.10.13 11:04
Lula 

Re: Bräute 2014

Hoi zämä

wou, sit 12 Stund nüme glüffe, isch scho fasch komisch...

@Pfingstrose: Oder ihr ladet se zum ässe ii, u de lahsch haut "zuefälligerwiis" es Hochzytsheftli lah liege...

@Taeboyana: Wie isch Din Füürobe no gsi? Oder hei sech di 1,5 Stund no seh lang härezoge?

@nala: Wieso meinsch chömme vo Dire zuekünftige Schwägere blödi Sprüch wäge Dir?

@Pricana: Hei, so schön! Härzlechi Gratulation!! Dis Kleid gfallt mir aber a Dir besser wie am Model!!
Aber das im Liluca tönt scho chli speziell... Isch aube schad, so Sache.
Jöö, Din GG!! Mir schribe im fau ou sms, GG cha nit, u i wott nit, aso zWhat's app
Gugge mini uf am Laptop im fau ou ständig ah...

@squishy: Das hoffi aube ou, wenn i serigs liese, aber GG het eismau gmeint, i mutieri zum ne Brutmonster...
Si cha ja afe so chli dNärve beruhige, Händli ha, häufe vorbereite...

@Fara: Merci viu mau, tues spichere u de mau probiere.
Aso si im Heftli heis anders gmacht? Oder wi?
Gseht aber super us! Süsch chönntisch ja u e Liechterketti dritue?!
Hoffe Dini Chemo isch guet gange, u Dir geits umi guet.

@dänu: Tuet mir sehr leid, isch sicher nit eifach mit Dim Mami! Füehl Di umarmt! Verstah Di aber sehr guet! GG het si Vater vor guet am ne Jahr verlore, u das het ihm sehr hert, u jtzt no gad einisch meh mit am Hochzyt! U mir fäuht mis einte Grosi u ne guete Kolleg...

@malinchen: Schöni Idee mit däm Zwöisamkeitsobe!! Immer am gliche Tag? A das Gschäft hani ou scho dänkt, isch bis uf eis im Seeland zeinzige wo mir gad so i Sinn cho isch...

@jane: Isch scho no komisch mit am Bode? Hesch mittlerwiele öbis ghört? Aber tönt scho gad nach ziemli Päch! Hoffe es leit sech baud umi!
Aber das isch doch ou e total überrisseni Reaktion vor Buurefrou! Het öichi Sakrestantin no was chönne erreiche?

@Sue: Wou, di Frou Boumgartner hets doch!! Me cha doch so was ou aständig schribe! I mein es isch es Hochzyt, u kei Stripverastaltig!
Hesch no was ghört uf Dis retour Mail?
Wou, sehr schön öichi Säckli, gseh super us!

@DJ Köste: Mir zahle Fr. 1'200.- für üse DJ, drbi isch z'Ässe, u Mineral.

 1 .. 216 .. 429 430 431 432 433 .. 715 .. 997
bstellt   Taeboyana   Littlefoot   Location   Hochzyt   Problem   Zuletzt   würklich   Hochziit   würklech   malinchen   Janedoe   squishy   Pfingstrose   schaffe   Iladige   gspannt   richtig   irgendwie   bearbeitet