| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 216 .. 430 431 432 433 434 .. 716 .. 997
17.10.13 12:31
kleinefeder 

Re: Bräute 2014

Pricana: chasch mit dim GG nöd eifach imne Gschäft bi eu ide nöchi d Grössi go messe? und denn schnell alüte? Denn muesch nöd extra nomol go?

17.10.13 12:37
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Mädels wo sinder alliii??

@DJ
Wie gfindet ihr nur immer so günstiti DJs... Was mach ich falsch? Lula, wie lang spielt denn de DJ bi eu für de Priis?

@Bode
Am Mäntig chunnt de Bodelegger und luegt sich das mal a. Bin ja seeeehr gspannt waser meint.

@me
GG isch vorgester heicho und hed gmeint, mier chönnte ja selber Briefmarke gstalte. Die Idee hemmer gester umgsetzt und sind aso mega zfriede. Für das, dasmer eifach die 5.- für d Etikette muess zahle lohnts sich echt findi...
Ich merk grad, das ich i de letschte Ziit immer nume die Sache gläse ha wo au @janedoe gsi sind und irgendwie chani gar nümm allne so richtig folge i ihrne (Läbens)Gschichte...Versueche aber künftig wieder chli besser mitzlese :)

17.10.13 13:16
nala05 

Re: Bräute 2014

Janedoe: aso ich bi do bezüglich DJ.. i bi au chli wäg musik am schneugge gsi und ha die plan-dein-fest.ch site gfunde. vilicht hilft dr das no witr?
die briefmarke findi au e tolli idee, find au ds sichs no lohnt.. bruchsch jo wirkli nur d etikette! ha mir sogar susch scho übrleit die eifach zmache miteme coole ferieföteli druf, de muessi nid immer die huntsgmeine maärkli uf d brief kläbe!

lula: ich und mini schwögerin in spe hän ebe nid s best vrhältnis zunenandr, mir si eifach vo grund uf vrschiede und si minere meinig noch no dezue e zimligi zicke si loht no öpe mol e blöde spruch zu mir lo falle.. z.b. isch mi gg und sini ganz familie iishockey fan.. und ich bi halt eifach es fuessballmeitli, ka mit iishockey nid viil afoh, aber mi gg isch sooo en fan aso gangi halt au ab und zue mit an match. letschti hanis mit sim unkle drüber ka, das mir ei match ide wuche längi und de kunnt si und motzt mi ah wiso ich eigetli den eigetli übrhaupt kum. (am liebste hätti ihre gseit, sicher nid wäg dir) jooo lange rede kurzer sinn.. so züg woti im bezug uf mi und mini hochzyt vrmiede! wot vo ihre nid ghöre das i sowieso brautzilla sigi odr ähnlichs.. mags de nid so vrtrage. isch nid s gliche wie wen mini schwöstr mir das seit und i weiss si meints übrhaupt nis bös.
uups das isch jetzt wirkli e chli e umfassendi erklärig gsi.. sorry!

sue: nei ha mi noni entscheide könne mir gön jo morn nomol paar locations für d trauuig go aluege und i hoff i ha den no e liechtblick! mi gg übrlohts jetzt ämel ganz mir
dini "liebi" sekretärin weiss worschlinlig scho worum si sich noni gmolde het

pricana: glaub dir das mega freud hesch a dim chleid! goht doch eh allne so! händ dini TZ/BM's de au grad kleider gfunde? du hesch die wuche jo grad e paar sache bezüglich hochzyt ufem programm ka zum abhökle!

wünsch no e schöne suuuunige nomi! bi däm wättr kriegi imr grad gueti luune! nur hani bis am 6i no vorläsig de isch d sunne scho widr furt :-/

17.10.13 13:25
nala05 

Re: Bräute 2014

ohh ganz vrgässe! i ha e termin im domino z lörrach! am 7te dez gohts ändlig los mit kleider sueche! freu mi scho soooo!
(si het mir aso im dezämber mehreri termin für amene samsti könne abiete, für die wo no hän welle go)

17.10.13 13:28
LaMariee 

Re: Bräute 2014

@Nala: ig wot de äuö ou iz Domino uf Lörrach bi de gspannt wiäs dir dert gfaut
Viu Spass ömu de

17.10.13 13:41
Lula 

Re: Bräute 2014

@jane: Stundelangs Sueche im Internet, viu Närve u no meh verglieche!
Mir hei kei zytlechi Begränzig, isch e Pauschalpriis, inkl. allem
Nimmt mi aso ou Wunder was er meint, aber für ihn isch es äuä nit dringend, wenn er sech bis am Mäntig Zyt laht.
Geit mir imfau ou viu so, ämu wenn i am nächeläse bi, de lisi d @Lula, u d @me...

@nala: Muesch Di sicher nit entschuldige! Tönt nit gad eifach. Isch es de vo Afang ah so gsi, oder ersch mit dr Zyt? U es isch ja mega schön, geisch Du trotzdem das Dir Ishockey nüt seit mit a dMatche, u de no so regelmässig! Aber i verstah, dass de in Bezug ufs Hochzyt serigs vo ihre nit wettisch ghöre. Es macht haut scho ne Unterschied, wär was seit, u vorauem ou wie! Gseht ihr de enand hüfig! So bös es jtzt äuä gad für Di tönt, so froh bi ig, bini nit di einzigi wos nit guet het mit dr zuekünftige Schwägere...

17.10.13 13:56
nala05 

Re: Bräute 2014

LaMariee: es goht jo no es bitzli, wird aber sicher den brichte!

Lula: aso es super vrhältnis hämir nonie ka. abr i de letschte joore isches schlimmer worde. aber au s vrhältnis zwüsche ihre und mim gg het glaub chli iibüest, aber är vrzellt mir nüm viil we är sich närvt, wil är weiss mi närvts de nomeh..hihi.. amigs dungt mi isch si chli iversüchtig wil ich und mi gg soviil mache und au scho vil erreicht hän i unserem läbe und si halt nid unbedingt.
nei i gseh seh nid so viil, mir wohne halt nid grad idr nöchi vonenandr!
tönt gar nid bös! i bi au grad froh bini nid die einzig! worum hän ihr de kei guets vrhältnis?
isch halt nid immer ganz eifach mit all de neue familiemitglieder...

17.10.13 14:22
littlefoot 

Re: Bräute 2014

hallo !

setz mi etz eifach mal zmitzt a "tisch"
bin au en 2014-brut, 27.06.14...

ha gseh dass vill bald is domino gönd...ich gan etz übermorn zu jolie mode in root und sie het mer hüt gschribe (ha welle verschiebe vo 10.00 uf 10.30 wil für mis mami und schwöschtere de weg vo lausanne cheibe wit isch), dass es nur 2std gaht ? ich ha da s gfühl gha da bisch fast de ganz tag dete...hani mi wohl tosche. ich ha ebe au no vor is domino z ga irgendwie...ha halt scho überall gläse glichi chleider i de CH siged doppelt so tür als in DE...da ich vonere bestimmte kollektion möcht, weiss ich dass sie das det au händ..je nach modell.

chenteder euri erfahrige bitte bitte no da ine schribe (macheder warschinli ja sowieso )

DJ : mir händ i de location alles det, alag, cd usw..nur fählt de DJ..ke ahnig wer ich da sell frage...

nala05: das tönt ja nett, brautzilla

17.10.13 14:40
Sue87 

Re: Bräute 2014

Herzlich willkomme Littlefoot!
Gratuliere zur Verlobig!!
Vo wo bisch so und was händer scho aues??

Dekoration
Ha gad für aui wo Väseli sammle und Vintage-Thema hei es Bildli i Ahang ta, ha das vori im Netz gseh und findes uuu härzig

Datei-Anhänge
romantic deco.jpg romantic deco.jpg (29x)

Mime-Type: image/jpeg, 76 kB

17.10.13 14:49
_janedoe 

Re: Bräute 2014

@nala
Plan-dein-fest hemmer ebe au usprobiert. Leider hend sich dette aber nume so 80 Jährigi DJs gmeldet wo eus gaaar nöd zuegseit hend :(
Mier hend de au gseit, alli Etikette wo den übrig blibed bedruckemer denn eifach mit suscht eme schöne Bild, de müemer nöd immer uf Post renne :)
Cooool wegem Termin, aber no soo lang warte...

@Lula
Tönt tatsächlich chli närveufriibend, aber bi froh gahts nid nur mier so

@littlefoot
Na dann, herzlich Willkommen :D
Vielleicht wär i dim Fall plan-dein-fest en Option?
Wo fiired ihr denn... und wenn? Magsch chli verzelle vo dier?

@Sue
Wirkli e suuper härzigi Deko! Sowas chönnti mir au no guet vorstelle :)

@me
Mier hend en DJ!!!!!!!! Aso ja.. ich ha no nöd zuegseit, aaaaber han jetzt mit eim telefoniert, er isch suuuuuuuuper sympathisch gsi, en mega luschtige... Er hed eus es Agebot gmacht für 7Std Spielziit.. das würd eus 1290.- choschte. Zerscht heder gseit, alles mitenand wär 2280.- (denn hetter aber no live saxophon gspielt). Da ich aber gfunde ha, s Sax bruchemer nöd unbedingt hemmer chli am Priis umegfeilscht und er hed denn gseit die 1290 sig aller untersti Grenze... Jedi wiiteri Stund würd eus no 150.- choschte. Mier hend de nochli Smalltalk gmacht und ich hanem gseit, dass eus scho sehr wichtig isch, das nöd eifach en DJ chunnt wo wott Kohle mache und so... Ja und schlussendli heder gfunde "chum Deckel drauf, all inkl. 1290.-, egal wie lang" Juhuuuuiii :) Jez muess nur no min GG iverstande sii :)

 1 .. 216 .. 430 431 432 433 434 .. 716 .. 997
Hochzyt   bstellt   gspannt   Zuletzt   squishy   malinchen   schaffe   richtig   würklich   Iladige   Hochziit   Taeboyana   würklech   Location   Pfingstrose   Littlefoot   Problem   Janedoe   bearbeitet   irgendwie