Bräute 2014 |
|
1 .. 216 .. 430 431 432 433 434 .. 716 .. 997
|
|
|
|
|
|
|
17.10.13 13:41
Lula
|
Re: Bräute 2014
@jane: Stundelangs Sueche im Internet, viu Närve u no meh verglieche! Mir hei kei zytlechi Begränzig, isch e Pauschalpriis, inkl. allem Nimmt mi aso ou Wunder was er meint, aber für ihn isch es äuä nit dringend, wenn er sech bis am Mäntig Zyt laht. Geit mir imfau ou viu so, ämu wenn i am nächeläse bi, de lisi d @Lula, u d @me...
@nala: Muesch Di sicher nit entschuldige! Tönt nit gad eifach. Isch es de vo Afang ah so gsi, oder ersch mit dr Zyt? U es isch ja mega schön, geisch Du trotzdem das Dir Ishockey nüt seit mit a dMatche, u de no so regelmässig! Aber i verstah, dass de in Bezug ufs Hochzyt serigs vo ihre nit wettisch ghöre. Es macht haut scho ne Unterschied, wär was seit, u vorauem ou wie! Gseht ihr de enand hüfig! So bös es jtzt äuä gad für Di tönt, so froh bi ig, bini nit di einzigi wos nit guet het mit dr zuekünftige Schwägere...
|
|
|
|
|
|
17.10.13 14:49
_janedoe
|
Re: Bräute 2014
@nala Plan-dein-fest hemmer ebe au usprobiert. Leider hend sich dette aber nume so 80 Jährigi DJs gmeldet wo eus gaaar nöd zuegseit hend :( Mier hend de au gseit, alli Etikette wo den übrig blibed bedruckemer denn eifach mit suscht eme schöne Bild, de müemer nöd immer uf Post renne :) Cooool wegem Termin, aber no soo lang warte...
@Lula Tönt tatsächlich chli närveufriibend, aber bi froh gahts nid nur mier so
@littlefoot Na dann, herzlich Willkommen :D Vielleicht wär i dim Fall plan-dein-fest en Option? Wo fiired ihr denn... und wenn? Magsch chli verzelle vo dier?
@Sue Wirkli e suuper härzigi Deko! Sowas chönnti mir au no guet vorstelle :)
@me Mier hend en DJ!!!!!!!! Aso ja.. ich ha no nöd zuegseit, aaaaber han jetzt mit eim telefoniert, er isch suuuuuuuuper sympathisch gsi, en mega luschtige... Er hed eus es Agebot gmacht für 7Std Spielziit.. das würd eus 1290.- choschte. Zerscht heder gseit, alles mitenand wär 2280.- (denn hetter aber no live saxophon gspielt). Da ich aber gfunde ha, s Sax bruchemer nöd unbedingt hemmer chli am Priis umegfeilscht und er hed denn gseit die 1290 sig aller untersti Grenze... Jedi wiiteri Stund würd eus no 150.- choschte. Mier hend de nochli Smalltalk gmacht und ich hanem gseit, dass eus scho sehr wichtig isch, das nöd eifach en DJ chunnt wo wott Kohle mache und so... Ja und schlussendli heder gfunde "chum Deckel drauf, all inkl. 1290.-, egal wie lang" Juhuuuuiii :) Jez muess nur no min GG iverstande sii :)
|
|
|
|
1 .. 216 .. 430 431 432 433 434 .. 716 .. 997
|