| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 217 .. 431 432 433 434 435 .. 716 .. 997
17.10.13 14:52
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Nala: Chan dich verstah wege dinere Schwögerin. Mer muss sich ja nöd exponiere zum nacher negativi Antworte übercho. Ich find du machsch das richtig. Hihi…

Littlefoot: Herzlich willkomme!!! Juhu nomal e Juni Bruut! Verzell suscht no chli vo dir… Wo hürateder? Hürateder Zivil oder au Kirchlich? Wie viel Lüüt werdeder sie… USW! Alles wemmer wüsse. Haha!

Sue: Würklich sehr schön die Deko!!! Ah bin den gspanne wies bi allne Brütlis uf de Fotis usgseh wird am Schluss... Freu mi scho mega!

17.10.13 14:54
Pfingstrose 

Janedoe: Jetzt hämmer gad glichziitig gschriebe. Hammer!!! Wele DJ isches den jetzt? Da wird din GG sicher iverstande sie isch ja eifach super! Häsch gseh Türe gaht immer irgendwo uf das Biespiel lehr dich das doch wieder. Het sich ächt glohnt!

17.10.13 14:55
littlefoot 

danke all zäme :-)

gern dörfed er alles wüsse. die andere (vor allem ZGG) chasch ja nid täglich mit dem hochzistwahn belagere

bi scho sit 6 Jahr verlobt eigetli , sit 13 jahr mit ZGG zäme, hend zwei kids nachem erste chind het er mich mal gfragt, aber vo de finanze her häts eifach nie glängt, de isch no s töchterli cho, wo negscht wuche 2 wird :-), und zügle und und und :-) jetzt hämmer am 27.6.14 zivili hochzit mit aschliessendem fäscht.

ich bin us züri, ha aber 12 jahr im welsche gwohnt und danach no 7 jahr im kanton uri. wohned in luzern jetzt LITTLEFOOT NATIONAL

eigetli hemmer welle 70 lüt und apero und esse am gliche ort..jetzt isch eus sone dummi rechnig (fast i de höchi vom budget) inegschneit, chinderbetreuuig nachzahlig...
drum mömmer wohl chli abe mit de gäscht uf 50 und ev es aperöli devor.

wasi alles scho ha:
-location, isch so sit juli buecht (hämmer müesse, da sie all spiel vo de WM (ole ole wir fahren nach brasilien...und weltmeischter simmer au (Spanie) haha) live überträged und ich han mir eigetli gnau dä fritig ohni match usgwählt, wil ich einersits selber immer fuessball luege und au wil ich nid het welle dass d männer no e fernseh mönd sueche :-)
-samstig isch brutchleid aprob

iladige gend erst nachem termin ufem standesamt weg, damit das sicher isch (hemmer am 27.12 am 8.00 am morge )

thema isch au vintage. wil mir fiired ime garte und das chasch supertoll mache, ha vor en candybar z mache, lampions und tischdeko isch au hammer musi eu mal zeige bi glägeheit...) alles chli DIY.
chleid hani rembo styling is aug gfasst hehe :-)

mitem caterer hani au scho gredt, wär ok bis uf details, git es grillbuffet...s dessertbuffet findi wahnsinnig tür 15-20 pro person.

turte bini no am hadere, machi öppe selber, mit fondant usw..da das mis hobby isch siteme jahr.
susch isch das so tür das litzt di hindere :-)

Zuletzt bearbeitet am 17.10.13 14:59

17.10.13 15:05
lil.lian 

Hoi mitenand :)

Ich hürate im August 2014. Ich bin 26i und wohne im Limmattal (Züri).
S'Zivile hämer a eusem 10-Jährige und den s'Fäscht möchemer den am übernächste Wuchenend druf.
D'Location hämer scho, mier müend nur no de Vertrag unterschriebe.
Ide Chile wämer au hürate. D'Chile wär grundsätzlich frei, mier müends aber no mit Pfarrer kläre. Am Fäscht wärdemer um di 50 Lüt ume si.
Suscht hämer eigendli no nöd vill organisiert/planet. Nur Turte weissi au scho vo wo ich sie uuumbedingt möcht...

Wie wiit sind iher scho mit de Planig?

Zuletzt bearbeitet am 17.10.13 15:06

17.10.13 15:12
_janedoe 

@Pfingstrose
De DJ Gerard vo de Swiss DJs... http://www.swissdj.ch/dj-team/dj-zurich/ muesch chli abescrolle, denn gsehsch en.
Han total freud jetzt, ha wirkli s Gfühl, de isch genau das, wo mier gsuecht hend. Und da de Stipe eus ja eh z verstah geh hed, daser uf eus ned agwiese isch... janu.

@littlefoot
Tönt nachere sehr sehr schöne Hochziit wo iher da planed...

17.10.13 15:15
Sue87 

lil.lian
herzlich willkomme!! wenn im August hürateter?

janedoe
super megem DJ!! i findes aube mega wichtig dass eim d Lüt sympathisch si...macht u viel us...

17.10.13 15:22
_janedoe 

@lil.lian
Willkommä! Iher sind ja scho recht wiit! Cool! Vo wo wettsch denn dini Torte unbedingt und wie söll sie usgseh? :)

Mier hend bis jetzt:
Zivil Datum/Location
Chile
Pfarrer
Aperolocation
Aperocatering
Abiglocation
Übernachtigslocation für Gäst
Ring
Azug GG
Fotografin
Iladige
Homepage
Floristin (wartemer aber no uf d Offerte)
Tortebäckerin
und sit 25 Minute au en DJ :D

Mier werded au en Vintage/Rustic/DIY Hochziit ha :)

Meh chunnd mer gad nöd in Sinn :)

Zuletzt bearbeitet am 17.10.13 15:23

17.10.13 15:24
Pfingstrose 

Lillian: Hey gad nomal öpert hüt wachsed euse Thread ja richtig. Was händer den für e Lokation und wo hürateder Zivil? Und wo wetsch d Turte her ha?

Littlefoot: Oh das tönt doch schön. Simmer ja scho paar Vintage Brütlis…

NEUI: Chönd eu ja no uf de Gwundernaseliste iträge. Dete gseht mer vo allne Mitglieder chli Details.

Jandoe: Häsch total rächt… Duni nacher gad mal luege. Und ich find du häsch dich richtig entschiede find das vom Stipe au wenn mir ihn hend eifach chli fräch.

www.heiraten.ch/forum/board/personenkreise/braut-braeutigamtalk/gwundernasenliste-braeute-2014-12_237_10.html

17.10.13 15:43
littlefoot 

jandoe: wow so vill scho. aso übernachtigslocation gits bi ois nid direkt, ha no en andere thread weg dem eröffnet gha, weiss no nid so recht. aber hend vier super doppelzimmer im nachbershus (wo mir wohned) für 60.-, da mir im siedligsverein sind..
floristin gits denn au nöd würkli, da es ja im garte isch bruchi nur de brutstruss und s asteckerli, und nime de schnittblueme für uf d tisch :-)
ring hemmer ebe verlobigsring woni letscht jahr vom schatz ufe 30. becho han und ha ihm gseit mir chönd gern die ne. sind schwarz/silbrig und da ich ihn jetz jede tag a ha hani mi au scho dra gwöhnt..vor allem wird ich en vermisse wenn er ersetzt wird aber cha sie dass mer no anderi holed, weissi no nöd.
azug GG chasch dänkä, de holt er sich öpe en monet devor
turtebäckerinne findi echt tür, was zahled ihr dafi frage ? drum machi sie selber, egal weni am tag devor no bache wiene wildi. ha ja sicher helferli (mini eint schwöschter isch trauzügin, die chunt sicher und mis mami öpe au)

vintage: cool, demfall au regelmässig uf hochzeitswahn . de ?

freu mi demfall no vill sache z gseh, macheder au en hochzitsprobetisch ? wer macht candybar ?

17.10.13 16:45
nala05 

littlefoot, lil.ian: härzlich wilkomme !

littlefoot: kum grad nid noche was tönt nätt?
ihr händ jo scho es paar sache organisiert! cool!
was bedütet littlefoot national?

sue: voll härzig die bluemedeko!

janedoe: wooww.. das isch jetzt aber schnäll gange! tönt aber nacheme guete deal und eme sympathische DJ! super hets jetzt klappt!
das isch jo blöd wäg plan-dein-fest hmm so 90 jöörige DJ wetti jetzt ä nid!
gäl s goht scho no mega lang. aber mini eint TZ ka im novämbr nid abr s wird jo gli dezämbr

pfingstrose: danke viilmol, bisch härzig!
oh i mues mi au mol no id gwundernaseliste itrage, aber erst wenn d locations all buecht sin! freu mi scho uf morn nomol eini go abchecke!

Candybar: i würd no gärn e candybar mache. mues das de no mit dr festlocation abchecke, ob das ok isch wen mir so züg mitbringe.. finds aber mega cool. i back ebe au seeehr gärn und bi e schoggisüchtigi so farbigi mm's, candypops, schläckzüg fändi no toll, so chli wie uf däm foti wo i aghängt ha

Datei-Anhänge
candybar.jpg candybar.jpg (23x)

Mime-Type: image/jpeg, 57 kB

1 .. 217 .. 431 432 433 434 435 .. 716 .. 997
Zuletzt   Location   Littlefoot   Hochzyt   Janedoe   würklich   gspannt   Hochziit   malinchen   schaffe   bstellt   irgendwie   Iladige   richtig   squishy   Problem   Taeboyana   würklech   bearbeitet   Pfingstrose