Bräute 2014 |
|
1 .. 217 .. 431 432 433 434 435 .. 716 .. 997
|
|
|
|
17.10.13 14:55
littlefoot
|
Re: Bräute 2014
danke all zäme :-)
gern dörfed er alles wüsse. die andere (vor allem ZGG) chasch ja nid täglich mit dem hochzistwahn belagere
bi scho sit 6 Jahr verlobt eigetli , sit 13 jahr mit ZGG zäme, hend zwei kids nachem erste chind het er mich mal gfragt, aber vo de finanze her häts eifach nie glängt, de isch no s töchterli cho, wo negscht wuche 2 wird :-), und zügle und und und :-) jetzt hämmer am 27.6.14 zivili hochzit mit aschliessendem fäscht.
ich bin us züri, ha aber 12 jahr im welsche gwohnt und danach no 7 jahr im kanton uri. wohned in luzern jetzt LITTLEFOOT NATIONAL
eigetli hemmer welle 70 lüt und apero und esse am gliche ort..jetzt isch eus sone dummi rechnig (fast i de höchi vom budget) inegschneit, chinderbetreuuig nachzahlig... drum mömmer wohl chli abe mit de gäscht uf 50 und ev es aperöli devor.
wasi alles scho ha: -location, isch so sit juli buecht (hämmer müesse, da sie all spiel vo de WM (ole ole wir fahren nach brasilien...und weltmeischter simmer au (Spanie) haha) live überträged und ich han mir eigetli gnau dä fritig ohni match usgwählt, wil ich einersits selber immer fuessball luege und au wil ich nid het welle dass d männer no e fernseh mönd sueche :-) -samstig isch brutchleid aprob
iladige gend erst nachem termin ufem standesamt weg, damit das sicher isch (hemmer am 27.12 am 8.00 am morge )
thema isch au vintage. wil mir fiired ime garte und das chasch supertoll mache, ha vor en candybar z mache, lampions und tischdeko isch au hammer musi eu mal zeige bi glägeheit...) alles chli DIY. chleid hani rembo styling is aug gfasst hehe :-)
mitem caterer hani au scho gredt, wär ok bis uf details, git es grillbuffet...s dessertbuffet findi wahnsinnig tür 15-20 pro person.
turte bini no am hadere, machi öppe selber, mit fondant usw..da das mis hobby isch siteme jahr. susch isch das so tür das litzt di hindere :-)
Zuletzt bearbeitet am 17.10.13 14:59
|
|
|
17.10.13 15:05
lil.lian
|
Hoi mitenand :)
Ich hürate im August 2014. Ich bin 26i und wohne im Limmattal (Züri). S'Zivile hämer a eusem 10-Jährige und den s'Fäscht möchemer den am übernächste Wuchenend druf. D'Location hämer scho, mier müend nur no de Vertrag unterschriebe. Ide Chile wämer au hürate. D'Chile wär grundsätzlich frei, mier müends aber no mit Pfarrer kläre. Am Fäscht wärdemer um di 50 Lüt ume si. Suscht hämer eigendli no nöd vill organisiert/planet. Nur Turte weissi au scho vo wo ich sie uuumbedingt möcht...
Wie wiit sind iher scho mit de Planig?
Zuletzt bearbeitet am 17.10.13 15:06
|
|
|
|
|
|
|
17.10.13 15:43
littlefoot
|
jandoe: wow so vill scho. aso übernachtigslocation gits bi ois nid direkt, ha no en andere thread weg dem eröffnet gha, weiss no nid so recht. aber hend vier super doppelzimmer im nachbershus (wo mir wohned) für 60.-, da mir im siedligsverein sind.. floristin gits denn au nöd würkli, da es ja im garte isch bruchi nur de brutstruss und s asteckerli, und nime de schnittblueme für uf d tisch :-) ring hemmer ebe verlobigsring woni letscht jahr vom schatz ufe 30. becho han und ha ihm gseit mir chönd gern die ne. sind schwarz/silbrig und da ich ihn jetz jede tag a ha hani mi au scho dra gwöhnt..vor allem wird ich en vermisse wenn er ersetzt wird aber cha sie dass mer no anderi holed, weissi no nöd. azug GG chasch dänkä, de holt er sich öpe en monet devor turtebäckerinne findi echt tür, was zahled ihr dafi frage ? drum machi sie selber, egal weni am tag devor no bache wiene wildi. ha ja sicher helferli (mini eint schwöschter isch trauzügin, die chunt sicher und mis mami öpe au)
vintage: cool, demfall au regelmässig uf hochzeitswahn . de ?
freu mi demfall no vill sache z gseh, macheder au en hochzitsprobetisch ? wer macht candybar ?
|
|
|
|
|
1 .. 217 .. 431 432 433 434 435 .. 716 .. 997
|