| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 218 .. 434 435 436 437 438 .. 718 .. 997
18.10.13 09:49
malinchen 

Re: Bräute 2014

Candybar:
Mir düe jetz äuä ou sonä Combi-Variante mache. Bim Dessertbüffet hei mir ja üsi Cupcake-Turte, Schoggimousse, Brönnti Crème und Fruchtsalat. I steue mirs ou chli so vor, dass mir das när eifach dr ganz Abä löh la stah und d Gäst immer wieder chli chöi ga schnouse... U de düe mir eifach no so es paar Gläser mit Schläckzüg drzue.

@Torte & co: I bache eigetlech ou no gärn. Aber es git eifach viel zweni Aläss drfür bi üs... U sone Torte bache wenn när d hälfti übrig blibt macht ou nid so viel Sinn. Drum hani eifach viel zweni Üebig.
I ha scho mal Cake-Pops gmacht und has nid so schwierig gfunde. Aber was denn chli id Hose isch bi mir: I ha se so wöue uf Styroporplatte ufstecke. Ds erstä Problem isch de gsi, dasi z dünni Stäbli ha gnoh, die si eifach immer abegrütscht. Und ds 2. Problem isch gsi, dass d Platte z chlii isch gsi u när isch sie immer kippt... Am Schluss hani se eifach wie Praline so i chliini Cupcake wrappers dri da u so ufgstellt.

@Taeboyana: Hihi, ja überleg dir ä Schlachtplan dass no chli Candy-Bar Element chasch ibringe i öies Dessertbuffet... Süsch dueschs eifach als essbari Deko deklariere!

18.10.13 11:29
Sue87 

Re: Bräute 2014

Wymäss
wünsche emu allne viu spass wo ghö und dass morn kei chopfweh git
wivil isch der Itritt??

Taeboyana
merci vielmal....!!!
d Papierseckli heimer vo Thailand heigschleppet (auso nid ig gschleppet sondern GG)
ou ja dasch e gueti Idee dassd mau so würdisch la iflüsse aus Idee megder Candybar... finde am Malinchen ihre tip mit essbarer Deko super

Me
schmetterlinge....orchidee......schmetterlinge.....orchidee....hiiiilfeeeee
weiss ou gad nid.....schmetterlinge chöntemer selber mache aber d orchidee findi fasch no chli passender zum Thema.....

18.10.13 14:06
Lula 

Re: Bräute 2014

@nala: Mir hei eigentli ziemli guet gstartet, närne bini zu mim GG zoge, u am Afang isch das ou no gad guet gange, u je intensiver dass es bi üs isch worde, u je meh mir üs ou mau gägge si hei gwehrt, desto schlimmer isch es worde. Si isch haut immer sehr verwöhnt worde, resp. wirds immer no, u i bi haut eifach dr Meinig das me nit eis Kind so cha bevorzuge, u aus cha lah mache, u zandere macht me immer chli, u das geit für si gar nit. GG het haut de iwenn ou agfange, ihre dStirn zbiete. Si het de ou nit gad fröiidig reagiert, wo si erfahre het, dass mir hürote, het gmeint, mir hürote nit, si luegi da scho, u het eigentli ou nit wöue as Hochzyt cho. Si chunnt aber jtzt glich, ihres Mami het de nomau mit ihre gredet. Aber üses Verhältnis isch mittlerwiele uf nes Hallo u Tschüs beschränkt, GG redet no chli meh mit ihre. Wird de lustig a Whynachte u de äuä ou am Hochzyt...
Isch mängisch ou mit de eigete nit eifach

@littlefoot: Hoi u härzlech Willkomme bi üs!
Bi zwöi mau ga Kleider gugge, u si hei beidi mau ou so gränchnet. Bim zwöite mau isch es de gad es müü länger gange, da i MIS Kleid ha gfunde, u de no Föteli, Schniidere u Vertrag...
Wäg de Priise chani Dirs nit säge, aber was sicher ou e Überlegig isch, dass de de no 1-3 mau muesch gah, wäge Änderige etc us de ga reiche, u je nach däm wo de wohnsch isch haut de eifach ou dr Wäg.
Zum Glück hürote mir im März, de isch dWM no kes Thema.
Ds Problem mit dr Torte hei mir ou gha, ha de dIdee gha, am Zivile eini zha, u nachdem GG dPriise gseh het, het er gemint es gäbi kenni. Jänu, jtzt muess i haut säuber was mache.
Hey, schöni Tortene machsch da!

@jane: Härzlechi Gratulation! Umi e Punkt wo Dir chöit abhage. Und, isch Din GG iverstande?
Gugget hanis, aber ha leider ou kei Ahnigs wärs isch gsi. Oder hesch es mittlerwile usegfunde?

@lil.lian: Ciao, u ou Dir es härzlechs Willkomme!
Schöni Torte! Wie chunnsch de Du uf sie? Oder eifach wüu si schöni Tortene macht?
Mir hei dKirche, dFotografin, Aperolocation u was es git, Obiglocation u Partykeller, Kosmetikere u Coiffeuse si afe informiert, mit dr Coiffeuse gugge i de mau no gnauer, DJ, ZSA prov. reserviert u zProgramm für närne, Hochzytskleid, Stola (darfi vo mire TZ uslehne ), Schirm u Fellbolero darf i vom Brutkleidgschäft uslehne, Clutch, Schueh gani äuä de mau vrbi, Deko, Blueme, Ringe, Onlinewunschliste, Hotelzimmer für Gäst... (Sorry, isch gad chli läng worde)

@munggi: Geit mir ou so, bi ou am nachschriebe vo geschter...

@Pricana: Nee, definitiv nit, i weigere mi u GG het keis Smartphone...

@malinchen: Viu Spass u Erfolg hinech! Mir göh de a dCaravanmess, u gugge derte ob üs gad e Wii "agumpet"

@Taeboyana: Ou Dir hinech viu Spass! Wieso göht ihr de mit dr Fotografin?

@Sue: Das tönt nach are super Idee! Finde beides schön, mir gfalle haut Schmetterlinge bau besser, has nit so mit Orchideene, di gäh mir gäng kaputt, aber zu öichem Thema passe si sicher besser!

@Azug GG: Mine het gäng gseit, er göchi de so 1 Wuche vorher!!! Hoffe aber er findet dr Rank u geit no bis im Januar mau ga luege, so für mini Närve! Wie isch das bi öich; geit öichi TZ mit, dass es farblich de ou zum Kleid passt, oder göht ihr mit, oder eifach mit sim TZ?

18.10.13 15:53
malinchen 

Re: Bräute 2014

@littlefoot: stimmt du hesch ja no gfragt gha wägem Chleider aprobiere. I ha ou immer 2h igrächnet gha u das het immer gäbig glängt...

@Lula: Ah Caravan-Mäss, isch das nid die mit dä Camper? Det möchti de ou ga... GG u i wünschä üs ja jetz ä Campingbus als HZ-Gschänk statt Flittis... Ha dänkt villecht chani det no chli ga Ideeä sammle. Bisch du det scho meh gsi?

@Azug GG: GG geit de mit sinä 2 TZ ga guggä... Ds eintä isch ja sini besti Fründin die cha de chli luege. U i ha es Stückli Stoff vom Brutgschäft becho wo er de cha mitnäh. De chöi sie mit däm luege, dass es ds richtige wyss isch. GG isch säuber chli nä Shoppingqueen, er isch säuber scho die ganz zyt am Biuder aluege im www u wott de so im Januar/Februar mal ga... Er tanzt da äuä chli us dr Reihä.

@sue: I bi gad chli am google für ne Floristin, i weis gad nümme ob dir scho öper heit. Aber ha gad per Zuefall gseh dass die hie: www.maarsen.ch ou Gsteck mit Orchidee hei... I kennä das Gschäft wöu mir im ehem. Büro aube vo det Gsteck und Arrangement hei gha fürd Deko.

18.10.13 16:21
kleinefeder 

Re: Bräute 2014

Sue: mir gefallen die Orchideen sehr gut; wenn Du eine passende Vorlage findest oder zeichnest, könntest Du sie auch selbst machen (was allerdings dann eine ziemliche Schnibbelei gibt - aber gewisse Leute sollen das sogar noch gern machen ). Ich würde dann auch noch zusätzlich mit euren Farben arbeiten. Ansonsten finde ich es jeweils am schönsten, wenn das Thema durchgehend umgesetzt wird. ABer wenn Du Dich für die Schmetterlinge entscheidest, wird das bestimmt auch sehr schön...
Lula: genau, ich habe auch ein Stoffmuster in der richtigen Farbe bekommen, das GG zum Schneider oder wohin dann mitnehmen muss. Die Leute da kennen sich ja auch aus und helfen dann schon, dass es die richtige Farbe ist...

18.10.13 16:41
Lula 

Re: Bräute 2014

@malinchen: Genau ja, mir hei ebe vo "üsem" Wiimönsch Tickets brcho, u si eigentli dür das druf ufmerksam worde, kennes gar nit, u jtzt göh mir derte ga gugge, chli ga Wii probiere (viellech finde mir ou gad öbis fürs Zivile) närne zLiechtspiel bim Bundeshuus ga gugge u de no fein ga ässe.
I ha äuä de ersch im Januar es Stück Stoff, wenn i ga gah sKleid apasse. U eigentli wäri froh, wenn er denn si Azug scho hätti, aber mau gugge. U ja, i gloube Di GG tanzt da ziemli us dr Reihe, i muess mine aube fasch zwinge. Er seit zwar aube er göchi ga gugge, aber i ha kei Ahnig was...
Du bisch no uf dr suechi nach are Floristin? Üsi isch süch vo Schönbühl, oder isch das nüt?

@kleinefeder: I kenne mi GG, dä isch ebe nit so dr Ikoufstyp, mini Tz u i fändes ebe no cool wenn si ou mitgieng

18.10.13 18:14
nala05 

Re: Bräute 2014

e schöne fritig obe euch allne

janedoe: i ha geschter 4 Hochzeiten gluegt, die sängerin isch wirkli super gsi! wenn weisch wie sie gheisse het muesches unbedingt mit uns teile! aber gäl die bewärtig wo do die älteri widr abgäh het.. vorallem zum ässe, das isch doch e super menu gsi (und de no im dolder!) und die git nur 5 pünkt! i find scho nur für d ussag das si s rindsfilet gärn guetdure het söt meh ihre 10 pünkt abzieh! haha!
i mues ebe jetzt au mol mich an die cakepops traue! nimmt mi de wunder obi das ka, tönt aber so as wäres nid sooo schwer wies usgsehn!

squishy: hesch no nägel? ei wuche isch scho fast ume!

pricana: gäl sie sehn fein us!

littlefoot: mega schöni tortene! i ha emol eini gmacht, abe ri bi nid so fan vom fondant, schmeggt mir nid so, dorum hanis sithär gloh. wot aber fürs zivile den eini sälber mache, d.h. i mues langsam wiitr üebe

malinchen: jo meh mues sich jo nid immer automatisch mit de partner vo gschwüsterte vrstoh, aber i finds de ame glich chli schad..
wünsch dir viil spass adr wyymäss! I freu mi scho wen si i 2wuche z basel isch isch doch immer lustig!

taeboyana: ich glaub meh brucht förmli, ha aber ebe nonie gmacht, do sin anderi do die bessere asprächspartner das tönt guet mit dr candybar unterjuble! im dessert buffet integriert isch doch wirkli e gueti lösig!

sue: i dänk, wenn du das übr d floristin reglisch isch das sicher die best lösig. die placecards sin wirkli super, gfalle mir beid mega guet, könnt mi jetzt nid so entscheide, würd aber worschinli d orchidee näh wils thema isch!

lilian: ihri tortene hani au scho mol agluegt, zwar nid wäg dr hochzyt, ha aber au dört scho dänkt, wow super tolli tortene!
www sweetboutique.ch/galerie/
die het au no schöni torte.

pfingstrose: ha so lustig die vo zuckerbunt isch die wo die candybar wo ichs bild ine gstellt ha gmacht het!

lula: ui ok! das tönt jo nacheme schwägerin-monster! aber ganz schlimm! hoff für euch das die nägste famileträfe guet übr d bühni gön! aber isch jo hammer vo däre sage das si luegt das ihr nid hürotet. i würd si glaub gar nid welle ilade..puhh, schwierig schwierig!

azug gg: aso i bi grad erstuunt gsi, ha mine mol gfrogt, und är het gmeind är miech das sicher gli emole dr bi isch är grad so gaaar nid de shopping typ! d farb vo mim kleid brucht er aber nid, wir e schwarze azug gäh, mit wiisem hemli, und farbiger kravatte/fliege.
är goht de mit sim TZ ellei! hoff si wähle de guet us hihi
was für azüg pane euri gg's den? Farb, form usw?

18.10.13 18:33
kleinefeder 

Re: Bräute 2014

Uiiiiii, nala!! Do muesch aber ganz guet ufpasse... Es got bim Stoff nöd emol so fescht um de Azug selber... Die meiste Brütigam händ glaub en schwarze Azug...
Dä knackpunkt isch ebe grad s wiise hemmli, wie Du so herzig seisch...
Es git imfall sehr vill verschiedeni wisstön und wenn Du zum Bispiel es kleid in Ivory hesch (au das cha chli heller oder au chli dünkler si) und din GG es normals, schneewisses Hemd, denn wird dis Chleid, jedesmol, wenn er näbe dir stoht, dräckig usgseh... Muesch imfall das ganz guet kläre, das wär süss meeeega schad...

18.10.13 20:19
daenu16 

Re: Bräute 2014

na dann mal...auf die 9 verpassten Seiten...

18.10.13 21:55
sasileu 

Re: Bräute 2014

Hoi zämä!

Also i weiss nidmal wieviel site ihr gschriebe hend...aber ich ha 92Mails cha
Han jetzt die letst halb Stund und viellicht sogar echi meh mit zrug läse verbracht, aber nüm nüme zu allem bezug, da ihr zum teil scho witer sind....aber paar sache sind mir bliebe....

Pricana: wundervolls Kleid!!!! Und toll bisch im Lilua und mery gsi, gahni am 20.nov au und freui mi jetzt grad na viel meh nach dim schöne Bricht, usserd liluca macht nid so ah. naja mal luege. Aber dis Kleid findi eifach uuu schön!!! Gratuliere dir, din GG wird sicher happy si

Fara: Ich find dini Drahtchuglä fall u schön au wens nid genau so usgsehnd wie kauft,muen jo nid immer so usgseh, aber jo i weiss glaubs wies meinsch, bi au es bitz e perfektionistin bi so sache. Aber finds würkli sehr herzig, und d'Idee vo dim GG was dri tue isch na herzig, ich wür aber zumene Blüemli tendiere anstatt es kerzli. Bisch scho wiit cho mittlerwile?

Sue: Also bitte, das mail vo dere frau baumgartner isch jo au mega frech. I mein das mit echte Roseblätter und riis isch leider i vielne chile. Aber also so demotiviert muen sie au nid schriebe. I han bi eusere gar nonig würkli gfrögt, hoff aber grad dasi nid sone demotivierti frustrierti k.. han Scho zum kopf schüttle wenn bi so Hochziitssache uf so lüüt triffsch, suechet eui doch en andere Job denki den.

Irgendöberd het glaubs e Frag gstellt wegem DJ pris, also mir zahlet 1600.- und hend sie so lang wiemer wend, mit modernster Liechtalag, alles LED isch Augefründlicher und sie het no e Nebelmaschine inkl. het sie so mobile Musikboxe womer Iphone oder so adocke cha und die derfema wemer wend au ha für zum bim apero ufstelle oder ufs schiff neh, mir münd ihre nur sege wo hi bringe. Joo und den bütet sie bi bedarf no so kärtli ah, wo Gäst Liederwünsch chönd druf schriebe und sie isch na so hobbyfotografin und wird au immer fötele und das uf ihres IPAD projektziere, und seb isch den front vo ihrem DJ-Pult.Usserdem isch sie u eh liebi.

jooo was hani no vergässe?!
i glaub ich bi chaotin vo dem Forum

Ahh mir hend letscht wuche 1.Ehevorbereitig cha, katholisch

 1 .. 218 .. 434 435 436 437 438 .. 718 .. 997
gspannt   irgendwie   Iladige   Taeboyana   richtig   squishy   bearbeitet   malinchen   würklich   bstellt   Littlefoot   Hochziit   würklech   Location   schaffe   Hochzyt   Janedoe   Zuletzt   Problem   Pfingstrose