| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 219 .. 435 436 437 438 439 .. 718 .. 997
18.10.13 22:20
kleinefeder 

Re: Bräute 2014

sasileu: klingt nach dj bazillus :D

18.10.13 22:27
sasileu 

kleinefeder: Richtig

18.10.13 22:47
daenu16 

gschafft...

Nala: Danke, rustikal aber modern und romantisch…genau i das hani mi bide Obiglocation verliebt. Da freut mi etz mega, dass da nöd nur min GG und ich so gsehnd. Sehr schöni Candybar ufem Bild !
Hender eu scho chönne entscheide bezüglich Zeremonieleiter/in?

Squishy: Danke, i bi au ganz begeisteret. Wird sicher alles schön werde…hoffi zumindest. Und i bi uuh froh macht mini Fründin dBlueme und hilft sogar!!! Etz bruchi nurno vieeeel meh so chlini Väsli (Brockenhaus ahoi)
Defür chammer ade Kirchebänk viel meh mache, nöd? I ha eigentlich dStüehl verfluecht und mega Müeh gha zum e gueti Idee finde.
Sehr schön, dass sich dini TZ scho (gedanklich) so für eu isetzt! Findi super!

Fara: oooh so kuul! I bi tatsächlich no nie im Technorama gsi.
Sind uuuh schön dini Drahtkugle !
Ja, es wird wohl no vieli Lebensereignis geh woni gern mit ihre würd teile. So het jede sis Rucksäckli z’träge…mal hets meh Gwicht mal hets weniger…aber das mues ich dir ja nöd sägä!?
Dörf ich fröge was du für en Chrebs hesch?

Taeboyana: Danke für dini Anteilnahm – sBrutkleid ussueche und all so Sache sind halt scho schön mitem Mami….drum hani mi au umso meh gfreut wo min Papi dra denkt het wo mir dHalbjahresgrenze knackt hend.

Malinchen: Danke, da isch en sehr schöne Gedanke!

Janedoe: Het sie sich unterdesse scho gmeldet? Ja stürme chunnt bi Schwangere nöd so guet…das isch hormonell verglichbar mit Brautzilla, haha
Dankeeee, mir hend üs au mega verliebt i dä Bankettsaal wo sowohl rustikal, als au modern isch.
Mir hend imfall au kei Parkplätz bide Kirche…*grml*
Han grad glese weg eurere Band. I bi doch grad a dere After-Weddingparty gsi. Sie hend au dBand scho im Hintergrund gha bim Esse…sehr gmüetlich und git eifach so es edels Flair. Und noher het dBand ufe züglet…in Partyruum. Mir hend tanzed und dBand isch super gsi. Aber weisch was, amene Punkt hends denn ufghört, vor allne Lüt alles zämäpackt sodases für dLüt gar kei Platz meh gha het zum tanze. Weisch wieni mein?
Oh etz hani grad gseh…es isch en DJ gsi…aber GRATULIERE zur DJ-Zuesag!
4 Hochzeiten: jaaa gell, die Sängerin isch de HAMMER gsi! Die het etz sicher vieli Afroge…garantiert!

Sue: Ach herrje „Kulissenkirche“, wtf??? I het sicher au grad sofort zrugg gschriebe! Sehr ungerecht.
Uuuh schön die Säckli mit de Orchideä!
Jööö Sue!!! Mega herzi Vintage Deko…(klar dases mir gfallt..Väslisammlerin)
Weg de Namenstäfeli am Glas und de Menükarte…findi mega passend zum Orchideäthema. Bin begeistgeret. Aber halt au ufwändig die fiine Details. Wetsch selber mache?

Lula: Danke für dini Anteilnahm. Da glaubi, und sicher brucht er dini Unterstützig no vermehrt i dem Bezug…es wird halt no sehr vieli Ereignis geh wo’s eim wieder iholt. Aber schön, dass ihr chönd fürenand do si.

Littlefoot: Herzlich Willkomme! Und Gratulation zur bevorstehende Hochziiit. Wie heisst’s: „drum prüfe wer sich ewig bindet“, das hend ihr ja scho sehr guet umgsetzt. Und recht viel planet hend ihr ja au scho. Tönt alles sehr schön was ihr planet hend. Mir gfallt Vintage au uh guet!
Hey mega kreativ…dini Tortene sind denn kuul !

Lil.Lian: Herzlich willkomme! Das ihr eues Fäscht genau a euem 10-jährige planed findi sooo romantisch.
Mir chönd leider nöd a üsem Jahrestag hürote (isch genau Ostere 2014).
Mir sind scho sehr wiit ide Planig (glaubi), aber es duurt bi üs au nödemol meh 6 Mönet. dIladige sind verschickt und sogar dFlittis sind scho buechet.
Uuuuh schöni Torte, jammie!

Me: i ha hüt de ganz Tag (ha jo no Ferie) ghögglet für mini DIY Tischdeko...pffff i glaub i schiele und gspür immerno en imaginäre Fade um mini Finger...etz magi definitiv nüm (zum Glück hani 2 Helferinne)

19.10.13 14:18
_janedoe 

Nume gschnell, bi am schaffe und chli im Seich, aaaaber... Han dOfferte vode Floristin. 3030.-

NEVER oder?! Bin gad chli gschockt :D

Als Biispil, 1x Armschmuck 130.-
Mier isch scho klar, dass Pfingstrose ihre Priis hend, aber dases grad esoooo tür würd werde, hoppla...

Zuletzt bearbeitet am 19.10.13 14:20

19.10.13 14:43
weddingbee85 

@jane:aso ich weiss ja nöd was ihr alles i die offerte iegnoh händ aber ich finds extrem tüür...ich hät jetz max. mit chf 2000 grächnet.

19.10.13 14:51
sasileu 

@janedou:
I wür ebefall never säge..too much findi.
Mich graults scho devo wenn ich den so offerte nachrichte bechume,will irgendwie hets jetzt glaub scho jede vo eus tüpft

19.10.13 17:50
Lula 

Guete Obig

@nala: Eh fingsch sicher no paar Aläss zum chli Tortene zmache
Gloube znächste isch Whynachte bir SchwieMu, u drum chöme mir da äuä nit, wird aber äuä nit ganz so entspannt.
I wetti si ou nit, aber de wäri Kirche äuä nüme im Dorf! Aber bim Zivile hani mim chöne düresetze, si wird nit iglade! U das obwou mir närne hei göh.
Isch meh wäg am Hemd, aber das isch gloubs scho gschribe worde. I wäri für ne Antraziht (wie schribt me das?) farbige Azug, oder ganz es Dunkublau oder ou es Dunkubrun, GG wetti schwarz, aber e schwarze het er haut scho, drum bau lieber e anderi Farb, aber eine wo ner ou närne no cha trage! Mine het geschter bim Wösch hänke gmeint, er wöui de mau i dStadt für sich chli ga gugge, u, sofern er nit gad anes Schnäppli härelouft, wott er de mau no mit sim oder mire TZ ga gugge, oder ou gad mit beidne.
Was stellt sich Din GG vor? Oder Du dir?

@sasileu: Autsch... Drum lahnis eifach aube gad offe, süsch würdi mis Poschtfach äuä explodiere
Wie isch ds Ehevorbereitgsgspräch gsi? Was isch so cho?

@dänu: Juhui
Was hesch de ghägglet? Gits Fotis?

@jane: Wou, nä'ä, das würdi jtzt ächt nie zahle!! Hesch vergliechs Offertene mit de Pfingstrosene? E anderi Option zu de Pfingstrosene wosch nit?
130.- Stutz für nes Bluemearmband!?

20.10.13 08:43
littlefoot 

Guete morge
Gönne mir es morge bad bevor alli ufstönd

Lula; aso dini schwiemu wird nid iglade oder wie?

Azug GG: aso mine leit sich gern schön a, ich weiss eifach dass er niie so früeh würd ga.
Glaub klassischi form, schwarz und hemli mit gilet...aber mini schwöschter, TZ gaht mit, die beide chönted mich echt no überrasche

Nala: ich ha fondant au nid soooo gern. Glaub de meischte isch es z süess. Aber s gseht sooo schön us

Dj: hui das isch z tür für ois.. Mir werded müsse hoffe das öper öper kennt wo cds cha wechsle, sodass es profimässig tönt alag und cds häts alles scho i de location

Candybar: bstelled ihr sie all oder lönd sie la mache?

Daenu: merci! Das häsch jetzt aber schön gseit. Vo wo chunt dä spruch? öpis chirchlichs?
Ja, planed isch vill, hoffe alles klappt. Git schono arbet, muss ja e tisch so dekoriere dihei dasis cha fötele, um am verastalter z gä. Dasselbe mit candybar, die stelled warschinli mini schwöschtere (ha 3) während em apero uf. Und und und gäll

Janedoe: ääähh was? aso ich ha wohl e zehntel vo däm zur verfüegig wie viel häsch denn budgetiert?

Turte: mis mami findets super dasi sie wett selber mache. Mini TZ und sie chömed zwei Täg devor go helfe

Brautkleidanprobe: jaaa also gester... Ha ja vo rembo ein favorit gha und no ca 5 anderi woni guet gfunde ha. Ha gwüsst sie hät nid all, aber min favorit isch da gsi! Als ersts probiert, nüm wele use. De hani agfange... Ha sicher 12-14 chleider, i allne stilrichtige probiert
Sie hät gmeint sig interessant mit mir. Es isch mer erstunlich vill gstande. Obwohl ich nid 38 ha und a gwüssne stelle chli polschter, het sie mich i x 34-36 inezwängt chli schad dass es bi de favorite alig nid gnau überecho isch weg de grössi..ines sissi chleid hani glich müesse stige. 1x im läbe und es churzes, und mit spitzechrage, es klassischs ohni ärmel isch mer au no guet gstande. Ha mi gfühlt vor dem spiegel wie eini mit grössi 38, top schön aber dä spiegel isch garantiert türkt. uf de fotis hani de wieder ganz normal usgseh
Bi de aber total verwirrt gsi und de gange ohni chauf. Ha jetzt im domino nomal agfrägt, im jolie mode isch es zwar super gsi, sehr nett.. Nur wetti no go luege ob die chleider würkli billiger sind in DE und mir schints det häts recht uswahl. Weiss ja jetzt grad gar nüm wasi für eis wett . Es sissi chleid hani chli müehsam gfunde wegem stoff. Wett gern allei uf s wc am hochzit da ja im garte, sowieso total unpraktisch. Aber schöööön
Aso ihr gsend, bi eigetli no schlechter dra als vorher.

20.10.13 09:19
munggi87 

gueten morge

@janedoe hesch scho öbis usegfunge wäg de sängerin?? ;) due de hüt luege ....
jösses isch jo e hammer pris hesch de sooooo viu was vo ihne wetsch? wen nei den wür ich nie so viu zahle.

@littelfoot finge die turtene vo merstöckig si ou schigg si meist so chli cake turtene?? aso englisch cake?
machsch aber härzigi turtene! vo wo hesch de du de fondant här??
mache üsi turte ou säuber.... ananas royal bombe

@sue uii die isch jo de fräch gsi! hesch d kirche burgdorf?
mi brüeder het in kirchberg in de chile ghürote u dörte hei trouzüge aune gest die stränge vorschrifte gschickt ke blueme, ke ris.....

bi üs louft nix mag im momänt grad ned e so :)

20.10.13 11:06
malinchen 

@jane: ui, das isch würklech tüür. I ha aber scho vo paarne ghört, dass sie d Blueme total unterschetzt hei und me äbä je nach Vorstellige scho so um die 3'000 mues rächne. Aber i würd uf jedä Fall no ä Verglichsofferte afordere bimnä anderä Gschäft... De wüsst dir när, ob dir bi dr Bluemewahl no einisch über d Büecher müesst oder ob eifach dä Florist viel z übertüüret isch!

@littlefoot: Mir ischs imfau genau glich gange mitem Chleid! I ha immer gseit i wöui ganz klar es schlichts Chleid u Rembo Styling het ou zu mine favorisierte Linie ghört. Aber bim Aprobiere hani när glich chli verschiedeni agleit und am Schluss hani es Sissi-Chleid und es Schlichts aber mit viel meh Stickerei alsi dänkt hät als Favorit gha. Ha när glich das mitem schlichte Schnitt gnoh, wöus äbä eifach praktischer isch... Aber i bi ou überrascht gsi wie gut dases mir isch gstande.

@GG's Azug: I fänd ä graue Azug no schöön... Mir wettä ja de ou bi de Gäst, dass sie nid idä schwarze Jacket chöme. I finde das gseht so nach Beerdigung us we när alli Männer so dunku agleit si. Und im Summer ischs ja eh när viu z heiss u de hei sies numä am morge schnäll anne u müesses när dr ganz räscht vom Tag umetrage...

@Wymäss: I ha gad mit üsem lieblings Wyhändler ä Termin abgmacht woni de mal mit GG no verbi cha mini Favorite ga degustiere. Aber das wird uf jedä Fall klappe, dass mir bi ihne dr Wy chöi bstellä fürs Apéro. Jetz hani glich mal wieder öpis erledigt, obwohl i gad gar nid so bock uf HZ-Planig ha im Moment...

so, wünsche öich no ä schönä Sunntig!

1 .. 219 .. 435 436 437 438 439 .. 718 .. 997
schaffe   gspannt   Problem   Hochzyt   irgendwie   würklech   Littlefoot   Hochziit   würklich   Pfingstrose   malinchen   squishy   Zuletzt   richtig   bearbeitet   Taeboyana   Janedoe   Iladige   bstellt   Location