| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 219 .. 436 437 438 439 440 .. 719 .. 997
20.10.13 11:57
littlefoot 

Re: Bräute 2014

Malinchen: was hesch für es modell vo rembo gha? Häsch das au kauft? Wenn s zeige wetsch darfsch mer gern e pn sende ich has tatou im chopf gha und das isch immer no im renne

20.10.13 12:45
nala05 

Re: Bräute 2014

kleinefeder: huii hihi ich bi jo unwüssend i dämfall wird mi schatz s hemli erst chl spötr kaufe! es hätti uns aber sichr no öper uf das hiigwiese.. hoffi! aber danke für de wichtig hiwiis!

saslieu: und wie isch dr katholisch ehevorbereitigskurs gsi?

daenu: jo ich bi sicher euri gäst wärde euri location au z schätze wüsse! so en schöne saal!
mir hän uns jetzt entschiede und zwar für die billiger.. i ha jetzt wirkli mit mir grunge, aber si sin wirkli beidi sympathisch, aso entscheidet z budget jetzt! i bi zwar immerno chli unsicher, wils so en schweri entscheidig gsi isch! stimmt jetzt aber so für uns beidi. vorallem au wil mi gg si jetzt au scho kennt.
wow de bisch aber flissig gsi! gits no es bildli vo dinere hökelarbet?

janedoe: waaaaas? 3000? i ha 500-600 budgetiert (wot aber au kei armbänder, nur ganz kleini strüsli für mini beide TZ, ein für mi und de no biz tischdeko) was händir euch de alles vorgstellt??
aso dä betrag wäre mir blueme nid wärt, ehrlichgseit

lula: jo, i ha dänkt i bach mim schatz eini uf e geburi, den a wiehnachte vilicht nomol eini. ha jo no chli zyt bis im augste!
guet, wenigstens hesch den bim zivile dini rueh. und für a wiehanchte wünschi dir jetzt scho viil kraft und durchhaltevermöge!
mir gfallt dunkelblau, grau und bruun ebe au no! mi gg tendiert zu schwarz. wot ihm aber nid zu fest drirede, i due amigs chli aspielige mache à la "ohh dä azug gfallt mir jetzt au no" ich fänd e fliege anstatt vore kravatte no stylisch! het so öbis lässigs findi.

littlefoot: dr fondant isch bi uns au wirkli immer nur deko, all kratze en immer ab und löhn en ligge.. user d kinder, die liebes (ha mol mitere kollegin cupcakes tierli mit fondant für id krippe gmacht, d kind heige zum teil sogar de fondant drab gässe und s chiechli nid fertig gässe.. haha)
candybar: i wots au sälbr mache uf jedefall de grossteil
dj: mir hän allwäg au kei dj, wil mir häns fest nur no mit ca 35 lüt, de weissi nid ob so tanzt wird.. fänds de schad für das e dj ufztriebe. mache das de mit ipod playlist odr so
schön hesch scho paar kleider wo dir zuesage!

malinchen: toll hesch rotzdem no öbis könne erledige fürs hz.. au wenn nid so idr stimmig bisch. isch jo doch en punkt meh zum abhöggle

me: mir sin am fritig jo nomol für locations go luege für d trauuig. s hotel seeburg z luzern, und de simer nomol s hermitage go aluege. sin beidi rächt schön (fast scho gliichwärtig) und d trauuig wär bi beidne diräkt am see hmmpf das git widr e schweri entscheidig! morn kriege mir d offerte vo dr seeburg.. bi scho gspannt.

wünsch eu no e schöne sunntig!

20.10.13 16:51
malinchen 

Re: Bräute 2014

@littlefoot: nei i ha när keis vo Rembo Styling kouft. I ha ou no nid eis bestimmts im Oug gha, eifach d Linie het mir so gfalle vom Stil här... Ha när verschiedeni us dr Kollektion anne gha. I ha mi när fürds pronovias pelicano entschiede. Chasch bi google igäh, de findsch ganz viel Bilder...

20.10.13 18:05
Lula 

Re: Bräute 2014

Guete Suntig Obe mitenand

@littlefoot: Nee, mini Schwägere wird am zivile nit drbi si! Am Kirchleche de närne scho.
Mir hürote im März, daher isch früech scho fasch umi relativ...
Was heit ihr denn für nes Budget?
Tönt cool, Dini Brutkleidaprob, aber ou ziemli astrengend u verwirrend... Hesch scho ne Termin im Jolie?

@malinchen: Wie steit de Din GG zum ne graue Azug?

@nala: Das tönt doch super, i bi eifach nit so dr Fondatfan, gseht super us u macht Spass drmit zschaffe, aber es isch mir eifach zsüess.
Jöö, merci viu mau! Brun gfallt mim gar nit, aber i gloub für nes Grau chönnti ne doch no begeistere... Mau gugge, aber entscheide muess är.
Bi nit so dr Fliege fan, aber das isch scho klärt, er leit dLieblingskrawatte vo sim verstobene Vater ah, das er ou drbi isch
Was meinsch mit fasch? Heit dr scho ne heimleche Favorit, oder entscheidet am Schluss zBudget?

@me: GG steit ir Kuchi u i darf de nume no gniesse...
Wünsche euch no ne schöne Sunntig obe

20.10.13 20:03
sasileu 

Re: Bräute 2014

Hey Ladies...

hender e schöns Wuchäend cha? Ich han frei cha und de schön Samstig mit mim GG usgiebig gnosse

Lula: Mis Ehevorbereitgs-Gspröch isch de "hammer" gsi...
mir münd jo bi dem Pfarrer gah vo eusere Gmeind, au wenn de eus nid traut. Er het Kircherecht über eus und nur er derf Urkunde usstelle. Also bim Termin abmache heter sich eigentli sehr katholisch modern zeigt, also nid so streng. Bim Gspröch hemer innerlich paarmal müesse schmunzle, will er het so gfunde also damit er e Ehe unter katholischem sege bewilligt muen folgendes si:
1. nur ma und frau,fraufrau seg verbote und maa maa au
2. derf keine vode partner schomal verhüratet gsi si, au nid standesamtlich und au nid versproche gsi si oder so.
3. muen mind. 1 vo beidne katholisch tauft, erstkomion und gfiirmt si, besser wer beidi.
4.münd sich die beide partner frei liebe ohni zwang, und ma machts willmer am partner öbis wel geh und nid us ego gedanke.
5.muen de sege unter gsegnetem dach statt finde und ma muess a das drüegg glaube(Ich, min GG und Gott)
6. wens paar seit oder frau sie wend kei kind dueters au nid segne.

Bitte denket jetzt nid i find alles total lächerloich weg mini smile...i glaub scho a was höhers, also a gott oder jesus aber i bi nid streng katholisch erzoge worde und wird seb au nie wiiter geh.aber i find gwüssi sache scho sehr wichtig und au die einte gedanke/wert wo chile het. Und da für mich und min GG de Sege ide chile eifach au dezue ghört und mir eus de wünschet hüratet mir kirchlich...und röm.katholisch simer ald beidi

21.10.13 06:42
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Hoi iher Liebe

so, wenni chli schnäll schribe, de magi alli berücksichtige UND verpasse min Zug nöd… :D

Lil.lian
Gfalltmer guet dini Tortevorstellig ;) miyuko kenni au, vorallem ebe will sie so uf die ganze Unverträglichkeite igönd, das findi so super…

@squishy
Ja mier hend eusi Bilder gno für d’Marke

@Pricana
Genau, mier hend ez eifach 4.90 für d Etikette zahlt, sind 60 Stuck dinne… und denn eifach de normal wärt vo de Briefmarke.

@littlefoot
Du bisch ja mega begabt, sehr schöni torte!!

@Taeboyana
Mich heds ja au recht lang chli agschisse, das Thema Musik id Hand zneh, und was debii usecho isch, hani ja de gmerkt. Scho chli nerveufriibend gsi :D

@Sue
Daser das de TZ überlönd isch doch e prima Idee, denn muesch di wirkli nümm mit dere umeschlah
Ich finde die Orchideeädeko meeega schön und voll passend für eues Motto, ich glaub da würdi ufs selberbaschtle verzichte und die bestelle
Schick dier z Rezept für d Macarons sobaldi e Minute deheime ha

@Lula
Nei ha leider no nöd usegfunde wer die Sängerin isch. Die ander schriibt mer au irgendwie nöd zrugg, obwohl sies gseh hed… Söll vielleicht es Gheimnis blibe

@nala
Die alt hed mi die gaaanz Wuche ufgregt mit ihrne miese Bewertige. Vorallem will ihri Hochziit jez au ned soo Bombe gsi isch…
Cakepops sind echt eifach, da gits gar ned sooo viel zwage :biggrin.

@daenu
die Tischdeckli würded mi ez aso au mal interessiere, gits es Bild?
Das mit de PP bi de Chile isch so doof. Wie möched iher das de jetz?

@Blueme
Ich wirde jetzt uf jedefall nomal irgendwo e Offerte ihole. 3000.- sind eifach absolut gspunne. Ich weiss, das die Florischtin woni agfragt ha grundsätzlich recht tüür isch, aber das isch etz echt henneviel. Dett startemer ez also wieder bi null quasi

@Azug GG
Hui, gsehnd iher eue GG alli erst i de Chile/a de Trauuig??

@Candy Bar
Mier hend für d’Candy Bar öppe 250.- budgetiert. Werded in DE eifach Grosspackige Süessigkeite bstelle und ganz e Huufe selber backe.

@Wymäss
So, isch guet gsi bi eu? Hender enand per Zuefall no atroffe?

So, sorry, schaffes grad nöd, meh zschribe, suscht fahrt de de Zug ohni mich ab
Bis spöter und en guete Start id Arbeitswuche

21.10.13 07:35
sasileu 

Re: Bräute 2014

Guetä Morgä!

@Janedou: Mini Schwö isch Floristin,het zwar bis jetzt bim Coop ide Bluemeabteilig gschaffet aber im Floristegschäft Künzli glernt und sie isch stv.Leitig gsi und het somit de Ikauf vode Blueme gmacht.Und sie findet also de Pris au sehr sehr stolz.Meistens seg Lieferig wo tüür verrechnet wird,Orchidee sötet praktisch nix meh koste,nid meh als e Rose. Weiss nid ob dir de Kommentar wasbringt aber wot di meh ermuetige,vowege unter 3000.- findsch bestimmt au en Abüter.

Azug GG ich wird min Prinz erst ide Chile gseh und weiss nid waser für Farb nümt,mir wür so Brunna gfalle oder au so silbergrau.s'Einzig woni weiss isch, dass min GG so muster wot am Azug obs nur Gilles isch oder meh weissi nid.Und ichhanem sonen Ital.Krawatteschlaufe verbote,sind mal anere Hochziit gsi deht het de Bräutigam sowasspeziells cha und ihans so nid schön gfunde
Was Kleider bim Standesamt agönd...deht wirdi wahrschinli eine vo skne bestehende Azüg neh und ich muen au nid zwingend was neus ha,wenn scho den sicher nix türs.

Soo meh hani grad nid zum verzehlä...ich bin momentan echi am bastle...mal hani na was für eusi Kärtli gmacht so es extras für Familie und emal bini scho am bastle für en Adventskalender a min Göttibueb

Wünsch eui na e guets verwache und en schöne Morge

21.10.13 08:24
_janedoe 

Re: Bräute 2014

@sasileu
Ebe, eusi Uszubildendi hed au e Lehr als Florischtin agfange gha und sie seit au, das cha gar nöd si... Das seg wucher. Ich wird jez de eifach mal no paar wiiteri Offerte ihole..

@Azug GG
Ich bi soooone Kontrollfreak dasi min GG ned selber ussuche lah han. Obwohl er sehr modebewusst isch und sich Stundelang cha i Chleiderläde verwiile. Und da mier de grad drah ane gloffe sind hed sich das au irgendwie eifach so ergäh, obwohl ich das jetzt im Nachhinein glich chli schad finde.

@me
Hend jetzt mal dOfferte vo de Bäckerin für die Torte (Ahang) becho.
750.- max., sie wird aber nume de untersti und obersti Stock Torte mache, de Rest isch denn Styropor, willmer ned so viel Lüüt sind.
Es sind ca 13.50 pro Person. Was meineder dezue. Ich finds recht happig aber mit de ganze Verzierig rechtfertigts de Priis ebe irgendwie glich wider..

Datei-Anhänge
Weddingcake.jpg Weddingcake.jpg (40x)

Mime-Type: image/jpeg, 137 kB

21.10.13 08:38
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Janedoe: Das isch ja eifach abartig!!! Findi also unvollrstellbar warum ihr uf sonen höche Betrag chömed bzw. eui Floristin. Mir hend ja au Pfingstrose und die andere wo du mal gschriebe hesch (woni de Name au scho wieder vergesse han) i eusere Offerte. Söll ich dir eusi Offerte mal per Mail schicke? Eusi Floristin isch vo Blumenimpression vo Lenzburg. Und würklich ganz e netti. Mir hend öpe mit 1000 CHF grechnet für d Blueme aber ich han nogar kein Ahaltspunkt gha. Sind den i de Offerte uf 1150 CHF cho und das findi fair. Ich will ebe en richtig schön grosse Bluemestruss und de isch alleige glaub 170 CHF. Aber ich find d Offerte Fair… Meld dich wenni sie dir schicke söll.

Nala: Ich hoffe ich chönd eu no entscheide! Aber lieber so weder wenner nüt findet wo eu gfallt. Isch doch super! Und was meinsch was isch din Favorit? Oder dim GG sine?

Sasileu: Tönt lustig eues Gspröch mit em Pfarrer. Verstahn voll und ganz was du meinsch. Hihi! Hoffe aber glich d Sympathie isch ume… Das hani jetzt glaub nöd richtig chöne useläse. Aber isch doch egal die münd so Sache ja mengisch au säge. Hauptsach eu gfallts am Schluss.

Malinchen: Cool häsch en Apero Wii gfunde. Wird dim GG sicher au schmöcke… Oder hesch so en spezielle usgsuecht, dass nöd weisch obs ihm passt?

GG: Also ich wird glaub mitgah zum Azug ussueche. Und für min Schatz isch das au i.o. Ich find das eigentlich nöd wie es Bruutchleid. Und mir werdet au s Fotoshooting vor de Trauuig mache.

Me: Juhuuuuuiiii! Eusi Fotis sind uf em Blog ufgschalte und ich han eifach mega Freud! Jetzt wartemer no uf CD den chani endlich d Iladige fertig mache. Es isch eifach so es lustigs Gfühl sich selber im Internet uf Fotis gseh. Findeder das nöd au chli schief? Und den no en Text dezue… Hihi! Aber ich finds ächt glunge und es isch definitiv klar, dass mir sie am Hochziit wend debie ha. Ich schicke eu gern e PN zums go aluege. Aber ich möchtis im Forum nöd ufelade.

21.10.13 08:45
sasileu 

Re: Bräute 2014

Janedou: sehr sehr e schöni Torte!
Das mit dene wellene gfallt mir persönlich sehr guet,ich würs neh!
Wo ich und min GG euses Budget mal so echi ufgschriebe hend,hemer so im Internet googlet bzw. Torte und i will au mit so verzoerig nid eifach e glatti fläche,mir hend en durchschnitt vo 17.50 pro Stück becho soviel wemer jetzt nid zahle aber hends glich mal so notiert,bide Torte bini aber bereit zum isparige mache!
E fründin vo mir het mir ehrlich gseit sie findets gspunne,ihri seg vom Coop gsi und au schön&fein gsi(Schwedetorte rosa) und soviel Geld usgeh für öbis wo nacher kaputt machsch.
Jaa und?!?! Also wenn ich ufere Hochziit bi woti au immer wüsse wie Torte usgseht und finds eis vode Highliths wenn seb agschnitte wird.

Wie gsehts bide anderne so us mit de Torte?

 1 .. 219 .. 436 437 438 439 440 .. 719 .. 997
schaffe   richtig   Zuletzt   malinchen   Janedoe   squishy   Taeboyana   gspannt   irgendwie   Littlefoot   Location   würklech   bearbeitet   würklich   Iladige   bstellt   Problem   Hochziit   Pfingstrose   Hochzyt