| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 220 .. 437 438 439 440 441 .. 719 .. 997
21.10.13 08:47
nala05 

Re: Bräute 2014

juhui es isch mändig!

malinchen: wow es mega tolls kleid! vorallem de rucke und das silberdings am usschnitt (weiss nid wie meh däm seit) gseht hammer us!

saslieu: hehe das tönt wirkli nacheme glungene gspröch.. das d brut nur wiis agleggt dörf si wen si no jungfrau isch het är nid erwähnt? i weiss was du meinsch.. wenni jetzt nid us dr kirche usträtte wär, hätti au no gärn ide kirche ghürote obwohl i und mi gg beidi nid katholisch erzoge worde si. abr i hät wohl au innerlich miesste schmunzle hihi

janedoe: jo has au voll doof gfunde das die alt gwunne het! de froonick het scho richtig gseit, si het nur gwunne wil si allne so schlächti bewärtige gäh het und sälbr gueti becho..
hmm hoffentli schriibt si dir no zruck wäg de sängerin!
wäg dim gg sim azug, aso i mues mi au extrem zäme näh nid de azug welle mit go uswähle. aber är het de gmeind das är jo au nid s kleid vorher dörf seh.. und das stimmt jo scho au. de kontrollfreak in mir sträubt sich zwar, aber jo, ich vrtrau ihm das är das scho guet macht (obwohl heissts nid kontrolle isch besser? )
die torte gfallt mir guet! vom priis här, zahle mir öpe glichviil (12.-p.P), vo dämhär dänki ischs ok. i ha aber au nid gross vrgliche, wil mirs grad im hotel loh mache könne.. gäbs den susch no bäckereie wo afroge könntsch zum vrglich?

lula: jo mir gohts glich mitem fondant.. seht super us, isch mir aber au zsiess zum ässe.
oh das isch jo e mega schöne gedanke mi dr lieblingskravatte vo sim vatr.
hm mit fast meini eifach das jedi location für sich vorteil het.. bi de einte bisch wirkli schön für dich chli abtrennt z.b. und bi de andere eher chli usgstellt (aber das regle ich de sälbr das uns nid all zueluege könne). de isch aber do dfür de apero billiger as bim andere. hmmpf! mir hän jo no 2 wuche zum entscheide!
hoff du hesch di no vo dim gg vrwöhne loh!

me: ich ha geschter agfange a de homepage bastle.. obwohl mir si friehstens im frühlig de wäre vrschicke hihi.. ha dänkt i könnt mol eifach eini mache, das es gmacht isch und de plötzli sin 3 stunde vrgange und d hälfti scho fertig

21.10.13 08:48
_janedoe 

Re: Bräute 2014

@Pfingstrose
Iiiiich wett Föteli gseeeeh :))) gell has au komisch gfunde mich im Internet zgseh :D und wennmer dini Offerte chönntsch schicke wär das mega!

21.10.13 08:51
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Han scho PN gschickt. :) Und ich find eui Turte au seeeehr schön! Richtig speziell und en guete Priis...

21.10.13 08:54
munggi87 

Re: Bräute 2014

Morge brütlis

Aso turtene vom beck si sicher türer aber meh aus 12 fr wür i ned zahle finge übertribe!!
Schaffe jo i de jowa konditorei u mir hei e pris füe 100g für 3.20 für hochzitsturtene!! Isch batürlich ned viu:)
Aber sorry schüsch decor bsteue die ou u das öpe be de bombasai, günthard..

I mache üsi säuber:) u hei öppe mit figur 100fr wovon d figur ca 50 fr macht;)

21.10.13 09:04
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

Guete Morge liebi Brütlis

@Azug Ma: Mir wärde zwar vor dr Trouig üses "First Look"- Shooting ha, aber obi dr Azug vorhär scho gseh, weissi gar no nid... eigentlech hani mir am Afang sogar überleit gha, mitzga zum dä ga choufe (Achtung Kontrollfreak-Brautzilla ). Aber irgendwie wärs scho no schön, we das e Überraschig bliebt. Sis Mami geit mit ihm, wüu sie ihm dr Azug schänkt, und sini Schwoscht geit o mit, sie isch ja o bi mir für ds Chleid mitcho. I wott de o luege, dassi es Stück Stoff cha ha vo mim Chleid (soviu wieme bi mine churze Bei am Chleid unge mues abschniede, sött das guet möglech si ). Was d Farb abetrifft, wetti o möglechst ke schwarze Mir gfieu e schoggibruune mega guet Aber da bini när gar nid sicher, ob das de zu üsne Farbe (rot und apfelgrün) passt... schwierig. Dunkublau oder so anthrazit fändi o no schön. Für mi wärs äbe scho no wichtig, dasses nid wiene Azug wome süsch für irgend e Alass aleit usgseht, sondern dasser würklech wiene Brütigam usgseht... Und wasi uuuu schön fänd, isch es Gilet...

@Lula: Mir si us ganz private und hochzitsunabhängige Gründ mit üsere Fotografin ad Wymäss, wüu mir persönlech befründet si

@Janedoe: Ja, ds malinchen und ig hei üs troffe, auerdings nid ganz zuefäuig, sondern abgmacht Isch super gsi und het mi sehr gfreut!

Chöste Blueme: Für üs wär itz das o viiiiiiz ztür... Ig ha 1200.- budgetiert und wett würklech uf ke Fau meh zahle. Angers wird no gnue tüür... kennsch de dä Florischt, isch das e spezieu tüüre, oder wie chöme sie uf dä Betrag? Aso 130.- fürnes Bluemearmband geit uf ke Fau. Da fingsch sicher no öpis günstigers, wo grad so schön isch. Aber isch natürlech müehsam, dass dir itz wieder müesst witersueche. Isch mir äbe mit dr Musig o so gange, hätt ja e Band gha wo üs sehr het gfaue, aber die wei 1400.- nur für am Apéro, de hets mir gad chli abglösche...

Wow schöni Torte! Aber scho nid gad biuig...

@sasileu: Oh schön, i ha letscht Jahr em Göttibueb e Adväntskalender gmacht und er het soooo Freud gha jede Tag... GG und ig mache üs aube o gägesitig eine (aso für jede 2. Tag öpis), aber es isch e rächte Ufwand und geit o schnäu is Gäud, drum wirds das Jahr äuä eher nüt, schliesslech isch spare agseit.

@Pfingstrose: Hui de muesi sofort ufe Blog ga luege (i kenne ja d Site... ) Bi mega gspannt und fröie mi, dass dir si nähmet!! Wow und he, e Wuche nume warte isch im Fau rächt schnäu...

21.10.13 09:19
littlefoot 

Re: Bräute 2014

Guets mörgeli

Nala: ja das stimmt d chind händs meistens gern
Ich dörf hüt afange für mis meitli eini z bache. Freu mi scho. Und üebe isch halt eifach uh nötig, erfahrig bruchts echt
Mit händs ebe au mitem ipod wele mache. Stells mer nur eahnsinnig schwer vor es paar stund am stuck z lade. Chame eigetli im neuste itunes d lieder schiebe, aso d reihefolg bestimme?
Ou die locations sind ja bi mir dihei
Vo wo bisch du denn? Seeburg isch mega bekannt für hochzite, die mached das glsub würkli guet.

Malinchen: isch mega dis chleid. Gsnz öpis anders als rembo
Ich ha mir jetzt au no gedanke gmacht, und obwohl rembo super praktisch und sehr passend wär, wetti glaub glich sones richtigs once in a lifetime. Oder

Lula: ah ok. Demfall mached ihr nid es riese fäscht zivilisch?
Hend ca 10000.-... S chleid zahlt mis mami aber muss säge, het nid wele dass sie 2000.- muss usge. Sie hät au nid wahnsinnig viel. Und drum gani etz is domino. Ha da one viel gläse, s glich chleid hebeds det würkli günstiger becho (800-1000.-)...
Ja, isch halt blöd, wenn no nie brutchleider agha häsch, dänn häsch devor no fast e fixi idee, ja sogar s chleid, de probiersch anders und de weisch gar nüt me
Ja du, märz isch ja ganz bald
Findi au herzig das di GG d krawatte vom papi aleit.

Sasileu: tönt echt lustig s ehevorbeeeitigsgspröch
Turte hani entschide maches selber. Isch mer z tür susch

Janedoe: danke sehr.
250.- für candybar? Hui meinsch ich unterschätz d chöschte vo dem süesse züg
Würd au nomal luege weg dene blueme, eventuell findsch ime andere gschäft würkli s glich aber günstiger. Weisch nie hützutags
Schöni turte! 13.50 isch durchschnitt. Finds de aber bi 70 lüt echt z tür

Azug GG: ich wirden sicher gse. Mir mönd ja eh zäme is standesamt. Freu mi würkli dasi darf z luzern im rathus hürate. Isch mega schön da. Mini TZ gahr mit go de Azug poschte mit ihm

Pfingstrose: hets es shooting ge?

Bluemestruss; muss etz echt mal zunere floristin. Wie wählt mer das us?

Munggi: coool wett au inere konditorei schaffe

21.10.13 09:21
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Taeboyana: Gell findi au isch also würklich schnell. Obwohl eim jede Tag lang vorchund will mer ja uf öpis wartet! Aber das isch ja es guets Zeiche.

Janedoe: Han dir s Mail gschickt. Ah und de Stipe ich bin imfall im Moment so mega fuul was Hochziitsorganisation betrifft. Ich han nöd mal lust zum Antworte. Grr... Peindlich ich weiss. Aber ich raffe mich hüt mal uf. Zum säge, dass mir euses Budget uf 1000 beschränkt händ. Und zum über d Mussigrichtig no chli usfröge. Will chli ABBA oder so muss scho au drinn lige dass die ältere Generation au in Fahr chömed. Danke viel mal fürs Kompliment a de Fotis. Han ächt au mega freud.

Azug GG: Ich würdi eigentlich gern ha, dass er en dunkelblaue Azug nimmt. Schwarz findi scho chic aber isch mer au eifach zdunkel wenn den alli suscht no schwarzi händ.

21.10.13 09:25
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Littlefoot: Han der de Link au welle schicke vo eusem Fotoshooting... Falsen du möchtisch. Aber du häsch Nachrichte blockiert. Mer chan dir keini Schicke... :)

21.10.13 09:34
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

Wow Pfingstrose, sooooo schöni Föteli!!! Und das bi däm Wätter. Dir sit 2 mega Hübschi!!

21.10.13 09:36
littlefoot 

Re: Bräute 2014

Pfingstrose: ou hani nöd gwüsst, tus gad ändere, bi ja gspannt

 1 .. 220 .. 437 438 439 440 441 .. 719 .. 997
Problem   Hochziit   irgendwie   Pfingstrose   Janedoe   bearbeitet   bstellt   gspannt   Zuletzt   würklech   Iladige   würklich   Littlefoot   Taeboyana   malinchen   richtig   schaffe   Hochzyt   Location   squishy