Bräute 2014 |
|
1 .. 220 .. 438 439 440 441 442 .. 720 .. 997
|
|
|
|
21.10.13 10:35
Lula
|
Re: Bräute 2014
Hoi zämä
@sasileu: Tönt sehr speziell, u GG u ig wäre aso bim 3te Punkt gschiteret... Si beidi reformiert. Finde aber dr Punkt vo glichgschlächtleche Paar, so wie dr Punkt mit de Kind no heavy! Für üs ghört dKirch ou drzue, trotz dem das mir reformiert si u nit dmega dKirchegänger.
@jane: Drück dr Düme, dass es glich no usefindisch! U we de vox direkt aschribsch? Nee, mir Fötele ja am Vormittag u gseh üs denne zerschte mau, wette das aber glich chli speziell mache, iwie umne Egge oder so Schöni Torte! Finde aber 13.50 ou ziemli happig!
@Pfingstrose: Juhui, super! Merci viu mau füre Link; wunderschöni Fotis!!
@Torte: Ha mir ja eigentli eini gwünscht fürs zivile, aber di isch de am Priis gschiteret... GG het fasch dr Schlag troffe, jänu, jtzt muess i haut säuber drhinder. U am kirchleche hei mir de eifach es Dessertbuffet.
@nala: Schrib doch mau bi beidne Locations sPro u Contra uf, viellech hiuft ja das ou chli. Jep, er het sälber Cordonbleu gmacht... Si drfür närne wie schwangeri Bergentene uf am Sofa gläge... Das muess gloubs so si, ha ja ou scho agfange mit dr Sitzordnig...
@Taeboyana: Mir ou. Würdi aber ou am liebschte mitgah, aber das wird, soferns kei Zuefallsfund isch, nit dr Fall si. Meinsch nit, mit am ne Gilet, am ne Plastron u am ne Pochetli (sorry, weis gad nit wie me das schribt) gseht er ou im ne Azug wo ner umi cha alege wie ne Brütigam us? Aber Brun gieng sicher zu öichene Farbe, dünkt mi no bau besser wie grau oder blau. Heit drs guet gha ar Wiimäss?
@littlefoot: Nee, wird eifach Standesamt, ga Schiesse u Grille deheime si. U ou gad nume mit sim Mami, mim Papi u Stiefmuetter, TZ mit Partner u evtl miner Groseltere, aso 9 oder 11 Lüüt. Gäu...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 .. 220 .. 438 439 440 441 442 .. 720 .. 997