| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 222 .. 441 442 443 444 445 .. 721 .. 997
21.10.13 14:22
apple-pie 

Re: Bräute 2014

@Sue87
Vielen Dank. Ich hoffe auch, das die Beschwerden bald ein Ende haben!

21.10.13 14:23
Pfingstrose 

Janedoe: Ja sicher chasch no retour cho… Also zu dinere Offerte… Paar Optimierige chöntisch sicher mache. Aber uf jedefall würd ich no neubed anderst d Offerte go ihole… Wo bisch du jetzt gsi hani leider scho wieder vergesse… Nöd im Müller in Wädi oder?! Was mir als ersts usesticht isch, dass s Altargsteck ja scho 180 CHF isch. Das chöntisch doch nacher mitneh und uf eue Tisch legge… Den hetisch scho mal die 210. CHF für ein Tisch gsparrt. Was garnöd gaht findi vorallem de Armschmuck… Den würdis ehrlichgseit selber bastle…! Ich meine das isch ja viel weniger a Blueme wie din Bruutstruss au wenn evt. no chli Arbeit mit em Armband dezue chund. Das isch eifach extrem übertüüred. Was händ ihr den für e Vorstellig vo de Tischdeko?

21.10.13 14:30
apple-pie 

@Blumen
Wir haben über unser Auto ein Girlande aus Gerbera, welche wir Später dann als Tischgedeck an unserem Tisch platzieren werden. Somit haben wir auch Geld gesparrt.
Die grossen antiken Kerzenständer für die Blumenkugeln bringen wir selber von zu Hause aus mit.
Auch die Federn für den Brautstrauss bringen wir selber mit.

21.10.13 14:33
Fara 

Pfingstrose und janedo: Danke vill Mal! Hüt gahts mer wieder besser.
Ich bechum au, sit ich mich vor es paar Wuche über mini Übelkeit chli dütlicher beklagt han, es glaubs u mega starks Medi gäge die Näbewürkig. Sither gahts dütlich besser. Au psychisch gahts besser. Da bini so froh. Ich hett suscht nöd gwüsst, wien ich das söll dure stah, ehrlich xeit.

Wäg de Chugle muessi würklich luege. Wär schön blöd. Aber ich glaub, falls es so wär, müssti eifach konsequänt sii und d Chugle weg lah.

malinchen: Ich bin letschti im Migros xi, det händs so grossi Pack gha a Bluemezwible. Isch au amel druf gstande, wänn sie blüehed. April (euse Hochsigsmonet) isch halt bi vilne eher de Afang vo de Blüeteziit. Da chönti Glück ha - oder au Päch. Guet, d Frag wär, öbis nöd eifach doch söll pflanze - und falls es für s Hochsig nüt wär, hettet mini Eltere eifach defür en mega farbefrohe Garte. Anderersiits... Wänn's öpis wird und ich ihne alli Blueme abernte, händs vilich au nöd so Freud. Hmm... Muess mal mis Mami fröge. Au, öb mer so Blueme au chan i Töpf zieh.

Ja, eui Fotografin schiint mer würkli sehr guet. Würkt au sympathisch. Wie vill verlangt sie eigetli ungefähr?

janedoe: Ich glaub, ich han dir no gar nöd xeit, dass ich eui HP also au mega schön find. Komplimänt!
Eui Florischte-Offerte findi au rächt krass. Das wär mir glaubs au z vill. Grad au d Armbänder. Verstahn da irgendwie nöd ganz, werum die fascht so vill wienen Bruutstruuss settet choschte.

Sue: Ja, Tulpe und Narzisse hani au scho dänkt. Isch aber nöd so umbedingt mini Traum-Bluemedeko. Defür halt saisonal, was ich au wieder sympathisch find. Also, mit Tulpe chönti mi glaub afründe. Ha durchus au scho mal amene Tulpe-Bruutstruus umedänkt. Aber eigetli träumi meh vo somene Wieseblueme-Struuss.
Im Migros dete häts zum Teil au no anderi Blueme gha, wo ev. scho im April würded blühe. Weiss aber grad nüm, weli.
Schad häts mit dine Blueme det nöd klappet. Ich glaub, ich müsst au realistisch sii und mir scho im Vornherein säge, dass es au chönti nöd klappe. Suscht bini nacher nur fruschtriert. Han ebe eigetli sowieso nöd sonen grüene Duume.

apple-pie: Alles Gueti für d Schwangerschaft!
Tönt super mit euere Bluemedeko. Grad d Gerbera-Girlande findi e schöni Idee.

Liebi Grüess,
Fara

Zuletzt bearbeitet am 21.10.13 14:37

21.10.13 14:45
apple-pie 

@fara
Vieln Dank.
Ja, ich liebe Gerbera, daher haben wir auch ausschliesslich diese Blume auf der HZ. Und da wir ja eine Gothic-HZ feiern wird es die Gerbera Chataeu!

21.10.13 14:51
Fara 

apple-pie: Hab diese Gerbera grad gegoogelt. Passt sicher hervorragend zu Gothic! Ich find Gerberas auch sehr schön. Meine allererste Brautstraussidee waren Gerberas. Allerdings in pink. Aber es wird jetzt wohl doch etwas anderes.

21.10.13 15:01
apple-pie 

Die Blumenkugeln auf den Kerzenständer werden ungefähr so aussehen. (nur das es Gerbera sind)

Datei-Anhänge
preview_reception_flowers_871_10_m.jpg preview_reception_flowers_871_10_m.jpg

Mime-Type: image/jpeg, 100 kB

21.10.13 15:14
Fara 

apple-pie: Das wird sicher toll aussehen!

21.10.13 16:02
nala05 

sasileu: ganz härzigi idee mit de VIP kärtli! sin au schön worde!

principessa: aso mir het dä vo de seeburg nüd devo gseit das mir de platz nid bechöme wil mir nur trauuig und apero mache! eigetli het är so zimlig s gegeteil gseit, mir würde e teil vom garte abgsperrt biko wo mir am see trauuig und hinte dra den de apero mache könnte. wäg de priise weissi noni, är het gseit i bikum hüt d offerte und s isch no nüd ko bis jetzte…
hey super wäg dr band! das isch jo viil de besser priis und agebot übrhaupt! de ander isch scho no fräch! het däng wirkli welle die "riiche schwiizer" go abzocke.
super het das mit de frisur sich grad so ergäh! isch sowiso schön wen meh öper wo meh kennt no ka iibinde

littlefoot: luzern wils eifach schön isch und wil mi gg eigetli au vo üüüüüüüri isch luzern isch den idr mitti und e guete kompromiss gsi (und mir hän z basel nüd gfunde wo uns passt het zu unsere date) lustig, unseri obelocation wird au s montana si!

applepie: wünsch dir no alles gueti in dr schwangerschaft mit wenig näbewirkige!

pfingstrose: i ha mir jetzt au dänkt, das sobald mir uns für e farbkonzept entschiede hän düen mir vorzue chli bastle.. einersits au zum d koste vrteile, anderersits wil i alles jetzt scho wil mache! dänk abr das so ab januar sicher längt.. de hesch jo no fast 6 mönet oder?!

fara: i hoff du hesch di guet vo dr chemo könne erhole und dases schnäll bärguf goht! drugg euch d düme dases klappt mit dr wohnig! dini drohtkugele sin aber sooo schön, wär schad wärs für nüd gsi. de würdi si au am gschiedste wäg packe, nid dasi die an schlächti zyte erinnere.. vrstandi!

janedoe: cool hets mit de bäckerei e lösig gäh wo für alli stimmt!
was stelled ihr euch für tischgsteck vor? uns häns gseit das so e tischgsteck zwüschc 80-100 fr pro tisch kostet.. 210 isch jo überrisse!

sue: dä stämpel könnet ihr sicher no bruche! vilicht für d serviette odr so?
keis problem, hoff ihr findet öbis guets!

me: ich wart uf d offerte vo hotel seeburg.. ich bi soooo ungeduldig! i hanen extra gfrogt weni s mail erwarte dörf, är het gseit spötistens mändig.. und jetzt isch den scho 4i, hoff das kunnt no hüt!

ouu apropro pflanze apflanze! ich stell mir für unseri trauuig dus so öbis vintage mässigs vor (siehe föteli) eifach mit anderne blueme! ha mir uf jedefall au dänkt die sälbr azpflanze (odr mi papi.. dä het e griene dumme und isch pensioniert, söt aso zyt ha ) ebe au in so bläch eimerli und blueme art muessi mir no übrlege wägem blühe.

Datei-Anhänge
blumen_aisle_vintage.jpg blumen_aisle_vintage.jpg (24x)

Mime-Type: image/jpeg, 112 kB

21.10.13 16:03
_janedoe 

@malinchen
Das mit de Pompoms isch e super Idee! Die wemmer ja eh au für dLocation selber baschtle also würds sich abiete no paar chlini id Chile zmache. Aber meinsch das gseht de nid chli 'nackt' us?

@apple pie
was händ ihr denn wegglah, dasses nöd so tüür wird?

@Pfingstrose
Bin im Müller z Schwyz gsi. Hed de Ruef, daser so oder so scho mega tüür isch. Mier wärded uf jedefall s Altargsteck für euse Tisch bruche, hend ebe insgesamt 8 Tische... Das mitem Armschmuck schribi ihre de no, das isch extrem komisch, vielleicht hed sie sich ja vertippt? :/
Mir wärded i de Mitti grossi silbrigi Cherzeständer ha und denn hetti gern drum ume i so Holzchischtli Blueme gha. jetzt bini eifach am überlege, obmer nid gschieder so öpis wie ufem Bild drum umestelled und es paar Blüeteblätter..

@Fara
ich stell mier das erlich gseit recht schwierig vor. Ich wünsche dier uf jedefall, dass du de Chräbs sowiit wie möglich chasch usblende im Bezug uf dini Hochziit.
Danke villmal fürs Kompliment
Ich verstahs wegem Armschmuck au gaaar nöd. Das söll sie mier de mal no erkläre :D

@apple pie
Ziiiiiiiiiemli geili Deko!!

Datei-Anhänge
hochzeitsdeko-melanie-1.jpg hochzeitsdeko-melanie-1.jpg (28x)

Mime-Type: image/jpeg, 46 kB

1 .. 222 .. 441 442 443 444 445 .. 721 .. 997
squishy   bearbeitet   malinchen   Pfingstrose   schaffe   bstellt   Iladige   Problem   Zuletzt   Hochzyt   würklich   Littlefoot   würklech   irgendwie   gspannt   Hochziit   Janedoe   Taeboyana   Location   richtig