| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 222 .. 442 443 444 445 446 .. 722 .. 997
21.10.13 16:06
_janedoe 

Re: Bräute 2014

@nala
Mir hend ebe ursprünglich öppis in Chischtli welle. scho recht ufwendig. Jez hani obe aber es Bild postet woni ganz schön finde und vielleicht als 'günstigeri Variante in Frag chunnt... Eifach um de Cherzeständer mit es paar Blüeteblätter z.B.

21.10.13 16:42
malinchen 

Re: Bräute 2014

@janedo: Mir hei äbä ä mega chliini Chille und vo däm här vore när eh nümme viel Platz zum no Gsteck oder so härä stellä... Wenn mir no ä Band hei ersch recht nid. Wahrschinlech wärde mir drum eifach d Bänk schmücke und vore nur gad eis Gsteck für ufe Altar. Wenn d Chille natürlech gross isch, bruchts vore scho chli meh.

@nala: oooh das gseht ja würklech mega härzig us! Gfallt mir ou gad mega guet... Das chönnti mir jetz scho no vorstelle, das me das sälber chönnti mache. Die Töpf chamä ja när ou amnä günstige Ort platziere, villecht irgendwo chli anere Huuswand wenns chalt wird oder chunnt cho stürme. De si die Pflänzli chli weniger em Wätter usgsetzt als wenn me es Bluemebeet bepflanzt.

21.10.13 16:52
littlefoot 

Re: Bräute 2014

Hamers au überleit, blueme selber z pflanze
Aber ich ha ke grüene duume, eher mi GG.

21.10.13 16:58
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Nala: Chani verstah, dass du fast am vergitzle bisch wenn uf s Mail wartisch. Ich bin ganz schlimm den luegi öpe all 5 Min. mis Mail ah. S Bild isch total schön… Wenn din Papi das mache würdi isch ja mega cool!

Janedoe: Suscht häts in Richti no eine Casa Verde heisst de glaub. De findi hät au no gueti Sache. Will au wenn ihre schriebsch ich würd glich eifach e unabhängigi Offerte ihole. Will ja au wenn sie 300-400 CHF abegaht ischs ja immer no 2600 CHF. Also das uf dim Bild findi au meeega schön. Isch hald schwer zum entscheide.

Schöne Abbig wünschi allne. Ich sött hei go putze... Päh!

21.10.13 17:29
_janedoe 

Re: Bräute 2014

@malinchen
Eusi Chile isch au meeeega chli, würkli mega mega mega chlii, dett hend nur ca 45 Persone dinne Platz :) Drum isch dIdee ebe au gsi nume d Bänk schmücke und eis Gstecke und denn eifach bim Igang dusse so zwei Gsteck nebe de Igang... Vielleicht lömmer eifach die emal sicher weg.

@Pfingstrose
Casa Verde kenni gar ned, aber ich erkundige mich mal. Dini Offerte hani jetzt mal agluegt, tönt wirkli super und usreichend... wenni de nümme wiiter weiss, fragi de vielleicht glich mal bi ihne a ;)

21.10.13 17:46
littlefoot 

Re: Bräute 2014

Nei nala, ehrlich di GG isch us uri? Vo wo de? Mi GG kennten sicher no haha. Wele jahrgang händ ihr?
Luzern isch wunder wunder schön. Findi läsdig dass me vo basel nach luzern chunt zum hürate

Floristin: wie händer die usgsuecht? Ich ha ke ahnig (ou nei das dooofe lied), was wie wo..

21.10.13 17:49
littlefoot 

Re: Bräute 2014

Ah ja: mi GG meint er chöm öpe in blau
Hemli well er wiiss, aber da luegt de mini schwöschter scho

Chleid; aaargh ha de nöchscht termin, ebe im dütsche.
Erst am 7. dezember, hei nomal ich vergitzle bis det here

Deko: ihr händ scho so vill sache, und uh schöni!
Ich ha vill idee aber weiss no nid ob das alles zämepasst. Endi jahr musi no id ikea, de chaufi mal alles i einere usfüerig und luege ob das passt. Würdeder das au so mache?

Fara: es tuet mer leid! Ich finde das au bewundernswert wie du demit umgasch, und no hochzit vorbereite, ehrlich chapeau!

Applepie: hui das kenni nur zu guet. Übel ! Aber es gaht verbi. Ha nachem sohn gseit (isch mer drü mönet ch..übel gsi und au jede tag du weisch scho ) niiiieme ! Jetzt wird mini tochter übermorn 2

Janedoe: nei finds nid vill für candybar, eventuell hani chli tüff budgettiert. D etagere choschtet ja scho 70.- haha

Principessa: ou wett au so kollegine.

Zuletzt bearbeitet am 21.10.13 17:55

21.10.13 18:32
sasileu 

Re: Bräute 2014

Hey mitenand

@pfingstrose:Jein, de Pfarrer wo eus trauut kennema nonig recht, hend nur emal mit ihm fängs echi Mail kontakt cha. aber isch mir mittlerwile echi glich wases für en Pfarrer isch wills mega mühsam isch eine z'finde, zumindest wenn so kei referenze hesch oder so.

@malinchen: Danke fürs kompliment weg mine VIP-Tickets

@laprincipessa: Weg eusne Flitterwuche, i glaub mir sind ald den leider nid bi ihrere Hochziit debi. Irgendwie isch de grössti Teil vo allne Rückmeldige woni zu dem Thema becho ha ehner so, dass die findet mir müesset für eus luege das hegema nur 1x und mir chönds ebe nid verschiebe, zumindest nur sehr schlecht.Und Ferie in Italie na mache chunt für eus irgendwie nid so in Frag. Was vielie vo eusne Bekannte und Fründe na meinet isch, sie zwiflet echi ade überlegige vo minere Kollegin, wieso das sie jetzt sonen stress het und nid au es bitz rücksprach mit mir gnah het wenn sie scho 6mönet vorher vo eusere Verlobig/Hochziit und Reis gwüsst het....I muen aber mal na s'Gspröch mit ihre sueche, was mir nid so eifach fallt willi kei schlechti Stimmig wot oder so und i freui mi jo für sie, aber ihres ganze Tempo etc. isch au mir momentan echi fremd, wasi doof find. Naja trotzdem viele liebä Dank hesch au du mir no e Rückmeldig geh

21.10.13 18:42
sasileu 

Re: Bräute 2014

Pfingstrose....
Weg de Deko, i mach das au...aber glaub au erst abem Januar/Februar und den mueni mir au fescht vorneh vorher alles schön ufzschriebe Sust grati inen Kaufrusch und i chönt eh 10 unterschiedlichi Hochziite dekoriere
I machs aber au us dem Grund will ich und min GG eusi Budgetgrenze scho liecht überschritte hend, zumindest das womer erspart hend isch ufbrucht so wiemer jetzt mal alles notiert hend, und mir wend aber kei grossi abstrich mache, also zahlt er mal was mal ich und bstellet eifach so Dekosache scho afangs Jahr den rechnemas amigs vom Monet selber ab. So vowegä de Monet 1x weniger uswärts defür kaufi den zb. Kartonschächteli für Bonbonieri oder eusi Pizzärädli oder oder oder

Wenn hüratisch den du scho wieder? Sorry aber i find de Weg nie uf die Liste vo eus wo alles druf staht

21.10.13 18:50
nala05 

Re: Bräute 2014

janedoe: han dis bildli gseh, gfallt mir guet! hoff du findsch no e passende florischt!
abr für e floristin söt doch das nid sooo e sach si e gsteck in kistli mache.. find das grächtfertigt dä priis nid!

malinchen: gäl i dänk au die wäre sicher nid so schwer zum schön anekriege, ebe in de töpfli grad. und im ikea gäbs sogar sötig eimerli rächt billig!

littlefoot: den muesches dim gg in uftrag gäh mitem pflanze bezüglich mim urner hani dr e on gschriebe
wenn hesch de termin im domino? ich gang au am 7.12.

pfingstrose: jooo i bi de ganz dag sowieso am laptop. lueg all paar minute! s isch aber jetzt tatsächlig nüd ko.. wenni bis morn nomi nüd ha, frogi noche. find wenn meh seit bis den und den sött meh das au ihalte.. vorallem hani ihm no gseit ich sig was das abelangt e bridezilla und wot alles gli regle
i frog mi vatr den mol was är zu minere deko idee meint bzw. ob är das übrnäh würd. dänkes scho!
viil spass bim putze

e schöne obig wünschi allne!

 1 .. 222 .. 442 443 444 445 446 .. 722 .. 997
schaffe   Location   Janedoe   Problem   Taeboyana   Hochziit   gspannt   Iladige   würklech   malinchen   bstellt   Littlefoot   würklich   squishy   richtig   irgendwie   Zuletzt   Pfingstrose   Hochzyt   bearbeitet