| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 226 .. 450 451 452 453 454 .. 726 .. 997
24.10.13 12:44
nala05 

Re: Bräute 2014

hui ihr sind widr voll am gas gäh hüt morge!

taeboyana: wünsch dir gueti besserig und hoff hesch no e schöne abschied im gschäft und das de stres sich de widr chli leggt!

pfingstrose: juhui d föteli sin ko! freu mi für di! jetzt kasch voll los legge!
aso bi uns kenne sich d eltere scho zimlig sit am afang. es wird au ab und zue öbis zämme gmacht. das findi so völlig ok, mues au nid meh si!

janedoe: oh jeee! das vrstandi das dich das möge het! i bi au voll im hochzytswahn und würd am liebste nur no übr das rede! probier mi zwar chli zrugg z halte, aber bi mim gg kenni au nüd! find au 1. het är mir de atrag gmacht, de muess är au hochzytsplanig rächne 2. wenni nid alles so guet würd dure plane, wie würd dä dag de wärde 3. isch es jo au sin dag!
worum isch den dini tz so druf? scho no schwierig.. findi scho no schad wenn si dir au nid hilft und de no so blödi kommentär useloht
3mol tief dureschnufe und witrmache! du masch das scho guet so!
mir würde für d weddingsinger soulmates (aso isch nur ei person wo ko würd) 400.- plus afahrtsspese zahle. kasch jo mol do luege wenns di intressiert soulmatesbyweddingsingers.jimdo.com/

du hesch aber rächt, es isch so schön do sich mit mit-brüütlis usztusche, mir hocke alli im gliche boot und i finds wirkli so toll das mir uns gegesitig unterstütze könne über das forum DANKE!

littlefoot: schöni torte! aso mir löhn uns gäld schänke für d flittis, unsere huushalt isch scho komplett

me: i hoff das mit de de sänger klappt und de bini scho mol glücklich! am samstig morge hai jetzt mit minere schwöstr abgmacht, das si uns kunnt go fötele, sodas mir ändlig unseri save the date kärtli mache könne!
mol e frog: händir d std kärtli au an aperogäst gschickt oder nur a die gladene?

24.10.13 12:52
_janedoe 

Re: Bräute 2014

@nala
Ahhhh du hesch d SOULMATES! Jetzt checkis! Da hetti gern das Duo buecht, aber da mier ja scho d'weddingcrashers usgsuecht hend, hmm vielleicht starti denn dett glich au nomal e Alauf... Wer hend denn iher buecht?
Mini TZ isch ebe nöd desinteressiert, sie interessiert sich eifach i mine Auge für die falsche Sache wie z.B. und für die gaaaaaanz wichtig: De Polterabig. Oder d Torte (da hemmer aber scho ganz genaui Vorstellige und die au scho quasi in Uftrag geh), s Chleid (hani au gnaui Vorstellige und warte nurno ufe Termin). Ich wünschti mier halt, dass sie abiete würd, bi de Deko oder bi de Iladige z helfe.... So Sache..
Mier hend kei StD gmacht, drum chani dier da leider nöd wiiterhelfe. Tued dini Schwöschter denn professionell Fötele? De chönnt ja suscht sie das Amt überneh vielleicht?

24.10.13 13:01
nala05 

Re: Bräute 2014

janedoe: jo d soulmates sorry has vilicht nid so eidütig gschriebe! aso am liebste hätte mir d monja, susch d jessica. sin jo no i abklärig wär vrfüegbar wär.
hmm asooo, jo isch chli blöd das dini tz anderi priortäte. hesch abr susch chli unterstützig bim bastle?

nei mini schwöstr isch kei fotografin aber do mir uns für d std kärtli öbis lsutigs vorstelle, längt das so scho. und userdäm isch mi gg nid so de föteler für s hochzyt hämir aber scho paar im aug

24.10.13 13:19
lil.lian 

Re: Bräute 2014

janedoe
Eigendli hani ebe zersch Härzli wölle mit wiiser Farb amale, das e so chli wiis schimmeret. Aber er het den gmeint es seg no recht ufwändig. Und jez macht ers mitere Holzplatte und den duet er eifach hine und vorne so es wiises Decor drufliime (? kei Ahnig wie mer das nännt. Eifach so e dünni Platte wo wiis isch und so e Holzimitation isch)
Ja genau de Link hani ebe scho gseh gha. Es isch no hübsch :) Mier gfalled die Holzstuck no. Öber hät glaub mal es Bild inegstellt wo so Väsli uf dene Stuck sind.
So Holz sälber (wie uf em Bild) händs ebe eigendli au nöd. Aber sin Grossvater hät es Waldstuck und sie händ letzt Jahr so Stuck gmacht wo er den eigendli es riese Härzli und en Stern het wölle mache. Aber jez chöntemers evt. ja für d'Hochziit bruche :)
Ich wüsst susch au gad nöd wo no so Holz findsch :-/

Zuletzt bearbeitet am 24.10.13 13:22

Datei-Anhänge
holz.jpg holz.jpg (10x)

Mime-Type: image/jpeg, 11 kB

24.10.13 13:50
littlefoot 

Re: Bräute 2014

pfingstrose: danke :-)ich hoffes, dass d hochzitsturte guet wird ;)

janedoe: ja de boge hetti sicher gern, aber tönd jetzt mal luege ob DJ oder Ipod :-) chume de susch uf dich zrugg

malinchen: also, ich versuech mich jetzt am training
cool wegem büssli ! mir wetted ja au es auto, aber GG findets irgendwie doof dass z schribe.
s chleid hani vo dir scho googled. findes superschön

lilian: sind das eui STD mit de holzherzli ? sweeet mir mached glaub gad iladige im januar für ufe juni. de meischte hämmers eh scho gseit
findes guet wenn me sich vo de reis öpis cha wünsche, aber mir mached simpli badeferie ame ort mit de chind ime hotel (ich bruch das mal ), denn isch es chli faad..git ja de nid vill, vor allem muss mer sich da ja scho festlegge. mir wänd das no nid jetzt entscheide.

janedoe: isch doch super mit GG

nala: danke ja, weisch denn scho wohi und wie lang und so ? oder säged ihr eifach geld für flittis ? juhu STD chärtli...de schickeder d iladig erst 2-3 mönet davor ab ?

me: aaargh ha fahrstund gha über de mittag. schliiiimm
ha irgendwas gha mitem schalte, mega müeh. susch isch immer super gange. was isch au das

24.10.13 15:15
Lula 

Re: Bräute 2014

@nala: Nee, bis jtzt nit, hei mir üs ou nit überleit, hei eigentli dOrganistin wöue u fertig. Aber ihr bringet mi da uf Ideene, aber ebe, isch haut nit billig.
Bi mirs gad würkli am überlege, chunnt eifach druf ah, ha gfragt wäg am Absatz, wetti nit so viu wie si im Programm hei, jtzt si sis am abkläre.
Di gseh interesannt us, wär isch Din Favorit? Wie viel zahlsch?
Gratuliere zur Entscheidig!

@littlefoot: Jöö, mega härzig dTorte! Dini Tochter het sicher mega Fröiid gha!
Jep... U i weiss, das i mi GG zwüschedüre närve, aber er mi aube ou, wenn er so nit i dGäng chunnt, daher isch es nume usglichendi Grächtigkeit...
Aso mir hei durchus no anderi Themene, aber so vom Gfüehl här, geits haut nüme so lang, u im Dezember louft ja aube no sehr viu anders...
GG wird eifach informiert, u süsch wird chum nachegfragt, gibe bi de meiste ou nume spärlich Infos. SchwieMu weiss das i es Kleid ha, sowie mini Stiefmuetter u mini Muetter (aber di het sech hüet gad ändgültig säuber erledigt) u mim Gotti hanis gseit, wüu mirs no drüber gha hei wäg am säuber näihe... Aber süsch Infos wüsse üser TZ u e guete Fründ!
Mir si eifach zviu blödi Sprüch u Sonderwünsch cho!
Aso mir hei eifach e Onlinewunschliste, wo si chöi Sache zum schänke uswähle, oder e Ateil drvo, u üs de entweder zGäud überwiise, oder oders gad ga koufe!
Gschpürsch dNärve? Du hesch mau gmeint, es göchi nüme lang bis zur Prüefig?

@Taeboyana: I weles ZSA wetti ihr de?
Hoffe Du bisch Gsundheitlech gli umi uf dr Höchi u chasch es umi gniesse
Tönt nach am ne coole Budgetplan! I ha i üsere Budgetüberischt scho umi es Tabelleblatt mit de Inahme vo Deko u so wo me närne umi cha verkoufe ;-)
Schliesslech muess me ja ou zueschlah wenn es Agebot besteit! U witerverköif u Usverköif chasch jtzt eifach nit beiflusse!

@Pfingstrose: Juhui, so schön! Wünsche Dir ganz viu Spass bim düre gugge u entscheide

@jane: Tuet mir leid, was geschter Obig passiert isch! Isch umi besser? Meinsch nit, Du chönnisch mau mit Dire TZ rede, viellech isch si sech ja gar nit bewusst?!

@Danke: Däm schliesse ig mi sehr gärn ah, bi doch ou ig froh gits öich us Forum, u cha meh hie dFröiid u ou dr Fruscht loslah, u es wird ghulfe!!! Ihr sit super, Merci viu mau!!!

@squishy: oh jöö, "dür dWohnig hopse..."
Und bisch scho ga gugge? Hesch scho afe designe?

@lil: Und, scho was interesannts entdeckt?
Meinsch Du ne Spannplatte?

24.10.13 15:28
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Vo eu Fraue sind ja scho einigi go Bruutchleider ussueche... Ich han en Stil wo mir nüme us em Chopf gaht aber han de bis jetzt nur im Internet gfunde. Hät öpert so Chleider gseh imene Lade?! Gits so ähndlichi im Merys wo mer zahle chan? Ich han die ufere Homepage gfunde wos 700-900 Dollar sind. Aber sie gfalled mir soooo guet!!! Getrau micha ber nöd zum bstelle.

Datei-Anhänge
image.png image.png (37x)

Mime-Type: image/x-png, 247 kB

24.10.13 15:30
laprincipessa 

Re: Bräute 2014

@malinchen: jo gäl sägs ned hämer würkli glück gha ! =) genau hihi han mega fröid :) han jetzt gester no es gpsröch mit ihre gha schribe nacher öbis dezue witer unde..

@pfingstrose: jo das mit de band häd klappet i de zwüschezyt voll cool! =) han mega fröid hihi :) wägem rezeptbuech: säg doch dinere TZ dass du dir so öbis wünschisch, dänn organisiert si das & s’wird es gschänk am hochzyt (halt keiüberraschig) will so kenn ichs.. dassmer das im vornherein macht :)
Mini eltere & sini kennet sich ned soo guet also scho paar mol gseh &
so aber hets scho au lieber si würdet enand chli besser kenne.. aber mini eltere sind jo trennt, wases ned eifacher macht…

@janedore: cool wie schnäll du vorwärts cho bisch bi de homepage.. ich muess mir mol würkli en tag zyt näh & si fertig mache will momentan chumi ächt ned dezue… oh gsht schön us die holzdeko! =) ufwändig aber sehr schön :) jöö du bisch härzig!! =)))) das forum isch ächt gold wärt! =) <3

@sue: ich stell mir öbis romantischs vor wäg de frisur so lockig & halb ufegsteckt ned so öbis kompakts eher légère mit sicher emene schöne zöfpli oder so uf de site hihi :) ah apropos: bin am SA bim coiffeur gsi & händ dänkt machet mol öbis anders jetzt hani eifach viiil dünkleri hoor :p s isch rächt natürli jetzt – isch nur en tönig wo sich wider usewäsche söt hehe jetzt mol luege obi als blondchen oder glich dunkelblond / hellbrun werde hürote :p danke jo wäg de band isch ächt voll cool! =)

@apple-pie: oje du hoffe dini beschwerde höret bald uf.. gseht super us die bluemechugele! =)

@nala: vilicht ligts a de azahl gäst weisch mir wäret jo 150 lüt ev. isch das z’vil gsi.. wievil sind ihr dänn scho wider? Vilicht händmer aber au eifach päch gha wilmer z’früeh dra gsi sind (im märz das johr) merci jo bi froh händ sich die 2 sache zum positive gwändet :) für was händer öich jetzt entschide? Hermitage oder seeburg? gsehnd schön us die blueme hihi :)

@sasileu: hmm würkli chli schwirig.. aber jo ihr händ rächt dasser das machet, wo för öich stimmt!

@lula: merci jo bin froh :) wägem hochzytchleid probiere: han jetzt en termin am 10ni & eine am 1 aber d’gschäfter sind grad näbenand.. ihr müend wüsse, ich bin voooll d’shopping queen & eigentli unermüedlich sprich machi mir do nedso grossi sorge weisch ;)) :p am SA händ die gschäfter ebe nur bis am 3 offe sprich wärs gar ned anderst gange…

@daneu: danke fröimi scho :) jo das mit de band isch jetzt fix :) wartet no ufe vertrag aber per mail hämer alles gebongt :) eventuell träffemer d’band sogar no persönlcih wämer am 14./15. Uf stuttgart a christkindlmarkt gönd si sind ebe vo stuttgart so wies de zuefall wet :) wär no cool si mol persönlich kennezlere vorher! ich controllfreak wet irgendwie wüsse was mi GG ahäd hehe obwohls ned ganz fair isch er gseht mi jo au ned vorher.. mal schauen ;) wooow isch jo meega schön was du ghöglet häsch! Hammer dass du das eifach so druffe häsch mega! =)) hoou häd mi grad mega trurig gmacht woni das vo dim mami gläse han! :( duetmer mega leid! Verstohd i sehr guet - min papi isch au voll de tollpatsch det dure & chan sooo verletzendi sache useloh! :( er meints jo ned bös aber glich verletzts eim.. klar wänn dänn s’mami no so vermissisch ischs no vil schlimmer.. bin mir aber ganz sicher, si gseht dich glich & findet öichi fotis super!! <3 <3 <3

@squishy: gäl goht gar ned so en ussag?! Öis gfallt das nämli mega ich bin jo voll s’salsatanzfüdli! De häd doch kei ahnig ächt.. bin mega froh hämer jetzt en super lösig :) jo das isch ächt mega süess, dass mini kolleginne sich so mit mir fröiet & mithälfet mega toll =) <3

@little foot: jöö hammer die torte! =) mega geil, was du droffe häsch! :)

@me: hmm han gester no chli en dämpfer gha.. mir händ jo u.a. s’montana gwählt wäg de schöne wisse stuehlhusse wos gratis git & jetzt schickt si mir fotis vonere hochzyt (d deko gfallt mir persönlich gar ned..) wo d’stüehl eifach grau sind ohni husse! Jetzt isches so, dass die husse nur im art deco saal gsi wäret wils anderi stüehl sind (@nala für dich ev. wichtig zum wüsse) voll schad :( han doch unbedingt wissi husse welle! Si schribt aber ihri stüehl im restaurant siget so schön, dassmer do gar kei husse brucht.. jetzt weissi ned, obmer eifach so schlaufe sölet chaufe womer bide stüehl chönd himache.. was meinet ihr dezue? Ehrlichi meinige? Findet ihr es gseht guet us? Öises farbkonzept isch jo eigentli coral, türkis & beige/sand en witeri farb wo statt beige no in frog cho wär wär grau gsi daher… würds scho no passe aber jo weiss au ned…

Gester hani no es gspröch gha mitem mami vo mim gottemeitli.. si gsehts ned würkli i.. s’gspröch isch zwar guet gsi & händ paar sache chönne kläre & ich han vorallem mol einiges chönne loswerde was mega guet do häd aber si verstohts glich ned.. es wär jo kein witere gast gsi sondern eifach de babysitter & dänn müesset si halt am 9ni goh & so mega müehsam.. aber ich glaube si muesses eifach lere…. Halt uf die (für si) herti tour… bi froh bini standhaft blibe…

Zuletzt bearbeitet am 24.10.13 15:35

Datei-Anhänge
Scala 2.jpg Scala 2.jpg (32x)

Mime-Type: image/pjpeg, 40 kB

Scala 4.jpg Scala 4.jpg (26x)

Mime-Type: image/pjpeg, 36 kB

Scala 7.jpg Scala 7.jpg (23x)

Mime-Type: image/pjpeg, 43 kB

24.10.13 15:33
Lula 

Re: Bräute 2014

@Pfingstrose: Muess ehrlich si, ha mi zwenig gachtet, da i es weniger "buschigs" Kleid ha wöue, aber schrib doch Dine Favorisierte Gschäft mau es Mail mit am Bild im Ahang, so bisch äuä bau am erfolgriichchte

24.10.13 15:46
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Laprincipessa: Schön isches bi eu fürschi gange und du häsch no chöen mit dinere Kollegin rede. Schad gseht sies immer nonig ih. Aber isch doch e erliechterig, dass du dini Sache gseit häsch und nöd hine ume rede musch. Jetzt isches ja au chli a ihre zum sich Gedanke mache. Würd eifach mal abwarte. Hm, also ich muss säge ich finds nöd so schön ohni husse. Es macht gad de Rum dünkler vor allem bi de erste zwei Bilder. Bim letschte Bild findis nämlich nöd mal störend. Es wer doch aber viel frischer mit Husse. Aber wenn mers im Gsamtbild mit Persone den gseht würdis evt. ächt nöd störe. Aber ich verstahn dini entdüschig, will bi mir isch das au es mega wichtigs Kriterium gsi. Das musch du hald jetzt abwege.

Lula: Danke glich mer chans ja mal versueche!

 1 .. 226 .. 450 451 452 453 454 .. 726 .. 997
Zuletzt   Problem   irgendwie   schaffe   Iladige   Taeboyana   bstellt   squishy   richtig   Hochzyt   Janedoe   Littlefoot   würklech   Hochziit   Pfingstrose   gspannt   Location   bearbeitet   würklich   malinchen