Bräute 2014 |
|
1 .. 231 .. 459 460 461 462 463 .. 730 .. 997
|
29.10.13 12:50
lil.lian
|
Re: Bräute 2014
Taeboyana Han der d'Emailadresse duregeh.. Ville Dank Dämfall wünsch ich dier no en guete Start am Friitig den.
Sasileu Ooh so scheisse
_janedoe Ja den isch d'Schribmaschine ja würkli es Schnäppli gsi. :) Und es isch würkli no passend d'Schribmaschine näbet s'Gäschtebuech z'stelle..
Squishy Ich dänke au, dass Mauritius sicher schön isch, au im Summer. Und die 3 Grad machts den au nüme us. S'Meer muen eifach waaarm si
Pfingstrose Mier händ gar keis gmeinsams Konto. Ich duen all Quittige ufbewahre und den dömers amigs abrechne Endi Monät, oder den wenni halt wieder Luscht han. Ich hamer au überleit es gmeinsams Konto zmache, aber den würdemer extra Gebühre zahle, drum hämer de Monät je es zweits Sparkonto eröffnet. Mich stressts ebe amgis, wenni was vom Sparkonto abhebe muen, und so weissi ich han extra es Konto für d'Hochziit. Mier düend jeze sicher no die 10 Mönät (bis im August) je CHF 500.- izahle, und den hämer CHF 10'000.- druf (evt. dömer au de Betrag den no erhöhe). Und ich dänke die chlinere Sache dömer eifach so vom "normale" Konto zahle, und wenns den grösseri Beträg gid (z.B. Fotograf, oder s'Esse) nämemer die den vo dem Sparkonto. Und näbet bi dömer scho au no ufs "normale" Sparkonto izahle, je nach dem halt.. (die CHF 10'000.- werded ja sicher nöd lange )
Gaht öber ad Hochziitsmäss in Zug?
Zuletzt bearbeitet am 29.10.13 12:53
|
|
|
|
|
|
29.10.13 13:57
squishy-fishynicht registriert
|
Hüt han ii nöd so luscht zum BA schriibä, bin gad chlii froh, lauft do chlii meh
Hochziitskonto: Mir hend bis jetzt keii Azahlig müässä machä und weder Kiirche, no d'Location no dä Fotograf verlangt das. Wo hend iihr scho en Teiil zahlä dörfe/müässä? Bis jetzt spare ich uf miis Sparkonto und mii GG uf siis Sparkonto. I zahlä praktisch alles druf iih, was ii verdiänä (so ii miine Nebejöbli) will ii muä jo keii Wohnig und keii Esse zahle Mii GG cha nebet siim Studium nöd go schaffe, zahlt aber en Betrag vo siim Sackgeld uf siis Sparkonto. Schlussendli wird öper vo uns viel meh ufem Konto ha als dä ander Mir hend ja es gnaus Budget gmacht und dert dii einzelne Beträg ufteilt. Mit em Geld uf miim Konto zahlet mir z.B. Iladigskarte, Apéro etc. und er defür mit siim Geld ufem Konto d'Flitteri und so. Aber alles immer halbiere find ii sehr umständlich und würd bii uns au gar nöd goh Über es gmeinsams Konto sind mir scho am studiere. Aber ii weiss eiifach z'wenig über so Sachä. I nimme aah, machet mir kurz vorem Hochziit. Da mir jetzt nonig zämäwohnet, bruuchet mir das gar nöd so. Aber mir sind au vo Afang aah niä würkli pingelig gsii, dass isch miis Geld und das diis. Sondern hend eiifach zahlt. So wirds au bim Hochziit ussechoh. Ganz untypisch
Sue: Mir gönd in St.Gallä an d'Hochziitsmess. Diä isch aber halt leiider erst im Januar, ii würd gar morn welle goh I ha chlii überall umegspienzlet und am aller aller aller beste gfallt mir da (und mii GG het nonig so en Blick druf gworfe ): http://www.hotel-palmeraie.com/deutsch/
janedoe / lil.lian: Wo und aah welli HZ-Mess gönd ihr? Isch sii ii dä nöchi vo mir ?
Pfingstrose: Wooow, ja Kapverde gsehnt au Traumhaft us! Anschiinend isch es wirkli nonig so bekannt. Keiin Reiseabiieter het es Agebot für nächst Summer, sondern nur bis im April. Muä mir das also merke, zum später nomol gnau go noluägä wiä Priise und Bedingige ii dä Hochsaison sind! Mersii beaucoup für dä Tipp! <3
Sooo jetzt wiiter im Text wünschä eu eh guätä Namittag!
|
|
|
|
|
|
|
29.10.13 14:26
littlefoot
|
reiseziel: ou nämt gad beides
finanze: ja da chani nid witerhelfe :-) da mer scho sit 12 jahr zämewohned...mir händ das no gar nie gnau gno. und sit ich d chind ha, schafft ja GG 100%, ich 40%-50%. hend es gmeinsams konto und da nie öpis vorigs isch bis jetzt, , zahlemer eifach vo det. d provi chunt ja denn erst im mai, die tämmer denn ufs sparkonto und ab januar mind 300.- bis im juni. aber vo det muni ja denn s geld ne für d hochzitsversicherig , deko..iladigscharte und das wo musch bstelle zahlemer e vo de kreditcharte. hend no gar nüt azahlt, hend ja au no nüt würkli bueched usser d location.
pfingstrose: wow drü zahlti täg ? hammer...und so vill geld ? das wär ja fast e ganzi turte ich han glaub zwei. wobi findis chli doof, wil am fritig womer hürated schaffi ja alig nid. eifach de tag devor, bini froh weni kei ferietag muss anegä :-)
morn hani jubiläumsapero im gschäft, 5 jahr :) bi gspannt was sich mini kollegin usdenkt het, de eint hät mal guetschin übercho für en getränkehändler wil er au es fäscht gmacht hät für si 40. und de ander e reiseguetschi. bi mir wüsseds ja so chli was lauft :-) mache de no cupcakes. d turte woni plant gha han machi besser nid, wil mer am andere tag sone chundealass händ und de wird sie nid gässe, und de isch ja firtig.
|
|
|
|
|
1 .. 231 .. 459 460 461 462 463 .. 730 .. 997
|