Bräute 2014 |
|
1 .. 231 .. 460 461 462 463 464 .. 731 .. 997
|
29.10.13 14:47
squishy-fishynicht registriert
|
Re: Bräute 2014
Pfingstrose: Mersii für diä gnau Erklärig! s'Kleiid darf ii ebe nachem Hochziit no zahle, wills jo "second-hand" vonere ganz liäbä Frau isch (mini schwester wo's denn gliich ned brucht het ) Stimmt aber, d'Ringe müänd mir vorher zahle! Da chunt denn alles im Januar. Fänds jetzt grad no eh guäti Idee uf denn all unser ersparrts uf ein gmeinsames Konto z'tuä. Muän ii mii GG gad mal na fröögä! Wooow, da heisst du chunsch vom Gschäft 750.- als Hochziitsgschenk über? Nöd schlecht!! Viellicht muän ii bii miine Nebejöbli mol erwähne, dass ii hürote. Wenn ii vo beidne au 750.- bechum Diin Bricht über Kapverde macht grad glustig dä Koffer z'packe! Danke für Tipps! I has mir fest hinter d'Ohre gschriibä! Wenn's nöd unseri Flitterwuche werdet, denn sus sicher irgendwenn!
lil.lian: Diä han ii scho entdeckt. Isch wirkli nöd sooo nöch vo uns. Wer weiss, wenn's uns packt Wer no eh witzige Usflug und viellicht isch dä Reiseabieter au debii wo ii userkoore han? Müänd no viil ä Azahlig machä für d'Location. Viellicht hends uns eiifach no nixx devo gsaiit. Mal schauen… Mir fiiret ja am Abig in Österrich. Viellicht isch es dert andersch…? Genau s'Kleiid und dä Azug teiilet mir au uf
Littlefoot: Oooh es Festli für diich. Bii also au gspannt was sii eu schenket! Finds eigentli no meega schön, dass eu öpis mit uf dä Weg gebet wo so sinnvoll isch und grad in d'Lebenssituation passt! Mmmh, dini Cupcakes werdet siicher fantastisch sii! Werdet sii sich siicher freue! Mersii, bii froh nehmets ihr au nöd so gnau. Meiistens isch ja ebe so, dass d'Frau weniger verdient. Eiifach nu scho, will sii nöd dä gliich Lohnasatz het… Demfall müänds mir in Zuäkunft au nöd gnauer näh. Mir haltet uns aah dä Spruch: Was dein ist, ist auch mein
|
|
|
|
|
|
29.10.13 15:09
nala05
|
Hoi zämme! huuhh i ha geschter so e asträngende dag ka, ha nur möge mitläse aber nid schriebe! due jetzt flissig ufhole!
@Littlefoot: toll hesch du so e nochberin! das tuet sicher guet das mit de provision isch jo super! könnti au bruche
@Fara: schön het di arzt dir könne muet mache! dim gg sini azuegssuechi tönt wirkli no aspruchsvoll! hey dä link suitup isch de cool, het wirkli no paar schöni azüg dört druf die musiker sage mirleider grad gar nüd.. ka i nid mitrede mega härzig vo dim schwima.. toll händir so es vrhältnis zunenandr! viil erfolg no uf dr wohnigssuechi, hoff ihr krieget euri traumwohnig!
@Pfingstrose: hey das mit dine iladige tönt wirkli nacheme super service mir gfalle die farbe au guet. hesch, s neue muster scho überko? machsch d briefmarke bi webstamp bi dr post? i ha mirs jetzt für unseri std-kärtli au übrlegt.. das mitem schwimme hani mir au scho übrlegt, wär wirkli nid schlächt no chli straffer uf d hochzyt z wärde ;-) s pilates machsch das deheime? lsutig hets ding g grad so packt mitem trainiere Zahle fürs hochzyt: das frogi mi au no chli wie mir das wän mache! isch au grad es theam will die erste rächnige do sin. mir hän keis gmeinsams konto, mir teile uns d köste eifach in etwa uf (mi gg isch unsere buechhalter und het so e excel wo mir dien führe gmacht, isch für uns am eifachste) vilicht isch jetzt doch de zytpunkt für e gmeinsamskonto ko kapverden hani au immer mol welle go! tönt schön und ebe no so unbekannt
@janedoe: wow ihr sind jo produktiv gsi am wucheänd! toll händir soviil gfunde! ha am suntig e azeig gseh vomene vintage-märt wo am samstig z züri gsi wär, sindir dört gsi? dört wäri au no gärn hii gange.. d schriibmaschine gfallt mir guet. wird sicher ganz schön as deko usseh. euri karte sin traumhaft! mega schön! das glaubi sofort das ihr do schöni rückmäldige biko händ. schön zhöre das sich das mit eurer vrmieterin no greglet het. hesch rächt so mueses si! duet mir au leid wäge eurem kolleg! mim gg si TZ het sich au letscht wuche vo sinere langjährige fründin trennt. isch scho komisch, wenn meh sälber so uf dr hochzytswolke schwäbt. holt ein grad widr abe
@daenu: yeaaahh mir hän entschiede mir hürote im hotel seeburg. mim schatz het das meh zuegseit und ich ha beid variante guet gfunde! die idr seeburg sin ehrlich gseit bim bescihtige au chli lockerer gsi, während dä die hermitage as eis vo de erste sache gseit het das de apero spötistens am 5i fertig sii söt, will si de platz de widr bruche eso stimmt jetzt für uns beidi
@lilian: toll hädnir sone TZ wo euch gärn hilft! isch gold wärt!
@taeboyana: e tolls abschiedsgschänk, das hätti jetzt au no gno was hesch de für biecher bstellt? *gwundernase* mini kollegin het e neus buech vo D.. has grad miesse uselehne het so cooli rezäpt din s heisst backen mit leila oh schicksch mir dis excel ächt au? ich mach dr no e pn mit dr mail adrässe.
@sue: du bisch jo wirkli grad voll im diy fieber und hesch dir au viil vorgnoh mit 3 adväntkaländr. gits bi postfinance extra hochzytskonto, oder nennet ihr das für euch jetzt eifach so? :)
@squishy: oh wow, freu mi grad mit dir, uf s shoppe. passt jo wirkli grad super! mauritius findi ganz e tolli idee.. isch bi uns nach maledive, die zweit variante. ha mi aber no gar nonig wägem wätter schlau gmacht aber 25°C isch bi füechtem klima immerno sehr warm dänki. aso i finds e gueti idee.. super entdeckig!
@malinchen: danke für de doodle link. i ha ebe die erste feb wuche piefige, und am 18. bini evtl die ferie.. i trag mi ii sobald i meh weiss! :) excited findi e hammer lied! tolli idee! saileu: oh mist! aber dank dim post, schriebi jetzt au im word! würd mi nämli au rächt närve
me: mir hän das wucheänd uns ändlig für unseri trauuigslocation entschiede. s wird s hotel seeburg in luzern. freu mi jetzt mega! zerst die offerte isch gstande d mieti sig gratis wenn mir pro person e mindestkonsumation vo 80.- hän.. ha de geschter gschriebe ob si uns nid e mindestumsatz könne mache anstatt e vo de persone azahl abhängige priis. de schribt simir zrug das de kolleg sich vrtippt het und d mindestkonsumation pro person 30.- isch das isch jetzt grad super, will uf dä betrag kömme mir sicher, 80.- wär eher schwierig gsi. musik: mini schwöster het am fritg ihri kollegin wo amigs au uf hochzyte singt gfrogt ob si biuns nid au singe könnti. jetzt het si mir gschriebe das si das gärn mache würd für 100.- plus afahrtskoste! het mis schwösterli super gmacht
sooo jetzt bini scho e stund am schriebe sött widr chli produktiv si (hüt isch mi freie dag, wo ich eigeltli zum lerne bruch )
|
|
|
|
|
29.10.13 16:15
squishy-fishynicht registriert
|
Pfingstrose: Mini Sis hets mir gschenkt. Miir gfallts so guät und wär genau so eiis wiä iich tüür kauft het. Sii het gmaiint, ii darf au entscheiide, ob und was ich ihre defür gäh möcht. Sii het söllä im 2012 hürote, aber dä Verlobt het ufzmal denn nüm welle So het denn da Kleiid niä dä Weg zum Traualtar gfunde und für mii isch es jetzt es riisigs Gschenk. I tuä miir eiifach no überlege, wiä ii da chönt no zu miim persönliche Kleiid werde loh. Aber devo dörf mini Mummy, mini TZ und sii niä Erfahre. Wenn's wüsstet was ii vor ha, würdets es mir usrede. I möcht gern ä pinkä (oder eher zartrosa) Gürtel dramachä loh oder evt. d'Bluämä uf dä Siite umfärbe. Bii gspannt, ob ii ä Schniiderin find wo mir das macht
janedoe: Ojeeh, do wär ii also au chlii enttüscht… Vor allem isch eui Karte so bezaubernd, do muä doch eiifach ä Rückmeldig choh! I bii no niä dert gsii, hesch aber siicher scho gseh, dass uf därä Homepage chlii drüber brichtet? Stell ii mir no kuul vor, isch da mit Safari und so?
Nala: Woow, gratuliärä zu euer Entscheidig! Jo es tönt deno, dass Seeburg besser zu eu passt! Bii gad chlii go spiänzle. Es gseht absolut weltklasse us mit direktem Blick uf dä See! Für welle Saal hend ihr eu denn entschiide? Dini Sis isch denn suuper! Da isch eh wunderbars Agebot! Schön hend iihr öper, wo da gern für eu macht und denn zu somene Fründschaftspriis!
Me: Vor kurzem hends mir doch vo dene Fingerprint-Bilder gha und ii ha mir da überleiit, wiä ii da unufällig unserne TZ chönt sägä. Jetzt han ii gad Hochziitsföteli vo dä Kollegin vo dä TZ dörfä agugge und dert hets sowas gha. Denn han ii sii druf ufmerksam gmacht, dass ii sowas dä oberhammer fänd ii glob es isch mir glunge
|
|
|
29.10.13 16:35
malinchen
|
Hey dir liebe... Dir heit ja mega Gas gäh hüt! I cha gloub nid uf alles igah, sorry!!! Picke mir chli die Theme use wo vieli drüber hei gschribe...
@Finanze: GG und ig hei ersch sit em Ziviler es gmeinsams Hushaltskonto und ou es Sparkonto. Det düe mir strickt nach Güetertrennig druf izahle: Jedä d Hälfti vo sim Lohn. Es het sich so ergäh, dass GG si Teil immer ufs Hushaltskonto duet und mir so gad alli loufende Sache (Mitei, Versicherige, Ässe etc.) chöi zahle und ig mi Teil ufs Sparkonto zahle. Vo det nämä mir nur Gäld für grösseri "Aschaffige", z.B. hei mir d Azahlig fürd Fotografin vo det zahlt... I findes super wenn beidi d Hälfti zahle, so ischs chli nachem Grundsatz dass beidi eifach so viel gäbä wie sie chöi u glich hei mir no beidi üses "eigenä" Gäld woni ohni schlächts Gwüsse cha ga shoppe und Sache choufe woni weiss dass GG nur dr Chopf wird schüttle... Usserdäm ischs so ou fair für GG wöu er viel meh verdient als ig mit mim Studi-Näbäjob. Er het de eifach ou viel meh Gäld für sich persönlech zur Verfüegig.
@Doodle: Die wo sich no nid jetz chöi iträge spielt ja überhoupt kei Rolle... Mues ja no nid gad hüt u morn fix si.
@Sport: oh mann, i sött ou umbedingt no chli a mim Rücke schaffe... Aber i spielä ja Volleyball und dür das hani eigetlech scho rächt Rückemuskulatur, aber leider isch no chli Späck drüber (Malinchen in Speckmantel würds träffe). Hoffe ou dasi das no chli loswirde bis zum HZ! Ha mir vor churzem ds Nike Training Club App abeglade, isch gratis und het so verschiedeni Üebige drinne. Has äbä no nid usprobiert, aber das ja villecht es paari vo öich chönnt intressiere schribi süsch de no mal wenns für öpis isch... Süsch no meh Sport mache liegt für mi zytlech nid drinne, möcht ou gärn öpis woni so am Abe vorem is Bett gah no dehei cha mache...
so, i mues los, no mi letscht Kurs für hüt... Wünschä öich allnä ä schönä Abä!
|
|
|
|
|
|
1 .. 231 .. 460 461 462 463 464 .. 731 .. 997
|