| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 232 .. 461 462 463 464 465 .. 731 .. 997
29.10.13 23:16
Fara 
Re: Bräute 2014

Hey zäme

Jetzt bini hüt irgendwie glich nüme dezue cho uf eui Biträg izgah. Aber ha no churz wele Tschüssli säge. Wird di negschte Täg wohl nöd mitschriibe, da ich wieder zur lässige Chemo dörf atrabe morn. Isch halt blöd. Aber es lohnt sich.
Das Mal hani übrigens au alli Drahtchugle und de Draht und d Ballön zum sie herstelle us mim Blickfäld verbannt. Au grad di andere Sache, woni di letschte Täg baschtlet han.

Liebs Grüessli id Rundi,
Fara

30.10.13 08:33
munggi87 

Re: Bräute 2014

uiii i verlüre völlig de a schluss irgend wie wei aui öppis vomer ( aber ned s militär us stürbüro)

gloube ha sicher um die 20 site verpasst :(


@ fara fingi super wägem schwümme das isch öbis wo mir ou ligt u drum wider i betracht zoge wirt nur hei mer äbe ke badi i de nöchi..

@fara oje die chemos kenni ou no ganz guet vo mim papi winer nachane nüme het möge u glich wen e hoffnig hesch das aues super usechunt u wider gsung wirsch :)
mag das aune gönne wensi wider gsung u fit wärdet...

@ konto mir hei kes gmeinsams konto u ou kes spetziels i grichtet dä wo wot dä zaut fangs :)
s schloss heimer scho müese komplett zahle u das het de är gmacht ;)
geschder isch no vom fotograf e azahlig cho..
u so bastle louft im momänt aues übermi :)
aber mir schribe uf was was choschdet damer so e überblick hei.

aber schüsch louf nix nur weti no wägem appero go froge u de het sich äuä für das johr im dez louft bi üs i de bude gnue so dasni ned ou no zit ha für hochzit do wei aui ihre wiehnachtsurte siuvester u grittibänze wos sit geschder ou scho git ;)

30.10.13 08:47
Sue87 

Re: Bräute 2014

Janedoe
Ig bi no nie gsi in Tansania aber e gueti Fründin vo mir het dete Flitterwuche gmacht;O)
Zersch e wuche Safari in Tansania und ner no 10 Tag Badeferie uf Sansibar und es het ihne auso SEHR gfalle;O)

Fara
I wünsche dir viel Kraft für die täg und freue mi scho wider vo dir z ghöre…!!

Squishy
Das findi emu e cooli Idee mitem rosa Band oder Blueme ifärbe? Würdisch Blueme de ou rosa?

Nala
Nei es git keis extra Postfinance-Hochzitskonto emu nid dasi wüsst;o) Ha eifach mis Lohnkonto bi ihne mit Postcard und ha ner no eis eröffnet womer Hochzitskonto nenne und ha ou e Postcard dezue becho und im E-Banking gsehni beidi uf ei Blick das isch no gäbig…
Ou dasch doch super gratuliere zur Location und zur Sängerin;O)

Candy-Bar
E Tipp a alli wo e Candy-Bar mache und no Gleser bruche im KIK z Dütschland
www.kik-textilien.de hets u schöni Vorratsgläser für 1 Euro!!

30.10.13 09:02
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Guete Morge iher Liebe!

@nala
neiii, leider hemmer de vintage-Märt nöd entdeckt. Schade!
Findes immer sehr truurig wenn langjährigi oder/und tiefi Beziehige plötzlich es Endi nehmed. Bi eusem Kolleg ischs eifach eso, das er mier wahnsinnig leid tued, willmer ihm agseht wie sehr er liidet. Mier hend ihn jetzt hüt Abig iglade mit eus zum Fuessball zcho und denn bi eus z übernachte. Hoffemer das lenkt ne de chli ab...
Hey so cool wege de Location, gratuliere! Und 30.- Mindestkonsumation isch ja nüüüt. Selbscht 80.- hetti no günstig gfunde. Allei en Mehrgänger ohni Getränk isch ja oft scho so tüür... Hend iher eu scho für es Menü entschiede?
Und mit de Sängerin isch ja au mega cool. So guet, wies bi dier lauft grad :) Schööön

@Pfingstrose
Daanke aber trotzdem fürs drah denke! GG zeigt allne sini Iron Man Chnöpf ume, das isch glaub scho s perfekte Gschenk gsi
Wieso hesch dich denn gege Tansania entschiede?

@squishy
guet gmacht wegem Fingerprint Bild :D mier organisiered das denn glaubs selber. Mine TZ trau ich ebe so Chlinigkeite nöd unbedingt zue...
Mir hend eus eigentli no gar kei Gedanke gmacht zu de Flittis, es isch nur mal die Destination gfalle... Aber wenn, denn uf jedefall mit Safari. Finde das puuri Entspannig :)

@Fara
Hey ich wünsch dier vill Chraft und Durchhaltevermöge bi de Chemo. Drück dich!!

@Sue
öppe so würd ich mier das au vorstelle mit de Flitterwuche, eifach gsamthaft chli länger :) Merci fürs brichte!

@Azahlig
Mier hend no gar nienets en Azahlig müesse mache. Im Resti hed eus d Chefin verzellt, dass sie sit em März uf en Zahlig vome Hochziitspaar warted. Ha sie de gfragt obmer grad en Azahlig sölled mache und sie hed de aber gfunde, das seg nöd nötig wasi chli komisch gfunde ha, wenns ja scho so schlechti Erfahrig gmacht hend :D Ich find das mit dene Azahlige ebe amigs gar nöd so schlächt.... so tüend sich d Chöschte chli verteile :)

@me
Has hüt morge nümm usghalte und mini Chefin mal gfragt ob sie eigentli d Iladig nöd becho hed (eifach au, will ich sie niene im Gschäft ha gseh hange) und denn fragt sie mich, ob d'Iladig nume für sie gelti, debii hemmer uf sKuvert gschribe 'as ganze Team'. seit sie so 'ah doch, ha sie becho, danke, aber das isch ja ame Samschtig, denn chani de Lade ja nöd zuemache, mier chönd höchstens so uf die 6i dett si' Denn hani ihre gseit mier hend de Tagesablauf natürli no nöd, aber ich denki, dasmer am 6i öppe bi de Aperolocation gönd und iher glaubeds nöd was sie denn gseit hed: 'Denn müender eue Tagesablauf halt chli richte nach eus damit mier au chönd cho!' Mier heds gad abgstellt. Am liebschte hetti gseit sie söll doch eifach bitte deheime bliibe.. Ha de aber nur gseit es zwingt sie ja niemer.
Findes so frech!

30.10.13 09:15
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Janedoe: Ja kei Sach, han eifach gad a das dänkt aber nüme gwüsst wers isch. Den isch ja schön häter so mega Freud!

Het sich irgendwie eifach so ergeh. Nöd useme spezielle Grund. Sind den nach Namibia. Und isch also au suuuper fantastisch. Mega idrücklich und wunderschön. Sehr netti und ufgschlosni Mänsche.

Läckkk hallllloooo! Dini Chefin isch ja en Drache! Dummi Nuss! Isch sie selber nöd ghürate? Das schockiert mich mängisch ächt wie die Lüt reagiered. Mer isch niemals uf so e dummi Ussag gfasst. Understi! Regt mich also au gad uf für dich. Ich meine sie sind en chline Bestandteil vo euem Hochziit und mer söll sich mit de ganze Gsellschaft richte. Ja bitte no chli meh Spezialwünsch i euse Wunschchaste… Es isch ja nöd euses Hochziiit! Grr!!! Und jetzt was machasch?

Fara: Alles gueti für d Chemo! Drucke Dumme das alles guet lauft und du schnell wieder fit bisch.

Squishy: Hihi guet häsch du das dine TZ verklickered! Mir werdets eifach mit ihne bespreche und säge das wänd mir. Finito… Den dümmer no Stempfelchüsi i eusne Farbe bsorge wo au id Wohnig passed und en schöne Bilderrahme.

Flitterwuche: Also mir wend vorussichtlich nach Neuseeland gha und hend mal e Beratig bi Globetrotter gha damit sie eus den gad d Homepage mached. Han eifach jetzt scho kei Lust uf so lang Flüge. Naja, für Erläbnis mummers in chauf neh und mir sind ja no jung und sötted das schaffe. Haha!

Me: Gester go schwüme und den simmer gmüätlich vor em TV ghänged und händ Zuhause im Glück glueged. Ich liebe die Sändig! Drillinge hät die Familie gha! Horror!!! Wend ihr eigentlich alli nach em Hochziit gad Familieplanig starte?

30.10.13 09:30
munggi87 

Re: Bräute 2014

_janedoe ojee irgend wie isch gloubs bi jendem hochzit so das öpper us de reihe tanzt :(

mir hei no keni chärtli gschikt ha aber müese i de bude fangs säge wie das ablouft wöui das i üse houptsitz mues schike so damer no e batze bechöme u i mini 3 tag frei ;)
u macht de schef vo mir nur so jo gäu mir chöme de gärn zum hochzit i organisiere de öpper wo dene uf üsi beckerei ufbasst!
hmm guet u rächt aber i ha nüt gseit das si iglade si :) schaffe zwar zäme aber sooooo es super team simer de no ni grad dasi aui am hochzit wot ....

30.10.13 09:31
_janedoe 

Re: Bräute 2014

@Pfingstose
Ohhh nach Namibia hemmer eigentli letscht Jahr au welle, sind zSüdafrika gsi und hetted uh gern no Namibia aghenkt aber leider heds vo de Ziit her denn nümme glanget :( Aber uf jedefall wärdemer das au irgendwenn no mache ;)
En Verbündeti wos au hasst zflüge? :) Ich hasse Flüge! Aber du seisches, wennmer was erlebe möcht isch das es notwendigs übel :)

Ungefähr die gliiche Gedanke hani bi minere Chefin au gha hüt morge. Würkli doofi Ussage. Sie isch gschiede und sit ca 25 miteme Maa liiert wo MS hed. Sie schaffet Mo-So vo 06:00-21:00 und wenn sie heichunnd gönd sich die zwei nur uf dNerve. Sie hed kei Verständins, das er halt nümme alles cha mache will er im Rollstuehl sitzt inzwüsche und er hed kei Verständnis, das ihre sGschäft so wichtig isch. Es isch chli ihri Art, dass sie eim immer ihri Meinig sooo sehr ufzwängt, dasmer erstens gar kei Luscht meh hed drüber z diskutiere und zweitens au gar ned d'Chance.. Wenn sie en Meinig hed, denn muess die so akzeptiert werde und fertig. Drum hani mi gar ned dezue güsseret.
Ich bezwiifle jetzt aber, dass sie dIladig nomal mitbringt, drum wird ich eusem Team nomal en Iladig mitbringe und ihne die denn persönlich geh.
Ganz sicher werdemer aber nöd euse Tag nach ihne richte. Es isch en Iladig. Und mer cha entweder zue oder absäge. Ich für min Teil muess die Lüüt ned zwingend debii ha und bi de eine Kollegin wo mier wirkli wichtig isch, weissi, dass sie sich die Ziit freischuuflet

30.10.13 09:34
_janedoe 

Re: Bräute 2014

@munggi
Haha, heder sich grad eifach selber iglade oder was? Grundsätzlich findis ebe scho sehr schön, wenn s'Team sich mitfreut. Eusi Lehrtochter isch vo Syrie und erst sich ca 7 Jahr i de Schwiiz und mit de Gepflogeheite mängisch no nöd so vertraut. Denn hed sie mich eis Mal gfragt ob sie denn au iglade isch, das fändi sie soooo schön.... Und offebar hed sie denn agno, das sie für de ganz Tag iglage isch und nöd nur fürs Apero, will sie das halt au gar ned kennt. Hami de no nöd gwüsst usezschnurre... :/

Laded iher denn sGschäft au nöd zum Apero i?

30.10.13 09:34
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Fara
Ich wünsche dier ganz vill Chraft für dini Chemo!!

janedoe
Ja das isch aber würklich fräch!!
Au d'Frag öb d'Iladig nur für sie segi, wenn er ganz klar aneschriebet es segi für's ganze Team. Und ja klar no de Tagesablauf apasse.. Was möcht sie, dass iher am Abig am 7ni no id Chile gönd?

Fingerprint
Wie möcheder den das mit em Bild? Sälber male? Oder noimets bstelle?
Ich find's au no meega schön, und mer hät e Erinnerig as Hochziit wo mer chan diheime ufhänke :)

Fotograf
Mier händ jeze nächst Wuche en Termin mit em Fotograf.. Mal luege was den so usechunt, öber er eus passt und wie tür das er den isch.. bin gspanne.

30.10.13 09:42
munggi87 

Re: Bräute 2014

@_janedoe uii aber härzig wensi chunt cho froge ;) dänkes ou dasi das ned kennt, aber wirt jo äuä scho drufe gstange si das fürs appero wort si :)

jo si hei sich säuber i glade aber wensi wider mau chli lieber zu mir si de dörfets scho cho aber irgend wie isch augemein de wurm dinne... aber es got no no es zitli ;) aber grundsätzlich häti jo nix de gäge wensi chöme aber ned säubschd iladent

@lil.lian hamer dene notitze gmacht wasi aues wot froge u das de ou öppe e gueti offerte usechunt jenachdäm si die sooo tür ...

 1 .. 232 .. 461 462 463 464 465 .. 731 .. 997
würklich   würklech   Location   squishy   bearbeitet   Pfingstrose   Zuletzt   Littlefoot   Problem   richtig   gspannt   Hochzyt   Taeboyana   malinchen   Janedoe   bstellt   irgendwie   Hochziit   schaffe   Iladige