| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 232 .. 462 463 464 465 466 .. 732 .. 997
30.10.13 09:42
_janedoe 

Re: Bräute 2014

@lil.lian
Ich glaub sie überleit eifach null und nüt wenn sie sone Stuss uselaht. GG findet sie eh en riese Häx, vo demher söll sie ruhig chli schaffe a dem Samschtig und alli andere chömed verbii

Mier hend vor, en Baum z'zeichne uf en grossi Liinwand (bzw mier beuftraged am GG sini Cousine, die isch künstlerisch sehr begabt) Und denn leggemer eifach Stempelchüssi i zwei - drüü verschiedne Farbe dezue.

Druck eu de Duume, das mitem Fotograf alles super lauft! Mit wem hender denn jetzt abgmacht?

30.10.13 09:46
lil.lian 

Re: Bräute 2014

janedoe
Ja ich wür glaub au nomol e Iladig mitneh und den am Team mitbringe
Mier laded au d'Lüt vom Gschäft zum Apero i (bi ihm eifach alli, isch nöd so es grosses Gschäft, ca 10 Lüt, und bi mier eifach d'Lüt vo mim Team, sind öbe 8 Lüt) und den eifach no e gueti Arbetskollegin und ihre Fründ ladi au für s'Esse i (mit ihre gahni immer go z'Mittagesse, und han mit ihre au scho privati Sache gmacht).
Susch muesch es de Lehrtochter nomol erchläre, dass sie eifach für de Apero iglade isch..?
En Fotograf vo wedding-photography.ch, er isch mit sinere Schwöster id Schuel..


munggi87
Ja Fotografe sind würkli meega tür. Und mier händ d'Chile scho am 11i und ich möcht eigendi de Fotograf au no bim esse ha.. Und mier händ den no e chlini Pause am Namitag (Zeit zur freien Verfügung). Mal luege wie mer das am beste lösed.

Zuletzt bearbeitet am 30.10.13 09:49

30.10.13 09:49
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Lilian: Mir bstelled e Vorlag bi Etsy wo mer nachher selber chan usdrucke. Aber wenn du begabt bisch ‎im Zeichne wiso nöd selber mache? Ich chan das Velo sicher nöd so schön zeichne. Hihi! Und find es ‎isch die paar Franke wert. Da no de Link vo dem wo mir bstelled. ‎
https://www.etsy.com/de/listing/99858116/tandem-bicycle-fingerprint-guest-book

Hoffe es klapped mit em Fotograf und das er eune Vorstellige entspricht. a

30.10.13 09:54
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Ahhhhh mini Posts überschniided sich die ganz Ziit mit dine, munggi

@munggi
Ja dasme sich eifach selber iladet isch scho eher speziell wobii s'isch ja au oftmals so, dass s Gschäft chunnt go spalier stah, egal ob iglade oder nid.

@Pfingstrose
Du hesch no gfragt gha wege de Familieplanig chunnd mer grad in Sinn
Mir möchted nachem Hochziit gern mit de Familieplanig afange. Wenns nach GG gaht lieber gester als hüt Für eus, bzw. für mich hangts chli devoo ab, wies für ihn wiitergaht mitem schaffe. Er isch sehr unzfriede im Job will sie ihn nöd förderet, er macht zwar diversi Kürs und wär ready für en Beförderig aber sie möched ihm irgendwie nume leeri Verspreche. Er möcht drum en neue Job sueche und das isch nach de Hochziit ersti Priorität, da mier beidi de Meinig sind, wennmer es Chind hend, denn blib ich die erste Jahr komplett deheime. Ich bin unter de Wuche bi mine Grosseltere ufgwachse, will mini Eltere beidi hend müesse 100% schaffe um eus (mir sind Zwilling) durezbringe.. Mis Mami schafft i de Fabrik und min Vater ufem Bau. Es hed Vorteil gha, will Grosseltere eim halt einiges meh duregah lönd als d Eltere aber im Grosse und Ganze hend eus eusi Eltere stark gfehlt und drum isch mier so wichtig, zumindest die erste Jahr chönne für mis Baby dasii. Ich chönnt ebe vieles fürs Gschäft vo dehei us mache, das isch no cool :)
Wie gsehts bi eu us? :)

@lil.lian
Bi eu tönt das sehr greglet und guet abgsproche :))
ich denk ich gib denn die zweit Iladig dere Lehrtochter und erkläres ihre emal genau :)

30.10.13 09:56
lil.lian 

Re: Bräute 2014

janedoe
ja genauuuu, sie muen schaffe und all andere chönd a eui Hochziit cho

Pfingstrose
ah ja danke für de Link, hät no kuuli Bilder druf. Das gfallt mer au no: etsy.com/de/listing/165345966/gastebuch-ballons-hochzeit-fingerprints?ref=sr_gallery_1&ga_search_query=g%C3%A4stebuch+ballons&ga_view_type=gallery&ga_ship_to=DE&ga_search_type=all
Bin leider au nöd so begabt im male..

30.10.13 10:05
munggi87 

Re: Bräute 2014

@lil.lian hmm ev machti jo ou so es pauschal angebot
hoffe es chunt e guete pris use

@_janedoe i mine ou ah dasi eifach uftouche :) drum duenise ou mau i berächne i de offerte;)

30.10.13 10:31
squishy-fishy

nicht registriert

Re: Bräute 2014

Wunderschönä guätä Morge mitendand

Fara: Wünschä diir viil Kraft und Unterstützig für dii nächste Tag! Umarme diich!


Sue: Jop d'Blüätä uf dä Siite vom Kleiid wär denn au rosa. d'Idee het mir öper usem Forum gäh

janedoe: Meiinsch ii so Tigerauge luägä isch Entspannig? I wär globs dii ganz Ziit au chlii nervös emene krasse Tier z'begegne. Aber ebe, d'Glegeheit sowas z'erlebe giits nöd so oft. I finds eh meega kuuli Idee. I merk, giit no viil z'entdecke uf däre Welt!
Diä Chefin isch ä Drache I wird grad au verruckt und enttüscht wenn ii das nu scho lese! Euen Tag ihrem Gschäft azpasse, diä het also scho no Vorstellige…
Find also au guät, giisch nomol es Kärtli em Team. Müänd jo chum alli schaffä und einzenli werdet chönä choh! Schön het eues "Lehrmeitli" so liiäb nagfragt und ii glaube, sii wirds siicher verstoh, wenn's erklärsch! Dert isch halt Hochziitfiire scho total andersch. I cha mir vorstelle, dass ii ihrer Kultur au 3 Tag gfiiret wird?

Pfingstrose: Family-Planig chunt bii uns no lang nöd Also hoffentli… I bii ja au nomol es paar Jahr jünger wiä diä meiiste und ii wott jetzt eiifach z'erst schaffe und d'Welt entdecke. Wenn ihr so vo Neuseeland, Kapverde, Sansibar & Tansania verzellet, möcht ii z'erst mol no was gseh vo dä Welt. Miis Mami isch ebe eher jung Mami worde (18ii) und ii merk, dass ihre öpis fällt. Drum wott ii mir do würkli gnuäg Ziit loh, will au wenn Chind 21 sind, wirsch immerno Mami sii…

munggi: I cha guät verstoh, findsch du diä selbst-iladig nöd so agnehm. Sii chöntet ja nöd wüsse, viellicht hettet ihr ja es chliises Familie-Fest mit nu dä ängste plant…
Aber ii finds persönlich au schön, wenn's Gschäft debii isch. Chunt aber natürli au uf dä Rahme aah. Bii uns werdet so viil Lüüt ans Apéro cho, dass uf es paar meh oder weniger au nüm würd druf aah cho

lil.lian: So toll chönt ihr eu Treffe mit em Fotograf! I hoff er entspricht öpä dem, wo ihr eu vorstellet! Wie lang hend denn ihr Zeit zur freien Verfügung? I denkes, wenn ihr da schön mitem Fotograf absprechet, wird er für diä Ziit sich scho öpis ifalle loh.
Diis Finger-Print Bild würd mir also jetzt au no gfallä! I has jetzt aber abdelegiert, da chan sich wär andersch öpis schöns für uns überlege.

Me: Geschter bin ii wohl eh Brautzilla gsii. Miin GG und ii sind "romantisch" go Kebab esse gangä und ii ha nu über Flitterwuche, Mauritius, Kapverde, Fingerprintbild und Hochziitsanzug gschwafflet. Dä armi Maa Mir hend defür abgmacht, dass mir am Sonntig iin unseri Location go esse gönd. Will er het am Sunntig voreme Johr um mini Hand aghalte und drum möchtet mir irgendwas schöns mitenand machä. Usserdem hend mir au abgmacht, dass mir im Januar aah dä Hochziitsmess weg dä Ringe und dä Flitteri luägät und im Februar aah d'Hochziitsmess in Dornbirn (in Östrich) gönd zum wege Floriste luägä. Usserdem wird iich immer nervöser. Am Sunntig sinds dreii Wuche sit unserem Shooting, da heisst es Päckli chönt jede Tag choooh! I befürchte aber irgendwiä, dass ii bis nächst Mäntig oder Ziistig miich gedulde muän. Dä Fotograf machts spannend

Wünschä eu allnä eh wunderbar guätä Tag!

30.10.13 10:35
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Janedoe: Lustig, bi eus isches öpe glich mit em Job vo mim Schatz. Momentan verdien ich nämlich besser als er. Er schaffed aber au „nur“ 80% will er no teilziit studiert. Nachher hoffemer den au dass er en Sprung macht mit em Lohn. Und ich würde den sicher au die erste Jahr diheime blibe. Chind wemmer eigentlich erst so Endi 15/ Afangs 16 will er erst mitti 15 mit de Schuel fertig isch. Mir sind ja den beidi erst 25 und findet das eigentlich es guets Alter. Wend ja au meh als eis Chind… Aber bi eus wird’s sicher nöd nach de Hochziit los gah nur scho will mir den erst im Dezember id Flittis gah werded.

Squishy: Ah du bisch ja nomal zwei Jahr jünger wie ich. Mini Eltere händ mich ebe au mit 21 übercho aber min Vater hät nachher s ganze Reise mit eus nagholt wo mer so 15ni gsi sind. Darum hani scho meega viel gseh obwohl ich selber erst 23gi bin. Ich wott eifach au no 2-3 Jahr mit mim Schatz Länder entdecke und den chömmer en Schritt wiitergah. Mir hend eus aber gschwore au wenn mir Chind händ wird greist… Je frühner mer sie drah gwöhnt desto besser.

Was ihr warted immer no uf d Fotis! Ich wer scho gstorbe vor neugier! Hoffe sie sind super und du zeigsch eus den paar Fotis.

30.10.13 10:43
_janedoe 

Re: Bräute 2014

@squishy
Mier sind z Südafrika ebe scho uf Safari gsi e Wuche und ich has eifach herrlich entspannend gfunde. Und Angst oder es mulmigs Gfühl hani imfall nie gha, selbscht wo eus d'Elefante nur drüü Meter entfernt id Kameralinse gluegt hend. Es isch eifach traumhaft schön gsi!
Hehe, ha gad müesse schmunzle wie du das verzellsch vo gester Abig :D Da müend glaub alli Manne früeher oder später dure :D
Oh maaaaaann eue Fotograf laht sich ja mega Ziit. Söll emal chli mache

@Pfingstrose
Tönt sehr vernünftig eui Planig! Finde halt scho, dasmer sich die finanzielle Belaschtige au muess bewusst sii und nöd eifach mal wild druflos produziere. Ich ha immer mit 26i welle hürate und mit 27i s erste Chind. Das mitem hürate klappet schomal :D Mal luege wies de mitem Chind isch

30.10.13 11:04
lil.lian 

Re: Bräute 2014

squishy
Ja mier händ ebe d'Chile am 11i, den wärs uuu früeh wemer vorane no Föteli würded mache. Und den mit de Chile & Apero wierds sicher den 1. Den d'Fahrt zu de Location isch knapp 1 Stund und den isch mal plant am halbi 4i dete nomol en Apero z'mache vor em Abigesse. Und den hämer ebe dänkt, dass mer idere Ziit "Zeit zur freien Verfügung" mached (das hani ime Hochzitsplaner-Buech glese).
D'Hiireis isch individuell und den chönd die einte nomol hei gah (d'Chile isch im Dorf wo mer wohned und vill Lüt wohned ide Umgebig) oder sie chönd au scho grad an Ort für am Abig gah und den sich dete im Zimmer no chli erfrische (Zimmer wäred ab em 2 beziehbar) oder so.. Und den am halbi 4i wär de Apero.
Ich han dänkt entweder möchemer nachher Föteli no bi de Chile oder/und den am Ort wo mer essed, das wär den bim Vierwaltstättersee und den chöntemer evt. no bim See es paar schöni Föteli mache..


Familieplanig
Mini Eltere händ mich au früeh becho (mit 22 & 24) und ich han eigendli au immer uu früeh Chind wölle. Wobi wo mer den würkli idem Alter gsi sind, hämers eus nonig chöne vorstelle.
Aber jeze chömers eus vorstelle und mier hetet gern Chind. Mier sind au scho am üebe gsi :) Bis jez häts aber nonig klappet und mier mached aktuell gad e Pause. Will susch bini den entweder hoch-hoch-schwanger am Hochziit oder es chunt no so en halbe Monät vorher.
Aber wege dem wüssemer au nonig so recht wege de Flitterwuche wies den usgseh wierd im Herbst nächst Jahr, drum chömer nonig so recht plane..

Zuletzt bearbeitet am 30.10.13 11:07

 1 .. 232 .. 462 463 464 465 466 .. 732 .. 997
Taeboyana   Littlefoot   Pfingstrose   würklich   irgendwie   Janedoe   Hochziit   würklech   Hochzyt   bearbeitet   gspannt   bstellt   Iladige   Location   Zuletzt   squishy   schaffe   Problem   richtig   malinchen