Bräute 2014 |
|
1 .. 234 .. 465 466 467 468 469 .. 733 .. 997
|
|
|
|
|
|
|
|
31.10.13 14:37
lil.lian
|
Re: Bräute 2014
Ich fänds au no lässig wenn d'Fraue all die glich Farb bim Chleid händ, abr eifach all en andere Schnitt, so ami-mässig. Abr den müsstisch ja fascht en Schniider ha, zum so was z'mache..
Min Papi hät mi au scho gfräget, was ich mier vorstelle was er chönt allege :) Sie gönd ebe no uf Thailand afangs Jahr und den laht er sich no was mache..
Ich glaub au nöd, dass nachher all wännd hürate. Eifach mini TZ hüratet den im 2015, abr das hät sich scho vorher so abzeichnet, dass sie au gli wierd hürate. Ich bin au die erst im nächere Kollegechreis.
Zuletzt bearbeitet am 31.10.13 14:38
|
|
|
|
|
31.10.13 16:10
Taeboyana
|
Re: Bräute 2014
Hüt isch würklech richtig ruhig im Verglich zu de letschte Täg
@littlefoot: D Cupcakes gseh würklech super us! Wie isch dis Jubiläumsapéro gsi? Bi mim ehemalige Gschäft hets das o immer gä bim 5jährige, aber das hani haut itz umnes haubs Jahr grad verpasst, bi 4.5 Jahr dert gsi. I ha vori o gad bache für mini Family morn Abe, weiss aber nid ob mini Cupcakes dekoriert de o so schön usgseh wärde...
@Pfingstrose und Nala: I gloub dir sit doch i euem Auter hie in bester Gseuschaft, hani dr Idruck. Es het ämu nid viu wie ig "vor eutere Garde" (30i) I dänke es mues ja immer fürs Paar wo hüratet stimme. Bi üs wärs früecher nid gange und GG het ou chli lenger Zit brucht für die Entscheidig, aber ät het nie gfunge "niemaus". Er het eifach bi sine Eutere haut o d Realität gseh, wes äbe nid klappet mit ere Ehe... Obwou ig mit 20i o immer ha dänkt, dass ig mit 30i lengstens ghürate wärdi si und mind. 2 Ching ha, isches itz angers cho - und mir si beidi happy drmit, so wie's isch. Wenn itz bis 35i no 2 Chind wärde inepasse, findis super. Aber es chunnt, wies mues. Mir si aber im Fründeskreis absolut nid die letschte, wo hürate, die 1. aber natürlech o nid. Ha o scho paar Kolleginne mit Chind. Das isch schono hert mit dere Kollegin wo gärn wett hürate und är wott nüt drvo ghöre... i ha 2 Kolleginne wo das Dilemma mit Ching hei... sie möchte gärn (nid hüt u morn, aber irgendwenn mau sicher) und d Manne si beidi scho über 35i und wei würklech ke Ching. Und i gloub, e Ma i däm Auter änderet sini Meinig eher nümm...
@Chleider vo de TZ: Mini wette luege, dass sie die glichi Farb oder Farbton hei, vom Schnitt här chönntes aber scho verschiedeni si, wüuis no schwierig finge, dasses beidne de glich steit. Fänds mega doof, we die einti drin super usgseht und die angeri unvorteilhaft... Uuuu pinkigs Tüllglitzerchleid, das wär bi mir es No-Go für d TZ Ig ha mim GG scho gseit är mues bi sire Schwoscht luege, dass sie öpis aständigs aleit. Sie isch zwar nid TZ, aber het sones längs Abechleid, wo sehr äng und abartig wit usgschnitte isch u sie het seeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehr viu Oberwiti. Findes würklech deplaziert fürnes Hochzit und müessts ehrlech gseit nid ha, dassme de ihre dr ganz Tag uf d Brüscht luegt... Sie fingts äbe gloub no es schöns, elegants Chleid, aber mir isches ächt too much. Mis Mami het mau chli ufem Internet gluegt und mer paar Föteli gschickt vo Chleider, wo ihre würde gfaue, wasi vo dene haute. Sie het mega schöni usgläse gha! Itz hoffi, mir fände de so öpis für sie.
@Pfingstrose: Isch doch e super Idee mit dr Brunch-Iladig! I ha vorgester GG o gad vorgschlage, dassmer mini Eutere und sis Mami mit Partner mau chönnte zäme zu üs ilade und är het die Idee gad guet gfunge.
So, i mues no ga Chindertraining gä und am Abe no Cupcakes dekoriere u morn wär de mi 1. Arbeitstag am neue Ort. Bi irgendwie gar nid sehr närvös, eifach mega neugierig
|
|
|
|
1 .. 234 .. 465 466 467 468 469 .. 733 .. 997
|