| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 234 .. 466 467 468 469 470 .. 734 .. 997
31.10.13 16:18
Lula 

Re: Bräute 2014

Hoi zämä

Sorry, has mehrheitlech überfloge, ha 8 Sitene müesse nacheläse...

@Sue: DIY hets ja immer öbe dinne, aber eifach ou so Ideene mit chline, div Väseli mit Birkestämmli, Spiegle, etc.
Wow, Du bisch scho vou im Adventsfieber inne? I drücke mi no ziemli erfolgriich vo de Whynachtsgschänk, uA ou wüu i kei Ahnig ha...

@jane: Ou scheisse, hoffe Dim GG geits umi guet!
Wie geits öichem Kolleg? Het er öiches Agebot agno?
Autsch, Dini Chefi isch ja dHöchi!!! Öiches Hochzyt ihrne Öffnigszyte apasse?! Si cha ja süsch zGschaäft am Nami zue tue! Aber das isch ja wou vvöllig drnäbe!
Bi üs isch zGschäft as Apero iglade. Bi mim GG si 2 drvo am Obe ou drbi, u zwar eifach wüu mir mit ihnr eou usserhalb vom Betrieb Kontakt hei.

@littlefoot: Isch doch guet, serigi Nachbarte si doch sehr härzig!
Heit ihr e gmeinsame Termin gfunde für dBesprächig?
Cooli Taktik vo Dim GG! isch super wenns so ufgeit!
Und, was het sech ds Gschäft usdänkt?

@Pfingstrose: Oh schwümme, das muess i ou mau umi gah aber GG isch ebe nit so dr Schwümmer...
Tönt fasch as chönntet ihr morn scho hürote.
Wo geisch Du ga schwümme? Isch ja ne super Priis!

@squishy: I 2 Mönet u paar Stund...
Wieso settisch de Du zBrevet mache?
Ha zwar kei Erfahrig aber es tönt super!!! Bringsch mi no uf Ideene...
Hesch es Foti vom Kleid? Ohje, tönt nit guet bi Dire Schwoscht, hoffe es geit ihre umi besser!
Dörfe mir nit zwüschedüre aui chli Brautzilla si? Hesch dFotis scho brcho?

@nala: Ou so schön! Gratuliere zum Entscheid!
Ha vo Tchibo das Kisteset kouft, für Stola, Deko, Namenstäfeli, etc dinne zverrumme...

@Fara: I hoffe Dir geits guet, u Du bisch gli umi fit!

@Fingerprintbilder: Weiss gad nüme vo wä das es chunnt, aber i finde se dr Hammer. Muess das mau mim GG vorschlah, u gugge wie mir das ggf de TZ chöi unterjuble.

@lil: Was machet ihr denn i dere Pouse? U öichi TZ? Wie lang heit dr de Zyt?

@gmeinsams Konto & Azahlige: Mir hei keis gmeinsams Konto gha, hei jtzt aber eis "ummodeliert" fürs Hochzyt. Azahlig hei mir bi de Ringe müesse müesse mache, di si mittlerwile aber ganz zahlt. Bim Apero u Obig wärde mir eifach eini mache, müesste beidne Orte nit. DJ u Fotografin wärde mir äuä ou was azahle, eifach dass sech dKöste chli verteile u mir nit aus uf ei Klapf hei

@Familieplanig: Wäge miner chönne mir im Summer nach am Hochzyt afah, u wäg GG gloubs ou, chunnt aber de eifach uf dFinanze u uf dFlitti Planig ah, zwüsche düre darf me ja ou chli vernünftig si

@me: Viu isch bi üs nit. Ha geschter ganz e härzige Überraschigsbsuech vo mim Gotti brcho, di einzigi wo sech nach am Hochzyt erkundigt. Si het sogar äxtra e Wuche vor üsem Hochzyt Ferie igäh, da si mirs sKleid hätti gnäiht, wenni kes hätti gfunde!
GG geit am Samschtig i dStadt ga gugge für ne Azug, wäri ja super wenn er gad a eine würdi aneloufe...
Aber süsch louft würkli gad nit viu, so muess scho fasch umi witer, wünsche euch no ne schöne Halloween Obe

31.10.13 16:27
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Haha apropos Vernunft bi de Planig Lula... :) Super gseit! Han gester LEIDER e Geburtssändig gluege wills mich immer so fasziniert. Und han dänkt okay nei lieber kei Chind! :) *SCHÄRZ* Aber es isch imfall die besti Motivation für d Verhüätig!!! :D Hät mis Mami scho immer gseit.

31.10.13 16:35
Lula 

Re: Bräute 2014

@Pfingstrose: Das dänki aube ou! Me seit ja ou nit für nüt, das dr Maa bim Kopf vor Frou söui blibe!!
Dis Mami isch aber ou cool! Was wäri de, wenn Di das nit hätti abgschreckt?

Zuletzt bearbeitet am 31.10.13 16:38

31.10.13 16:38
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Haha, s doofe isch hald das mer meistens nume chline herzige Baby in Gedanke hät... :) Und d Gedanke ad Schmerze erst eim in Sinn chömed wenns scho im Buch isch! Den gits kein Zurück meh! Ja du weiss au nöd was sie den gmacht hetti. Haha!

31.10.13 16:41
Lula 

Re: Bräute 2014

sgeit aso, da chunnt mir no ganz anders i Sinn...
Aber ja, dSchmärze verdrängsch äuä scho ziemli, hesch ja ou 9 Mönet zyt Di drmit "azfründe"
Frag se mau

31.10.13 16:48
nala05 

Re: Bräute 2014

taeboyana: ohh jee.. das isch wirkli nid so toll wenn dim gg sini schwöstr de das kleid azieh würd. fändi au nid toll wenn de dr ganz dag eine i ussschnitt gluegt wird..
jö härzig vo dim maim, de finet ihr sicher öbis schöns!
hmm das pinkige tüllglitzerkleid isch für mi au es absoluts nogo.. hanere au gseit ka sig too much. vorallem wenn meh dr roch bis an bode vrlängere würd, gsehts de eifach ud wie e pinkigis glitzer hochzytskleid.. aso definitiv nid abrocht. zum glück het mis schwösterli au grad interveniert! (mir sin nämlig beidi kei "pink" fans )

lula: das mitem kisteset zums züg din ufbewahre isch no e gueti idee, vilicht muesi nomol vrbi go
isch aber nätt vo dim gotti! macht doch immer freud wenn sich lüt für d hochzyt intressiere und meh au vrzelle dörf ohni brautzilla z si

hihi pfingstrose & lula: mues grad lache ab eurer unterhaltig stimmt scho meh het meistens nur die schöne sache im sinn wenns ums kinder kriege goht!

31.10.13 20:31
Pricana 

Re: Bräute 2014

Halllloo mini liebe!! Jedes Mal nach mim Biitrag nimmi mir vor, jede Tag chli mitzläse und grad z schriebe am Abig damit ich nöd immer so viel ufs mal han und ez? Isch scho wieder e Wuche vergange :)… chume eifach nie dezue :(

@janedoe: dini iiladige sind würklich de hammer, die gfallemer soooo wahnsinngi guet !! und die alte Sache wod gfunde hesch für dini Deko stelli mer au u lässig vor :)! Isch aber echt enttüschend de reaktion vo dinere Cheffin! Zerscht nöd reagiere und denn na so e frechi Antwort, gaht ja gar nöd !! Hoffe du wirsch für sie nüd apasse vode Ziite her..Isch echt unglaublich!
Also ich lade mini Abteilig sicher ii (14 Lüüt) zum Apéro, wot nöd ali däbii haa aber chan au nöd nur einzelni iilade ;) Hoff eifach die andere chömed e nöd.. und denn wirdi usem Huus na einzelni dezue iilade, denk es chunt denn doch chli es Grüppli us mim Gschäft aber da freui mi au druf! Und min GG isch selbständig und wird vielliicht eifach paar vode Bude woner zämeschafft iilade.

@Taeboyana: isch ja herzig dis Abschiedsgschenk und finds immer u schön wennmer so en guete Abschied het vomene Gschäft, au wenns eim selber denn na schwerer fallt zum gha!
Wünschder ez scho en super Start am neue Ort am Mäntig!! Ou wäri idä Region Bern würdi grad cho is Tae Bo :D
Mir gahts glich mitem schaffe und chind ha, chans mir gar nöd vorstelle zum 100% dehei z sii und han drum scho paarmal diskussione gha mit mim GG und sinere familie :D aber ich blieb debii, wenns möglich isch und au wenns nur 20% sind wotti go schaffe, eifach au zum usglich und zum e chli e anderi useforderig zhaa. Aber mal luege wies denn wird sii.. :)

@malinchen: danke für de doodle link! Muens mir morn unbedingt na in kalender iiträge im gschäft das mini agene date au frei bliebed bis denn :)! Freu mi ez scho druf !!

@Pfingstrose: wow ihr sind ja guet mitem Schwümme, mir hend eus au scho lang vorgna go jogge am Abig, aber da min GG e na später als ich heichunt klapped das nie =/ defür gahni morn abig mal mit minere schwö :) Vo wo chunt denn din GG, dass er alles inere andere Sprach darf schriebe :)? Wie bisch zfriede gsi mit Globetrotter? Und Neuseeland muen mega sii!! Buech ebe glaub au dete, aber mir hend ja scho e Website afange bastle..
Das mitem Brunch mit allne findi e super Idee!

@littlefoot: tönd ja super mit dere provision und isch immer schön, wennd au mal öppis gsehsch für das wos ganz jahr gmacht hesch, isch ja super :D! ou und das mit de cupcakes mitbringe am treffe hemer ez aber alli gläse :D freu mi!!

@squishy: wär ja mega wenns würd klappe mit mauritius, muen traumhaft sii det!! Aber ich glaub im summer isch dete winter, denn chans eifach vorallem im wasser sehr chalt sii glaub?
Ou ich find dini idee super mitem blassrosa gürtel zum kleid! Hesch es fötteli devo? Fallts dinere schwöster nöd schwer, dass du i ihrem kleid hüratisch oder isch sie drüber hinweg? Ich nimme a, sind nüme zäme? Tönd uf jede fall nachere echt trurige gschicht :(..

@Fara: Denk a dich und wünschder ganz viel Chraft idä Chemo !!

@Sue: Danke für de Link vo Kik, ghani nachher grad go luege weg de Gläser :)! Mir werdet ganz sicher so Wegwerfkameras ha am HZ, finde mer chan nie gnueg Fötteli ha und so entstönd sicher na paar luschtigi! Wüssed aber na kei Details wiemers wend mache oder präsentiere :)

@lil.lian: hender eue termin scho gha mit de wedding photography? Han dete au agfröget und sie hend u schöni fötteli uf de website, aber hend ez en kolleg gno vode schwöster vom GG zum Föttele.

@nala: ich gibe minere TZ nöd vor, was sie muen alegge, muen eifach festlich sii :D Sie isch vor zwei Jahr TZ gsi und die Bruut het uu viel Vorgabe gmacht, wie lang es muen sii und i wellere Art und welli Form etc. und s Chleid isch ihre denn super gstande, aber es isch ihre eifach nöd so wohl gsi drin, will sie lieber nöd bodelangi Kleider het. Und det hani mir vorgno ich wet niemert verbüüge und sie muens selber wüsse :) aber da sie au mini Schwöster isch gahni ee mit go s Kleid chaufe und au suscht vertrau ich ihre aber gnueg das ich weiss, sie chaufts s richtige für sich :)

31.10.13 20:34
Pricana 

Re: Bräute 2014

Konto/Zahlige:
Also mir hend scho sit Jahre es gmeinsams Postkonto wod Mieti devo abgaht und womer fürs Ässe und so zahled, aber das hemer au erscht sittmer zämewohned, also sit über 5 jahr. Grösseri Azahlige probieremer so guet wies ghat je d Helfti z zahle, aber fact isch, dass min GG viel meh verdient als ich und so zahlt er meistens meh will ichs eifach nöd so han. Und bis ez han ich mis Kleid zahlt und er d Ring, d Azahlig fürs Resti machemer aber au scho das Jahr, dass macht min GG, denn gits chli weniger fürd Stüüre ;)

Familieplanig:
Ja bi eus isch au was in Planig, gahts nach mim GG hettemer scho lang chöne loslegge :D aber ich würd gern erscht Afangs 2015 „afange“, wot glaub eifach na paar Mönet nachem hz für eus :D Hans mir vorallem au lang überleid wegem Gschäft wills mi ja erscht grad befördered hend, aber det laufed momentan so schrägi sache dasses mir langsam glich isch und denn gaht evt. doch scho früehner öppis. Aber bin irgendwie echt scho nervös weni a das denke :D

@me: obwohlmer beid ständig am schaffe sind, simer doch na viel am erledige wie so nebedbii :D Also zerscht namal zum Shooting, schlecht isches nöd gsi! Aber bi mim GG und ihre het d Chemie nöd gstumme und es isch nöd die Art vo Fötteli gsi womer hend welle.. Und schad isch halt gsi, dass mer viel Pose gmacht hend womer eus gar nöd wohl gfühlt hend und das gsehtmer au uf de Fötteli. Es sind 10 Fötteli wo eus gfalled, find das aber wenig vo 150.. Und bi uu vielne han entweder ich en Schatte im Gsicht oder er, und ich find das hettmer müesse gseh bim Föttele.. Chan eu suscht au zwei ahänke, die findi na guet.. :) Aber ebe, freued eus ez ufs nächste, „normale“ Shooting inere Wuche!!
Soo und denn hemer Ring kauft am SA!! Mir sind ja in 123 Gold, Acredo Trauringlounge. D Beratig het eus sehr guet dünkt und mir hend grad zuegschlage, wills ja na 11% Jubiläumsrabatt hend :D Isch aber glich chli tüürer worde alsmer denkt hend, aber am GG sin Ring koschtet halt glich viel wie mine willer so breit isch.. und ich han en schmale miteme eifache, groosse stei idä mitti. Hans u kul gfunde das sie würklich alles grad so konfiguriered uf de Website wie du wotsch und so sinds denn würklich dini eigene Ring! De Nachteil isch, mer gsehnds Ergebnis erscht im Januar wenns chömed :D Mer chauft also einersiits d Chatz im Sack aber anderesiits sinds ja gnau nach dine Wünsch gmacht.. Mir hend na e Handschriftgravur gno und freu mi würklich seehr bis sie chömed und dassmer das gmacht hend :). Ah und mis Troimli vom pinke Steinli isch zerplatzt :( In Konstanz hettedses ja chöne mache, aber nur s grelle pink. Und ich het gern s Rosa gha, aber das seg de tüürschti Brilliant wos git, en chline kostet mind. 10‘000.- haha het sich denn also erlediget für eus :D Und die wos iifärbed gönd schiins ebe uschnell kaputt :( janu, han au so froid ade Ring!!

Uund denn hemer na glueget weg de Flitterwuche. En Traum wär Hawaii gsi oder d Seychelle, aber es isch enorm tüür beides.. Und grad so nachem HZ fascht chli unvernünftig =/.. Ez hemer eus gester umentschiede, mer gönd 2 – 21/2 Wuche durd USA, also Westcoast mitem Auto! Bis ez hemer immer nur Badeferie gmacht i schöne Hotels und sind na nie so go reise, han ez scho panik wenni dra denk dassmer d Hotels vor Ort bueched zum Teil aber mer freued eus eeeextrem!! Muen ez eifach na luege obi bi Helvetic Tours oder Globetrotter bueche, aber glaub scho dete.. Was mi aber enorm gnervt he tisch, dass fängs jeedes Reisebüro e Gebühr verlangt für e detaillierti Offerte! Ich weiss ja sch das fängs nüd meh gratis isch, aber also bitte, han mi echt gnervt =/..

Ja und suscht gits glaub nüd nois :D Han mir hüt de Abig frei phalte nuuur fürs Forum und han ez gläse und gläse und ez hani hunger und muen go choche, min GG sött au bald heicho.

Ou ja und eusi Musterkarte sötted endlich cho Afangs Wuche! Muen ez mal am Text schaffe, da hani echt na kei Ahnig.. Aber hoff es klapped na mitem verschicke Endi Nov/Afangs Dez..

Wünsch eu en super schöne Abig !!

01.11.13 07:02
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Guete Moooorge mitenand

nala05
Ja die Chleider vo donna morgan sind wüüürkli meeega schööön..
Und au d'Pastellfarbene, wunderschöön

Taeboyana
Ja den wünsch ich dier en guete Start hüt

Lula
Ja so gnau weissi das au nönig wege dere Pause. Ich han s'Gfühl am Schluss isch den nüm sooo vill spatzig. Aso am 11i Chile, 1 Stund ide Chile, Gruppeföteli, 1 Stund Apero und den ca. 1 Stund Fahrt zu de Location, den isch öbe 2, oder eher spääter. Und den chamer Zimmer bezieh. Ich gahn devo us, dass vill wärded dete schlafe und es Zimmer wärded ha. Am 15.30 (ich finds relativ früeh, wemer erscht am 19.00 werded esse, das müemer chli später mache) wär den de Apero no dete.
Und mier würded eifach Föteli mache bi de Chile und den no am Vierwaltstättersee. Und nachher evt. au no e chlini Pause und Erfrischig uf em Zimmer. Will mer werded sicher gnueg früeh müese ufstah, wemer scho am 11i id Chile müend.

Pricana
Ja mier gönd am Zistig verbi, aber mier wüssed no nöd wie tür das er wär. Han mal no noimets anders agfrägt gha, abr ich finds no schwer sich für en Fotograf z'entscheide. Ich chas nöd würkli guet beurteile.. Uf de Hompage findi amigs das all Föteli schön usgsehnd..
Ja aso s'obere Föteli gfallt mer no guet.. Abr händer den s'Shooting wo jeze no chunt bi öberem anderem?
Han gad glueged wie lang, dass no die Aktion vo dene 11% sind. Wär genau bis morn. Vilicht mueni no en Termin mache für morn

Zuletzt bearbeitet am 01.11.13 07:08

01.11.13 07:55
malinchen 

Re: Bräute 2014

hey mini liebä und TGIF!!!

I ha gester eigetlech mal gschribe, aber när hets mir dr ganz Text glösche (notiz an mich: uf alli anderä im Forum lose wo d Text im Word schribe!) u när ischs mir gad verleidet...

@Chleider: Also i finde me darf als Brutpaar ganz klar sägä wenn me bestimmti Chleider nid wett am HZ gseh... Töifi Usschnitte und pinkigi glitzer-Chleider ghörä würklech nid anes HZ! (pinkigi glitzer-Chleider cha me haut praktisch nie alege, verstahni scho dass me da när jedi müglechi Glägeheit wott nutze, aber trotzdäm!)

I ha ja eigetlech keini Bridesmaids, aber mini Bestä wo alli si drbi gsi bim Chleid ussueche si de uuu härzig gsi und hei im eintä Gschäft ou so Chleider agluegt wos ds gliche i mega viel verschiedene Farbe het gha. I ha ihne när gseit, dass igs schön fänd, wenn sie sich würde so abgstimmt alegä. Aber mir chöi eifach nid allne das Chleid zahle, drum hei mir nüt wöuä vorschribe... Jetz mache mir äuä de mal no e Shoppingtag wo de sie x Chleider chöi aprobiere.

@Familieplanig: haha, ha gad müessä lache ab dr Ussag vor Pfingstrose! Ä Geburt isch imfall im Ernst ä Alptraum für mi! Ou scho ä Schwangerschaft würd mi mega aschiisse, so lang kes guets Glas Wy, keini Konzert, kei Sport und när all die Kilos wieder loswärde (abgseh vo de "irreparable" Schäde)... Also nid falsch verstah bitte, i wott da niemerem ufd Füess stah!!! I verstah guet, wenn me sich Chind wünscht, aber i dänke da gloub fürne Frou irgendwie scho chli komisch drüber... GG und ig hei scho öfter drüber diskutiert, dass mir chönnte Chind adoptiere. I fänd das super, aber bevor i mis Studium fertig ha, ischs eh no kes Thema - egal ob eigeni oder nid. U das geit ja no gad paar Jahr...

@pricana: ou ja das tönt würklech nid so guet vo öierä Fotografin! So Details sött amnä Fotograf definitiv uffalle! Und wenn d Chemie nid stimmt und dir öich bi de Pose unwohl gfüehlt heit, isch sowieso nid guet! Zum Glück heit dir das Shooting gmacht und's nid ersch am HZ gmerkt! Si aber trotzdäm härzigi föteli wo de hesch postet!!!
Und öii Plän fürd Flittis si ja mega cool! Das chunnt sicher scho guet mit de Hotels! Mir si scho oft so umegreist, zwar nid ide USA aber es het ömu no nie Problem gäh. Eventuell chöit dir ja ab und zue so "Fixpunkte" mache, z.B. immer am Weekend, wo dir scho vorhär buechet... De sit dir unter dr Wuche glich flexibel aber es würd dir chli meh Sicherheit gäh wedä weisch wo dass die de denn wärdet si etc.?

 1 .. 234 .. 466 467 468 469 470 .. 734 .. 997
bearbeitet   Location   schaffe   Zuletzt   Pfingstrose   Janedoe   würklech   bstellt   Hochzyt   Iladige   Taeboyana   Hochziit   gspannt   richtig   würklich   squishy   irgendwie   malinchen   Problem   Littlefoot