| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 24 .. 45 46 47 48 49 .. 523 .. 997
18.01.13 15:35
malinchen 

Re: Bräute 2014

lula: ja es schiint grad so! Oder Bärner si äbä de glich nid die langsamä... ;-) Mir wohnä inzwüschä z bärn, si im ämmitau ufgwachsä u i bi lang z thun id schueu. U wöu mir im dorf wo mi GG ufgwachsä isch id chiuchä göh, i "mim" Dorf ds appero machä, hei mir dänkt chönntä mir när irgendwo ir region thun ds ässä machä. Umschwung fändi eifach schön wöus de denn 100%ig schöns warms wätter isch (hihi) und is gmüetlech fänd wemä no chli chönnt dussä zämä höcklä, ev. sogar dussä ässä, so chinaballon's lah stigä oder was o immer...

Merci fürä Link, das hani gar nid gseh gha... =)

18.01.13 15:43
Lula 

@malinchen: Wär bhouptet de das Bärnerinne langsam si? Da muess ja öbert gar kei Ahnig ha...
Ah ok, wieso isch de denn 100% schöns Wätter? Seit das dr 100 Jährig Kalender?
Aber das mit am dusse höckle isch immer guet, wobi mir hei das gar nit agugget, aber im März isch es ja am Obe meischt no zchaut. Hoffe drfür am Nami uf wunderschön Wätter, dass mirs Apero chöi dusse ha...

18.01.13 16:36
malinchen 

Nei, dr 100 Jährig Kalender hani gar nid agluegt, das isch purä optimismus... ;-)

Mau ä allgemeini Frag: Wie machet dirs mit de Föteli? Düet dir öich extra Zyt iplanä für nes Shooting amnä bestimmtä Ort? Mir überlegä üs äbä es Shooting amnä angerä Tag nachem Hochzyt z machä, wo mi GG u ig när würklech zyt für das hei u süsch eifach fotos währendem Apéro u Fescht lah z machä meh so im Sinn vo Schnappschüss... I fingä das immer so längwilig wemä stundälang mues Gruppäfotos machä!

18.01.13 17:27
Lula 

@malinchen: Ah ok.

I wetti am Vormittag / Mittag ga Föteli zwöit mache, sowie Föteli mit TZ u ggf no Familiemitglieder, aber derte müesste mir no gugge ob "nume" Eutere, oder mit Gschwüschterti oder ou gad no de Groseltere...
Wo wüsse mir aber scho, müesse eifach no abkläre obs klappt.
Wobi ig es Shooting närne ou mau no interessant fändi, in Richtig Trash the Dress, aso iwie im Wald, oder so.
Was i aber sicher ou wetti si Gruppeföteli, je nach Gruppe, es Föteli mit aune, "nume" Aperogäscht, "nume" Obegäscht, Arbeitskollege, Vereine, etc...

18.01.13 17:54
kleinefeder 

Neeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin!!!!
Bitte, bitte keinen eigenen Thread aufmachen, der nur für Bernerbräute ist... Dann wäre ich ja ganz allein.
Habe hier in einem knappen Jahr noch keine einzige Braut aus dem Kanton Thurgau getroffen und ganz sicher nur eine handvoll aus der Ostschweiz...
Lasst mich bitte nicht allein...

Hihi, ich denke, die Bernerbräute sind einfach forumsbegeisterter als andere...

18.01.13 18:43
Lula 

kleinefeder:
Hihi, ich denke, die Bernerbräute sind einfach forumsbegeisterter als andere...

18.01.13 20:59
Carole1985 

neiiii ier bernerinne dörfed ned gah, susch isch ja da nüt meh los!!

so mier sind jetzt au es chlises schrittli witer.. hend d date bestumme für die zivil und kirchlich trauuig und am sunntig gömer zwei kapelle go besichtige

19.01.13 00:34
FringillaVigo 

Hey Mädels!

So cool, mir Bärner si jo würklich starch verträtte hie! Aber das wird sich mit dr Zit sicher no usgliche!

@malinchen: Willkomme oh vo mir! Hoffe mau di Optimismus wird de tatsächlich mit super Wätter belohnt! GG und ig fände jo nes richtigs "GarteHZ"oh no cool, womr dusse chönnt ässe etc, aber das chame halt nid plane.

@Föteli: Ig glaube nid, as GG für nes richtigs Foto-Shooting zha wird si, darum müsse mir nume Zit iplane für Gruppefotos.

@Carole: Für was fürigi Date heitr nech entschide?

19.01.13 10:18
Carole1985 

FringillaVigo: mier düend am 16.5. zivil und am 24.5. kirchlich
mier hend zerscht beides welle am gliche wuchenänd, hend eus jetzt aber glich entschide en wuche pause z mache. mier "gfallt" au s datum 16.5. besser als 23.5.

kännt öper vo euch de fotograf?
www . tag7 . ch
sorry chan kei links istelle...

19.01.13 13:13
malinchen 

FringillaVigo: Ja es GartHZ wär mega schöön... Hei mir üs o scho überleit. Bi minä grosselterä hättä mir sogar dr platz fürnes offnigs zält z stellä. I bi letscht Jahr amnä HZ gsi wo sie so eis gha hei. Das het ä mega schöni atmosphärä gschaffä, es isch o hammer wätter gsi denn. Aber wes när 10C isch u rägnet isch de würklech ungmüetlech, da nützt es zält o nümme viel... I gloub das Risiko wöi mir nid igah - trotz optimismus.

carole: i kennä mi mit fotografä leider nid guet us. aber i cha süsch ä gueti fründin empfählä, sie het scho paar HZ gfötelet. www. fs-fotografie.ch Mir gfauä ihri föteli, aber das isch haut rächt individuell... Sie isch mega enttüscht das sie bi üs nid "darf" fotografin si. Aber sie steit mim GG sehr nach u mir möchtä nid, dass öper fötelet wo eigetlech gast söu si.
Aber mir wärdä äuä es shooting nachem hochzyt machä u das darf de sie fötelä... =D

Mi GG u hei geschter üses allmonatliche "zwöisamkeits Znachtässä" gha, när hei mir üs no mau es paar Resti überleit wo mir mal wettä ga aluegä. Isch öper vo öich scho mau i eim vo denä amnä HZ gsi oder kennts süsch???

- Inneri Engi z Bern
- Seerose z Fulesee
- Zehndermätteli z Bern
- Parkhotel Gunte

1 .. 24 .. 45 46 47 48 49 .. 523 .. 997
Janedoe   Taeboyana   Pfingstrose   Littlefoot   Location   bearbeitet   gspannt   Hochziit   irgendwie   Problem   würklech   Zuletzt   malinchen   würklich   Hochzyt   bstellt   Iladige   richtig   squishy   schaffe