| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 236 .. 470 471 472 473 474 .. 736 .. 997
04.11.13 14:14
malinchen 

Re: Bräute 2014

@squishy: Oh nei das tönt ja gar nid guet!!! duet mir mega Leid, du hesch di doch so uf dä Tag gfröit gha... So doof, dass ou immer wieder eini vo üs so mues eis ufs Dach becho. Drücke di ganz fest!!!

I verstah di guet, dass dir nid weit d Location mit emnä anderä Brutpaar teile! Aber isch würklech doof dass jetz dini Schwiegerelterä so z Gfüehl bechömä, dass dir wägä ihrem Iidruck düet wächsle... Sone doofi Situation! V.a. findi, dass ds Resti öich die Info scho gad am Afang hätti sölle gäh, das isch ja würklech no relevant... I drücke d Düme dasses klappt bim Rüti, das gseht ja würklech ou super us!

04.11.13 14:21
Lula 

Re: Bräute 2014

@squishy: Uh das verstahni sehr guet. Würdi mi ou närve wenn öbert 3 Wuche vorher no sis Hochzyt würdi drimurkse...!! Geit ja wou gar nit!
Ja, das mit de Mitlesere hani ou scho dänkt, aso bi mir... Hoffe eifach es isch niemert drbi u spricht mi plötzli druf ah...
Es dörfti ihm eifach aube früecher i Sinn cho, de hätti mir nämli kei Stress gha u nit dHäufti vergässe. U er hätti sis Mami scho chönne frage. Jänu, chunnt sicher guet.
So cool mit Dire zwöite TZ, perfekt so! Gratuliere zu däm tolle Shoppingwucheändi!
Wäg am Brutschueh ifärbe, frag doch mau im Bruetschuehlade nache.
Tuet mir leid mit öichere Location! Füehl Di tröschtet! U Dine Schwiegis würdi klar säge, dass ihr "nume" wächslet wüu si no es zwöits Hochyzt hei! Gseht aber schön us, zRüti! Drück dr Düme das es morn klappet!

@Taeboyana: Nee, abruume tuet er nüt, das gäbti Ärger, aber mir hei keis Katzetürli, dh er muess üs wecke wenn er use wott. U wenn mir nit reagiere, chunnt er ufs Bett u mauet is Ohr, gemeinerwiis immer nume bi mir, GG laht er la si Aber mitbringe tuet er nüt, er isch nit so dr Held für serigs. Hei ne mau mit are Blindschlieche gseh SPIELE... GG het ihm se de wäggnoh, u vor ewigs het er dusse vor am Schlafzimmerfäischter so lang bägget, bis mir gugget hei, er het de ne Muus gfange... Mir si aber beidi sicher, di isch ou nume zum spiele gsi, u het nach am zeige umi dörfe gah.

@dänu: Isch so, isch mängisch würkli viu... Und, hesch eine eröffnet? Am Schluss schribe mir de beidne Orte mit
Wäg am Bruttreff gits gloubs no nüt nöiis.

@Nala: Darfi äch ou e PN mit öichne Kartene?

@malinchen: Tönt nach am ne super Tierli...
Bruchts de nit mängisch ou serigi Eskapadene? U Du bisch ämu is Büro, mängs 18 Jährigs hätti sech öbe krank gmäudet.

@littlefoot: Naja, so lustig findi ne nit immer, aber i würdi ne für nüt uf dr Wält umi härgäh, mir liebe das Monschter!
Das gloubi Dir, Kater u Kind tönt sehr nit verträglich! Wünsche euch aber aune gueti Besserig! Immerhin verpassisch bi däm Wätter nüt.

@Corinna: Hoi u härzlech Willkomme bi üs!
Magsch chli öbis vo Dir verzelle?

04.11.13 14:32
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Littlefoot
Es isch in Vitznau, bi Weggis.
Ich han no s'Gfühl gha, die Fotografe wos dete gha hät, sind no relativ günstig gsi..
Bin mer jez au mit de Chärtli am überlege, bruchemer würkli öber wo das macht, oder bringemer das nöd sälber here?
Ja han die Bildli au gseh mit de Candygläser im Forum.. Gratuliere für de Chauf Gfallemer au sehr guet. Hamers au no überleit dete z'schriebe, abr wenn möchti ebe nur öbe drü Gläser mache, so es mini-Candybuffet. Da hani no eis gfunde wo mer mega guet gfallt:
http://www.depot-online.com/ch_de/vorrat...e-ca-22cm-klar/

nala05
Duesch mer dini StD-Charte au schicke? daaaanke

Corinna
Au vo mier es herzlichs Willkomme!!

Malinchen
Ja das mit de Vorschläg isch würkli e super Idee. Abr ich klär au nomol mit de Chile ab, öbs würkli adem Tag nomol e Hochziit gid und wenn. Und öb mers vilicht doch chli nach hindere chönted schiebe. Sekretariat isch aber leider erst morn wieder erreichbar..

Squishy-fishy
Ja mit eim hämer scho mal Kontakt gha (isch jez abr nöd vo de Mäss), eigendli hetemer chöne morn verbi gah zums mal zäme aluege. Abr leider hät er abgseit, de wo d'Föteli den bearbeite duet hät churzfristig is Usland müese. Schad.. Jez gömer es anders mal verbi.
Ja das mit Chile kläre nomol ab, öbs würkli drü Hochziite gid odr nur eini.
Oooooooooh nei das mer leid mit de Location Chan dich verstah, isch würkli voll scheisse
Druck der de Dumme das es mit de andere Location klappt..

04.11.13 15:20
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Squishy: Ja unbedingt! Ich bin ebe en Gwunderfitz! Drucke demfall nomal Dumme für eu dass ‎endlich chömed. Oh nei total unstratgeisch und unanständig dini Schwigis. Find das mega fräch. ‎Mer chan ja zerst paar gueti Sache säge und einzelni wo mer evt. öpis verbessere würdi. Aber ‎gad e Negativliste und Gemotze nei danke! Ächt gemein für eu. Oh und den au no das! Wenn eu ‎das so wichtig isch isches natürlich total doof! Hoffe chunsch vom andere Resti en guete ‎Bscheid über. Und verstahn total was du meinsch wegem Wechsle und em Gemotze vo de ‎Schwigis. Hm! Doofi Situation. ‎

04.11.13 15:53
Fara 
Re: Bräute 2014

Yo yo yo, liebi Brütlis!

Ich mäld mi aso au wieder zrugg.

Ich glaub, ich gang ez mal nöd uf alles detailliert i. Ihr werded mir's verzeihe.

Corinna: Herzlich willkommen! Bin auch ganz neugierig. Magst du etwas mehr von euch erzählen. Wann wollt ihr ungefähr heiraten? Möchtet ihr in der Stadt Zürich oder sonstwo im Kanton heiraten? Gibt's eine klassische Kirchenhochzeit oder eher Standesamt oder freie Trauung?

squishy: Oh, das hett mi also au gnervt, wänn no es anders Hochsig i de gliche Location wär. Das verstahni guet. Hetti glaub au nöd welle. Tuet mer au leid, dass dini Schwigereltere in spe so gmeckeret händ. Das findi au sehr verletzend.
Aber han dis pinkige Chleid gseh. Gseht sehr schön us!

nala: Au Chärtli bestuune möcht! Dörfi?

lil.lian: Aso, ich fänd glaub eui Pause/Ziit zur freie Verfüegig als Gascht au nöd störend. Vor allem, wil ja s Hochsig glaub au scho am 11i isch? Da isch sone Verschnufspause vilich gar nöd so schlächt. Es paar Vorschläg würdi aber mache, wänn ich eu wär. Da wär ich glaub froh drum als Gascht, bsunders wäni nöd us de Region wär.

Taeboyana: Wie isch de zweit Tag gange? Hoffe, du läbsch dich schnäll i und fühlsch di wohl.

me: Ich bin am Zischtig no go Schueh poschte, woni mir ev. chönt vorstelle für s Hochsig. Han grad vier paar hei gno zur Uswahl, sie aber schön brav versteckt, demit sie mir nöd verleidet, wäni sie während de Chemo alueg. Ez mueni sie dänn mal wieder füre neh und mal überlegge. Eis Paar isch eher schlicht und hell mit emene chline Absatz. Di andere sind zimli grell. Eis mit Absatz, zwei Ballerinas. Ich glaub, die grelle Schueh mit Absatz bhalti so oder so, die findi richtig kuul. Ev. au zumene farbige Chleid bim zivile als Kontrastfarb. Muess es aber dänn namal füre neh und hi und her überlegge.

Ansonsten hani au no chli bastlet und neui Bastelideä gsammlet. Ich glaub, das Jahr gits sälber bastleti/verzierti Wiehnachtsgschänkli. Ha mi a Serviettetechnik versuecht und findes rächt kuul. Mim Fründ hani no en Bluemetopf gmacht mit verrissne Zitigsfetze vo sinere Lieblingsziitig.
Gester hani dänn no bi Opitec no meh Bastelzügs bstellt.

Alass isch eigetli (usser dass ich ja jetzt vill freii Ziit han) gsi, dass ich eus e Ringbox möcht sälber mache, bzw. sälber amale oder so. Aber ich bin nonig ganz sicher, wien ich das söll bewerkstellige. Wett nämli scho öpis schöns, aber irgendwas schnitze oder brandmale chani nöd. Serviettetechnik findi sehr kuul, aber weiss nöd, öbi das für d Ringbox au würd welle. Oder vilich eher inne dra. Aber jedefalls hani bi opitec für 11 Franke drü chlini Holztruhe gseh. Chasch aso nüt säge.

Dänn tueni die Wuche mal mit de Fotografin vo Taeboyana und Co. telefönle. Mal gugge, öb mir is Gschäft chömed. *grins* Aber sie tönt per Mail schomal sehr sümpatisch.

Min Herr Verlobte hät sich übrigens en Azug bi Suit Supply bstellt gha. Sie händ em di falsch Hosegrössi gliferet, jetzt schickteren zrugg und chunt dänn di richtig Grössi und nomal en andere Azug zur Uswahl über. Guet möglich, dass es eine vo dene wird.
Falls ihr au eher GG's mit eher schlanker Statur händ: Suit Supply hät würkli no schöni Sache und isch rächt günstig und gueti Qualität. Und zrugg schicke isch gratis.

Ah, und ich muess no de Pfarrerin vo de Chile hürate. Sie hät, nachdem ich mal nadopplet han, sehr schnäll gantwortet. Und de Priis isch aso nöd dermasse überrisse wie für di ander Chile. Vo dem her: ich glaub, mir händ e Chile.

Liebi Grüess,
Fara

04.11.13 16:03
squishy-fishy

nicht registriert

Re: Bräute 2014

Danke eu für eui liäbä Wort! Gell, mini zuäkünftige Schwiegereltere sind würkli liiäbi und wönd würkli eiifach das unser Hochziit perfekt wird. s'Esse gescht hend ja au total sii übernoh und so… Si meiinets nur guät, da weiss ii. Sii investieret ja au viel in unser grossi Tag. Diä negative Sachä hends uns eiifach welle ufzeiige. Es isch eiifach gad sehr unsensibel gsii. I glob, sii wisset nöd, wiä wichtig mir diä Location gsii wär. Sii hends gar nöd bös gmeiint, sii wönd uns jo au würkli unser schönst Tag ermögliche… Es isch gad eiifach hart zum lose gsii… Drum bin ii froh, darf ii das do inne verzelle. Danke dass ihr alli mit mir hoffet uf d'Rüti. Diä wär nöcher und Gäscht müässtet nöd uswärts schlafe und um dä Transport oder Stau müänd mir uns denn au keii Gedanke meh machä. Aber defür wärs natürlich priislich ä ganz anderi Klass… Wer weiss, viellicht munteret mii es Päckli hüt Abig uf

Fara: Woow, das tönt denn super mit dinä vier Schuäh. Isch jo jetzt grad nöd Saison für Ballerinas und Summerschuäh. Vo wo hesch es denn? Gratuliärä eu zur Kiirche! Schön, wenn ihr eu dert wohlfühlet! Und suuper dass dii GG fliessig bii dä Azug am suächä isch. Mersii für dä Tipp. I bhalts im Hinterkopf wenn er nixx fündig wird

Malinchen: Respekt für diis Durchhalte. I cha chum nur lese, wenn viel lauft oder was spannends diskutiert wird und ii mitlese, denn muän ii gad au was schriibe Viiel Vergniägä im Büro!

04.11.13 16:57
malinchen 

Re: Bräute 2014

@Fara: ou ja das tönt super mit dine Schueh! Was fürne Farb ischs de? *gwunder*
I gange demnächst gad zunere Kollegin wo sone Bastelabe (wie früener d Tupperware-Parties) organisiert wo sie ou Serviette-Technik abiete. Bi mega gspannt... Aber ha jetz no nid so gnaui Vorstellige obis de fürs HZ chönnt isetzä.
Danke für e Tipp wägem Azug! GG isch äbä eher dr Typ "Wöschbrett mit Wösch druffe", aber villecht wärs ja glich öpis wener nix fingt süsch. Und gratuliere zur Chille! Tönt ja scho mal super bis jetz...

@squishy: Hmm, eigetlech meines ja aui immer eifach guet mit ihrnä Tipps und Bemerkige wo eim när kränke. Aber wenn dir die Location bsunders wichtig gsi wär, triffts eim halt när bsunders hert! Verstah di guet... wär de d Rüti tüürer meinsch?

04.11.13 20:39
nala05 

Re: Bräute 2014

@corinna: wilkommen! bin also auch gespannt auf mehr

@sue: findi e härzigi idee mitem welcome uf guetzli due

@malinchen: oh jöö merci viil mol
wow die bilde ruf stylemepretty sin zum vrliebe aber das ich das au so schön anekrieg bezwiefle ich
find aso s schleierkrut eigetli au no schön, ha mir übrlegt das mit chli fabrige bliemli z mische, muess mol go recherchiere!
wäg de wägeli, ich könnt mi jetzt au nid grad entscheide, tönt beides mega fein!

@squishy: merci fürs komplimänt! i mues sage i find d föteli au no schön und das obwohl si mini schwöstr as megahobbyfotografin gmacht het
apropro föteli, hoff euri sin mittlerwile ko bzw das öbis ghört hesch!?
jooo ich merk extrem das mir i de zweitehälfti vom semster sin ha die nägste wuche aso keis schoggiläbe
ouhh jee, das tönt aso nid nacheme allzu erfolgriche dag geschter! ka ich vrstoh das du den chli down gsi bisch. wenigstens weisch das dini schwiegis in spe s nid bös gmeind hän und für euch nur s best wän, ishc aber trotzdäm chli unübrlegt vo ihne gsi.. aber das mit dr location isch wirkli mega blöd! find aso au das die das vorhär hätte miesste bekannt gäh! isch bi uns nämli au e wichtige punkt gsi, und wär au zimlig hässig wärs jetzt plötzli nid so!
fin jetzt s rütiherisau aber au mega schön! vor allem s panorama gfallt mir mega guet! s kunnt scho alles guet! glaub mirs! wo e tür zue goht, goht au eini widr uf

@fara: welcome back hoff s goht dr guet und isch alls guet gange letscht wuche!
gits föteli vo dine schueh? tönt uf jedefall nacheme guete shopping trip
so schön hesch di chli könne is bastle vrtiefe, *witrhingwundrigbin * gits do au no föteli?
toll het di gg bi suitsupply öbis gfunde, hoffe das wo no kunnt passt und das den dr azug au abghöklet wird uf dr liste

@lilian: das vorratglas hani au scho gseh, fändi au no toll!
ich tendier imfall au meh zunere kleine candybar, ha irgendwie schiss das susch z viil ligge bliibt!

@pn’s : hoff han niemer vrgässe merci für all euri schöne komplimänt

04.11.13 20:50
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Nala, ich bin untergange. ;) Schicksches mir au no!?

05.11.13 09:37
malinchen 

Re: Bräute 2014

@nala: Ja gäu gseht mega schön us... aber irgendwie stecke die ja ou eifach so zweigli u so det inä. Das fändi när ou chli schaad, de geits ja när glich kaputt. Fänd äbä bi denä Töpfli ou no schöön, dass me die nachem HZ ou no chli chönnti ha... I ha no überleit, obs villecht ou ganz chliini so Chübeli würd gäh, de chönnt me nämlech für uf de Tische no chliini härä due, das würd när no so ä rote Fade gäh... Aber müesst mal usprobiere wie das när usgseht i Kombi mit de Gläsli.

@Uni: oh gott, i bi ou total im Stress... Ha när de no gad es Referat woni irgendwie gester no zämägstiflet ha und irgendwie beschliicht mi z Gfüeu dasi kei Plan vom Thema ha. Prüeffige hani das Semester zum Glück nur 3, drfür x Referat und schriftlechi Arbeite.

@me: Mir hei am Sunntig es Träffe mit üsnä TZ. Fröie mi scho riesig... när chani de wieder chli witer mache mit dr Homepage, wenn d Planig vo ihne sowit guetgheisse wird. U när chönnti de äuä ou mal afange mit de Chärtli. I wott se ja sälber zeichne, so wie d STD ou scho... Aber bis jetz warti no ufe Kreativitätsafall.

Wünsche öich allne ä schönä Tag!

 1 .. 236 .. 470 471 472 473 474 .. 736 .. 997
Location   Taeboyana   squishy   würklech   Zuletzt   irgendwie   schaffe   Hochziit   Janedoe   Pfingstrose   richtig   gspannt   Iladige   malinchen   Problem   würklich   Hochzyt   Littlefoot   bstellt   bearbeitet