Bräute 2014 |
|
1 .. 237 .. 471 472 473 474 475 .. 736 .. 997
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
05.11.13 15:32
lil.lian
|
Re: Bräute 2014
Pfingstrose Ja ich bruch leider scho chli länger zum bruun werde. Mier händ dänkt eifach i de Sumemrferie no so ei Wuche oder zwei Badeferie zmache (wöt den aber nöd so wiit wäg gah). Min GG hät immer zwei Betriebsferiewuche ide Summerferie. Und s'Problem isch ebe das Jahr gsi, mier händ nüt bueched und er hät den chöne schaffe, wills so vill Arbet gha händ. Defür hämer weder chöne im August/September no ide Herbstferie id Ferie. Er häts eifach nöd becho. Und ich han uuuumbeding no chli as Meer wölle das Jahr Und wills halt immer Ghetto gid us de Sicht vom Gschäft wännds das ebe nüm erlaube, ide Summerferie chöne z'schaffe.. Und wenn ers eh müsst neh nächst Jahr, chöntemer au grad no weg gah. Mier händ eus vorgstellt im Herbst oder im Früehlig id Flitterwuche z'gah. Aber meh wüssemer nöd. Ich wür gern i verschiedeni Länder gah und den eifach no so ei oder zwei Wuche würklichi "Flitterwuche" mache, aso das wo mer sich so vorstellt ide Maledive, oder Karibik oder so.. Mier sind halt beid nonig so würkli wiit wäg gsi (meistens Summerferie in Italie, Spanie und den no es paar Städtereise in Europa). Und ich wür schono gern Mal chli länger uf Amerika (letzt Jahr bini s'erst mal in Amerika gsi mit minere Schwöster, in NY ) oder au chli wiiter wäg wie Australie oder Neuseeland.. Und bi mier wärs eigendli "keis Problem" zum Ferie neh (ich hoff es wierd klappe den). Ich chan vom Gschäft no vier Wuche unbezahlti Ferie neh und er müsst luege wie ers wür mache. Oder halt künde den, wenns ihm das nöd wännd geh. Was händ iher den planed? Wo gahts hi?
Sue87 Aso mier gfallt s'letzte Chleidli meeeega guet sooooo härzig. Das wo wiis isch mit de Blüemli.
nala05 Ja ich möcht den eh mal no in Ikea gah, wenn i scho chli meh Idee han wege de Deko, halt für so Väsli und so.. Ja wenni den würkli mal bruun bin gseht mer d'Abdrück au guet.. Da chasch nöd vill mache, ussert möglichst wenig alegge
Zuletzt bearbeitet am 05.11.13 15:35
|
|
|
|
|
1 .. 237 .. 471 472 473 474 475 .. 736 .. 997
|