| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 237 .. 471 472 473 474 475 .. 736 .. 997
05.11.13 09:39
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Fara
Wer isch den die Fotografin?
Suit Supply hani mer au gad usegschriebe.. Danke für de Tipp.
Den häsch ja gad en huuufe Schueh gfunde Gids Fööteli?

Nala05
Wooow danke für dini Charte. Die zwei Fööteli sind uu herzig. S'Chärtli gfallt mer guet..
Er isch bi eus immer no am Härzli bastle, abr er isch gli fertig, den dömers beschrifte und verschicke..
Ja mier händ am Abig ebe Buffet und es Dessertbuffet. Turte dömer au mitem Buffet serviere.. Und ich han den s'Gfühl es wierd zvill wemer no 6 Gläser anestellet und susch no Sache würded bache. Drum hani dänkt, mier chönted so drü oder vier Gläser mache.. Bin gester gad no in Depot go luege, das Glas gids i verschiedene Grössene. Leider häts die Grössi wo ich gern gha het gad nöd gha.. Abr es segi Basics, drum chömed die scho wieder, hät mer den no e Verchäuferin gseit gha..

05.11.13 11:39
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Hoi ihr Liebe!

Malinchen: Ganz viel Glück bi dim Referat! Das sind also Sache woni gaaaarnöd gern mache. Grrr… Lieber du als ich! Das chund aber sicher guet. Dusch chli improvisiere.

Nala: Nomal es Kompliment! Isch würklich schön eui STD Charte und d Fotis findi super… Gsehnd eifach Glücklich us! Und ich wott din Teint ha!!! Han mir letschti nämlich scho mal überleit wie ich bis afangs Juni chli Summerbrüni überchume… Haha! Vo wo bisch du ursprünglich bzw. dini Eltere?

Me: Juhu… Mir isch gad eine vo de GRÖSSSSTE Stei vom Herze gfalle. Ich wott unbedingt 4 Wuche id Flitterwuche und han so Schiss gha dass es im Gschäft nöd gaht will mir eigentlich nur über Wiehnacht/Neujahr nächstjahr gah chönd. Mir sind ebe es 3er Team und den isches immer doof wenn mer no um die Ziit gah wott. Jetzt isches aber keis Problem gsi! Bin so erlichtered. Min liebe Arbeitskolleg het gseit es wer für ihn nöd schlimm denn nimmt er hald i de Sportferie! Ach!!! Sie wüssed ja nonig dass das mini Flittis sind! Hihi! Und hans glich übercho… YESSSS!!! Sorry für de Ego-Post!

En Guete!!!

05.11.13 14:40
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Pfingstrose:
Soooo kuuuhl chasch den id Flitterwuuuche und sooo lang
Ich möcht den au umbedingt 4 Wuche gah (oder es bitz länger)
Das mit de Summerbrüüni han ich mier au überleit wie ich das am beste mache
Ich muen vor de Hochziit umbedingt no id Ferie zum no chli bruun werde :))
Susch bini den im wiise Chleid en bleiche Chääs.

Zuletzt bearbeitet am 05.11.13 14:40

05.11.13 14:48
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Lilian: Ja gell! Ich freu mich meega fest und bin so erliechtered. Wo hie wänd ihr den gern gah? Also länger wie 4 Wuche hetti glaub def. nöd chöne. Es langed mir aber so... Haha, en bleiche Chäs... Ich chan vorher defintiv nöd no Badeferie mache. Ich gahn im April nach Madrid und im Mai no uf London. Bin aber glücklicherwiis en eher südländische Huut-Typ. Wenns also im Mai scho Sunnig isch und ich 2-3 Wuchenend würklich chli Sünnele chan den bini scho guet bedient. :)

Alli im Winterschlaf... Isch so wenig los! :)

05.11.13 14:48
Sue87 

Re: Bräute 2014

Nala
ou das tönt doch super 4 Paar schuehsüsch stellsch de mau es Föteli ine und de helfe mer ou no kommentiere

malinchen
aues guete bi dim Referat!!

Pfingstrose
juhu gratuliere das fägt!!!! mir isch denn ou e mega stei abem herz gheit woni d Ferie ha igeh gha und si bewilliget si worde

Me
ize chunnt defür vo mir gad e Ego-Postmini 2 Nichteli werde Bluememeitli bi üs werde. Di einti isch am Hochzit 5 und di anderi 2. I wett ihne zur Wiehnachte s gliche Chleidli für denn schenke. ize chani mi sooooo nid entscheide.....wäri u froh um paar meinige....

http://www.ebay.ch/itm/New-Pink-Cotton-S...=item56436a554f

http://www.ebay.ch/itm/girls-bridesmaid-...=item2ec90d8215

http://www.ebay.ch/itm/New-Cute-Adorable...=item3cd1fca40c

http://www.ebay.ch/itm/New-Flower-Girl-P...=item3cc7b27e5f

http://www.ebay.ch/itm/New-Girls-Formal-...=item4d0a457932

http://www.ebay.ch/itm/Girls-dress-1-9-y...=item33841fc5f6

05.11.13 15:10
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Sue, also ich bin ganz klar für s Chleid vom 3. Link. Findi es mega herzigs und gfallt mir am beste... Die andere sind mir eifach chli too much für Chind.

05.11.13 15:25
nala05 

Re: Bräute 2014

@malinchen: hoff dis referat isch guet gange!
drugg dr de duume das de kreativsafall gli kunnt!

@lilian: merci!
jo genau i find ebe au dases susch chli z viil könnt wärde.
ich ha mir dorum dänkt das mir d orte erst as mitternachtssnack abiete und d candybar vo afang ah, den vrteilts sich chli!
im ikea häts au no schöni gläser/vase wenn no nusch öbis suechsch.

@pfingstrose: jööö danke! ähm mi vatr isch schwizer und mis mami ängländerin, aber ihri elter ursprünglig vo jamaika.. chli in d sunne ligge de wird das scho mitem bruun wärde.
ich ha e andrs problem, i gang id sunne und wird sofort brun, d.h. im summer hani oft vo de tshirts abdrüg, seht au nid soo toll us
so toll wäg eurne ferie/flittis! freu mi grad mit dir! und 4 wuche isch jo genial!

@sue: das mit de schueh isch d fara nid ich gsi
mir gfallt de letschti link am beschte, find die kleider voll härzig und i find s passt no zumene bluememeitli! s dritte gfallt mir au no guet! die andere finid au scho fast biz zu erwachse für kleini kinder.

05.11.13 15:29
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Nala: Aha... Lustig het jetzt eher so uf Indonesie tipped. Bini ja mega denäbed. Ja das hani scho au... Wenni i de Sunne bin wirdi mega schnell brund. Aber ebe wie viel mal chumi vor afangs Juni id Sune... Das isch mis Problem. Wott ebe nöd is Solarium oder so.

05.11.13 15:32
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Pfingstrose
Ja ich bruch leider scho chli länger zum bruun werde.
Mier händ dänkt eifach i de Sumemrferie no so ei Wuche oder zwei Badeferie zmache (wöt den aber nöd so wiit wäg gah). Min GG hät immer zwei Betriebsferiewuche ide Summerferie. Und s'Problem isch ebe das Jahr gsi, mier händ nüt bueched und er hät den chöne schaffe, wills so vill Arbet gha händ. Defür hämer weder chöne im August/September no ide Herbstferie id Ferie. Er häts eifach nöd becho. Und ich han uuuumbeding no chli as Meer wölle das Jahr
Und wills halt immer Ghetto gid us de Sicht vom Gschäft wännds das ebe nüm erlaube, ide Summerferie chöne z'schaffe.. Und wenn ers eh müsst neh nächst Jahr, chöntemer au grad no weg gah.
Mier händ eus vorgstellt im Herbst oder im Früehlig id Flitterwuche z'gah. Aber meh wüssemer nöd. Ich wür gern i verschiedeni Länder gah und den eifach no so ei oder zwei Wuche würklichi "Flitterwuche" mache, aso das wo mer sich so vorstellt ide Maledive, oder Karibik oder so..
Mier sind halt beid nonig so würkli wiit wäg gsi (meistens Summerferie in Italie, Spanie und den no es paar Städtereise in Europa). Und ich wür schono gern Mal chli länger uf Amerika (letzt Jahr bini s'erst mal in Amerika gsi mit minere Schwöster, in NY ) oder au chli wiiter wäg wie Australie oder Neuseeland..
Und bi mier wärs eigendli "keis Problem" zum Ferie neh (ich hoff es wierd klappe den). Ich chan vom Gschäft no vier Wuche unbezahlti Ferie neh und er müsst luege wie ers wür mache. Oder halt künde den, wenns ihm das nöd wännd geh.
Was händ iher den planed? Wo gahts hi?

Sue87
Aso mier gfallt s'letzte Chleidli meeeega guet sooooo härzig. Das wo wiis isch mit de Blüemli.

nala05
Ja ich möcht den eh mal no in Ikea gah, wenn i scho chli meh Idee han wege de Deko, halt für so Väsli und so.. Ja wenni den würkli mal bruun bin gseht mer d'Abdrück au guet.. Da chasch nöd vill mache, ussert möglichst wenig alegge

Zuletzt bearbeitet am 05.11.13 15:35

05.11.13 15:48
nala05 

Re: Bräute 2014

@pfingstrose: jo do bisch definitiv ganz falsch mit indonesie
wens e schöne friehlig git, hesch im mai vilicht glück und kasch e paar täg no id sunne ligge! solarium würdi jetzt au nid welle, vilicht e tönti tagescreme?

@lilian: haha jo nägst summer laufi nur no obe ohni idr sunne ume
uf depot hani grad gseh hets au mega härzigi stämpel mit härzli und eme schriftzug "made with love" i gang die glaub morn go hole

 1 .. 237 .. 471 472 473 474 475 .. 736 .. 997
Taeboyana   Pfingstrose   bearbeitet   irgendwie   Zuletzt   Location   Janedoe   Hochzyt   schaffe   Littlefoot   Problem   bstellt   würklech   gspannt   malinchen   Iladige   squishy   Hochziit   richtig   würklich