| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 239 .. 476 477 478 479 480 .. 739 .. 997
07.11.13 10:52
Sue87 

Re: Bräute 2014

@Janedoe
ou du bringsch mi gad uf öpis guets mir händ ou paar mit Allergie-mache de ou no sones Feldli!!
wie macheters mit Vegis?
ja genau so eini wie im Ahang auso no nid so schön muess se de no amale wiis und verziere
machet dir se aus Welcome Tafele?? selber beschribe?

07.11.13 11:14
_janedoe 

@Sue
Eusi Antwortcharte gseht so us:

o Name: ________________________________

o Ich/Wir komme(n) gerne mit ___ Personen.

o Ich/Wir reise(n) am Freitag an.

o Ich/Wir möchten übernachten und
- schlafen mit Euch im jk Haus und benötigen ___ Schlafplätze.
- kümmern uns selbst um die Reservierung.

o Ich/Wir (Anzahl___) möchten vegetarisch Essen

o Ich/Wir habe(n) Allergien:________________________

o Ich kann/Wir können leider nicht kommen.

Mier möched au en Welcome Tafele, ja... am liebschte hetti ebe so Wegwiiser us Holz, das gfallt mier voll... Aber bi eus isch alles uf eim Huufe, vo dem her machts gar kei Sinn... Mini Schwöschter muess d Tafele beschrifte. Ich ha sone Hudelschrift, das wird nöd schön Wie möched ihrs?

07.11.13 12:55
nala05 

sue: so toll hesch die wisse kleidli bstellt! mini favorite gsi!
aso i find d idee mitem menu ufs chalkboard schriebe au super. odr bi de trauuig hani uf pinterest gseh ka so de sprüchli mit kei site sonder e sitz wähle.. ha grad e paar sache uf pinterest pinnt wo ich no cool find

janedoe: hihi das kenni mit däne millione links.. ha e ganze faoriteordner mit sache wo i gärn bstelle würd dänk au nid das alles abgsägnet wird
hmm ok.. aso mim GG si TZ isch kroat, und är het au scho gmerkt dases do ganz andersch ablauft.. är het aber bis jetzt ämel imer eifach gseit das das bi ihne ganz andersch isch und no nüd kritisiert oder so.. guet meh mues au sage das är sich mega uf d hochzyt freut. mi GG het gseit immer wen si zäme furt gön rede si drübr.. hihi findi sooo härzig!
din iladigs text findi voll in ordnig so, isch eig nur s wichtigste wo meh halt wüsse mues! aber das mit de allergie hätti wohl au vrgässe isch super hesch du a das dänkt, wil ebe, wenn e allergie hesch isch das den susch scho nid grad optimal….

p.s. die wägwiiser findi au de hammer! :) s coole isch bi uns ide location het scho söttig für de wäg id bar.. ih frog de ob si nid no mine drzue stelle könne hihi

07.11.13 13:39
_janedoe 

@nala
De Spruch mit de Siite wärdemer i vor de Chile au ufstelle... Hends eus so denkt wie ufem Bild.
Mini TZ freut sich au extrem ufs HZ aber halt eifach uf en anderi Art. Sie denkt da eher ad Party am Abig... Und ich bin halt sehr Detailverliebt... Sie seit au immer, sie cha ned glaube, das ich alles so detailliert plane, jedes Schild und jedi Stickerei selber muess ussueche... Sie wirds de au no merke wenn sie selber hürated
Jööh, din GG und sin TZ sind ja härzig! Da gaht eim doch sHerz uf :)

@me
Ich han mier überleit, das ich min Bruutstruus nach em HZ möcht bi mine Grosseltere ufs Grab lege. Sie sind mier sehr nöch gstande (ich bin bi mine Grosseltere 'ufgwachse' will mini Eltere beidi 100% hend müesse schaffe) und da beidi nümme lebed, fänd ichs en sehr schöni Geste. Mier möchted denn unne am Struss so Brosche anemache mit Föteli vo ihne, eme Föteli vom verstorbene Vater und Grossvater vom GG. Wüsseder wieni meine? Jetzt fragi mi, obmer irgendwas cha mache, das de Struss denn nöd welkt/wüescht wird wenns regnet und stürmt. Hender vlt en Idee?
Denn möchtemer gern a eusne Müettere jewils es Nastüechli schenke womer mitem Spruch 'Heute mein Bräutigam/meine Braut, morgen mein Mann/meine Frau aber immer dein Sohn/deine Tochter. Alles Liebe xxx'
Ich ha aber kei Ahnig, wo mer das chönnt bstelle/mache lah? Au da sind Tipps willkomme, haha :D

Datei-Anhänge
takeaseat.jpg takeaseat.jpg (29x)

Mime-Type: image/jpeg, 222 kB

07.11.13 13:57
Pfingstrose 

Janedoe: Also so Stoffnastüächli mit dim gwünschte Spruch chasch bi Etsy bstelle. Hani scho paarmal gseh. Ich sueche nachher mal weni öpis find den dunis dir schicke! Und wegem Bluemestruss... Das müssti d Floristin wüsse. Seischere was du wotsch und sie sölls mache. Chund nämlich so viel ich weiss rächt uf d Bluemeart selber drufah. Git nöd es generells Rezept.

07.11.13 13:59
malinchen 

@Sue: so cool!!! De chumi de villecht schnäu verbi a öiem Stand... Bi denn eh am schaffe u mir überlegä üs ja ou Cupcakes statt Torte z ha. De chönnti ja bi dinerä Kollegin gad eis cho probiere...

@jane: hmm, isch ja quer wägä dinerä TZ! Also Antwortcharte machi ou uf jedä Fall, das isch ömu nätt fürd Gäst de müessä sie nid no säuber e Charte choufe zum Antworte...? I finde ou dass das so üblech isch. Und Dresscode isch ja ou völlig normal genau so wie d Idee mitem Fingerprint super isch... lah di nid la verunsicherä!
Hmm, dass sie usere anderä Kultur chunnt machts natürlech villecht scho chli schwierig... Aber ihre mues ja ou klar gsi si, dass dir nid wärdet ä serbischi Hochzyt ha?! De mues sie sich ja ou chönne druf ilah fingi...
D Idee wägem Bluemestruss findi meeega schön!!! Ha scho nur Träne ide Ouge wenn du das so schribsch... Aber wie meinsch wägem welk wärde? Wenn sie när ufem Grab si oder vorhär, dass sie de no schön si bis det?
Und d Idee mitem Nastüechli muesi dir gloub gad stähle weni darf! Isch ja würklech mega härzig!!! Hesch scho gluegt bi etsy? Oder süsch lueg mal obs i dire Nöchi ä Textilfachmarkt het oder so, die chöi mängisch ou so Ufträg übernäh!

D Antwortcharte hei bi üs so ziemlech die gliche Sache druffe. Eifach no Transport frage mir, wöui weis dass deu nid chöi Outofahre und de villecht ä Mitfahrglägäheit bruchä. Und mir frage ou no ob sie Alkohol trinke oder nid, de chöi mir chli abschätze wie viel dasses brucht...

07.11.13 14:07
lil.lian 

Malinchen
Gratulation zum Referat!!

Sasileu
Uiuiuiii da häsch abr vill nahgholt.. Isch aber vill gloffe bi dier betreffend de Hochziit
Ooh dini Flitterwuche dönet lässig so schöön. Mini TZ hät au grad die Reis so in etwa gmacht. Sie isch au uf San Fransisco und den uf Hawaii und am Schluss no uf LA. Abr hürate duet sie erscht nächst Jahr.. Mich wür Hawaii au mega reize..
Ja das mit em Lied isch würkli lustig..

_janedoe
Ja den stigsch eifach wieder i ganz eifach.. (odr bzw. bisch ja scho bestens wieder igschtige)
Bi de Antwortcharte händer a alles dänkt.. Aso ich wierd au uf jede Fall Antwortcharte mache. Ich finde, dass ghört doch eifach dezue?
E Willkommenstafle fändi au no schön. Und dini Tafle mit de beide Siitene und de Sitz findi uu härzig.. Voll de passend Spruch!!
Das mit em Bluemestruus findi e mega schöni Idee!! Abr wie das chöntisch astelle, dass er länger hebt, weissi au nöd.

Nala05
Mit de Gaschtgschänkli hani no kein Plan. Ha mer scho überleit, öbi überhaupt was söll mache, weiss es nöd.. Seife findi no e lässigi Idee.

07.11.13 14:18
_janedoe 

@Pfingstrose
Ich ha ebe denkt, dasi das mal uf etsy gseh ha... Meeega lieb, dass das nahluegsch
Ja stimmt, wennmer de mal e Floristin hend, söllmer die en Tipp geh :)

@malinchen
Für sie isch eifach eusi HZ mega ussergwöhnlich... Sie cha sich mit gwüsse Sache glaub eifach nöd so afründe. Aber da lahni mier eifach au gar ned driirede. Stuure Chopf halt :D
Bi de Blueme hani eifach Angst, dass sie nachere Wuche scho nümme nach Bluemestruus usgsehnd... Aso mier würded am liebschte während em Hochziit gschnell ufs Grab vo mine Grosseltere (de Friedhof isch nur paar Autominute vo de Abiglocation entfernt). Hend denkt nachem Apero, bevor mer is Restaurant gönd. Ich denke de Struuss würdi am Abig nümme bruche. Oder scho? Fänd ebe de Moment vo de Rueh ufem Friedhof für GG und mich sicher au no schön und denn sind sie zwei au chli debii gsi
Sicher! Mach das! Die liebe Müettere wärded sicher sehr Freud ha!
Hehe suuuper Idee wegem Alkohol Tued de Planig bestimmt guet!

@lil.lian
Genau, klinke mi jetzt eifach zmitzt inne wider i und tue als wär nüt gsi
De Spruch mit de Siitene isch glaub no recht verbreitet. Ich befürchte, dass die älter Generation bi eus ned unbedingt verstaht, was das sött heisse, aber uf dütsch tönts halt eifach nös eso schön :D

07.11.13 15:01
nala05 

janedoe: wenn si den hüroted, dörfsch si den drfür dra erinnere
jo gäl, die zwei sin hammer, würd jo härnmol zuelose wie si über s hochzyt rede und au so schwelge wie wenni mit kolleginne red
Die Nastiechli Idee findi mega schön, klau ich glaub au!
ouh das wäg dine grosseltere duet mir leid, das si nid drbi si könne. finds aber e extrem schöni geste wo ihr do plant händ! i würd mi den au mol mit dr florischtin zäme setze, die ka do sicher witrhälfe!
jo genau die tafele hani gmeind. finds au no süess, obwohl ich kontrollfreak noni weiss obi das so wot haha

malinchen: dä mitem alkohol isch den cool hilft aber wirkli bi de planig!

lilian: jo die gastgschänkli bereitet mir au scho kopfzerbräche!

Was schänket ihr so eurne gäscht as favors?

07.11.13 15:26
Sue87 

Janedoe
weiss ou no nid muess luege evlt. fragi mi Brüetsch de het früener gsprayt und het gaaaanz e schöni Grafiti-Schrift merci für d Agabe woder ufd Antwortkarte tüet hamers gad abgspicheret
megem Struus....hmmm es git irgend so wiene Spray wo d Blueme lenger schön söll bhalte....oder wieviel spöter wettsch de din Struss go heretue? findes ganz e schöni Idee...

nala
ha ebe chli angscht bi üsere konservative Kirche dass die megemne Schild verruse no würde blöd tueaber Menü oder Welcome oder irgendöpis wäri no cool....ha ou gad viu pinnet bi pinterest

malinchen
ou ja das wäri de luschtig i muess de luege dasmer nid schlecht wird weni ner immer nasche vo ihrne feine Cupcakes

Gastgschenkli
mi GG wott selber Bier braue als Gastgschenkli für di männliche gescht und het gestern gad kilowiis zuetate bstellt (bi ja mal gspannt)
und i wirde i so chline Bügel-Fläschli selbergmachte Limoncello fürdi wibliche Gescht mache.

1 .. 239 .. 476 477 478 479 480 .. 739 .. 997
Hochziit   Hochzyt   schaffe   Littlefoot   richtig   bstellt   Taeboyana   irgendwie   Zuletzt   squishy   malinchen   Location   Janedoe   Iladige   gspannt   würklech   würklich   bearbeitet   Problem   Pfingstrose