| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 24 .. 46 47 48 49 50 .. 524 .. 997
20.01.13 15:46
morelia 

Re: Bräute 2014

ja i ga im wendelsee ga firä. hei geschter d reservationsbestätigung und dr izahligsschiin becho

äs nimmt langsam gstaut ah *freu*

20.01.13 21:01
kleinefeder 

Ich hab heute mal was gebastelt... Sollte eigentlich bloss ein Kärtchen für GG werden. Aber da ist mir aufgefallen, dass das noch eine witzige Idee wäre für eine Einladungskarte zur Hochzeit. Ist so eine Popup Karte und ich hab mehr schlecht als recht ein Bild von uns gezeichnet... GG könnte das bestimmt noch besser... Aber wäre doch echt mal was anderes, oder?

Teil es gern mit Euch

Hier ist noch ein Link, wo ich ein Minifilmchen gemacht hab, damit man besser sieht, wie das gemacht ist...
http://sdrv.ms/10dE8yu
Aber ich weiss nicht, ob das dann funktioniert... Bin da nicht so der Hirsch...

Zuletzt bearbeitet am 20.01.13 21:05

Datei-Anhänge
2013-01-20 20.40.07.jpg 2013-01-20 20.40.07.jpg (7x)

Mime-Type: image/jpeg, 80 kB

20.01.13 22:05
lilmonkeyme 

@kleinefeder das isch echt e kuuli Idee, wenni chönt zeichne oder min GG chönt zeichne würi das au grad mache

20.01.13 22:57
Lula 

@Morelia: Dir müesst dämfau e Azahlig mache? Darf i frage, wie viu ihr müesst azahle? Wie viu Lüüt sit ihr de am Obe?

@kleinefeder: Gseht cool us! Chasch mir chli vo däm Zeichen-Gen schicke? Iwie isch das bi üs beidne chli verlohre gange.

21.01.13 11:16
Carole1985 

hallo mädels!

kleinefeder: super zeichnig! ich finds en super idee, isch würkli mal öpis anders

wie mached ier das a de kirchliche trauuig, hend ier da s apéro grad i de nöchi vo de chile?
mier sind geschter go 4 kapelle aluege, zwei gfalled mier super, aber bi dene heds keis restaurant i de nöchi ;( die andere zwei hetted es restaurant, det gfallt mier aber d kapelle ned...

21.01.13 11:19
nisliker 

@carole1985: so isches mir au gange.. entweder mir hend e chile gha und keis hotel oder umkehrt... schlimm aber du findsch sicher srichtige wie mir au. da mir nur die gladene gäst händ und nöd lüd wo nur an apero chömed machemer alles im hotel womer essed nach de chile.

21.01.13 11:44
Carole1985 

ja würkli schlimm aber ich ha au dänkt das mer evt. eifach dene säged wo "nur" chli chömed go luege (arbetskollege usw.) das die bim apero-restaurant wartet, und nur die gladne gäscht id kapelle chömed und mer mit dene halt nacher zum apero fahrt...

21.01.13 12:55
laprincipessa 

helllo all! :)

heieiei würkli vil berner brüt do inne hehe :) ich fühl mi au grad wie en ossesiter :p hoffe also dasser kein einzelne thread machet ;) niemer vo luzärn ume hallo?! ich wohne zwar scho lang nüme z'luzärn aber mir würdet gärn z'luzärn hürote & bruche gueti tipps! ;)

sind gester z luzärn a de hochzitsmäss gsi aber isch chli enttüschend gsi 16.- itritt (händ z spot dra dänkt tickets z'bstelle) plus höchi parkgebühre und d'mäss isch meega chli gsi! hoffe d'marinatal isch dänn chli grösser ;)) sind leider nonig würkli witercho nur en guete apéro caterer hämer öis mol vorgmerkt wo vom pris her super wär!

sust no news vo minere site hoffe findet gli mol es datum & die passendi location!

kleinefeder: sälbergmachti chartene sind doch immer sehr originell probierets doch mol us wär cool & sicher einzigartig! =)

wünsche öich en guete wochestart! :)

21.01.13 13:27
malinchen 

kleinefeder: gseht würklech cool us! cha mi da numä aschliessä... =)

Mit dr chiuchä-apero logistik hei mir o no chli problem. Mir hei es u härzigs chiuchli wo eigetlech o gad es restaurant drnäbä wär. Aber d familie wo das füehrt kenn mi GG persönlech u leider nid im positive sinn. Usserdäm hei sie viu rösser u mit denä cha igs nid so guet. Drum chunnt das nid i frag... U ig mah nid immer wieder umefahrä mitem outo (so längwilig...) ;-) I würd eigetlech gärn ds apéro am glichä ort machä wie ds ässä, d frag isch eifach, wie das mir när d nur-apéro-gäst rächtzytig "loswärdä"... Aber ja, mir wüssä ja no nid mau wo das mir ds ässä machä, vllt löst sich das aus no vo säuber. =D

21.01.13 14:55
nisliker 

hi ladys

ich ha e frag. was mached ihr nach em esse? es git ja viel lüd wo en DJ bueched aber ich möcht das eigentlich nöd. e band isch mir ztür da die öpe 4000.- chost wenn sie id lenzerheid müend cho. aber wie findet ihr zum bispiel die?

dayanamusik.ch

sie isch alleinunterhalterin und dunkt mi no guet! es git ja viel aber die meiste sind recht alti manne.... ha im forum scho chli gläse und de norman böttcher isch sehr beliebt gsie. han ihn au mal no agfröget.

was mached ihr nachem esse?

gruess nisliker

1 .. 24 .. 46 47 48 49 50 .. 524 .. 997
Zuletzt   Hochziit   irgendwie   würklich   Janedoe   Problem   Littlefoot   Location   Hochzyt   schaffe   Taeboyana   Pfingstrose   bearbeitet   richtig   squishy   bstellt   gspannt   würklech   malinchen   Iladige