| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 240 .. 478 479 480 481 482 .. 740 .. 997
08.11.13 09:54
laprincipessa 

Re: Bräute 2014

Guete Morge mitenand! :) TGIF! :)

OMG ich han sooowas vo en alptraum gha imfall! Han vom hochzyt tröimt und es isch eifach alles schief gloffe wo cha schief laufe! Wo d’gäst itroffe sind, bin ich gar nonig parat gsi, si händ dänn alli mega lang müesse warte und won ich dänn ready gsi bin, isch mi GG eifach glangwilt ufem stuehl am sitze gsi anstatt dasser uf mi gwartet hetti! Und anstell vom pianist isch so en komischi rock band det gsi wo so en füürshow gmacht häd! Ich han es pothässlichs langärmligs sehr unvorteilhafts chleid agha und schwarzi (!!!) stifel dezue !! mein gott han ich schlimm usgseh! :p und s’häd dänn immer abwächsligswis sonne gha und dänn wider in ströme grägnet so dassmer immer wider ine und use händ müesse zügle während de trauig.. mein gott so en quatsch :p gottseidank ischs nur en traum gsi :p

@lula: merci vilmol för die vile gratulatione :) jetzt hoffi chan öich nach morn au positivs zum brutchleidshopping brichte ;))

@taeboyana: nei ich han ebe tanning au no nie usprobiert aber vilicht wärs jo was.. wobi hetti soo angst, dasses chönt abfärbe :p ich finde ab und zue solarium nedso schlimm.. glaube obd en tag voll ad sonne ligsch oder 10 min. is soli ligsch chunt öbe ufs gliche use ned? gange au sehr sälte aber glaube vorem hochzyt giengi dänn scho paar mol… jöö das isch jo en härzigi idee mitem schild und dim neffe :) also die chile oder wo würdsch das welle mache? :) hehe das kenni – min GG brucht ebe amigs au en zimliche arschging för so sache :p das närvtmi dänn amigs wili doch ned die zickigi fröndin wet si wo ihm seit waser ztue häd :p aber letscht woche woni wäg gsi bin häder mir nacher gseit er heigis vermisst, dassi ihm immer säge er söl bitte sini sache no wägrume und de kehricht use due oder das und jenes hehe und siehe da: er häds doch vonellei no gmacht :p do chunt mir grad i sinn: er söt sit wuchene ändli mol am italienische konsolat alüte und sin geburtsschin & ledigschin bstelle (in italie bruchtmer das) sust chömer gar ned hürote :p aber neeeei er häds immer nonig gmacht :p ui nei generell bini imfall ned eso mit schmärze – bin meeega schmärzempfindlich! Wet scho sit eh und je es tattoo und weiss au scho gnau was aber han eifach mega angst vor de schmärze :p und jetzt warti eh no bis nachem hochzyt (mindistens :p) ;) aber bim thema chind schalti das wie us, will ich mi soooo uf das fröie und druf vertraue, dass das guet chunt :) hehe mi GG isch au M&M’s süchtig :p ah cool chasch immerno kontakt ha mit dine alte bürogspändli das isch doch schön :)

@sue: hehe jo du seisches, mängisch lohnts sich würkli chli z störme :p jo do müessti mol nofroge bim coiffeur.. aber s’wär halt super gsi wär si cho… woooow die rosecupcakes sind jo de hammer! =)) mega schön wörkli! :) danke för d’iladig – bi mir ligts au nedso ufem wäg plus hani am FR obig jetzt eh immer schuel :/ aber wird sicher cool! :)

@lil.lian: danke vilmol! :) weisch mir händ ebe unebdingt am 5.4. standesamtlich welle hürote wilmer dänn genau 5 johr zäme sind! Und do in aarau wo mir wohnet gits am SA kei trauige – die gits ned a soo vilne orte.. dänn hämer dänkt basel wär no cool will mi GG jo vo basel isch und det verwurzlelet und au ufgwachse isch und so chöntemer dänn au grad im dütsche go ässe am obig damit mir wenigstens bim standesamtliche keis vermöge usgäbet.. und ebe genau will mir aber ned iheimisch sind (bez. nüme – GG ischs jo bis vor 3 johr gsi) hämer so lang müesse warte will die iheimische wie vorrang händ! will s git nur 1 SA im monet immer de 1. Womer chan hürote und händ grad glück, dass de 5.4. de 1. SA im monet isch.. aber bin froh häds jetzt doch no klappet – s’störme häd sich glohnt ;)

@pfingstrose: danke dir! Jo s’isch def. en mega erliechterig :) jo ächt die cheibe manne.. ich warte au no druf, dass er sin teil macht för d’homepage und stoh drum immer a! so müehsam hey!!

Etsy: weiss öber meh wie das isch mit de zollchöste? Ich wet jo so en aisle runner bstelle (siehe anhang) und han chli angst, dass das mega tüür wird wägem gwicht und so?

Wünsche öich allne en superschöne herbsttag und es tolls weekend! :) dänket morn chli a mi hehe :) <3

Datei-Anhänge
Aisle runner.jpg Aisle runner.jpg (27x)

Mime-Type: image/pjpeg, 115 kB

08.11.13 10:25
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Laprincipessa: Hahahaha… Am meiste hani müsse lache ab de schwarze Stifel. Also das wer ja Katastrophe. Aber ich glaub mir werdet no paarmal so schlimmi Träum ha und froh sie wenn mir ufwached. Ich han scho öpis ähndlichs vo de Flittis troimt. Min Schatz isch eifach nöd mitcho will ich eifach zwei Kollegine woni garnöd so viel mache mitgno han. Haha! Chasch der ja vorstelle…

Du bisch cool! Keis Tatoo aber Chind. Aber mir gahts imfall genau glich… Mer vertraut da eifach irgendwie am Körper das den scho alles richtig gaht. Userdem ischs eh zspat zum sich umentscheide wenn mer schanger isch. Aber die chline Frätzlis sind soooo herzig dass es sich eifach lohnt.

Wie tür isch de „Runner“? Ich han nämlich no garnie Zollgebühre zahlt weni bi Etsy bstellt han. Wenner nöd über 300 CHF isch den isches imfall kei Sach. Und suscht chasch am Verkaufer säge er sölli Gschänkli drufschriebe anstatt die genaui Agab vom Inhald den zahlsch eh nie öpis. So machis amigs mit de Kollegin wo i de USA wohnt. Het no nie Problem geh.

Tanning: Das wer au das wo mi mal interessiere würd. Anderst rum dänke es isch doch au en Seich, wenn ich so summerlichi Brüni han und min Schatz nöd. Den gsehts ja no schlimmer us. Ich glaub ich gahn eifach 2-3 mal id Badi und min Schatz schleicki mit. Solarium wotti nöd gah. Aber wenn öper das Tanning mal usprobiert bini gspanne was ihr verzelled.

08.11.13 11:35
Sue87 

Re: Bräute 2014

lil.lian
Ja ha scho mau e probedurchlouf vo Limoncellos gmacht isch imfau mega eifach und isch sehr guet acho bi dene woni es Fläschli gschenkt ha. Mini Fründin denn vor WG isch heicho und het gmeint es sigi Sirup und het de ganz abig verdünnte limoncello trunke hihiiihhihi;O);O)

Malinchen
Ohje de hesch de du s Weekend verdient nach somne umeghüschter…ischer scho cho der bigboss?;O) bi üs isch das aube im H&M sones theater gsi weme het gwüsst der bigboss chunnt hetme alles immer piggobello müesse ufrume;O)

Laprincipessa
Hahahah zum glück nume e Troum;O);O) viiiiu Spass morn!! Megde zollköste weisi nid…ha zum Teil gar nüt zahlt und zum Teil für öpis nid mal so schwers 30 Franke….weiss gar nid ob die eifach Stichprobe mache?? Würdisches de in Dütschland bstelle oder wo chunnt de aisle runner her?

Pfingstrose
Hahahaha bi Tanning chunntmer gad i sinne het öper die Folg vo Friends gseh wo der Ross geit go Tanning mache und ner immer wider vor gliche site agspreyt wird???;O);O)

08.11.13 11:37
Sue87 

Re: Bräute 2014

hiihihi das meini

Datei-Anhänge
ross.jpg ross.jpg (25x)

Mime-Type: image/jpeg, 26 kB

08.11.13 11:50
malinchen 

Re: Bräute 2014

@principessa: hihi, so zviel!!! schrecklech die Tröim... Wär scho mal spannend die z analysiere! Was hei äch schwarzi Stifel am HZ fürnä Bedütig?

@sue: Es si äbä gad 13 big bosse... Sie mache ihri Sitzige immer inerä anderä Zweigstell, hüt si mir dranne. Aber ussert dasi ihne d Kaffemaschine vom Pouseruum i ds Sitzigszimmer gstellt ha u paar Güetzi drzue hei mir eigetlech nid viu mit denä z düe. Weis ou nid würum dass die anderä alli so nervös si...

@tanning: hihi oder die szene bi bride war!

Datei-Anhänge
bride-wars-hathaway-tan.jpg bride-wars-hathaway-tan.jpg

Mime-Type: image/jpeg, 37 kB

08.11.13 12:03
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Puahahahaha!!! Stimmt die vo Brides War isch au schlimm! Mich verchlöpfts stell der dass mal vor!

08.11.13 12:14
malinchen 

Re: Bräute 2014

hahaha... i hät wahrschinlech ä meeeega krise! V.a. när muesch no so dür die ganzi Stadt loufe... schrecklech!

i gloub i bhalte ds Bild gad ufem pc und wenni de churz vorhär plötzlech ä Afall ha wöui so bleich bi chanis aluege und de findis sicher gad nümme schlimm...

08.11.13 12:19
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Laprincipessa
Haha din Traum.. tüüüf dureschnuuufe.. es chunt alles guet
Ah danke villmal für dini wiitere Usfüehrige.. Ja das es en Samstig isch, hani gar nöd gmerkt.. Ja den händer würkli Glück gha!!
Bi dim Föteli gfallemer d'Gläser mit de Blueme uf de Siite. Findi no e hübschi Idee.

Pfingstrose
Ja de isch au nöd schlächt, du gasch mit zwei Kollegine id Flitterwuuche und de GG dihei am schaffe.. Öber muen au schliesslich go schaffe das du id Flitterwuche chasch

Sue87 / malinchen
Ja jesses.. Wemer den so usgseht.. haha gaht ja gaaar nöd.
Han au mal Selbstbrüner testet.. Abr nur ade Bei, dass isch no gange. Abr han defür no ade Händ Fläcke gha

08.11.13 12:47
laprincipessa 

Re: Bräute 2014

@pfingstrose: hehe du häsch rächt so tröim werdemer wohl no paar mol ha.. jo gäl stell dir vor :p aber haha din traum mit de flitterwoche isch jo au geil :p de armi GG :p

du seisches wäg de chind :) <3

ah würkli und chunts ned ufs gwicht drufa? wil de isch sicher rächt schwer oder? ich glaube de isch unter 200 bin aber ned ganz sicher.. ah aber merci für de tipp mitem gschenk drufschribe! =) aber tschegget die am zoll das ned?

@sue: hehe meeerciii :)) danke für d'infos! werde mi no schlau mache.. glaube s'chunt us ängland bin aber ned sicher.. sust chöntis au uf dütschland zo öberem bstelle.. muess gnauer no noläse.. haha de hammer de ross :p

@malinchen: haha jo sägs ned hey!! was bedütet ächt das :p hahaha genau bi bride war ischs jo au so schlimm usecho ui nei dänn lieber bleich hürote ächt :p

@lil.lian: hehe jo ich glaub au :p also sooo katastrophal chas emel ned werde :p für das bini vil z'fest de controll freak :p gäl gseht schön us?:)

also ihr liebe bin am namitag ide schuel (han scho nachem 2. mol de aschiss foht jo guet a :p) wünsche öich jetzt scho es schöns weekend! :) werde sicher am SO oder afangs negst wuche brichte wies bim chleider aprobiere gloffe isch ;)

08.11.13 12:57
malinchen 

Re: Bräute 2014

@principessa: ou ja du geisch ja ga chleider aprobiere! Hey gniesses und viel erfolg!!!

 1 .. 240 .. 478 479 480 481 482 .. 740 .. 997
Hochzyt   würklech   gspannt   Taeboyana   Problem   Pfingstrose   richtig   Zuletzt   bearbeitet   schaffe   Iladige   irgendwie   malinchen   Littlefoot   Hochziit   Location   Janedoe   bstellt   squishy   würklich