| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 241 .. 479 480 481 482 483 .. 740 .. 997
08.11.13 13:42
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Malinchen: Das isch e super Idee mich verbässeds gad vor em PC und alli fröged was los isch. Chani ja schlächät säge… Haha! Aber ich dun s Bild au gad uf mis Natel!

Laprincipessa: Hm, ich han s Gfühl es het nix mit em Gwich ztue aber musch suscht mal Google. Bi mir isch würklich no nie öpis a Zoll cho. Viel Spass i de Schuel! Bald isch FR Abig… Und toi, toi, toi bim Chleidersueche und FINDE!!! Hoffe dis Traumchleid isch unter all dene schöne Chleider…

08.11.13 13:53
malinchen 

Re: Bräute 2014

hihi... pfingstrose du bisch zviel! Zum Glück bini allei im Büro, da fragt sich niemer weni so nes Lachflash ha.

08.11.13 14:38
sasileu 

Re: Bräute 2014

Hoi zämä...

Soo min letste Frei Tag und es isch so schnell ume gange

janedou I find die Chalkboard Idee recht schön, druf schribe chamer eigentli alles je nach dem wo sie wotsch...Und weg dene Stoffnastüechli, sowas wot fall au mache, weiss nur nonig was herä schribe. Mis Mami fangt ebe siti verlobt bi bide chlinste Info bezüglich Hochziit a Nase runzle, den wärdet Auge glänzend und den gahts los Isch würkli so, ällei scho wo ich und min GG eus nid hend chöne zrug halte und mir ihre eusi Iladigskarte als PDF zeigt hend
Ich ha schomal echi gluegt und ha gseh bi Etsy & Dawanda chamer personalisierti bstelle au ganz unterschiedli farbe, spitze etc.
Ich weiss nid recht ob ichs mim Mami söll uf Wiehnachte schenke oder erst irgendwenn vor de Hochziit. Wie machsches du? Und zeigsches mir wens bstellt hesch? Bi uf dini Referenze gspannt

SueCooli Idee mit euem selbergmachte Bier oder Limoncello, da Maa wird bestimmt e riese Freud ha
Die Cupcakes wo zeigt hesch sind sehr schön, au die Rose gsehnd so toll us, weni derf segä, i wür jetzt nid unbedingt schwarzi neh oder dunkelviollet. Find deht chunts nid so guet zur gältig

Lula Hahaha, du bisch guet e 2. Hochziit in LasVegas Aber min GG het fall de Spruch gheie lah im Reisebüro so zum spass, aber i glaub ebe weni so liesse ide Prospekt isches gar nid so easy, peacy wies immer ghörsch
Was eusi Tanzstunde agönd, jo i denk mir werdet Privatstunde müesse neh. Hend aber na nix gluegt, erst negst johr den. I hürate jo erst im sept. und weni jetzt scho afang üebä chanis den nüm

Gastgschenk
Mir werdet eusne Gäst bim Standesamt, eigentli nur Familie und TZ die bechömet im Restaurant womer was chlises Esset, all sonens Pizzarad gschenkt, will min GG die unbedingt will aber us Budgetgründ wers z'viel für all Gäst vom Fest
Und für die Gäst bim Kirchliche wo nacher mit eus festet woti irgendwie so Acrylbehälterli oder chlini Gläsli kaufe, die söllet den mit M&M's mit eusem Foti und 5Mandle gfüllt werde und als Bändeli sones chlises Drahtherzli mit Danke oder so.

Wasi mal gseh ha und u cool find, sind so mini Kaugummimaschine Viellicht schaffis nid zum standhaft bliebe und kauf glich no 3/4 stk und stell die den ufem Schiff uf de Tisch, damit jedi Familie mit de Chind 1 cha mithei neh

Also Ladys ich wünsch eui no en schöne Obig!
Ich und min GG sind hüt anere Geburtstags-Kostümparty iglade, Motto Märli&Comic und mir gönd als Popey& Olivia

08.11.13 14:42
sasileu 

Re: Bräute 2014

Ohh für all wo mal uf eusi Homepage hend welä go güggsle...
Aber i find eusi isch viel chaotischer und gseht nid so professionell us, wie die vo anderne woni scho gseh ha...aber i bi zfriede miterä
Sofern min GG mal no de Text vo sim TZ wür ineschribä

www.saskiaundmarco.com

08.11.13 16:09
malinchen 

Re: Bräute 2014

@sasi: Merci fürs zeigä vo dr Homepage! D Navigation het mi ömu sehr eifach und logisch dünkt...Also gar nid chaotisch! Und i findes ou nid schlimm, wenns nid so hennä mega professionell usgseht, es isch drfür umso persönlicher. Mega härzigi Föteli und Textä über d TZ/Elterä!!! Sit es härzigs Paar!

08.11.13 16:22
sasileu 

Re: Bräute 2014

malinchenJöö, danke fürs Kompliment. Ihr sind die erste wo chönd druf luege, nebst de TZ. Also freuet mi dini nette Wort sehr

08.11.13 16:27
_janedoe 

Re: Bräute 2014

mier hend denkt über d'homepage bechömemer sicher extrem viel feedback aber eigentli fascht gar ned leider

08.11.13 16:43
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Sasileu: Ich find eui Homepage super... Sehr persönlich und die ganzi Freud chund übere. Vo wege keis Meisterwerk ich hettis garnöd gschafft. Schön chönder jetzt allne die Siite verschicke...

Schöns Wuchenend! Nemeds gmüätlich und gnüsseds...

08.11.13 21:26
nala05 

Re: Bräute 2014

guguseli!

@sue: hm, aber wenn ihr es schild voruse ane düend, ischs jo nid uf „kirchlichem bode“ den sötts doch guet si nid?
ou dini idee mitem limoncello gfallt mir au mega guet! oder susch en likör. hmm mol luege.. wie machsch den du dr limnocello amigs? eifach mit vodka oder mit fiinsprit?
die cupcakes sin jo wunderschön, find au viil zschön fast scho zum ässe! das wird sicher e suuuper schöni cupcake torte.

@laprincipessa: so toll het klappt mitem standesamt! freut mi für euch!
i finds ebe no cool wenn tz+bm s gliche alegge, ha aber langsam bi mir s gfühl das d gschmäcker z wiit usenandr gön und das nid klappe wird, jäno! woww dini kollegine au no e ähnligs kleid?! findi hammer cool! *willau*
din traum isch änid schläch! dä mit de stiefel gfallt mir
dä aisle runner gfallt mir mega guet! ha leider au no nie öbis bi etsy bstellt, due jetzt de aber sichr gli mole
ganz viil spass morn bim kleidershoppe! i hoff du findsch dis kleid!

@lula: und hets klappt mit dim gg und sinere muettr zum go für e azug luege? hesch scho rächt, si könnt eifach sage was s problem isch, dases vor allem au di gg vrstoh ka. hoff ihr könnet das gli kläre.

@taeboyana: isch jo schön kasch du mit dine ex arbetskollege trotzdäm no dr kontakt halte. isch sicher de au schön mol übere mittag schnäll bi andere lüt de kopf z lüfte, mues jo amigs au si cool, hesch unkomplizierte lüt i dim team und freiheite und flexibilität ha bim schaffe hani immer as sehr wichtig empfunde! das „fägt“ wirklig! (hihi das wort gits i mim dialäkt nid, finds aber hammer )

@pfingstrose: toll das du jetzt d föteli dehei immer bestuune kasch
i find die zündholzschächteli mit „the perfect match“ sooo süess, machet ihr so öbis?

@munggi: ich hät fascht s soulmates weddingsingers buecht, schrib dr e pn...

@malinchen: bi däre szene ka i amigs au fast nüm! stell dr vor SO miesse z hürote! lieber nid!

@sasileu: euri homepage gfallt mir voll! merci fürs zeige! find si mega härzig mit de föteli und texte

@pinterest: ich ha glaub au e paar vo wuch gfunde und wenns nid ihr sind follow ich jetzt halt irgendwelchne wo au wedding pinnwänd hän

@me: ich ha die erste reaktione vo de std kärtli. die best isch mini kollegin gsi, si het mir no usem stägehuus aglüte , si het d karte grad ufgrisse wo si seh gseh het undsofort mir miesse alüte.. jöööh.. susch hän e paar sich eifach bedankt und gseit s datum sigi reserviert..
dr bescht het aber em gg sini muettr widr brocht, ob mir das kärtli jetzt nid allne wän schicke wo mir so kenne, will de kriege mir sicher no gschänkli! zum glück het 1. mi gg grad gseit nei mir schicke de nachem hochzyt „hochzytazeige“ und 2. bini nid am telefon gsi, ich hät d krise kriegt! s goht doch nid um gschänk absahne boahh könnt si nid eifach merci händr schön gmacht sage und de räscht uns übrloh?! puhh närv mi grad widr chli.
zum glück gits euch do und i ka euch das vrzelle, mich chli uskotze will minere familie dörfi nid z viil drvo vrzelle, susch sin si de z fescht uf minere site und wot nid dases spannige zwüsche ihne und em gg sine eltere git.. und s isch au nid so das ich em gg sini eltere nid mag, i find eifach das es unseri hochzyt isch und de ganz zyt das „nei, das würd ich nid so mache“ „wiso machet ihr das nid so..“ „was, das wänd ihr..“ blabla goht mir uf e zeiger!

wünsch euch allne e erholsams wucheänd!

08.11.13 22:55
Pricana 

Re: Bräute 2014

Halloo zäme!!

@Sue/squishy/littlefoot/lula: ja, sie hettmer fängs gester! gschriebe.. bin echt langsam verzwiifled und hanmer usgmaled dassi muen neui kärtli sueche. Sie het denn gschriebe sie hegi pc problem und chan drum erscht jetzt schriebe, d musterkärtli seged verschickt mit div. Farbvorschläg und sie het sich extra übernächst wuche frei phalte für mini kärtli das alles klapped bis endi nov.. aber ehrlich gseid bini glich na hässig, 1. Hettmer doch hützutags en huufe möglichkeite zum churz is internet gha und zrugschriebe, 2. Wenn sies würklich endi letscht wuche abgschickt het denn hettis doch scho lang selle becho??verstahns echt nöd und hoff das chunt na guet.. hanere denn gester namal gschriebe ich heg aber immerno nüd becho, obs sies würklich letscht wuche abgschkt het? Ez hani wieder nüd ghört..

@lil.lian: ah super, denn ghats ja nüme lang! Also de Mittwoch wo ez chunt oder übernächst wuche? Nimmt mi denn wunder wassd meinsch :).
Wow sind ja sper dini herzli! Mir gfallt vode art her s violette besser! Für was bruchsch die herzli?
Das mit de andere HZ Päärli am gliche Tag idä Chile hemer au oft gha bim Chilä sueche, bin aber ehrlich gseid froh sind mir ez i eusere chilä die einzige a dem tag:) wie gsehts us mitem apéro, macheder de grad bidä chilä? Will das isch bi eus auna s problem gsi mit allne pärli, z.t hets amigs im chilegmeindshuus bi schlechtem wetter nur platz gha für ei hochziitsgsellschaft.

@squishy: wie gsehts us bi dir, het sich na öppis ergä mit de location? Druck eu wiiterhin fescht de Duume das ihr na s passende findet für eu!! Hender eigentlich wenigstens d Fötteli mal becho?

@lula: haha ja min chef haltet leider generell nüd vo so viel ferie :p

@malinchen: ja du schlussendlich chani mi au mit vielne situatione abfinde, aber für mich sind ferie öppis meega heiligs will mir beidi immer so viel schaffed und under de wuche nöd so viel ziit hend fürenand.. und will min gg selbständig isch chömer meistens nur 1x im jahr id ferie und drum wottis eifach so perfekt wie möglich ha :D aber ich meine mer sind au scho go zelte und das isch au gange :p. viellicht tuets mir ja au guet mal e anderi reis z mache und chli spontaner z werde :) freu mi uf jede fall immerno meega druf!
Hey super gratuliere zu dim guete referat :D!

@sasileu: ja gäll isch echt blöd mit dene gebühre! Ich han ez au def. Über Globetrotter bueched, also mal de Flug unds Auto :)! Schiinbar wird de Flug suscht immer tüürer je länger mer warted. Am 19te hani denn en Termin idä Filiale in Winti zum d Detaills bespreche. Fix hemer bis ez nur, dassmer vo ZH uf Las Vegas direkt flüged und denn vo det us wieder hei und mer wend sicher uf San Francisco, LA und halt mal die paar „muss“ Sache go aluege. Aber han ez grad gester en diicke Reisefüehrer becho und muen mi zerscht mal schlau mache :)! Wenn gönd ihr und i wellere Filiale bisch du gsi? Muen säge de Service bi Globetrotter findi bis ez würklich super!
Ahh ez hani din ego-post na gläse, also eui 4 wuche reis töned echt perfekt, so hemers eus am afang au vorgstellt gha :D amerika und hawaii isch de hammer!! Aber für eus wärs denn eifach z tüür gsi und mir hend ebe nur 2 wuche :)
Ah und merci für de link zude website, find sie ganz herzig :)!! Sind es uuu herzigs pärli!

@janedoe: töned echt herzig dini idee, au das mitem nastüechli findi super! Idee hani aber leider grad keini =/..

@laprincipessa: jep han d fötteli wieder usegno, chanders aber gern na per pn schicke wennd wotsch :) haha oje din traum :D!!

@taeboyana und sue: gahtmer mit mim GG au gnau glich mit de kollege D finds au uu schräg wennmer lüüt debii hend woner suscht nöd würklich wot treffe am abig etc.. :)
@sue: mmmhm die cupcakes gsehnd ja meeega us !!

@nala: so herzig d reaktion vo dinere kollegin :)!! Und das mitem mami vo dim GG isch würklich chli blöd, gaht ja echt nöd umd gschenkli! Aber verstahn wasd meinsch, reg mich au öppe uf über sini family und wots minere nöd verzelle, suscht ergriifeds au grad partei und findets blöd und hend vorurteil =/.. hey wow han grad dis std chärtli ufgmacht, isch würklich super und bisch echt e meega hübschi !!

@me: bi mir gits suscht nöd viel nois, muen endlich mini haare na mache und go schlafe damit ich morn fürs shooting kei augering han :D freu mi aber mega druf und hoff s wird guet! Und vorallem hoffi, dass mini musterkarte eendlich mal chömed =/..

So han grad chli müesse stresse und hoff han nüd vergesse, wünsch eu allne en super start is weeken d!!

 1 .. 241 .. 479 480 481 482 483 .. 740 .. 997
Littlefoot   bearbeitet   gspannt   Pfingstrose   Zuletzt   irgendwie   Taeboyana   Iladige   würklich   Problem   Hochziit   malinchen   Location   bstellt   Hochzyt   würklech   richtig   schaffe   squishy   Janedoe