| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 242 .. 481 482 483 484 485 .. 741 .. 997
10.11.13 21:28
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Pricana
Nei mier chönd i drü Täg verbi gah bim Fotograf :) aso scho gliii...
Die Härzli sind eusi StD-Chärtli..
Ja das mit em Apero isch ebe au chli s'Problem. Wenn z.B. anderi zersch sind, dusse Apero möched und nachher uu luut sind vor de Chile isch voll kake. Mier händ jeze no e anderi Idee, bi eus um de Egge (mier hüratet im gliche Dorf wo mer wohned und ide Chile bisch i drü Minute z'Fuess) und die möched mängisch au verschiedeni Fäscht (sisch en Wii-Buur). Jez frägemer bi dem mal nah öb mer vilicht bi ihm en Apero chönted mache. Und den hoffi, dass die wo für das Datum scho ide Chile nahgfrägt händ, nöd gad am halbi 2 wennd hürate, den chötemer evt. die Ziit neh.. Ich chan den nächst Wuche am Chile-Sekretariat alüte.
Ah schöön hät s'Shooting klappet.. Und das wege de Iladige verstahni voll. Ich wär au voll verruckt!

squishy-fishy
yeah sie sind cho :)
Duesch mers au schicke? daaanke

littlefoot
Gratuliere au no herzlich zum Geburi

laprincipessa
Gratuliere zum Hochziitschleiderchauf :)
Ich find das uuu e härzigi Idee mit em Schleiier. Dänn häsch öbis wo voll passt und es isch öbis persönlichs :)
Schicksch mer au e PN?

10.11.13 21:50
laprincipessa 

Re: Bräute 2014

@pricana: danke dir :) jo doch wenni d'fötelis aluege dänki scho jedesmol wider: woow hammer :) aber glich blibt so en chline gedanke: hmm hetti ächt no eis foti gfunde, wo no meh passt hetti? weisch wieni meine? ische würkli das perfekte chleid oder hani mi voreilig entschide.. aber stimmt scho wie du seisch.. und d'hauptsach isch jo, dassmer sich wohlfühlt und das isch definitiv so i dem chleid :) klar schick dir grad en PN mit fotis :) jo wäg de schueh bini no bitz unschlüssig ebe wäg de bequemlichkeit.. luege no chli ume aber optisch wäret si voll mis ding :) jo gäl wär härzig wägem schleier! :) jo si häd gseit si hilft mir gärn! :) dänke si muesses au aluege ob sis chan wil si jo scho länger nüme uf dem bruef schafft und eigentli eher eifacheri änderige no macht.. aber ihre würds au mega vil bedüte <3

oh super händer sones tolls shooting gha hey fröitmi! :) bin gspannt uf d'fotis! :) hmm mega doof wäg de chärtlis.. aber wenni di richtig verstande han, dänn verzögeret sichs eifach bitz das ganze oder? aber si häd si scho gmacht oder? häsch angst, dasses zitlich nüme klappet? meinsch bisch ned meh gfrustet wännd jetzt nomol vo vore muesch avo? toitoitoi jedefalls!

@lil.lian: hey das dönt doch guet mitem apéro bim wii-buur? :) toitoitoi dasses klappt! :) danke dir! :) jo fänds au mega persönlich mitem schleier vo mim mami :) klar schick dir au grad no en PN :)

10.11.13 22:18
Pricana 

Re: Bräute 2014

@lil.lian: ah super bin gspanne :)! Sind u lässig eui std chärtli! Ja das wär ebe voll blöd und sicher au störend! Aber die lösig mit dem buur wär ja super, hoffe das klapped und das au d kommunikation mit de andere zwei pärli guet chunt! Findi u nett das ihr das underenand dörfed usmache!

@laprincipessa: also ehrlichi meinig? S kleid stahtder meeega guet und es gseht echt super us !!! uu schön :)!! Wart na es bitz aber und luegsder immer wiedermal a, will es isch würklich perfekt! Und wennd doch wohl gfühlt hesch drin sowieso :)! Ich dänk wennd ez immer wieder zwieflisch idä nächste wuche muesch mal wiiter luege, aber ich hoff für dich es isch nöd eso und minere meinig na isches würklich super und passt echt guet zu dir!

Ja d schueh sind würklich super, aber bequem müends ja scho sii :) ussert tuesches denn wechsle und nimmsches nur denn wennmers au gseht, ufd fotene odr so :). Ja und wenn sies nöd chan, chan sie ja immerno hilf hole odr so aber das chunt sicher guet!

Jää nei es isch nur d verzögerig. Ez im moment wartemer mal „nur“ ufd Musterkarte womer vor 4 Wuche bstellt hend! Und die hetted scho lang selle da sii. Sie het zwar gseid sie het sich ebe d Wuche vom 18-22.11. für eusi karte frei phalte und s material heg sie au scho also chan sie nach eusem oke grad loslegge und es klapped so wiemer wänd. Aber ebe die karte hemer immer nanig becho, sie schriebt nöd zrugg und wie chan sies material scho parat haa wennmer eus ja nanig für e farb entschiede hend? Isch alles chli komisch.. weiss ja nanig obs besser chunt wennis selber mach i dere kurze ziit aber lieber so als das ich ewigs warte und denn erscht i 3-4 wuche chan vo vorne afange =/..

11.11.13 08:36
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Guete Morge Brütlis!!!

Ach ich schmachte no am Friitig nah!!! Mir hend ja chli e wirri Hochziitsplanig... Am FR heti min Schatz eigentlich Schuel gha am Abig. Ich bin den uf de 5i Zug hei und wer isch diheime... Er! Den heter gseit so, jetzt hämmer no genau 30 Minute den mümmer uf de Zug. Bini chli verwirrt gsi han aber dänkt guet das schaffi locker. Den simmer uf Züri gfahre und uf de Üäetliberg is Uto Kulm go esse. Es isch meeega fein gsi aber mega viel! 5 Gäng isch ja es Hochziitsmenu! Hihi! Den hämmer mega schön gredet über Ferie, Hochziit, Schuel, Schaffe, Kollege, Familie eifach alles! Und den simmer den uf die 11i use gange. Es hät meeeega fest grägnet und gwindet. De Schirm häsch gad chöne vergesse. Min Schatz hät den welle uf de "Mini-Eifelturm" uf em Üetliberg (weiss nöd ob de alli känned aber isch ja glich - isch eifach so en Ussichtsturm wo au so us Metalgestänge isch). Na toll, den simmer det ufegloffe und mir sind beidi scho pflotsch nass gsi - ich glaub die Lüt wo dune gsi sind händ dänkt da sind zwei Läbensmüädi. Den hät mir min GG im volle Rege en Hüratsatrag gmacht. Ich han nurno brüälled aber bin ja eh scho verschmiert und nass gsi. Haha! Es isch eifach mega schön gsi. Mir hend müsse glichziitig lache und brüälle und ich han die ganz Ziit schiss gha, dass de Ring abegheit!!! Haha! Nachher hämmer s Schächteli wo miteme Schnürli ipackt gsi isch nöd ufbracht! UPS! Und den hanien endlich chöne useneh... Er isch de aller schönsti woni je gseh han. Es isch genau min Ring! Goldig mit alles finne Steindli rundume (also nöd ganz rundume bis je id Helfti) und ein Grosse i de Mitti. Den simmer pflotsch nass in Zug und irgendwenn am 2 go schlafe es isch eifach so überweltigend gsi, owbohl mir ja gwüsst händ, mir werded hürate!!! Am SA hämmers den minere Familie gseit mir sind bi mim Papi iglade gsi ad Räbechilbi mis Mami und min Stifpapi und mini Gschwüsterte... Ich hans garnöd gwüsst wie säge. Han bis zletscht gwartet. Bin sooo nervös gsi. Haha! Jetzt isches dusse. Mini beste Kollegine wüsseds au scho und sind fast duredräht! Jetzt mümmers no GG's Eltere verzelle... Und sine Kollege die chömed aber alli nächst Wuche zu eus go Fondue ässe. Jetzt fangt die ganzi Planig so konkret ah obwohls ja vorher scho so gsi isch. Aber s Gfühl isch jetzt anderst. Mini Bruutchleidertermin hani uf de 21.11. verschobe. De einti hetti ja scho morn gha hetti mich aber selber überfordered gad allne säge so mir hürated und jetzt zag s Chleid go ussueche. Wott no chli Ziit ha!

Sorry für de Ego Post. Ich hans eifach müsse schriebe. Bin völlig verwirrt im Moment, chan garnöd schaffe. Haha!

Ich wünsche allne en guete Wuchestart!

11.11.13 09:25
squishy-fishy

nicht registriert

Re: Bräute 2014

Guätä Moorge mitenand

Endlich chum ii mol wiider dezue, chlii länger z'schriibä

Pfingstrose: Ooh, Pfingstrose! So schöön! Hesch gwüsst, das no en Atrag wird cho oder hesch gar nüm demit grechnet? Wunderschön und romantisch mit em Esse und dä Eifelturm bin ii gad go google Do het er siich würkli müäh geh! So schöön und gratuliärä diir herzlich zur Verlobig!!
Wiä het d'Family reagiert? Schön chönt iihr's ez allnä sägä!
Cha guät verstoh, wotsch diä Froiid gniässä und nöd gad in Truubel mit Hochziitskleiider cha choh!
Hoff du chasch da schönä Gfühl no lang gniässä!

Pricana: Ojeeh, meega komisch mit dere Frau Tuät mir meega leiid für dii, dass es so kompliziert sii muän! Hesch denn vo ihre ä Telefonnummere? Denn würd das ewige uf d'Antwortwarte wenigstens wegfalle. I cha dii guät verstoh, dass es jetzt selber in d'Hand näh wotsch!
Was ihr hend d'Farb nonig usglese und s'Material het sii? Wiä got denn das?
Seii gedrückt und ii hoff fest mit diir, das alles guät chunt!
I ha gad chlii schmunzlä müässä wegem übertriibe schminke. I han au s'Gfühl gha, dass ii für unser Shooting recht viel gmacht han. Aber uf dä Foti gseht's meh gar nöd recht
Schön hend iihr eues Shooting so chönä gniässä! I würd denn Fotis scho gern gseh

Principessa: I wär gspant uf es Föteli vo diim Kleiid I kenn Bruutkleiider-Shopping jo nöd und wirds au niä erfahre (has Kleiid jo eiifach überchooh). Tuet mir leiid isch es für diich eher au chlii en Stressfaktor gsii! Wiä gots diir mittlerwiile mit em Kleiid? Mittlerwiile giits so viil Uswahl bii Bruutkleiider, do isch guät möglich dass diich meh wiä eins aspricht! Luäg d'Fotis guät aah und ziiäh's eventuell nomol aah und vertrau uf d'Meinig vo Verkäuferinne und dinä Fründä! Und wenn denn merksch es isch würkli doch nöd diis, denn cha d'Verkäuferin siicher was machä!
Dä Schleiider find iich eh uuh herzigi Idee. Denn hets für diich und diis Mami ä ganz spezielli Bedütig! d'Schuäh gfallet mir also au, aber muäsch es en Tag anäha. Do söttets scho nöd zwiicke und chlüübe
Mersii diir für's liiäbä Kompliment

littlefoot: Happy Birthday und gratuliärä herzlich. Das Johr isch jo en bsundrige Geburi, dä nächst wiirsch als Ehefrau erlebe und uf diich wartet es spannends Lebensjohr

Nala: Wooow, uuh schön wiä siich dini Fründinne mit diir froiiet und eu gad alütät! Jo ii chas guät verstoh, wott am GG sini Family au nöd bii miinere aschwärze. Müähsam wenn's sogar bii dä SdT-Kärtli mitbestimme wönd, wär's überchunt. Hend ihr ihne gsaiit, dass ned um Gschenkli got?

Sasileu: Woow, eui Homepage find iich dä hammer und überhaupt nöd unübersichtlich! Grosses Kompliment aah eui Gstaltig! Mir fanget jetzt endli au mit unserer aah. Bin ja scho gspannt
d'Fotis wönd mir für beiides mit em Spruch: Gemeinsam ist das Leben bunter!

Me: Unseri Locationsuächi macht Fortschriitt. Jedefalls merk ii jetzt, dass es miim GG genauso wichtig isch. Da isch schomol ermuätigend. Diä Wuche luägät mir mol dä Kursaal aah und au Wunder-Bar in Arbon, diä wär direkt am See All andere sind entweder scho usbuächt oder passet uns gliich nöd so ganz. Mir hoffet jetzt mol uf eiis vo dem
Usserdem hend unseri zweii wiibliche TZ gmeiint, sii möchtet uns do helfe. Für das sägäts jo do. Wer weiss, viellicht chömets mit go luägä. 8 Auge gsehnt siicher meh als nu 4
Aber im Moment überwiigt d'Froiid über unseri Fötelis. Jetzt chönt mir aafangä mit Karte und Homepage gstalte. Es het gheisse innere Stund giits zirka 20 Fotis und mir hend 120 Wer die Wahl hat, hat die Qual

Danke eu allnä für diä liiäbä Kompliment! Und wer no Foteli will, nur melde. I hoff ii vergesse niemert!

Exgüsi, ii chönt no uf so viiel meh igooh, aber mini "Arbeiitet-ruhig-am-PC-Stund" isch jetzt leiider verbii

Wünsch eu allnä en guätä Wuchestart!

11.11.13 09:48
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Squishy: Dini Fotis sind würklich cool! Mega speziell mit dene Farbe aber ächt hammer! Ihr gsehnd eifach herzig us zäme.

Ja danke viel mal… Doch ich han scho dänkt, dass mer eus no ganz traditioneell verlobe werdet. Isch eus beidne sehr wichtig gsi… D Familie hät meeega erstunnt reagiert. Aber sie hend sich gfreut! Sie münds jetzt glaub au no chli sacke lah! Hihi! Aber isch au guet so… Die Wuche wottis no minere Oma säge dun sie zum Zmittag ilade.

Pricana: Das wege eune Chertli tut mer mega leid! Ich finds richtig fiis das die sich so verhalted. Und ich würd ihre würklich klip und klar schriebe du wellisch das Geld retour. De Service weri also unter aller S** gsi. Drucke dumme und hoffe du bisch am Schluss überzoge vo eune Chärtli!

Ehering: Jetzt hani no e Frag a alli... Und zwar hani es Dilemma siit ich de Verlobigsring han. Er isch min absolute Traum-Ring! Ich wott de nie meh abzieh und ich weiss wie lang min GG uf de Suechi gsi isch für de. Darum wott ihn au nach de Hochziit unbedingt alah. Mir händ eigentlich zerst so gmasseredi chli breiteri Ehering welle (ca. 6-7 mm)… Aber jetzt hani mir überleit obi nöd eifach nur ganz en schlichte schmale Goldring söll neh und de Verlobigsring aphalte. Het öpert vo eu au nöd de glichi Ehering wie de GG, abgseh vomene Steindli wo warschiendlich jedi hät und GG nöd. Kkk! Findet ihr das doof wemmer nöd de glichi Ehering hät? Will am GG het de Ring würklich mega guet gstande, und ich find er dörf de au ha wenn er en wott und ich glaub ihm würdis nix usmache. Und mir glaub au nöd will ich han ja den sin Name und wohne mit ihme und ob mer eus jetzt am Ring als Ehepaar erkännt spielt eus nöd gad die grössti Rolle.

11.11.13 10:44
malinchen 

Re: Bräute 2014

@principessa: oooh darfi ou es foto ha? Schaad hesch när so Zwifel gha… I bi mir bi mim Chleid sehr sicher gsi, ha mi när eifach müessä entscheide zwüsche dr Kopie und em „richtige“ Designerchleid woni irgendwie rächt unsicher bi gsi (v.a. wöu ja mis Mami mirs schänkt und ig die 1‘000.- Differenz nid sälber ha müessä zahle). Aber ha gad gester wieder d Föteli agluegt und i fröie mi scho jetz riiiiesig druf, wenis darf alegä. Aber i ha mängisch ou scho dänkt weni so Blogs aluege und mega schöni Chleider gseh, obi nid villecht glich lieber chlines weniger schlichts Chleid hätti gnoh wöus halt nur ei Glägäheit für so öpis git etc. Also i dänke das isch normal dass me ab und zue no chli Zwifel het. Aber wenn immer wie unsicherer wirsch mit dr Zyt und so würdi villecht glich no mal ga luege…

@squishy: jueeee, ändlech het ds warte es änd! Darfi ou Föteli gseh? Schön z ghöre dass es vorwärts geit mit öierä Location… Das chunnt sicher guet! Und wenn öii TZ no hälfe isch ja super.

@pricana: oh nei, mega doof wägä denä Karte! Also i finde die ganzi Gschicht ou mega komisch! Verstah wenn de lieber sälber wosch mache… V.a. wenn när wieder so lang muesch warte ufd Charte wie jetz ufd Mustercharte wird’s äuä ou nüt mit afangs dezember verschicke. I würd mi ou mega ufrege ab derä Frou.

@Pfingstrose: WOOOOOW, so schön!!! Isch ja mega härzig vo dim GG und so cool dass er di trotzdem so überrascht het, ou wenn scho klar isch gsi dass dir hüratet! I verstah dis Dilemma guet wägem Ring. I ha zwar ja kei Verlobigsring, aber i möcht äbä gärn e Ehering i däm Stil wie so die klassische Verlobigrsinge si (schmal mitemnä schöne Diamant ir Mitti) und da wird’s wahrschinlech ou nüt gäh bide Eheringe. Also wärde mir wahrschinlech eifach zwöi einzelni Ringe choufe. I finge das überhoupt nid schlimm, es isch ja ds Symbol wo zellt und es söu öich beidnä gfalle. Isch doch egal wenn sie nid glich usgseh!

@Littlefoot: Happy Birthday!!! Schön heit dir es cools Fest gha!

@Lilian: Es Wiiguet wär ja e meeeega cooli Apéro-Location! Hoffe dasses klappt…

@me: Mir hei gester üsi TZ iglade gha und es isch super gsi! Sie si alli eifach dr hammer… Bi mal wieder überwältiget gsi was für liebi Lüt mir da dörfe um üs ume ha! Mir hei mega lang besproche und planet u sie si alli mega engagiert und bringe Ideeä i... Sie näme sogar alli extra dr Tag vorem HZ frei für dass mir denn no chöi ga d Apérolocation dekoriere und Sache fertig mach etc. Und mir hei mega luschtigi Föteli gmacht für ufd Homepage. Jetz chani de det witermache und när chani afah mit de Chärtli… Fröie mi gad mega und bi wieder voll im HZ-Fieber!

11.11.13 11:07
nala05 

Re: Bräute 2014

Guete morge mitenand! wünsch allne e guete start in d wuche!

pricana: merci fürs komlimänt! jo das mit däne schwiegis isch halt nid immer eifach..
toll het das mit eurem shooting so guet klappt und ihr hän jetzt e bessers gfühl! nämmet ihr dä fotograf jetzt au fürs hochzyt?
hmm das mit de iladige isch wilri mega schei*** het si sich efangs gmolde. vrstandi das nüm wotsch mit ihre witrmache.. hoff kriegsch dis gäld zrugg!

lula: oh so schön hets klappt mitem azug vo dim gg! so härzig dases si gfunde hän das es scho e spezielle azug si mues. voll süess, är seht sichr super us a eurem dag!
jo mini schwimu het welle das mir eifach allne sage sas mir hürote, will si dänkt das mir so no meh gschänk würde becho, au vo lüt wo nid iglade sin.. aber mi gg het am wucheänd nomol mit ihre gredet und gseit, das std-kärtli nur für lüt wo iglade sin dänkt sin und das wenn mir das jo allne schicke würde, kunnt das wie e iladig ine! si hets anschiinend jetzt vrstande. jo aso wenn si sich nomeh afoht sich dri mische und ich drbi bi wenn sis sage, muessi scho mol ischriite.

squishy; merci für d pn! :love_ gaaaanz cool euri föteli! glaubi das ihr freud hän! s warte het sich aso glohnt! sind es mega süesses päärli!
schön gohts mit de location widr besser vorah und du hesch das mit dim gg könne kläre. au mega lieb vo dine tz’s! kunnt scho guet!

la principessa: danke für din bricht, tönt nacheme asträngende aber tolle dag
dörfi ächt au es foti??
aso mir goht das immer so bi wichtige entscheidige, de entscheidi mi und nochär frogi mi grad ob das au wirkli gschied gsi isch.. aber meistens macht meh doch die richtige entscheidige, nid? und wenn du di wohl gfühlt hesch (sogar wie e prinzässin) und alli gseit hän dases super isch, den mueses doch guet si! ebe wie scho gseit worde isch, es git soooo viil kleider isch klar das eim wohl meh as eins gfallt und meh worschinli nochär no oft kleider gseht wo meh schön findet, aber meh ka jo nur eins ha.. du hesch das sicher guet gmacht
d idee mitem schleider, findi meeega härzig! wär wirklig schön könntet ihr das mache.
WOW geili schueh! wenns nid peeptoe wäre, würdi si au grad näh aber wenn si nid bequem sin, isch scho blöd, user du wächslisch den eifach..

littlefoot: happy belated birthday! tönt nacheme schöne obig wo ihr do vrbrocht hän. (ps ich freu mi jetzt au grad no meh uf e 7.12. au priislich )

lilian: hoff das klappt mitem wiibuur!

pfingstrose: sooo härzig din atrag! jöööh meh merkt richtig wie uf wolke 7 schwäbsch
soo schönkönnet ihr jetzt allne sage und di erste freue sich scho mit euch!
din ring tönt mega schön, i fänd die idee guet dases de abhaltsch! finds ebe au schad nocher mi vrlobigsring „ufzgäh, ich nimmen den an die ander hand..

malinchen: so schön vo eurne tz’s das si sich so zyt nähme und alles toll bisch jetzt widr im HZ fieber!

me: mir hän jetzt unser farbkonzept ändlig usgwählt! juhuiii coral-petrol
isch e mega krampf gsi, vorallem für mi GG.. är het chli krise ka ab all mine vorschläg. ha jetzt grad es monogramm gmacht und ich find s seht super us so has mol aghängt (dues de nochär abr widr lösche.. ) jetzt ka i ändlig chli wäg dr deko meh luege, dases den au passt! *freu*

11.11.13 11:07
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Pfingstrose
Oooooh so schööööön!! Gratuliere dier!! Häsch den dänkt es chunt no en Atrag vo ihm?
Ich fändis nöd schlimm, wenn er en andere Ring hetti. Das mit eme schmale Goldring findi au no e gueti Idee… Gids den Föteli vo dim Ring?
Mit de Ring wüssemer au nöd so recht was mer sölled mache.. Er hät mier au en Atrag mit eme Verlobsring gmacht. Und ich find en uu schön. Ich fänds uuu schad, wenni de Ring nüm chönd azieh und er id Schublade wür wandere. Und de GG isch ebe de Typ wo überhaupt kei Schmuck aleit. Weder Ohreringli no e Uhr, Armchetteli, Halschetteli, nix. Und bim schaffe chönt ers au nöd allege. Mier händ eus drum mal überleit, öb mer für ihn überhaupt en Ring sölled mache lah. Irgendwie wärs scho schad, abr andersiits würd ich ihn au verstah, wenn er keine wet.

Laprincipessa
Aso ich find dis Föteli mit em Chleid wuuunderschön! Es gseht super us und es staht der würkli guet!
Dänksch immer no glich mittlerwiile, dass nöd sicher bisch?
Ich han au chli Angst, dass mich die gross Uswahl chli wierd überfordere.. Han den am 30. November den en Termin. Bin gspanne wies den wierd :)

Pricana
Ooooh ällei vier Wuche warte für d'Mustercharte. Das isch würkli lang! Und das mit em Material wo sie scho hät und d'Farbe wo iher no chönd ussueche dönd würkli recht eigenartig.. Abr ich finds guet, dass es jeze sälber ad Hand wetisch neh. Nöd das no ewigs druf wartisch und es chund nüt.

Squishy-fishy
Ja mier gfalled dini Fötelis. Iher zwei sind härzig chli farbig isch es bi eu :) de Spruch gmeinsam wierd s'Lebe bunter passt bestens zu de Föteli!
Das froit mi für eu mit de Location.. Jez chönder no zwei Sache go aluege gah, super!

Malinchen
Ja es wär scho nöd gad ufeme Wiiguet. Es dönt romantischer wies eigendlich isch. Aso d'Rebberge sind nöd gad dete wo er sälber de Betrieb hät. Sie hetet ebe dete wos de Betrieb händ, hinedure, d'Möglichkeit zum was mache miteme grössere Platz. Bin au scho dete gsi, wos dete au scho es Zält ufgstellt hät. Vilichts hetets au noimets anders au no e Möglichkeit wo mers chöntet mache.. Das müsstemer uf jede Fall no abkläre. De GG nimmt das ad Hand und gaht mal verbi bi ihre :).
Das isch ja super mit eune TZ! Voll im Hochziitsfieber

Me
Ich han gester Abig no fliessig ade StD-Herzli gschaffed.. Han all agschriebe und mier händ eus für s'violette Bändli entschiede. Danke no für die viele Rückmeldige :). Jez chömers den gli scho verteile und verschicke..

Zuletzt bearbeitet am 11.11.13 11:09

11.11.13 11:38
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Alli: Danke viel mal dass ihr eu so mitfreued! Es tut meeeega guet! Ich dun nachher mal es Foti vom Ring schicke!

Laprincipessa: Oh chumi au no es Bildli vo dir mit em Chleid über?! Nimmt mich meeega wunder… Ich chönti mir vorstelle, dass mir genau glich gaht mit em entscheide und nacher zwiefle! Aber ich glaube din Instinkt hät dir scho s richtige Chleid usgwählt!

Ring: Ah guet den bini ja nöd mal alleige mit dem Gedanke. Wer natürlich au e Idee de Verlobigsring a de andere Hand alege. Aber mich stört das extrem en Ring a de rächte Hand. Ich muss den mal mit mim GG go luege. Machemer warschiendlich erst im Januar oder Februar. Würdi sogar euses Budget massiv abebringe. De schlichti Goldring für mich würdi gad mal um die 500 CHF anstatt 2000 CHF choste.

 1 .. 242 .. 481 482 483 484 485 .. 741 .. 997
bstellt   schaffe   Location   irgendwie   gspannt   richtig   Problem   würklich   Taeboyana   Iladige   würklech   Littlefoot   Zuletzt   squishy   Hochzyt   Janedoe   malinchen   Pfingstrose   Hochziit   bearbeitet