| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 242 .. 482 483 484 485 486 .. 742 .. 997
11.11.13 11:46
Snicki 
Re: Bräute 2014

Dörf ich mich do au iiglidere?

11.11.13 11:55
Pfingstrose 

Hoi Snicki! Herzlich willkomme! Sicher dörfsch du da mitschriebe... Mir sind eifach alles Gwunderfitze dass musch du wüsse.

Möchtisch chli vo dir/eu verzelle? Händer eu verlobt, was häsch scho plant, wo werdeder hürate und wänn... Wie alt sinder und vo wo chömeder! Hihi! Häsch gseh... Gwunderig!

11.11.13 12:01
Sue87 

Hallo zäme!

Nala
De Limoncello machi mit Zitroneschale aber nume s gelbe wo abgribe wird und mit Vodka;O)
Chader süsch mal s Rezept schicke wends wetsch!
Hihi ja das chani guet verstah so züg nervt…mim GG sini muetter git aube ou no ihri Kommentär und das nervt…gad am weekend heimer devo gha ob der GG si götti woner sit jahre gar kei Kontakt meh het söu ilade. Ner hani gseit lüt doch dire Muetter a was si meint und ds erschte wo si am telefon seit isch ja dir sit ja mega früeh dranne mit vorbereite.. het mi ou gad gnervt

Pricana
I bi mega gspannt uf Föteli vo öich!! Hesch ize immer no nüt ghört das isch ja ungloublich?? Hesch de viel Geld scho azahlt oder haltet sichs no in Grenze..?

Lula
Der Nachtmarkt isch ds Burgdorf au öppe 3 Monat gloubs und isch vo 17.00-22.00 lug da:
http://www.burgdorf.ch/nachtmarkt.html

Squishy
Iiiiiiiiiiiiiiiiiig möchte gern ou e Uszug vode Föteli per PN;O);O)

Laprincipessa
Gratuliere zum Kleid!!!! i würdi sehr gern es Bildli gseh…hmmm also i cha nume fengs vo mim zivile Kleid rede und das hetmer mega gfalle aber bin de glich ou schneu verunsicheret gsi obs ds „richtige“ isch oder nid no es bessers gäbti aber schlussendlich hani mir gseit so das het mir so gfalle und ize basta und ner hetsmer de glich mega gfalle…was meinsch ize nach drüber schlafe??
D Idee mitem schleier wo dis Mami würdi näie findi mega schön!!
Woooooooooow die Schueh gfallemer mega…..!!! wo hesch die gseh???;O)

Pfingstrose
Jööööööööööööh das isch de schön i gratuliere vo ganzem Herze!!!
Hesch es Föteli vom Ring???;O)
Auso mir si ou sones Päärli wo nid de glich Ring werde ha;O) mine isch vo Swarovski und GG het e schlichte silberne. Finde es muess überhoupt nid de glich Ring si…mir hätte drum keni gfunde wo beidne hätte mega gfalle…!

Malinchen
Ou schön heiters so guet gha mit öine TZ das tönt doch super und motiviert ou mega…!

ME
mir hei üs ize für üses Menü entschide am Hochzit und GG het am Catering aglüte und die luege ize bis ire Wuche obs vom Datum her und allem klappet und de chönntemer de afang nöchscht Jahr mau bi ihne no verbi go Details bespreche

11.11.13 12:08
Snicki 

Hallo :)

Weiss gar ned rächt, wo ich söll afoh
Mer hend echli e komplizierti Organisation.

Ich fange eifach mol vorne ah
Min Schatz und ich sind sit 11.5 Johr zäme. Ich bin 32gi. Mer hend schon länger mol immer wieder chli über s'hürote gredt, und für üs isch klar gsi, das mier das auch wend mache - irgendeinisch. Noch x Johre wo immer alli gfrogt hend, wenns denn sowit isch ( mängisch rächt müehsam, aber uf en Art au verständlich).
Mier hend jetzt im Sommer üs entschide, dass mer nöchst Johr hürotid Aber ohni irgend en Atrag etc. Mer hends beidi immer chli usegstüüdelet, und jetzt vor 2-3 Woche hets mer denn glanget Ich han eifach chli Schiss gha, das üsi Chile z.B nüm z'ha isch, will sie immer guet usbuechet isch etc.
Jetzt han ich letscht Wuche halt eifach mol auf eigene Faust die Chille agfrogt, und es het eigentlich nur no 1 Datum im August, de 23.8 ...
Ich han das Datum den mol provisorisch reserviere loh, und am Obig han ich das mit Schatz denn "biichtet" mier sind beidi chli emotional worde. Noch all dem hin und her, hemmer endlich es Datum für üses Chirchliche Hochzig. Irgendwie völlig surreal

Er het zwar immer gseit, er hegi sich das andersch vorsgstellt. Er het welle en Atrag mache, mit allem PiPaPo, aber es het, bis jetzt , eifach no ned selle si.

Also Fakt isch, mer hürotid am 23.8, ohni offizielle Atrag, und momentan weiss es au no gar niemert chans chum erwarte, zums allne verzelle!!

Dementsprechend stönd mier no aber so öpis vo am Afang vo de ganze Planig, es surret nur no i mim Chopf

11.11.13 12:15
Pfingstrose 

Snicki!!! So schön... Isch doch super... Es isch lustigerwis oft so dass es anderst chund wie planed. Bi eus isches ja rächt ähndlich gsi wie bi eu. Mir händ viel scho planed und sind nonig verlobt gsi und niemert häts gwüsst. Aber min Schatz - wie evt. glässe häsch - hät mir am FR no en Atrag gmacht. Evt. macht ja din GG das au no... Es isch ebe scho meeega schön!!! Und mir isch vo afang ah klar gsi dass ich das möchti und mim Schatz eigentlich au. Also mit dem ganze Pipapo wie bi dim! Den chönders ja immer no allne säge... 23. August 14 isch ja doch no mega lang!

Gratuliere zu euem Entscheid und euem Datum... Irgendwo fanged d Planig immer ah und mer isch nervös! Aber den wirds au mal endlich real!!! Mega Gfühl oder?!

11.11.13 12:16
lil.lian 

Pfingstrose
Danke fürs Föteli! hübsch hübsch
Ich han de Ring rechts a und chamer nöd vorstelle de Ring links allege und a beidne Händ en Ring findi für mich chli zvill..

Nala05
Dis Monogramm gseht super us!! Schön händer eu entschiede betreffend de Farbe.. Wie häsch den das Mogramm gmacht, wenni fräge dörf?
Bisch du eigendli no zum Härz-Stämpel cho? Ich bin am Weekend inen Depot gange und sie händ gseit, de gäbis nöd. Und im Internet hani nomol nahglueget und jez staht derzeit leider nicht verfügbar. Sooo schad Vilicht händs en den einisch wiedr.

Snicki
Ja sicher :) härzlich willkome :)

Sue87
Duesch mer au dis Limoncello Rezept schicke? Den chöntis au mal usprobiere.. Wär uu lieb vo dier.
ah kuuuhl, händer eu entschiede :) was gids den?

Zuletzt bearbeitet am 11.11.13 12:24

11.11.13 12:21
Snicki 

Chume grad Hüehnerhut über

Es isch no luschtig, wenn mer nämlich mol so umelost, merkt mer, das es ned immer so isch das er de Atrag macht ... grad am Samschtig hemmer au es Päärli troffe, dene isches ähnlich gange wie bi eus

Ich wür eifach mega gern sicher mol no d'Aperolocation bueche. Aber das isch ned so eifach ... Ich hetti en Buurehof gfunde ide nöchi, aber dete müesstemer alli am 18h abtube. Für mich wärs ok, will mer nochher jo sowieso wiiter ziehnd zum goge esse mit de gladne Gäscht. Aber min Schatz stresst das, zumal er's gern gha hetti, das die wo nur zum Apero glade sind, au no chli länger dörftid hocke blibe.
Jetzt stömmer quasi wieder am afang, und wüssid no ned gnau, wo de Apero isch.
Das stresst mich momentan grad scho chli.

Jo hans gläse vorher. und jo, für mich ghörts äbe au dezue. Aber jetzt hemmers jo mol beschlosse, de Druck isch wäg, und jetzt chan er schön gmüetlich sich öpis überlege

11.11.13 12:28
Pfingstrose 

Nala: Sorry han garnöd gantwortet wege dim Monogramm! Ich finds meeega schön und d Farbe findi super... Uf em Bildli chunds mir jetzt eifach fast bizli meh als Rot / Petrol übere als Coral... Findi au sehr schön! Farb isch ja au immer chli e persönlichi Wahrnemig. Söll nüt heisse! Aber de Schrifftzug isch sper schön!!!

Lilian: Für mich isches au zviel a jeder Hand en Ring... Chani mir au nöd vorstelle. Den lieber a eim Finger zwei fiini.

11.11.13 12:38
Sue87 

lil.lian
ja klar, hader ds Rezept gad gschickt

Menü:

Vorspeise
Salat mit Brötchen und Butter

Hauptspeise
Kalbssteak mit Spätzle und Tomaten Provencal

Dessert
Zimtparfait mit Erdbeersauce

später Cupcakeshochzeitstorte mit Früchtebuffer
noch später Mitternachtskäsebrotbuffer

11.11.13 12:48
Snicki 

Wenn tüend iehr denn hürote? Welles Datum?

1 .. 242 .. 482 483 484 485 486 .. 742 .. 997
würklich   Hochzyt   irgendwie   Zuletzt   Problem   malinchen   Pfingstrose   Littlefoot   würklech   richtig   bearbeitet   schaffe   gspannt   bstellt   Iladige   Janedoe   Hochziit   squishy   Taeboyana   Location