Bräute 2014 |
|
1 .. 243 .. 484 485 486 487 488 .. 743 .. 997
|
|
|
|
|
|
11.11.13 15:18
sasileu
|
Re: Bräute 2014
Hoi Zämä
@Pricana: Also i het und hoffe scho ufen Rabatt, i mein Reis an sich kostet eh scho e stolzi Summe was sicher nid jede Tag hend und usserdem ischs nid irgend e Reis sondern e Hochziitsreis. Meinsch git kein Rabatt? Also wenn ihr eine bechömet wend mir au einä Also mir hüratet am 12.+13.09.2014 und flüget am 15.09.2014 ab, zerst wer de Flug am 14. Gsi aber da ma den scho so spätistens am 11.00muen am Flughafe si ischs eus es bitzeli too much. Ah und Retourflug isch am 10.10.2014
@Pfingstrose: Ohh jööö! Ich han min Atrag au ufem Uto Kulm becho, bimene Valentinstag-Dinner…. Weg dinere Ehering frag…also ich persönlich han unbedingt wele, dasmer de glich Ring hend und mir hend jetzt en speziellgfärtigte Goldring vom Goldschmied, sogar mit Struktur und ehner breiter. Ich find aber min Verlobigsring au uuuu schön, wird aber nid beidi chöne mitenand alege, will Verlobigsring isch silber miteme Diamant(mis Bildli) und de Ehering ebe Gold und breit. Ich wird wahrschinli eifach echi abwechsle oder viellicht glich beidi oder eine andes Ketteli, weisses nonig.
Janedou:[color=purple][/color]Ohh man das mit dim GG tönt nachema mega turbolentä nid ganz romantische weekend.duet ma leid für dich! S’nägstmal verzichtet er bestimmt uf de Usgang Weg de Nastüechli, voll de Spruch vo dim GG findi au herzig. I ha mir nonig soviel überleit dezue. I weiss jo nid ob ich das erst kurz vor de Hochziit söll schenkä oder uf Wiehnachte. Was meinsch du?
@snicki:Willkomme!!!
Bi mir gits grad nid viel...han Dienst bis am 11.00 Ansonsten nervi mi echi das eusi Magnet immer nonig bi eus sind und ich hanere leste Wuche gschriebe und bis jetzt no kei Antwort, ha wele s'gnaue Lieferdatum wüsse oder e Sendigsnr. Ich will jetzt entli mini Magnetli und mini Iladige verschickä
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 .. 243 .. 484 485 486 487 488 .. 743 .. 997
|