| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 243 .. 484 485 486 487 488 .. 743 .. 997
11.11.13 14:55
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Jandoe: Ah jetzt hani di total falsch verstande... Den isch de Fall natürlich klar. Ich han gmeint du fühlisch dich eifach nöd so sicher...! Sorry! Wenn genau wereder den gange? Mengisch heiled ja so Sache am Aug ganz schnell. Wasi mal no welle fröge han, was händer wege de Offerte vo de Blueme jetzt gmacht? Händer dete no es bessers Agebot gfunde?

11.11.13 15:01
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Snicki... Ich han no es super Resti i eure Region... Vielicht händers ja scho aglueged. Restaurant Luegeten in Pfäffikä...

11.11.13 15:02
Snicki 
Re: Bräute 2014

Pfingstrose
Mier hend üs no ned würklich für es Budget entschlosse. Also mer rächnid mol sicher mich öpe CHF 20'000.- ... So wiit wimmer äbe no ned

wäg de Location. Das isch jo scho s'erschte Problem!
Mier hend nüt, wo mer sägid, ouuuuu DAS isches! DAS und nüt anders. Aber ich glaube, mer tüend mol sicher i üsere Gmeind hürote. Viel schöner gohts fascht ned es isch unmittelbar am Zugersee. Nebed dra hettis aus es Restaurant, miteme wuuunderschöne Garte. Han die jetzt mol agfrogt, was es wür choste, also de Apero. Bin jo gspannt. Es isch drum es sehr türs Restaurant/Hotel ... aber ich bin jetzt glich mol gspannt, was die so offerierid.
Was rächnid iehr so pro Nase für de Apero? Mer hettid gärn so chli chalti Platte etc. nüt wahnsinnig speziells.

lillian
do bin i aber froh so isch mers äbe au gange letscht wuche, han chum drauet zum schribe

11.11.13 15:04
Snicki 
Re: Bräute 2014

Pfingstrose:
Snicki... Ich han no es super Resti i eure Region... Vielicht händers ja scho aglueged. Restaurant Luegeten in Pfäffikä...

Ou Pfäffikä isch mer chli z'wiit Mer sind vo desere Siite vom Zugersee

11.11.13 15:18
sasileu 

Re: Bräute 2014

Hoi Zämä

@Pricana: Also i het und hoffe scho ufen Rabatt, i mein Reis an sich kostet eh scho e stolzi Summe was sicher nid jede Tag hend und usserdem ischs nid irgend e Reis sondern e Hochziitsreis. Meinsch git kein Rabatt? Also wenn ihr eine bechömet wend mir au einä
Also mir hüratet am 12.+13.09.2014 und flüget am 15.09.2014 ab, zerst wer de Flug am 14. Gsi aber da ma den scho so spätistens am 11.00muen am Flughafe si ischs eus es bitzeli too much. Ah und Retourflug isch am 10.10.2014

@Pfingstrose: Ohh jööö!
Ich han min Atrag au ufem Uto Kulm becho, bimene Valentinstag-Dinner….
Weg dinere Ehering frag…also ich persönlich han unbedingt wele, dasmer de glich Ring hend und mir hend jetzt en speziellgfärtigte Goldring vom Goldschmied, sogar mit Struktur und ehner breiter. Ich find aber min Verlobigsring au uuuu schön, wird aber nid beidi chöne mitenand alege, will Verlobigsring isch silber miteme Diamant(mis Bildli) und de Ehering ebe Gold und breit.
Ich wird wahrschinli eifach echi abwechsle oder viellicht glich beidi oder eine andes Ketteli, weisses nonig.

Janedou:[color=purple][/color]Ohh man das mit dim GG tönt nachema mega turbolentä nid ganz romantische weekend.duet ma leid für dich! S’nägstmal verzichtet er bestimmt uf de Usgang Weg de Nastüechli, voll de Spruch vo dim GG findi au herzig. I ha mir nonig soviel überleit dezue. I weiss jo nid ob ich das erst kurz vor de Hochziit söll schenkä oder uf Wiehnachte. Was meinsch du?

@snicki:Willkomme!!!

Bi mir gits grad nid viel...han Dienst bis am 11.00
Ansonsten nervi mi echi das eusi Magnet immer nonig bi eus sind und ich hanere leste Wuche gschriebe und bis jetzt no kei Antwort, ha wele s'gnaue Lieferdatum wüsse oder e Sendigsnr.
Ich will jetzt entli mini Magnetli und mini Iladige verschickä

11.11.13 15:24
malinchen 

Re: Bräute 2014

dir heit ja mega viel gschribä sit hüt morgä!!!

@squishy: Merci viel mal fürs zeigä vode Föteli! Sie si würklech HAMMER!!!! Und dir sit eifach es mega härzigs Päärli...

@pfingstrose: WOW, meeega schönä Ring! Dä würdi ou nümme wellä abzieh...

@nala: wow, mega schöns Monogramm! Und d Farbe findi ou super...

@lilian: ah ok, aber das tönt ja trotzdäm mega guet bi däm Wiiguet... Vorallem isch ja ou schön wedä öpis dim GG chasch abgäh.

@snicki: Härzlech willkomme und gratuliere zur "verlobig"...

@sue: mmmmm, tönt würklech mega lecker öies Menu!!!

@jane: oh nei, mega doof wägä dim GG!!! Hoffentlech wird er schnäll wieder gsund... Dir heit doch ersch gad scho mal wägem Oug ufe Notfall müessä? Oder verwächsli jetz öpis? Hmm, i verstah dass de nid unbedingt wettsch mitem Outo so wit fahre. Würd mi gloub ou nervös mache... villecht chönntet dir ja mitem Zug gah?

@sasi: oh nei, bi dir ou so langi Wartezyte und kei Rückmäldig... Mega doof! So Sache närve mi amigs ou mega, git ja nid viel z düe schnäll ufnes Mail antworte.

@me: I ha hüt morge scho fliissig adr Homepage witerbastlet... Hoffe i bringes gli mal fertig dass mirs när chöi ufschalte dasis zmingst fang euch da inne cha zeige. Bis mir d Iladige verschicke geits ja no rächt lang...

11.11.13 15:28
Snicki 
Re: Bräute 2014

danke sasileu - wohi gohts uf d'Reis?

und danke malinchen

-homepage - do hett ich grad e Frog. Han vorher schnell glueget und gsuecht. Was für en Homepage hend iehr do so?

(sorry wenn ich eu alli "belästige" mit däne Froge. Evtl stohts jo eswo, aber ich gfinde eifach nüt )

11.11.13 15:34
malinchen 

Re: Bräute 2014

@snicki: i mache d Homepage sälber mit adobe muse und domain müesse mir de no reserviere. Si üs äbä no unschlüssig wägem Name. Muse isch rächt eifach aber die adobe Programm si halt ziemlech tüür, also i denke das rendiert nid, wenn's nur für ds Hochzyt bruuchsch.

11.11.13 16:38
nala05 

Re: Bräute 2014

janedoe: oh je schad wird’s nüd drus.. guet aber hesch rächt so vo eim an ander ort springe und die ganz familie bsueche isch amigs au sehr stressig.
hm aso mi dunngt das mit däm sbb chauffeur komisch.. ich würd ehrlichgsiet scho e reklamation mache, ka dochnid si das meh öper wo schloft am arm goht go schüttle.. hmm

lilian: jo probiers doch mol us, isch nid sooo schwierig!

snicki: homepage – mir mache unsere bi jimdo, isch gratis und rächt eifach zum mache (s hän no paar do jimdo) kas wirklig empfähle!
apero: mir rächne für 2h ca 45-50.- p.Pers hän aber au nid nur kalti platte grächnet will mir au nur apero gäscht hän und uns dänkt hän das vorallem die vilicht scho chli meh ässe wän, isch aber jedem sälbr übrloh

saslieu: was isch au los das alli so lieferschwierigkeite hän?! hoff für euch das die magnetli gli kömme und ihr d iladige vrschicke könnet.
oh du armi bis am 11i, wünsch dir viil kraft. ha hüt au 12h vorläsig, isch immer sehr zerrend, drfür hani chli zyt zwüsche dure do mitschriebe

malinchen: merci fürs komplimänt
ohh jo bi de au scho gspannt du euri website.

11.11.13 17:05
munggi87 

Re: Bräute 2014

ui dir flissige brütlis das got jo ab.....

härzlich wilkommen die nöie brütlis ;)

@sue he leider kes foti gmacht vom chleidli ha dne e gar ned dr dänkt u haneres eismau mit gä hoffe göngere de no isch für 18 mönet s chled aber mi cha jo ned immer bi aune ching genau die grössi poste...
öiches menü dönt aso cheibe fein

@pfingstrose wender de ring doch so gfaut de phautisch doch de ring u duesch ev des datum ine?
mir hei ou verlobigs ringe aber i wet eine wo chli hochwärtiger isch :) är het si dene usem ricardo bstellt beid zäme für 50fr inklusive gravur darum weti itze öbis bessers ;)
aber mir so no ned go luege wäge was är meint mir heige no gnue zit

 1 .. 243 .. 484 485 486 487 488 .. 743 .. 997
Problem   Hochzyt   Littlefoot   Zuletzt   squishy   irgendwie   bearbeitet   würklech   Hochziit   Location   Taeboyana   bstellt   Pfingstrose   richtig   Janedoe   würklich   malinchen   Iladige   gspannt   schaffe