| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 244 .. 486 487 488 489 490 .. 744 .. 997
12.11.13 10:28
sasileu 

Re: Bräute 2014

Morge zäme!

laprincipessa:
Jo sicher derfsch au uf Homepage go güggsle...

www.saskiaundmarco.com


@me:
Nur kurz,i ha gester Obig spat no es Mail vo eusne Magnetlihersteller becho,leider ischs nid das woni mir erhofft ha.Sie het gschriebe dases ihre sehr leid duet für Funkstille aber sie müss mir mitteile,dass sich Lieferfrist namal verzögeret.i 14täg segets bi eus dihei
Naja,immerhin es Mail aber i will doch entli mini Iladige abschicke...ach nanu,immerhin derfi negst Mittwuch s'erstemal go Brutkleid aprobierä

12.11.13 10:45
laprincipessa 

Re: Bräute 2014

@lula: also gmäss verchäfuerin wär scho beides machbar aber vom stöffli her wärs z'wenig stoff weisch wieni meine? ah nei so höch sinds imfall ned ;) ah scho häsch kei ahnig? :p aber meinsch passts dänn scho zum chleid? ;) ich bin vil z'fest controllfreak - go entweder mit go luege oder öber vo mine mädels wo s'chleid kennet muess mit ;) :p aber häsch rächt - hauptsach er isch zfride :)

@sasileu: bin grad go luege: hey mega schön :) & so vil cooli fotis vo öich hammer! =) das bild betreffend dresscote chlaui dir vilicht wenn ok ;)) :p oh duetmer leid wäg de magnetli :/ muesch di no länger gedulde...

12.11.13 10:57
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Munggi87
Ja guet das verstahni wegem Ring :) den würdi au uf jede Fall öbis mache lah..

Snicki
Ich glaube vo de Ziit langet das scho für de Apero.. Und ja die müend eh au irgendeinisch wieder hei gah. Ladisch den die nöd au id Chile i wo an Apero iglade sind? Aso mier hetets jeze so gmacht..
Mier möched glaub kei Homepage.. Wegem Hochziitsgschänk, ich möcht es Buech mache vo eusne plante Flitterwuche und dass mer den zum Bispiel für en Flug öbis chönti zahle, odr für es Esse, oder en Liegestuehl, so i dem Stil. Will für de Huushalt bruchemer au nüt meh.

Laprincipessa
Ah schöön bisch jeze zfriede mit em Chleid :) froit mi für dich!
Han zersch au überleit öbi uf Dütschland söll gah, abr finds den glich no wiit wäg vo eus. Vorallem wenn den mehrmals muesch verbi gah, ischs den halt doch en relative Uwand. Ich wohne gad ide Nächi vo Züri und ich bin es Ziitli lang jede Morge am Merrys verbi gfahre und ich ha mer gseit ich muen uuumbedingt mal dete ine gah :) Und schaffe dueni au gad die Stadt, het öbe vom Gschäft 10 Minute dethi.
Ich hoffe d'Priise erschlönd mi nöd grad. Und wenns den echt z'tür isch, dueni witer luege. Ich hürate ja erscht Ändi August, vo demher heti no gnueg Ziit zum no a anderi Orte verbi zgah.
Isch öber vo eu scho Mal im Merrys gsi?

Sisileu
Ouuu nei. Jez muesch nomol so lang warte.. Weisch den werum das sie so Lieferverzögerige hät?

12.11.13 11:05
Lula 

Re: Bräute 2014

@sasi: Wieso geit de das so lang? Isch doch mega doof! Gits wenigstens Rabatt?

@principessa: Jep, weiss was de meinsch. Ah ok, gseh drum höch us, aber ja i gloub min ihöchste si knapp 4cm
I ha absolut kei Ahnig, GG weiss das i es schlichts Kleid ha, u er weiss, dass es kes Reinwiss isch. Aber ja, i wäri ou gärn mit... zHemdli het er no nit, da gani mit oder er nimmt e Stoffprob mit, aber di hani ja de ersch im Januar. Mini TZ het ou abote mitzgah, aber er isch mit sim Mami u für ihn stimmts.

12.11.13 11:05
Snicki 
Re: Bräute 2014

° laprincipessa: danke viel mol han mich jetzt mol bi jimdo agmolde. Han aber no nüt gmacht. Mier händ momentan no d'free version ... muess mich do mol gnau iläse

° lula: au dier danke! macht mer Muer, dass 18h ok isch. De netti Herr vur Apero-Location het drum au gmeint, es sigi gnueg.
Ich weiss eifach, dass - grad vo mim Schatz us - es paar "Höckeler" het, wo sicherlich länger würdid blibe. Aber hey, es isch wie's isch.

mier wärdid ca. 150 Aperogäscht ha, und ca. 40-45 g'landnigi Gäscht.

° chleid: oh man ehrlich jetzt? 6 Mönet? ... isch das für e Sonderusfüehrig oder isch das würklich normal?

12.11.13 11:13
Lula 

Re: Bräute 2014

@snicki: bi üs isch es sogar nume 17.30 u hei, wenn die no chli wei si u quatsche, es git sicher no iwo es Resti wo si no eis chöi ga zieh, etc Am Obe si mir de no 37 Lütlis, aso quasi 120 reini Aperogäscht
Jep, i befürchtes. Ha e Bekannti di het 9 Mönet müesse warte. Isch gloubs eifach je nach Hersteller u was si im Lade hei...
Aber süsch lüt doch mau i Dis favorite Gschäft ah, u frag nache

12.11.13 11:18
Snicki 
Re: Bräute 2014

° lula - ich glaube würklich, dass ich das mache muess also alüte... macht mer jetzt also grad angscht.
Muess ich jetzt e Turbo-Diät mache?

12.11.13 11:48
laprincipessa 

Re: Bräute 2014

@lil.lian: danke jo bin au happy :) nei bin no nie im mery's gsi - si händ aber glaub au ganz schöni chleider so vode katalög her und so ;) do wersch sicher föndig :) d prise kenni halt ned..

@lula: nei si sind glaub so 5, 5,5 weisses nüme gnau ebe han mi nonig entschide ;) das passt sicher guet ;)

@snicki: ich han mir imfall au mega vil gedanke gmacht und zwar au 4 kg abgnoh gha aber het no öbe 4-5 welle und das häd au ned klappet bis zum termin - aber lieber du nimmsch langsam ab aber langfristig oder? und bim änderigstermin chönd si s'chleid jo no inäh! cha di ächt beruhige - die chleider machet en super figur - hetti nie dänkt! :p aber do gsehtmer also wörkli nüt ;))

12.11.13 13:05
Lula 

Re: Bräute 2014

@snicki: Nee, würdi, wie d'principessa schribt, nit e Turbodiät starte, sonder eifach kontiunierlech, wüu inäh chöi sis immer no. Aber Angst mache wotti Dir sicher nit!

@principessa: Isch ja nit schlimm, solang Du Di wohlfüehlsch dinne.

12.11.13 13:22
Snicki 
Re: Bräute 2014

das isch eher als Witz gmeint gsi, wäg de TurboDiät, sorry

ok, ich meine, afangs Johr wär jo immerno im Rahme. Das sind immerno über 8 Mönet denn

 1 .. 244 .. 486 487 488 489 490 .. 744 .. 997
Hochzyt   Hochziit   Pfingstrose   bstellt   Zuletzt   würklech   würklich   gspannt   malinchen   Littlefoot   Janedoe   Taeboyana   richtig   squishy   schaffe   Problem   irgendwie   bearbeitet   Location   Iladige