Bräute 2014 |
|
1 .. 244 .. 486 487 488 489 490 .. 744 .. 997
|
12.11.13 10:28
sasileu
|
Re: Bräute 2014
Morge zäme!
laprincipessa: Jo sicher derfsch au uf Homepage go güggsle...
www.saskiaundmarco.com
@me: Nur kurz,i ha gester Obig spat no es Mail vo eusne Magnetlihersteller becho,leider ischs nid das woni mir erhofft ha.Sie het gschriebe dases ihre sehr leid duet für Funkstille aber sie müss mir mitteile,dass sich Lieferfrist namal verzögeret.i 14täg segets bi eus dihei Naja,immerhin es Mail aber i will doch entli mini Iladige abschicke...ach nanu,immerhin derfi negst Mittwuch s'erstemal go Brutkleid aprobierä
|
|
|
|
12.11.13 10:45
laprincipessa
|
@lula: also gmäss verchäfuerin wär scho beides machbar aber vom stöffli her wärs z'wenig stoff weisch wieni meine? ah nei so höch sinds imfall ned ;) ah scho häsch kei ahnig? :p aber meinsch passts dänn scho zum chleid? ;) ich bin vil z'fest controllfreak - go entweder mit go luege oder öber vo mine mädels wo s'chleid kennet muess mit ;) :p aber häsch rächt - hauptsach er isch zfride :)
@sasileu: bin grad go luege: hey mega schön :) & so vil cooli fotis vo öich hammer! =) das bild betreffend dresscote chlaui dir vilicht wenn ok ;)) :p oh duetmer leid wäg de magnetli :/ muesch di no länger gedulde...
|
|
|
|
12.11.13 11:05
Lula
|
@sasi: Wieso geit de das so lang? Isch doch mega doof! Gits wenigstens Rabatt?
@principessa: Jep, weiss was de meinsch. Ah ok, gseh drum höch us, aber ja i gloub min ihöchste si knapp 4cm I ha absolut kei Ahnig, GG weiss das i es schlichts Kleid ha, u er weiss, dass es kes Reinwiss isch. Aber ja, i wäri ou gärn mit... zHemdli het er no nit, da gani mit oder er nimmt e Stoffprob mit, aber di hani ja de ersch im Januar. Mini TZ het ou abote mitzgah, aber er isch mit sim Mami u für ihn stimmts.
|
|
|
|
|
|
12.11.13 11:48
laprincipessa
|
@lil.lian: danke jo bin au happy :) nei bin no nie im mery's gsi - si händ aber glaub au ganz schöni chleider so vode katalög her und so ;) do wersch sicher föndig :) d prise kenni halt ned..
@lula: nei si sind glaub so 5, 5,5 weisses nüme gnau ebe han mi nonig entschide ;) das passt sicher guet ;)
@snicki: ich han mir imfall au mega vil gedanke gmacht und zwar au 4 kg abgnoh gha aber het no öbe 4-5 welle und das häd au ned klappet bis zum termin - aber lieber du nimmsch langsam ab aber langfristig oder? und bim änderigstermin chönd si s'chleid jo no inäh! cha di ächt beruhige - die chleider machet en super figur - hetti nie dänkt! :p aber do gsehtmer also wörkli nüt ;))
|
|
|
|
|
|
1 .. 244 .. 486 487 488 489 490 .. 744 .. 997
|