| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 245 .. 487 488 489 490 491 .. 744 .. 997
12.11.13 13:29
Lula 

Re: Bräute 2014

@snicki: De isch ja guet! Jep, afangs Jahr isch sicher guet, u de hesch no 2 Mönet Zyt u de sicher ou no Zyt bis sis wei apasse

12.11.13 13:37
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Laprincipessa
Ja ich glaube Uswahl händs definitiv gnueg, warschindli vill zvill für mich. Bin nöd so entscheidigsfreudig..

Snicki
Chasch ja mal en Termin bime Gschäft mache und den häsch sicher de Termin afangs Jahr :)

12.11.13 13:50
laprincipessa 

Re: Bräute 2014

@lil.lian: ich ebe au ned :p aber do "muesch" oder döfsch dure ;)))

12.11.13 13:50
nala05 

Re: Bräute 2014

huhu zäme!

squishy: aso hamsterbäckli odr blaui auge seht meh wirkli gaaar nid uf eurne fötelis. wow ihr händ 100 föteli meh as normal? de sindir jo quasi naturtalänt
nänei mir hän mim schwima scho drvor erklärt das mir die kärtli vrschicke und für was si stöhn.. si will eifach das mir allne sage das mir hürote bzw. si seits a jedem... au glich, mag nüm drüber nochedänke
und wie sin d karte worde?

lula: schön kunnts guet mit de organistin, ha grad schnäll miesse go noche luege wenn ihr hüroted.. ui jo das isch jo nur e paar wuche vorhär mitem pfarrer. das wird allwäg no stressig, wenn ihr si erst den kennelernet.

sue: merci fürs rezäpt, wird das udprobiere, vilicht gits grad es wiehnachtsgschänkli so cool het di brueder so viil designerschueh und den no die glich grössi wie din gg.

angyyy: dörfi au e pn?

snicki: wow super händir a eim obe grad soviil könne abhöggle! i dänk das mitem apero söt vo de zyt här länge...
wägem kleid, mir hän si am tel au gseit das es guet mol 3-4 monet goht zumes kleid bstelle, mir hürote au erst im august, und i gang imene monet go luege, ebe au willi nid wot dases den knapp wird oder so und i gnueg zyt ha für de fall dasi nid grad mis kleid find.

principessa: nei mi gg isch kei südländer.. jo i will eigetli au vo niemerem öbis wo ich 1. kuum kenn und 2. nid as fest kunnt. fänds au komisch.. egal, mi gg hets jo könne klarstelle. bi froh het de gg das sälbr grad klärt (sogar ohni mi input )
d schueh sin wirkli hammer, i ha eifach nid so gärn peeptoes ah, wil ich mini zeche so hässlig find
hihi wirkli,? jetzt hämir fast die gliche locations und farbe? hihi so lustig!
merci für d pn, ha dir unser monogramm gschickt inkl komplmänt zu dim schöne kleid!

sasileu: sooo blöd mit eurne magnetli aber kleider shopping länkt sicher ab

me: lauft grad gaaar nüd, söt mi jetzt mol wäg deko und blueme schlau mache..
wie händirs so mit de blueme?? budget? bluemeart? bi chli übrforderet bi däm thema

12.11.13 14:02
Snicki 
Re: Bräute 2014

°lula - jo genau, dänkes äbe au. wird scho guet cho

°lillian - han jetzt grad es Gschäft agfrogt wie das so usgeht. Die hend gmeint, normal öpe 6 Mönet rächne, also so dass sie sicher auch gnueg Ziit händ zum ändere etc. Sie het gmeint, im Februar.

°nala - imne Monet scho! So schööön ... freusch di sicher
ich han mier au afo gedanke mache wäge Deko etc. ... mich überforderets au chli. Mier sind jedoch letschte November für 1 Monet in Australie gsi, und dete hemmer einigi Naturföteli gmacht. Unter anderem eis, vomene kaputte Baumstamm, wo inne es Loch gha het, wie es Härzli
Scho dete han ich denkt, wo ich das gfötelet han, DAS chunt einisch uf üsi Iladig und irgendwie gfallt mier die Idee, chli öpis mit Natur z'mache. Ich han gester denn d'Idee gha, zum sogar Namenschärtli für uf d'Tisch mit Holz z'mache. Hetti Deheime no so en Brenn-Stab (oder wie mer dem seit).
Bi mier isch chli "s'Problem" - ich bin wahnsinnig gärn kreativ. Grad z.B für Wiehnachtschärtli etc. Do freuet sich immer all ab de selbstgmachte Charte. Und immer wieder ghör ich, dass sie denn scho alli gspannt sind, wie mini Hochzigschartene mol schön selber gmacht usgseh wärdid.
Aber das lohn ich loh si. Das isch mer a) z'ufwändig, und b) find ich so en Charte mit Föteli und (meh oder weniger) Proffessionell gmacht eifach viel viel schöner.
Aber äbe, mir isch denn d'Idee cho wäge dene Namesschilder. Mol luege, evtl fallt mer sogar no öpis mit Holz (oder ähnlichem) ih, wo mer als Namestäfeli für die gladne Gäscht cha mache.

°Namestäfeli - tüend iehr die mit sonere Nadle ahmache? Isches ned schad i grüssi Chleider das inne z'stecke?

12.11.13 14:11
nala05 

Re: Bräute 2014

snicki: ah ich ha eher gmeind so tisch deko und so züg..
wil iladige hani scho e vorstellig wie si si sölle und mi gg findets au e super idee..
namenstäfeli mache mir keini, finde seht nid schön us uf de fötelis und für kleider sins nid bsunders praktisch meh ka namenstäfeli susch au mit klämmerli odr so super magnet mache.

ebe ha eher so blueme / tischdeko usw gmeind..

12.11.13 14:27
Sue87 

Re: Bräute 2014

Nala
hmmm finde das ou no schwierig...ig wett eigentlich ja mit Orchidee öpis mache aber findes ner no doof weme ufde runde Tisch am Abig scho grossi Kerzeständer het wo söume de die Orchidee no häretue?! der Bruutstruus wotti uf all fäll us wiisse orchidee....evlt. am Abig de Gerbera oder so aber bi no nid sicher....und du??

12.11.13 14:32
Snicki 
Re: Bräute 2014

ou sorry Nala, falsch gläse!!
Eigentlich hesch jo recht. theoretisch bruchts gar kei Namentäfeli ... wie gseht de Rest das so?

°tischdeko ... ich ha au no kei Idee. Aber eis weiss ich, ich wets ned zu überlade. Mier sind im Summer ufeme Hochzig iglade gsi, mer het de Nochber Vis-a-Vis schier ned gseh vor luter Blueme das het mer ned so gfalle.
Ich tendiere zu schöne wiisse Tischtüecher, miteme Läufer ide Mitti. Und - us Holz (das isch irgendwie i mier drinne ) ide Mitti ufem Läufer öpis schöns.
Wäg de Chöschte han ich mich no ned so demit beschäftigt. Aber ich han im September Tischdeko für a mim Mami sin 70. Gebur gmacht. Grad so Läufer, sind no tüür bin sälber chli verschrocke. Ich han 8 Meter kauft gha (nochher no halbiert ide Mitti) und han über CHF 40.- zahlt. Und mit acht Meter chunt mer ned so wiit ...
Grad so chlises "Schischigaga" Zügs isch nämlich no tüür ... Ich rächne mit ca. CHF 200.- - 500.- für Deko.
Blueme - do chani no ned mitrede. No absolut kei Gedanke gmacht

12.11.13 14:36
Snicki 
Re: Bräute 2014

° Sue - chasch jo z.B (falls iehr hend) Namenstäfeli ufem Tisch mit Orchidee mache? Es chlises Töpfli mit sonere Mini-Orchidee drin, und ufem Töpfli staht denn de Name
Nur so en Idee

12.11.13 14:44
Sue87 

Re: Bräute 2014

Snicki
mir mache ou keni Namenstäfeli wo sich d Lüt amache mir mache entweder so wiene Art "who is who" Heftli für uf jede Tisch oder wiene Diashow mit allne Gescht und vo wo mir se kenne...
hihi mir hei scho Namestäfeli für am Tisch wo wie Orchidee usgsehndhader es Bildli i Ahang ta!
und meg dem dänki bruchemer gar nid unbedingt no Orchidee in echt ou no ufem Tisch sondern chönte guet ou öpis anders?!

Datei-Anhänge
Place cards.jpg Place cards.jpg (35x)

Mime-Type: image/jpeg, 94 kB

 1 .. 245 .. 487 488 489 490 491 .. 744 .. 997
Hochzyt   gspannt   Pfingstrose   bstellt   Location   irgendwie   bearbeitet   würklech   Littlefoot   Problem   Taeboyana   Hochziit   malinchen   Zuletzt   richtig   Iladige   Janedoe   schaffe   würklich   squishy