| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 245 .. 488 489 490 491 492 .. 745 .. 997
12.11.13 14:58
Snicki 
Re: Bräute 2014

° sue, herzig! Hesch die sälber gmacht?
Nei dänkes au ned. Sus isches denn au irgendwie "überlade"

12.11.13 15:04
nala05 

sue: wie wärs mit nur de orchideeblüete unde rund um e kerzeständer in so reagänzgläsli legge?
i ha mir dänk inde mitti e gsteck mit blueme i unsere farbe und drum ume teeliechtli und so streudiamante. oder as mit de kleinie fläschli mit bliemli din fändi au e härzigi idee.

snicki: jo i rächne au öppe mit 400.- für deko, mit de candybar öpe nochli meh, so 600.- worschinli

blueme: rose wäre scho mi favorit, gerberas findi ebe au de hammer.. hmm bi chli ufgschmisse!

12.11.13 15:07
Pfingstrose 

Schöne guete Namittag!‎

Nala: Also wege de Blueme… Hm, suech der am eifachste en Struss wo du wotsch a de ‎Hochziit im Internet. Ich bin mit mim Bildli zu de Floristin und hang seit die die und die Blueme ‎sind zwingend und de Struus möchti a de Hochziit und das Bluemedeko öpe ähndlich isch vo de ‎Blueme her. Die chönd dir imfall sehr guet wiiterhälfe und sind ja meistens Fraue die chönd sich ‎super ifühle i dich! Bi mir ische s Muss - Astilbe und Pfingstrose… Hihi!‎

Me: Bi mir händs niemert vo de Familie gahned ussert mini Schwöster. Mir hend immer extra ‎wenn öpert öpis i die Richtig gseit hät gaarkei Reaktion zeiged weder nei no ja. Und darum isches ‎rächt lustig gsi wie alli reagiered fast chli konsterniert! Aber jetzt isches sooo herzig. Mini Oma ‎hets eigentlich nonig gwüsst… Aber mis Mami isch gester mit ihre go Zmittag esse und natürlich ‎hät sie sich verschnurrt. Mir spielts kei Rolle han scho dänkt dass es passiere wird… Den hani ‎minere Oma gschriebe ob sie mit mir cho will go esse oder ob ich zu ihre hei sölli. Und nachher ‎no es SMS dass sie Joggels seged. Sie wüssis ja jetzt scho! Haha! Wasi han welle säge jetzt sind ‎alli mega euphorisch worde isch so herzig! Und han mit mim Mami telefoniert und sie het ‎entgege vo e einte Ussage da ine gseit mir sölled würklich nur die ilade wo mir lust händ. Hihi! ‎Und wenn mir würded go s Chleid ussueche gah und ob ich scho in Stimmig bin. Kkk! Ja logisch! ‎

Und jetzt no öpis zum lache… Zumindest mich und min Schatz (wonis ihm den verzellt han) häts ‎mega vertätscht. Ich han e chlini Schwöster wo erst 8ti isch und sie het mit em Mami am Sunntig ‎e Ananasturte mit Rahm gmacht. Den het sie gfunde gseht us wie e Hochziitsturte. Den het sie ‎am Mami gseit du d Pfingstrose (haha) het mir gseit ich dörf mit cho go s Chleid ussueche. Den ‎het s Mami gseit ja isch doch schön, freusch dich sicher. Den seit sie eifach, ja ich freu mich ‎mega, aber ich weiss doch nöd obi den scho en Termin han!!! Puahahaha, wie sie mit 8ti scho en ‎Agenda heti! Mich häts vertätscht!‎

Sorry isch jetzt chli lang worde, aber wenni öpis schriebe wirds immer chli länger...

12.11.13 15:10
Snicki 

nala: candybar? Ich oute mich als "nichtwissend"

12.11.13 15:18
lil.lian 

Snicki
Ich möchte au kei Namestäfeli, erstens kenned sich eh die meiste bi eus und ich finds au nöd schön für d'Föteli und bi Fraue mit Chleider (z.B. Schulterfrei) fändis au blöd.
Abr wenn jeze vill Gäst häsch, sich vill nöd kenned odr so würdis verstah, wemer wet Namestäfeli mache..

Deko
Ich gahn den mal im Dezember/Januar mich chli im Ikea/Dekogschäfter go inspiriere was mer so chönd mache.. Und nachher dueni mal luege was mer mit Blueme chönti mache..

Snicki
Muesch Candybar mal google.. Es chömed ganz en huuufe Bilder

Pfingstrose
Ja das isch aber härzig :) Isch doch super.. Und au die Frag wegem Chleid, öb scho in Stimmig bisch
Und das mit dinere chline Schwöster isch würkli goldig.. Sie hät wohl vill Termine

12.11.13 15:22
nala05 

pfingstrose: danke für de tipp! den machi das so wär nägst wuche e grad z luzärn de ka i dört mol zur floristin.. oder was meinsch, ka i vonere floristin z basel dr bruutstruus loh mache (und d emitnäh) und d tischdeko vo einere z luzärn?
jöö so härzig vo dinere schwöstr! jo au mit 8i het meh scho sini termine

snicki: lueg mol do:
http://www.swisswedding.ch/Web/InternetS...c=1&nav=nav
oder do:
http://www.heiraten.ch/forum/board/ich-s...604_23.html#220

und föteli hani dr au no aghängt.. bilder sage meh as tuusig wort

Datei-Anhänge
candybar.jpg candybar.jpg (17x)

Mime-Type: image/jpeg, 57 kB

12.11.13 15:27
Pfingstrose 

Nala: Ich glaub du chasch das mache wie du wotsch. Ich würdi jetzt eher beides bim gliche mache lah, damit mer quasi die glichi "Identität" hät... De Stil chan ja amigs chli abweichend sie. Aber ich bin da pingelig. Die händ ja zum Teil au für glichi Blueme anderi Liferante wo hald au Qualität unterschiedlich isch. Darum wott ich unbedingt alles vo eim. Die Floristin wo ich han bringt mir am Morge früh wenn sie de Rest go dekoriere gaht gad de Bruutstruss. So um die 10ni... Mir hend den s Shooting vor de Trauuig ca. am 12i... Also langeds easy! Musch du abwäge!

12.11.13 15:31
Sue87 

Snicki
ja selber gmacht aber muess se no machedas ufem Föteli isch nume fengs
de Proto-Typ

Nala
ou ja das wäri ou no guet mit nume de Blüete merci füre Tip!
oder würdi echt ou passe zude grosse Kerzenständer ide Mitti das mitde Väseli und ner zB Schleierkraut dri??

Pfingstrose
jööh härzig dini schwöschter

12.11.13 15:32
Snicki 

nala, also doch ich hans natürlich scho googlet, und denn denkt - hää? Süessigkeite ??? aber demfall isches scho richtig gsi ... Zum guete Glück stohn ich überhaupt ned uf so Candys

°pfingstrose, so härzig!!

12.11.13 15:38
nala05 

pfingstrose, jo i glaub i wot eigetli au lieber alles vom gliche. susch regts mi den joore lang uf wenni fötelis aluege und e unterschiid gseh.. bi au eher pingelig was das abelangt merci!

sue: findi aso au e gueti idee! würd sicher au mega usseh. find schleierkruut eh rächt schön, het so öbis romantischs findi

snicki: wiso zum glück heschs nid gärn? isch jo kei mues e candybar z mache
mir maches wil vorallem ich voll die siessi bi, ich wird au alles teigige sälber backe, machi voll gärn..
und ich finds s seht super us und isch chli öpis spezielles, vorallem au wils viili gar nid kenne. aber das bi halt ich..

1 .. 245 .. 488 489 490 491 492 .. 745 .. 997
Taeboyana   Location   Hochzyt   Janedoe   Zuletzt   Littlefoot   bearbeitet   bstellt   Pfingstrose   würklich   gspannt   irgendwie   squishy   richtig   Problem   würklech   malinchen   schaffe   Iladige   Hochziit