| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 249 .. 495 496 497 498 499 .. 748 .. 997
15.11.13 08:14
malinchen 

Re: Bräute 2014

Wow squishy, das tönt ja würklech HAAAAMMER!!! I fänd das super mit däm Partychäller... V.a. dass ihr kei Zapfgäld müesst zahle und sälber dörft Barkeeper mitbringe isch natürlech super, da chöit dir wieder einiges iispare... Dir chönntet ja villecht irgend öpis dusse mache bevor dir abägöht, Füürwerk oder Himmelslaternä oder so und när abä goh... Und wägä de Grosis würdi mir jetz nid all zu viel Sorge mache, die si ja de villecht eh müed und göh am halbi 1? Und wenn de uf alli wettsch luege was denä gfallt oder nid müesstisch wahrschinlech 10 verschiedeni Locations ha, nid?

15.11.13 09:01
Snicki 
Re: Bräute 2014

malinchen: Jo, es isch au es schöns Plätzli. Mängisch liehts eso nöch, wo mer hi chönt, aber vor luter Locations sueche, isch mier das ned mol i Sinn cho Ich weiss äbe nonig, öb mini Coiffeuse zu mier Hei chund. Ha si nonig agfrogt mues ich umbedingt no mache! Drum müesst ich evtl sowieso eswo andersch hi (Salon) ... Aber hesch scho recht
Mier würdid nochher au is Resti, au inkl. Übernachtig ...

squishy: Es tönt meega kuul, dehaii s'Apéro z'machä. Vor allem wenn ihr Platz hend. Aber hesch scho recht, s'Möglichkeiit isch do, dass alles du/ihr vorbereite müänd trotz Caterer. I würd uf jede Fall dii andere go aluägä. Das am See tönt jedefalls au wunderschön! Würd mir also no entspreche!
Mit em Naturboode isch d'Frog ob dir da passe würd? I nimm jetzt eiifach mol aah, hesch es langs wiises Kleiid. Seb würd jo denn au am Boode achooh. Würd das ned dreckig werde?
Und wiä siind Priise? Da tönt doch schomol guät, wiä sii würdet viel für eu machä!

Es hetti äbe scho au betonierte Platz ... das wär denn allerdings es bitz Hanglag, also ned fescht, aber me märkts vermuetlich, spötischtens wenn es paar Fäschtbänk/Tisch würdid dete stoh. Mer müend das nomol aluege, aber z'allererscht, müemers mol de Kollege säge, das mer überhaupt hürotid Mier sind äbe z'Miet bi de Eltere vo eim vo üse beschte Kollege. Und er weiss au no nüt

Catering: Ich han gester Obig no aglüte. Sie hend mer en sehr sehr guete Idruck gmacht. Sie het mier gseit, sie verstoht mini Bedenke, dass ich no e Huufe selber müsst mache. Aber sie het mer d'Bedenke also würklich komplett gno. Die würdid würklich alles mache. Und das am Samschtig morge. Vo Fäschtbänk ufstelle, bis zu Lounges, Schirm, Zält, Stüehl, sogar Bodebelag (wägem Naturbode) chönted sie organisiere. Sobald mier denn is Resti zügle würdid, würde sie denn alles wieder abrume.
Also vo däm her tönts super perfekt. Es chiemt denn eine vor Ort go die "Sachlag" aluege, bespreche wege Deko etc. und denn wirds noch üsne Wünsch gmacht.
Sie hend üs denn au offeriert, dass sie im Resti, wo mer nochher gönd, au grad d'Deko würdid mache, dass alles chli en Linie het. Au das find ich e super Idee.
S'einzige was mier jetzt no Angscht macht, isch de Priis Sie het gseit, sie schicki d'Offerte bis spötischtens nöchschte Ziischtig. Schins wird alles separat ufglischted, sodass mer denn chönt dezue tue, oder striiche ...

Fotograf: danke viel mol für de Link Malinchen. Ha sie geschter scho agfrogt (Danke Pfingstrose ) aber han leider no kei Antwort.
Ich han defür en Adresse übercho vo eim wo ich agfrogt han, aber kei Ziit het. Das wär de Philippe Wiget. D'Homepage isch schön gmacht, aber het ned sooo viel Fotene dinne. Ich werd ihm sicher mol es Mail schicke.
Denn het ich no es ok übercho vode Sheila Lang (lichtblicke.ch). Ich glaube, ich han de Name vo do inne eswo. Han so viel Siitene aglueged, weiss es gar nüm rächt
Kennt Sie öpert? Han Ihri Offerte übercho, und sie het en eigne Tafelmajor debi .. Irgendwie irritiert mich das es bitz: Sie schribt: Hochzeitsreportagen mit Abend biete ich nur noch an, wenn gleichzeitig "mein" Tafelmajor mitgebucht wird. Dieser hilft bei den Vorbereitungen auf den grossen Tag, schreibt die Gäste an, organisiert und plant im Voraus usw.. Am Hochzeitstag selber hat er den Zeitplan im Griff, ist spontan genug für Kurzfristiges und ist Ansprechperson auch für die Gäste. Ich fotografiere seit 16 Jahren Hochzeiten und habe schon über 300 Hochzeitspaare an ihrem Tag begleitet. Sehr oft "musste" ich auch gleichzeitig den Tafelmajor spielen, weil kein professioneller Tafelmajor vor Ort war. Das ist eine Doppelbelastung für mich. Ein guter Freund von mir bietet dies an und zusammen sind wir ein super Team.

Was haltet iehr devo?

Schöne Tag wünsch ich eu!!
Snicki
(isch chli lang worde )

15.11.13 09:03
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Malinchen
Das mit em Stundeasatz han ich verstande, dass es nur ufs Fötele gmeint wär und das den s'Bearbeite im Priis debi isch. Es isch en guete Hiiwis wegem bearbeite, nöd das mer den das no extra würded zahle oder den eifach en Maximal-Priis hetet.
Ursprünglich hät de einti es Jahr lang gfötelet und bearbeitet. Ihm isch den beides zämä chli zvill worde. Und jez schaffed die beide zäme, aso de eint duet eigendli nur fötele und de ander bearbeite. Sie händ eifach no gfunde, es segi no guet, den luegt no en andere die Föteli a und gseht d'Bilder den no mit andere Auge. Und sie dönd würkli jedes Föteli aluege und den Bearbeite.
Ja öbe inere Wuche wüssemer den chli meh vom Ablauf und den hoffi ich bechume schnell e Offerte. Susch luegi den no wiiter, bzw. han au mal no en anderi Fotografin agfrägt, bis vor öbe drü Wuche wär sie no zha gsi :)

Squishy-fishy
Aso es wär nur ein Fotograf. Mier lueged jeze ebe das mer d'Chile no chönd chli verschiebe. Abr das weissi erst nächst Wuche. Will 11i isch uu früeh :-/ Abr e Pause gäbtis den au no, abr e chürzeri..
Wie ich verstande han, wär de Stundetarif fürs fötele gmeint gsi..
Waaauuuu dis Agebot dönt ja hammermässig!! Das iher de Partyruum mit euem Barkeeper dörfed bruche und de Schlüssel überchömed..voll kuuhl :))
Ich glaub au nöd das es Problem mit de Grosis giht. Die möged doch nöd so lang, oder den möcheds au mit bi de Paarty :) Und d'Idee vom Malinchen findi guet, möched dusse en chline Break und den gahts ab in Partycheller..
Das mit de Chöste weissi nöd so recht. Aso Mineralsache würi sicher gratis abüte. Abr wenn ihers eifach billig mached (Selbstchostepriis) hani s'Gfühl wierd doch öbe glich vill trunke, wie wänn ihers gratis würded mache..
Die Gedanke hani mier au scho gmacht, eifach mit de Schnäps, öb mer die müsst sälber zahle..

15.11.13 09:13
malinchen 

Re: Bräute 2014

@snicki: iiih, das mit däm Tafelmajor isch ja mega quer! Also für mi wär das es nogo! I wott doch nid öper frömds wo üses HZ när organisiert und ds Programm leitet etc. Ä Tafelmajor isch ja när rächt im Zentrum! Für das hei mir ja üsi Trouzüge... Und dass ä Fotografin mues Tafelmajor "spiele" hani jetz also ou no nie ghört!
Aber jaa, es chunnt halt ou uf öich druf a! Wenn dir das guet findet und öii TZ mit däm chli wettet entlaste wärs ja villecht scho öpis...
Das vom Catering tönt allerdings super!!! Drücke dir d Düme dass d Offerte i öiem Rahme liegt...

@lillian: ah so... ja de wärs natürlech ok, wenn ds Bearbeite im Priis inbegriffe isch. Für mi ghört das halt eifach wie drzue, ds Bearbeite vo de Bilder, u i fröie mi ou immer scho mega wenni hei chume und cha d Föteli ufe PC due etc. Aber wenn sie es iigspielts Team si funktionierts sicher ou so!!! Das mitem zwöite Blick ufs Bild isch natürlech ou ä Vorteil...

15.11.13 09:24
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

Guete Morge und TGIF, i ha nämlech hüt frei!

@snicki: Wow, das tönt ächt wunderschön!! und i b sicher, dass das für euch nid e riese Ufand wäu, we dir das professionell würdet la organisiere dürne Caterer. Ihres Agebot miu Lounge znd Dek und auem tönu geniau! Klar, isch eifach no d Frag vo de Chöschte. Aber so wie dus beschriebsch tönts würklech super.
Wäge dr Fotografin mitem Tafelmajor im Agebot findi ehrlech gseit sehr komisch. I meine für das si ämu bi üs d TZ zueständig und i wett itz auso nid eifach dass e Frömde, wo eim ufzwunge wird, das übernimmt… cha guet verstah dass sie das wott, wüu sie schlächti Erfahrige het gmacht, abr weme guet organisiert isch mit de TZ, sött das ämu für sie ke Ufwand si?

@squishy: Eui Location tönt HAAAMMER!!! u vor auem machts e super Idruck, wie sie euch betreue. Tönt nach dr perfekte Lösig und wahrschinlech hets mit dr angere location so müesse cho? Wäg de Grosis würdi mer o ke Gedanke mache, für die isches äuä gnue bis Mitternacht zmache.

@malinchen: Oh de viu Erfoug und Energie bi dim Referatemarathon, brucht ja o immer viu Zit.

@Blasenentzündigs-Mitlidendi: I ga jetz hüt die 1. Impfig ga mache u chanech de vielech i paar Wuche meh brichte… hoffe, sie het ke strubi Näbewirkige, mues hüt no Training gä u ha morn dr ganz Tag Tae Bo Technikworkshop!

15.11.13 09:45
malinchen 

Re: Bräute 2014

@taeboyana: so cool, wünschä dir ä schönä Freitag!!! Hoffe sehr dass die Impfig für öpis isch, das wär ja würklech hammer wenn die blödä Blaseentzündige ändlech chönntsch abhägle!

15.11.13 09:47
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Snicki
Ja es dönt nöd super mit em Catering!! Hoffe es isch nöd allzu tür..
Aso das mit em Tafelmajor findi dänäbet.. dere würi aso nöd schriebe :-/

Malinchen
Ja ich bin au nöd würkli gwillt no extra zahle, nur wills zweite sind.. Duesch du eifach i de Freiziit fötele? Oder machsch brueflich öbis idere Richtig?

Taeboyana
Gids e Impfig gege BE's? Ou ja da bini aber gspanne öb das klappet.. Wie oft häsch den du eini?

15.11.13 10:01
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

@malinchen: Merci! Ja i hoffes fescht…

@lil.lian: Ja das gits, aber ha das o ersch dürne Urolog erfahre. I ha ds Jahr gloub afa 6-7 gha… dünkt mi aber, dasses vo Jahr zu Jahr meh si worde. Mini Situation isch haut no chli speziell wüui vor 2 Monet e Operation am Nierebecki/Harnleiter ha gha u sit denn hani mit churzem Abstand gad 2 hinzerenang gha. Itz mani eifach nümm und ha zGfüu, dassi das Jahr scho gnue Schmärze ha gha…

Das mit de 2 Lüt wo zäme schaffe/ bearbeite findi nid sone schlächti Idee, we du seisch dass ds bearbeite pouschal verrächnet wird.

@me: So, mache itz Wiehnachts- und Adväntskaländergschänkli-Marathon

15.11.13 10:02
Snicki 
Re: Bräute 2014

Tafelmajor: danke eu viel mol. Ich hans äbe au chli komisch gfunde. Han aber ned gwüsst, öb's "normal" isch, oder iehr das au hend. Aber denn bestätigt sich jo min Iidruck, und demfall wird das mol nüt. Ich wet äbe au ned, das do irgend eine dä Tafelmajor isch. Danke

Catering: Jo ich bin jetzt mega gspannt, was do use chunt. Ich finds rächt schwierig. Sie het mich geschter au nochem Budget gfrogt, aber ich han ehrlich gseit kei Ahnig, was so en Catering - Service choschtet ha no nie eine brucht. Aber mer gönd jo morn mol no a die ander Location, denn hemmer wingstens en Priis zum vergliche.

Taeboyana: Es git en Impfig gäg Bloseentzündig? Oder han ich do öpis lätz verstande?

15.11.13 10:33
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

@Snicki: Nei, hesch du richtig verstande Hätt ou ni dänkt dasses so öpis git. Bi jtz gad vori die 1. Impfig (me mues 3 mau impfe immer mitme Abstand vo 1 Wuche drzwüsche. D Arztghiufin wose het gmacht heig se säuber o und sit 3 Jahr nüt meh! Es immunisiert gloub eifach gäg ganz viu Arte vo Bakterie.

Das fändi o schwierig mitem Priis für d catering, chunnt ja de no ds ganze Materiau drzue. Abr hoffe ganz fescht für euch, dass dir es guets Agebot bechömet! Da würd sichr troumhaft…

 1 .. 249 .. 495 496 497 498 499 .. 748 .. 997
würklech   bearbeitet   Pfingstrose   bstellt   Location   Iladige   würklich   richtig   malinchen   Littlefoot   Zuletzt   squishy   irgendwie   schaffe   Taeboyana   Hochziit   gspannt   Hochzyt   Janedoe   Problem