Bräute 2014 |
|
1 .. 249 .. 496 497 498 499 500 .. 749 .. 997
|
|
|
15.11.13 10:56
Snicki
|
Re: Bräute 2014
malinchen: Jo das isch sicher so. Wenn ich jetzt ane anderi Location, als Deheime wür goh, wür en Bäcker/Metzgerei scho länge, aber die tüend äbe ned uf/ab baue und sich um alles kümmere. Drum isches scho e proffessionelli Catering Firma. Die sind schins ide ganze Schwiiz verteilt, hend mehreri Filalene ...
|
|
|
|
|
15.11.13 11:50
laprincipessa
|
Re: Bräute 2014
Sali mitenand :)
@nala: gsehs glich wie du.. aber hey cool häds din GG klärt ohni din Tritt in Arsch sogar ;) doch ich liebe ebe Peep Toe’s :) au wenni jetzt ned finde, dassi speziell schöni Füess han oder so aber liebes im Sommer eifach offni Schueh azha ;) gäl würkli witzig! :p danke nomol för dini liebe Komplimänt :) dis Monogramm gfallt mir au sehr guet! Mit was föremene florist häsch kontakt ufgnoh? Mit dem vom montana? Würdmi dänn au wundernäh wieners machet mit deko im montana und was ihr so zahlet! :)
@pfingstrose: haha dis schwöschterli isch jo de hammer!! Jöö wie härzig :) schön wie sich dini ganz family so mit öich fröit! =) <3 ah jetzt gsehni grad dass du en termin häsch am 21.11. hihi :) jöö und dis schwöschterli häd au zyt gfunde? :p ;)) hey cool wie organisiert du scho bisch :p jöö härzig wäg dim mami :)
@taeboyana: han dir en PN gschickt :) hey cool bini ned die einzig wos so gange isch :) inzwüsche sind mini zwifel au wäg bin schön froh :)
@janedore: wow hey gratuliere zum chleid und zum begehrte wow-momänt hehe :) schön häsch di grad i dis chleid verliebt :) döfi au es foti gseh bitte? :)
@fara: oje wie isch d’chemo gsi? :/ heey das isch jo en tolli öberraschig wäg dinere fröndin us paris! :) hammer hey! =) bin gspannt uf d’foits vom shooting wämer ev. eis döfet gseh? :) du häsch gschrebe du wetsch au fotis weiss ned wasd gnau gmeint häsch? Söli dir au es foti schicke vom chleid?
@sue: haha so geil :p so sache passieret mir amigs au – vergissi eifach de grund wieso dassi eigentli öbis han welle mache hehe :p döfi de entwurf au mol gseh & min sänf dezue gäh? :) jöö jo das mitem forum chani nume zrugg gäh! =) IHR SIND ALLI SUPER! =) <3
@squishy: jö danke nomol vil vil mol :) öichi liebe komplimänt sind wie balsam för d’seel hihi :) <3 hey krass jetzt gohts plötzli glich mit nur 1 hochzyt i öichere location ? :) also ich würd mir vo de eltere vom GG nüt loh drirede.. machet das wo för öich s’richtige isch! lueged ihr mol no die andere locations a und entscheidet dänn nach buchgfühl :) aber eigentli sinds jo good news findi oder? Jetzt chönder usläse :) hoffe sehr ihr bechömed no positive bscheid bi desere location (weli scho wider) und desi absäget ;) das mitem kursaal dönt mega super hey :) glaube ihr händ öich entschide oder? ;)
@snicki: han dir au en PN gschickt :) hmm schwirig wäg de location.. dänke chöntsches sicher delegiere aber verstoh di scho, dassd dir sorge machsch, dassd dänn gstresst bisch!!das wo d’pfingstrose seit stimmt allerdings: du hetsch alles unter kontrolle mit deko und allem – das isch natürli scho luxus ;) Hoffe ihr findet die richtig entscheidig bi öich! Wägem fotograf: ich han au meega lang gsuecht und gmacht.. es chunt halt ganz drufa was du wetsch.. mir händ öis jetzt för de Mariano entschide us Küssnacht am Rigi (http://www.foto-mariano.com/de/home-page) er isch ned günstig aber er isch super! :)
@all: a alli wo no kei Lösig för Make Up und Frisur händ: mini Kollegin wo jo leider mini Frisur jetzt ned chan mache häd mir so en mobile Brutservice empfohle die chömed überall hi! :) http://www.dierollendenfriseure.ch/?acti...er-brautservice si hädmer eini speziell vo olte empfohle wo uf hochsteckfrisure spezialisiert isch – mache jetzt mol en probetermin ab.. vilicht isch das för die eint oder ander au öbis? :)
@me: ich han ned vil nöis z’verzelle.. bin rächt am aschlag und brüchti mol en uszyt – ligt aber leider momentan öberhaupt ned dinne :( am mändig hani en sitzig in gänf und muess am halbi 6i abfahre und chume am 11i am obig öbe hei – die ganz wuche volls programm weiss ned wieni das söt öberläbe.. fröimi so uf d’wiehnachtsferie eifach 2 wuche nüt mache.. aber dänn söti jo no lere und wiehnachte isch au no und 4 täg sindmer in turin bide verwandte vom GG – sprich mit nüt mache wird wohl glich nüt hiilfe :( han mi glaub ächt öbertoh mit dere witerbildig woni no agfange han beröies zimli :( wennis chönt rückgängig mache würdi aber chume eh nüme us dem vertrag use und han kei förigi 12 tusig stutz zum zruggzahle :( tja hoffe bin bald wider chli motivierter…
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 .. 249 .. 496 497 498 499 500 .. 749 .. 997
|