| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 25 .. 48 49 50 51 52 .. 525 .. 997
21.01.13 20:21
StellaBlack 
Re: Bräute 2014

Carole1985: bi eus eschs emmer klar gsi,das wenn mer hürote,das es ufem meggehorn esch mer händ da zäme serschtmol agluegt ond min gg hed do scho gseid,wenn hürote,denn do! Mer hürote am 31. mai 2014

21.01.13 20:54
morelia 

Re: Bräute 2014

familiäplanig:
für üs isch klar, ersch nach dr hochzit. aber wi lang nach dr hochzit, das wüssemer nid. chasch ja haut o nid so gnau sägä. under umständ üebsch äs jahr bises klappet und villech klappets scho nach churzer zit. mis mami het 2 wuchä nach dr pilläabsetzig ä positivä sstest idr hand ka
ig ha nid d pille sondern d mirena.

wohnsituation:
am liebstä scho äs huus, das klappet aber finanziell nid i nächster zit. aber vorerscht ä grösseri wohnig. mir si irä 3,5 ir stadt. eis zimmer isch ds schlafzimmer, eis d stubä u eis ds büro. und ds büro isch haut vou, das chamä nid im schlafzimmer und ir stubä integrierä, so dasmä dert chönti äs chinderzimmer machä. wed haut gärn chli usserhaub vor stadt, aber so dasd glich mau schnäu dert bisch. vorauem isch ä stadtwohnig haut scho tüürer....

ig ergerä mi gad ä chli, wüui über das mit mim mami chli ha wöuä diskutierä. aber si seit nur: "das müesster nech iz ja no gwüss gad nid überlegä, ihr heit no so viu zit. äs geit no lang bis zur hochzit, das chöiter de när geng no aluegä...." nur so..
aber ufä gedankä cho, dasmä miter verhüetig glich scho chli vorhär muess überlegigä machä (mini mirena louft nächscht summer ab), wägä dr wohnig glich scho chli söt afa luegä (bis mir ä passendi wohnig für üs hei gfundä ka, hei mir 6 mönet inserat durchforscht) chunnt si nid....
mi dünkt mitem eigetä mami sötisch doch über das chönnä diskutierä. macht mi gad chli truurig.
klar simer früech drannä üs sötigi gedankä ds machä, aber isch doch besser so auses eifach chopf überi ds überstürzä.

21.01.13 21:33
malinchen 

Re: Bräute 2014

morelia: oh je, duet mir leid wägä däm gspräch mit dim mami! Villecht het sie z gfüeu gha das di das thema stresst u di eher wöuä beruhigä? Oder villecht het sie eher chli angscht dass es ihrä de z schnäu geit, zersch hüratet dir u när scho grossching... Das zeigt haut dr elterägeneration ou immer dass sie säuber langsam alt wärdä - isch ou nid eifach zum akzeptierä.

Bi üs si ching no überhoupt kes thema, mir wöi eifach mau hüratä u när stöh gloub de zersch no es paar längeri reisä ufem programm. Aber i dänkä wenns de mau so wit wär, wetti ömu ou das vorhär aus greglet isch u när nid no während dr schwangerschaft müessä wohnigä besichtigä etc. Bi üserä jetzigä wohnig wärs ou unmüglech no es chinderzimmer z ha u i finges verständlech dasmä sich da rächtzytig gedankä drüber macht. Wemä es huus chouft / bout brucht ja das de ono sini zyt...

21.01.13 22:43
Lula 

Re: Bräute 2014

@Carole: I wetti dr Platz dusse, wies Foyer vom KGH, da me ja gad im März nie weiss wie de zWätter isch.

@morelia: Lah Di nit lah Ärgere. Es muess doch jedes Oaar für sich entscheide, wenn das es was agugget. Hesch ihres deversueche zerkläre, gad ou das mit dr Wohnig?? Oder weisch wieso das si gad so reagiert het? *fühldichtröstet*

22.01.13 11:07
squishy-fishy

nicht registriert

Re: Bräute 2014

Guätä Morgä mitenand

Ihr denket ich bii veruckt, doch ii ha insgesammt 5h bruucht zum alles nolese, was ihr bis jetzt do inä gschriibä hend I bii so begeisteret vo dem Forum, dass ii mii gad au agmoldä ha!

Ich bii am 3. November gfrogt worde, ob ich miim GG siini Frau werde will und s'Hochziit hend mir uf dä Juli 14 gsetzt. An d'Hitz hend mir no keiin Gedanke veschwendet und au dass Ferii sind... Wer ned do isch, isch halt ned do.

Jetzt chönt ii tuusig sachä schriibä, aber möcht eu nöd uf d'Nerve goh Jedefalls, machet ihr mir scho chlii panik. Alles scho reserviert und gnau durchdacht. Mir arbeitet immer no am Budget...

Wünsch euch en tolle Tag und freu miich en teiil vo eurer Gmaiinschaft z'sii!

P.S. ii bii keii Bernerin, sondern wiä's usgseht dii einzig Sanktgallerin

22.01.13 11:12
nisliker 

Re: Bräute 2014

hallo squishy-fishy

herzlich willkomme :D dini/eui istellig gfallt mer! wer da isch isch da. wems wert isch achtet druf. muesch eifach es save the date afangs jahr use la ;)

gruss nisliker

22.01.13 11:17
squishy-fishy

nicht registriert

Re: Bräute 2014

So kuul ;) Da got jo blitzschnell mit em Antworte. I gseh scho, ii wird süchtig nach dere siite
Endlich lüüt wo veständnis hend, dass ii jetzt scho voll im Hochziitsfieber bin

Mir hend 2wuuche nach de Verlobig Verlobigskärtli usegäh. Also wüsset alil, dass uf dä Summer 14 öpis grosses plant isch. Dii wichtigste (Eltere und Gschwisterti, Trauzüge, Tätschmeiister) hend mir mol mündlich informiert. Jetzt hoff ich au uf s'Buschtelefon, dass diä Info zu dä Grosseltere und so wiiter dringt.

22.01.13 11:21
Carole1985 
Re: Bräute 2014

stellablack: aaah so schön.... wohned ier au i de nöchi? min GG findt mier sölled öpis bi eus i de nöchi sueche (kt. zug) aber d uswahl isch seeeehr beschränkt

squishy-fishy: herzlich willkomme! mach der kei sorge, ich han au no nüt reserviert, usser de pfarrer und s datum

wie vill mönet vorus schicked ier d save-the-date charte und d iladige??

Zuletzt bearbeitet am 22.01.13 11:22

22.01.13 11:24
lilmonkeyme 

Re: Bräute 2014

@squishy-fishy: herzlich willkommä bi ois :0 ich gfind din namä eifach super mir hend au nu provisorisch reserviert (und d'chile isch halt scho) ich denke mitem Datum händer scho s'wichtigst. ich gfinds krass, dasd alles duregläse hesch

22.01.13 11:25
nisliker 

Re: Bräute 2014

@squishy-fishy das isch ja super ;)

@carole1985 mir lönd im februar save the date use will mer bi eus ja es weekend id berge gat. leider müemer au scho im mai iladige verschicke will dlüd bis am 3. juli zimmer bueche müend. het lieber spöter verschickt aber für 1 nacht es zimmer überzcho isch meeeeeeeega schwirig im januar.

(hochzit 18.1.2014)

 1 .. 25 .. 48 49 50 51 52 .. 525 .. 997
schaffe   Location   Iladige   Hochziit   würklech   irgendwie   Janedoe   Pfingstrose   Hochzyt   würklich   Taeboyana   gspannt   Problem   malinchen   bstellt   richtig   Littlefoot   Zuletzt   bearbeitet   squishy