| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 252 .. 502 503 504 505 506 .. 752 .. 997
19.11.13 13:23
Fanny87 
Re: Bräute 2014

Hallo liebi Brüütli

Ich bin etz eifach mol so frech und stell diä Frog woni scho im August 14-Thread gstellt ha, au no do ine.

wa meinet ihr, isch es Agebot vonere Band (2-Mann) vom 20.00 bis am 02.00 für 1700.- i.O.? oder isches zviel?

i kenn mi leider äbä gar nöd würkli us.. aber diä band hend mir äbä scho zweimol gseh und sie sind würkli super.

danke etz scho für eui antworte!

19.11.13 13:38
Snicki 
Re: Bräute 2014

Welli Musik wär denn das Fanny? Ich chan leider ned hälfe, bin erscht am umeluege und han no kei Priise

Es überforderet mich im Moment grad total. Ich han kei Ahnig wär bueche für a) d'Chille und b) am Obig für's Fäscht... Absolut kei Ahnig

19.11.13 14:49
Fanny87 
Re: Bräute 2014

es isch eini us düütschland. aber ich finds würkli super!

haha jo goht mir imfall glich. bin voll im planigsfieber aber han doch au kei ahnig was, wiä, wo und äbä vorallem so vo dä priise her hani kein plan.. naja, wird sich denn scho no zeige.

nomol e frog..wiä hend ihrs dä eltere mitteilt? ich han denkt es wär cool weni wür glückskeks bache und denn im zetteli drin wür schribä "wir heiraten" oder "23.08.2014 - wir heiraten" oder au nume s Datum.

19.11.13 15:17
Snicki 
Re: Bräute 2014

Fanny, das isch no e witzigi Idee!!! Ich wür, wir heiraten, näh de Rest erledigt sich jo denn.

Ich mues no bis Wiehnachte warte zums verzelle
Ich han denkt, ich schenke ihne en Guetschi für 1 Übernachtig i dem Hotel/Resti wo mer denn z'Nacht ässid. Die dänkid denn - häää? wieso söttemer is Aargau go übernachte? Und denn fallt de Grosche

19.11.13 15:24
Lula 

Re: Bräute 2014

Guete Tag

@squishy: Wüu si öbe wüsse, dass ihr so gar nie wärit cho. Wenn ihr hingäge scho mau derte sit, isch ja dChance da, dass ihr glich zuesäget, wüu öich aus andere überzügt. Aber d Resti am See hets doch! Tönt aber würkli guet bi öich, fröit mi für Di!

@malinchen: u de Aperogäscht isch es ja ou freigstellt bereits chli früecher zgah. U wenn no chli was liuft si ja 4h ou ni so sehr lang

@snicki: Aber Näbu het doch ou öbis, u iwie ghört er doch eifach zur Jahreszyt drzue, oder?
GG wott en Bekannte afrage wo tuet Handörgele, ob er nit bi üs am Apero wetti spiele

@nala: Was weles Heftli? Sorry, weiss gad nüme is was es geit? Was hani gschribe?
Abartig die Prise, findes aso ou fürs Brutpaar ziemli viu, zumau ihr ja süsch scho ziemli Usgabe heit

@Fara: Schön geits Dir umi guet, u het aues klappet!

@Fanny: I findes no gnue, aber si spiele haut no lang, u müesses ja ou vorbereite. Wenns für öichs is Budget passt, u ihr vo ihne überzügt sit, isch sicher guet.
Mir heis ihne eifach gseit, GG sim Mami, zämä mim Vater&Stiefmuetter mit mine Groseltere, u denne nadisnah dFamilie infomiert, u nach am ne Umboufestli sde ou gad de Kollege verzellt, aso gar nit spektakulär

19.11.13 15:35
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Fara
Ah schööön ischs guet gange bi dier :)
Du muesch en unbedingt überzüge wege de Föteli vo de Masoala-Halle :) Mier sind scho gwundrig

Snicki
Wow sind mega herzigi Windliechtli. Gfallet mier..

Fanny87
Ouu wege de Bänd chan ich dier nöd witerhälfe. Kein Ahnig.
Das mit de Guetsli findi e härzigi Idee.. Er hät mier de Atrag ide Wellnessferie gmacht und ich han den es Föteli vom Ring minere Schwöster gschickt und mim Mami hani es SMS gschickt gha oder aglüte, weiss nüm so gnau :) Und er häts den sim Mami au gschriebe gha (bi ihm häts nur sini Schwöster gwüsst).

19.11.13 16:12
munggi87 

Re: Bräute 2014

@malinchen spiegelplatte bechumi de nach ihrem hochzit vo de lula über u de suech no diamante go de uf konstanz i dä( grümschelilade)(nanu nana) diu hei gloubs für candi bar gleser dörte ghout :)
u schüsch tischchärtli hani jo ou us glas u die mache ou scho chli öbis ane..
de hani no meiechäferli cherzli gse gha mues de die no mau go a luege im maxi bazar
u de hani itze no vo de nemo so längi kristalle für ad chronlüchter da üses resti eh söttigi uf em tisch het wöue dörte im chäuer got aues nur per cherzeliecht

@sue wie scho gschribe vo de nemo u de lula bechumi öbis ab über u de himuslatärne hani scho flämmler de zue us de landi( si am günstigschde gsi)
ud diamante holi de im dezämber a mim nöchschdi freii tag in konstanz
u de weti de no guezli bache i form vomene grössere schmätterling...
u gloube weis i ned was woti gar ned uf em tisch dezänz aber schigg :)

@ fara oje die blöde chemos hoffe erhouschdi super de vo kenne das vo mim vater här winer nachane aube zwäg isch gsi :(
aber ou di zit chunt wo aider aues besser geit :)

@snicki jeeee fimo i mache ou gärn sache de mit im momänt sis grad schlüssuahänger tierli
da de fimo ändlich isch wie marzipan isch das mer eh ned unbekannt ;) han a minere abschluss prüefig aus beck-konditer ou müese modeliere:)

die hani itze bi de namenschärtli u bi de freudentränen druffe :
http://shop.decohobby.de/Maschinen-Zubeh...rienkaefer.html

19.11.13 16:34
Pricana 

Re: Bräute 2014

Hallo liebi Brütlis, ich melde mich au wieder zrugg nachere stressige Wuche.. han letscht Wuche nie under 10-12h gschaffed im Büro und bin eifach nurna kaputt gsi, aber ez hani eendlich Ferie und chume hoffentlich chli meh zum schriebe! Han aber die letschte viele siite nur überfloge, hoff han nüd vergesse :)

@nala: nei mir chönd die fotografin vom shooting leider nöd neh als hochziitsfotografin, sit letscht jahr macht sie das nüme, nurna studiofotografie :( aber sie wär e z tüür gsi für eus :)

@snicki: au vo mir na nachträglich herzlich willkomme da ine :) ich würd dir au arote, nöd so lang z warte mitem brutkleiderkauf, ich wot auna es bitz abneh bis zum hochziit aber s kleid hani scho kauft. Aber mer muens ja ee apasse lah vorher und drum machi das eifach erscht denn so viel vorher dasses na passt und han bis dete na ziit zum a minere figur z bastle :)

@sasileu: hehe ja ich sägder denn obmer en rabatt becho hend :p glaubes aber immer nonig. Han aber de termin hüt müesse absäge, gahn ez erscht im dezember oder so verbii in winti. Hey morn gasch uf brutkleidersuechi odr? Wünschder gaanz viel erfolg und bin gspanne uf din bricht!

@lula: min GG isch ebe selbstständig als carrosseriespengler, drum isches schwierig mitem ferie neh zäme. Wenn er ferie wot mache muener halt grad zuetue und das isch volle umsatzverluscht, drum machemer meistens nur idä summerferie zwei wuche wenn die meiste chunde au idä ferie sind.

@Fara: herzliche Dank für dis mega liebe Agebot !!! Ich han erscht ez alles richtig duregläse vo dere Wuche und han dis Agebot also z spaht gseh, aber ich han e scho e super Hilf gha :) schrieb une grad na meh dezue. Aber trotzdem viele viele Dank, isch super lieb und wär sicher luschtig worde :)!
Super hesch d Chemo guet überstande! Und isch ja mega die Überraschig vo dinere Fründin, so schön! Empfange denn au gern dini Fötteli wenns dörfsch verschicke :p

@lil.lian: Ja genau, ich han eifach per Mail Kontakt gha mit dene Fotografe! Freut mi, dass eues Gspräch so guet gloffe isch, aber ich finds immerno komisch, dass sie gar kei Agabe chönd mache zum Priis! Ich meine jede muen doch en Grundpriis ha oder möchtets zerscht abchecke wie viel sie eu chönd „abneh“? Hender die detaillert Offerte scho becho?

@squishy:hey tönd ja mega mit euem kursaal, eifach perfekt na mitem partykeller :D was spricht denn jetzt na degege, zum dete zuesäge? Isches so viel tüürer dete?

@taeboyana: hoff hesch d impfig guet vertreit! Bin gspanne wies wiiter gaht und hoffe uf din pos. Bricht, denn machi das denn würklich au :)!

@fanny87: ich finds imfall nöd z tüür für e band, mir zahled für eusi leider meh, isch e 3er formation und mer hend sie halt unbedingt welle.. aber han au suscht nöd viel günstigeri agebot gseh vonere band, also tönds sehr fair!


und ez folgt en lange ego-post..

19.11.13 16:38
Pricana 

Re: Bräute 2014

@me: so ez folgt glaub en chli längere teil, isch grad eiiniges gloffe mit eusne vorbereitige.. zerscht mal zum positive, mer hend endlich euse hochziitstanzkurs bueched, am sunntig inere wuche gahts scho los jupi :)! Denn het min GG na sin Azug kauft am SA, ich dörfen aber leider nöd gseh.. aber er seg dunkelblau und chli spezieller, bin meega gspanne! Denn hetter sini schwöster na gfröget ob sie TZ wet werde und sie het ja gseid und uu froid gha! Und ez zum positive und au chli negative, eusi iiladigschärtli…
D Musterchärtli vo eusere Kartefrau sind denn am ziestig letscht Wuche endlich cho, mir hend eus aber zu dem Ziitpunkt ja scho entschiede zum alles selber mache wills sicherer gsi isch. Sie het denn endlich au zruggschriebe und gseid ich selli d Kontoagabe agä fürd Rücküberwiisig, aber keis sorry nüd! Het mi grad namal gnervt! Und s Geld het sie au nanig überwiese.. Uf jede Fall bini denn go Sache zämeposchte zum d Chärtli selber mache und mir sind am Mittwuch letscht Wuche bis am Abig spaht zämeghocket und hend bastled und sind sogar recht z friede gsi demit :) ich han denn extra na mis Mami gfröget gha ob sie würd mithelfe bim bastle die wuche, hanere aber wieder müesse absäge will min GG so freud dra gha het, dasser au het welle helfe :) Hani u herzig gfunde und so hani namal alles kauft womer brucht hend und mer sind de ganzi Sunntig am bastle gsi. Ich han chli Müeh gha mitem Text usdrucke will d Vorlag immer chli gspunne het aber denn isches denn gange. Um Mitternacht simer eendlich fertig gha und sie sind würklich gnau so worde wiemer hend welle! Ich tuen eu nachher grad na es Foti dezue :). Gester hanis chum chöne erwarte und han grad alli ufd Poscht tue und bin hüt scho ganz nervös gsi ob sich ächt öpper meldet, ich hasses wenni nöd grad e Rückmeldig bechume :). Und ez chunts…. Ihr glaubed nöd was eus passiert isch :(… Mis Mami hettmer aglüte woni grad idä Stadt gsi bin und het zerscht mega gschwärmt vo eusne chärtli und das sie uu schön seged! Und denn frögt sie, aber du, sind mir und dini Tante (het vorher grad am Mami aglüte) nur zum Apéro iiglade!? Schei**e… ich het chöne hühle a Ort und Stell, mer hends doch xxx mal dureglueged und hend aber am Schluss namal alli neu müesse drucke und denn hani wahrschinlich d Apéro-Variante verschickt statt die fürs Fescht?? Und däbii hemers ja na persönlich gmacht mit Name i jedem Brief, also ich han alli einzeln druckt!! Und min Schatz het nachher d Fötteli drii tue und mer hends beid nüme gseh.. Ich het echt nöd denkt das mir das chönti passiere und ich bin fix und fertig gsi. Mis Mami und min GG findets u luschtig und gar nöd tragisch aber ich bin immer nanig drüber hinweg.. Han denn grad en Text gmacht uf eusere Website und allne es sms gschriebe oder de ältere Lüüt namal en Brief ufd Poscht tha.. naja, chans nüme ändere :(..

Ah und mini Website hani gester auna fertig gmacht und eusi neue Fötteli vom Shooting druf tue, wer also Interesse het dem chani gern d Adresse und s PW per PN schicke.

Immerno chli frustrierti grüessli vo miiir… :)..

Datei-Anhänge
einladungskarte w1.jpg einladungskarte w1.jpg (47x)

Mime-Type: image/jpeg, 28 kB

einladungskarte w2.jpg einladungskarte w2.jpg (50x)

Mime-Type: image/jpeg, 29 kB

einladungskarte w3.jpg einladungskarte w3.jpg (39x)

Mime-Type: image/jpeg, 30 kB

19.11.13 17:17
Snicki 
Re: Bräute 2014

Pricana: uuh schöni Chärtli!!!! isch doch lieb, dass din Schatz und s'Mami das chli "abespielid" Mich würds au närve, ehrlich, aber wie du seisch, passiert isch passiert ...
Hesch die Charte loh stanze? Bzw. wie hesch das Muster häre brocht?

Ich bin au grad chli g'närvt. Erschtens hani jetzt de bluetigi Ohre, will ich jeeenschti Musikier aglost han fürs Chirchliche, und bin glich kein Schritt wiiter
Zudem het de Catering Service bis am halbi 5i hüt nüt gschickt gha. Han uf das abe mol es E-Mail gschickt. Ich chans doch chum abwarte, und wemmer mier seit, ich chiems am Ziischtig über, denn wett ich das au am Ziischtig ha. So.
Es isch denn en Antwort cho, dass d'Frau XY chrank isch hüt (nume hüt ) und dass sie VERSUECHID, die WUCHE no d'Offerte z'schicke. Die Wuche goht aber no lang Jonu, abwarte und Kaffi trinke.

 1 .. 252 .. 502 503 504 505 506 .. 752 .. 997
Pfingstrose   Hochzyt   Zuletzt   irgendwie   richtig   malinchen   bstellt   Hochziit   gspannt   würklich   würklech   bearbeitet   Problem   Iladige   Location   Littlefoot   Taeboyana   Janedoe   schaffe   squishy