| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 254 .. 505 506 507 508 509 .. 753 .. 997
20.11.13 14:31
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Squishy-fishy
Mier händ nöd so Problem mit de Gästeliste…
Mier händ am Abig würkli nur Persone debi, wo me reigendli würkli enge Kontakt händ. Bi ihm hämer au ei Tante und ein Unkel wo mer nöd iladed, will er kei Kontakt häd mit dene. Mis und sis Gotti hämer au im Sinn nöd izlade, will ich han kei Kontakt, höchstens mal es Geburtstags/Wiehnachts-SMS (wo bi mis Mami findet, mier müsstet sie au ilade ). Bi mim Götti bini nonig so sicher wasi söll mache.
Bim Apero lademer eifach d'Lüt vom Gschäft i mit Partner, wies wännd cho den. Bim Apero dänkemer wäreds zuesätzlich allerhöchstens 30 Persone. Am Abig werdemer öbe 40 Lüt debi ha.
Und ich finde halt scho, dass mer den en Fründ / Fründin au söti ilade, au wemer die nöd kennt… Abr bi eusne Gäscht häts aktuell au "nur" zwei Single..

Snicki
Ja muesch den säge wenn Pinterest häsch :)

Pfingstrose
Ja ich bin IMMER müed abr hüt isch au schlimm..

20.11.13 16:33
munggi87 

@taeboyana uii büecher zum dekoriere ;) wet de muster gse was du so usprobiert hesch....

@snicki jöö die windlichtli wäre sicher e super idee
aber die choschdevoraschlag jösses gott das hout jo eim völlig us de latsche :)

ich han vo de nala beträffend sängerin e adrässe becho u eifach mau gschribe :) min gg weis nix de vo itze weisi ned öbi die eifach söu bueche aus überraschig ;) was meinet dir??

u de hani no e witeri frog i bis itze no ke apperomönsch mues aber öpper vo 3ne uswähle u weti wüsse was dir ungefähr zalet fürs appero pro person??

20.11.13 16:54
Snicki 

hallo zäme

Munggi: Wär isch denn das, weg de Musik? Ich bin immerno am sueche!!!

Also fürs Apero zahlid mier (Buurehof, macht alles sälber) fürs Ässe allei CHF 15.- pro Person. Do debi isch sone chalti Platte, Ufschnitt, Fleisch etc, chli Dipp, und beleiti Brötli. Z'Trinke isch glaubs es Bier z.b CHF 5.- /Mineral CHF 4.- pro Fläsche. De Wii isch (ich glaubes!!) CHF 31.-
Ich finds no schwirig zum schätze, wieviel do trunke wird. Han jetzt aber, dur die Offerte vum Caterer, en Ahaltspunkt. Sie hend mier immer e gwüssi Mängi Fläsche Wii, Mineral etc ufglischtet. Das segid Erfahrigswert.
Somit het die Hammer-Offerte doch no öpis guets

lil.lian: ha mich agmulde bi Pinterest

Zuletzt bearbeitet am 20.11.13 16:55

21.11.13 00:13
sasileu 

Hoi mitenand

I weiss es isch scho sehr spat, aber woni heicho bi bini zerst mal e stund go schlofe
I wot kurz uf paar sache igah woni gläse ha, leider ald total uspickt...

spare: ha bide einte echi was gläse wegem spare, also mir gahts übrigens glich wie eui allne und finds super bini nid die einzig wo mühe het im budget blibe woni emal gseit ha...

Kerzli i so Holzrinde: Weiss nid wer das suecht, ha nur bilder gseh...ufjedefall für die Person wo das suecht, i ha letstlich sotigi bim Interio Depot gseh mit Herz usgstanzt, gits aber au mit Sterne.

Pricana: u schöni Kärtli, nid schlecht!!! finds herzig mit dene steinli i dem schöne Papier ine...aber das mitdem Text chani verstah, aber ach nanu immerhin nehmets dini lüüt mit humor als probiers doch au

21.11.13 00:55
sasileu 

Soo und jetzt verzehli eui gern vo mim Brutkleid-ShoppingTag, wener wend segi eui den gern au Name na vode Beraterinne, ha ebe Visitekärtli nid grad nebet mir.

Also min Tag het so gstartet, dasi echi nervös los bin und z’Winti am Bahnhof mis Mami, Schwöster und TZ troffe ha und mit ihne uf Züri bi, und deht na Frau vom Vater vo mim GG troffe ha...ha jo mal verzehlt das mir sie echi sympathischer isch, i segerä jetzt mal Schwiegermami nr. 2
Also de 1.Termin hani am 9.00Uhr im Liluca Zürich cha. Empfange worde simer nett, jo i seg nett will i de idruck cha ha das echi en komische Blick cha hend will ma ald e „gruppe“ gsi sind, mir egal gsi. Den ischs abe zude Brutmode gange....s’Liecht hani ehner als es bitzeli Dunkel empfunde aber isch okey gsi. Sie het den welä wüessä obi Vorstellige han und woni gfunde ha nid würkli, möchte gern echi dure probiere findet sie... das isch nid so guet ☹ Het mir den de Katalog zeigt und gfunde i söll mal es bitz luege und sege was mir so is Aug fallt, sie het den eigentli alles meh oder weniger ällei echi usegsuecht und ich ha den grad e na Schuhe, Korsage und Reiferock becho...Korsage mueni segä het sie e guets Gfühl cha, het passt ohni das sie nach minerä Grössi gfrögt het. Ansonsten chani zum Liluca na segä, dasi find es het na recht e gueti grossi Uswahl, ha den au selber nachi gluegt und mini Begleiterinne sind super gsi. Beraterin isch nid grad de burner gsi, nid würkli sich güsseret und ehner kalt gsi ald eini vo denä Fraue wo nid söt im Hochziitsberich schaffe, aber isch egal gsi mini Begleitrin hends usgliche.
Also ich han schlussendlich es Kleid anecha wo mir sehr gfalle het, also min Favorit Nr1 isch. Es isch mit Tüll, sehr e schlanki Korsage vo überem Hüftknoche endet. Mit Spitze bestickt wo aber nur so stuckwis isch und eigentli überall mit so Paillete benäht isch, wo so silbrig schimmret....Leider chani eui keis Foti zeige, da seb verbote isch wemers nid kauft und mir sind nie ällei gsi das sich öberd getraut het.

21.11.13 00:57
sasileu 

Nacher simer was go trinke und den am 11.00Uhr is Mery Zürich, deht hemer na es bitz müessä warte und während desse het mis Mami u e schöns Abigkleid aprobiert ☺
Nach ca. 20min isch mini Beraterin ume gsi, het sich entschuldigt aber isch würkli nid schlimm gsi. Die andere Mitarbeiterinne hend eus u lieb mit Saft und Proseco bedient.
S’Mery isch eifach es Feeling, so schön und die Mitarbeiter wirket so lieb und vorallem sie woni cha ha, würkli herzig. Sie frögt nach minere Hochziit, Thema, Verlobte und und und...isch doch schön sowas?!
Au sie het sich nach mine Wünsch erkundigt und isch mit mir die ganz Reihe dure und het mir sogar de Unterschied vode Spitzene erklärt und au was wele Stoff für e wirkig het. Ich han zerst was mit Spitze und Glitzer probiert, isch sehr schön gsi aber irgendwie hets mir am Rock une nüm so zuegseit cha...den hani es Prinzessine-Kleid schlecht hin probiert, seb hani eigentli meh welä probierä wills scho ällei ade Stange Prinzessinä like hoch 100 usgseh het und ich eifach unbedingt sowas mal ha welä alegä, aber es het mir natürli au an sich gfalle.
Ufjedefall hanis mit de Beraterin azoge, sie het no en schleier dezue geh und mini Lüütlis hend schön ufem Rot-Goldige Sofa gwartet...
Ich bi fürä cho mit mega viel tüll und e Korsage volle mit Pailette, Perle und Glaskristalle.
Und emenä Grinse, mis Mami het grad genau glich grinset und veträumt gluegt, mini Schwöster und TZ hend brüllät und Schwiegermami nr 2 het gfunde woow...
Ich ha nacher no meh aprobiert, echi quer durä und han schlussendlich usegfunde, dass Kleider wo mit Taff oder so sind mir nid so zuegseit hend will irgendwie ischs mir une den amigs eifach zu schlicht, so glatt ohni spil,will grafft magi nid. Mir gfallt taff bim Rock, seb weissi jetzt. Nachem Mery simer was go esse und den uf Winterthur is Honeymoon, sie isch sehr nett gsi aber deht hets nix für mich cha, also nid erwähnenswert.

21.11.13 00:58
sasileu 

Jetzt namal weg mim Brutkleid...ich ha momentan zwei Favorite, 1 im Liluca das mit dene Pailette wo silbrig schimmret und das absoulute Prinzessinekleid vom Mery.
Ich han mich für keis Kleid entschiede hüt, willi eifach namal ha welä sacke lah und ich mich leider nüm ganz a das vom Liluca mag erinnerä. Blöderwis mini Begleiterinnä au nüm ganz gnau. Und was au na isch, irgendwie hani au mal was anecha wo de Taffrock mit Spitze gsi isch aber Korsage deht nid schön gsi isch es aber nix meh so cha het und irgendwie findi das eben o schön mit Spitze, so echi romantisch und edel.
Was mir au so echi durch de Kopf gange isch...i weiss es isch MIN Hochziitstag...aber isch echt das mega Prinzessinäkleid nid too much, wirkts nid zu wenig riif wills so sehr Märli isch?! Mini liebä seget natürli alli es isch din Tag da derfs seb si und du wilsch eh de mittelpunkt si ☺
Ich glaub irgendwie merki jetzt so die Nacht das mich das Prinzessinäkleid aspricht, au wens flasht
I ha aber mit mim Mami abgmacht, dasi mit ihre das im Liluca nomol gah go aluege und viellicht viellicht gahni no is Chez Janine go luege obi nid glich was mit Spitze und Glitzer find ☺
Übrigens....eigentli hani denkt ich cha mi echi nach de Träne vo mim Mami richte...sie het bi 80% vode Kleider träne cha....oder zumindest ganz glänzendi Auge und e roti Nase ☺

I google mal nachi im Internet obi Bilder vo dene zwei Kleider find, sind beidi ebe Kollektion 2014....und nid die Katalög vode Läde.

Aja, na e Frag...wüsset ihr womer Unterwösch-Korsage findet wo nid wiis sind? Oder het öberd vo eui mal e schöni gseh? Irgendwie findi wiisi Unterwösch so...ja naja...lieber heti rosa oder hellblau...

21.11.13 08:57
littlefoot 

hoi hoi

ich schlechti partie meld mi au wieder mal. stige au eifach wieder i

sasileu: aso ich han ja au es prinzessine chleid agha, wil ich eifach einisch eis ha welle aha. glaub chli jedi frau's traum aber für mich isch es too much, wil ich ja nid mal kirchlich tue hürate. ansonsten findi, musch es würklich du für dich selber wüsse und a gar niemer anders denke was sie würded denke. du wirsch sowieso wunderschön usgseh und ich denke, wenn irgendöper öpis z kritisiere hät, würd die person au bimene andere chleid öpis finde
ou ja, zeig doch mal die chleider :-)

pricana: wow tolli charte ! mach der ken chopf, au wenn ichs cha versta dass es di nervt :-)

snicki: sehr schöni deko ! weles isch us fimo ? het mi gad id chindheit zruggrüert, ich han immer allne us fimo öpis bastlet. dank dir hets au no e zuesatz idee für wienachtsgschänkli baschtle ge bi ois :-) mached so regeboge zucker und as gläsli tömmer fimo figürli baschtle (aso d chind), und miteme schöne band drahänke :-)

taeboyana: ohhh auch bücher will zeigsch eus denn dini kreatione ?

fara: super isch es besser gange, das freut mi !

spare: ha, mir chönd das sowieso nie setted etz de ab januar au chli, aber zum glück chunt ja die provision

pfingstrose: gäll hüt isch de gross tag, oder ? vill vill spass deby !

fotis: ou ja, ich hett au sehr gern fotis vo de chleider und chartene woni verpasst ha, wenn möglich :-)

lilian: uuuuund ? hesch aglüte ? :-)

me: ou han ich vill los. und vill im chopf. ha gli d prüfig, eu chanis ja säge haha, am 2.12
aber bi i de letschte paar fahrtsunde eifach e niete gsi. bi eifach nid begabt
mi fahrlehrer seit, er fühli sich sicher, er heb nid angscht dasi en unfall mache oder so, aber plötzlich bringis nüm ane mit schalte ! de cheibe chnüppel, verschalt mi immer. und mängisch miech ichs wiene profi und denn wieder was ganz grotteschlechts. ich han jetzt no am zistig stund, meh bringi nid. und verzwifle wil ich nie cha privat go fahre. mini super nachberinne sind eifach de hit...eini het aber automat und die ander s gschäftsauto vom maa
aber susch...mini familie z wit weg, mini kollegin het nie zit fast wenn ich hett...oje mine.
muss no säge dass mi uswis am 19.1.14 ablauft, wirde somit nur zwei mal ad prüfig chöne ga. mach mer etz en riese stress und weiss nid wie abschalte...
hochzitsteschnisch isch nüt gange, wil ich ja ha wele pausiere bis am 30.11 womer id location chönd.
nur mini super sis/TZ het mal en DJ agfragt, aber de isch mind,. 1000.- und das isch eus z tür halt scho.

21.11.13 09:11
Pfingstrose 

Guete Morge mitenand!!!

Sasileu: Wow es tönt also super… Jetzt woni so vo dir lise wirdi au nervös. Und ich bin mega gspanne zu dim Teil vom Merys cho und han nume dänkt - hoffentlich nüt schlächts, hoffentlich nüt schlächts… Hihi! Aber es hät mega guet tönt! Und ich freue mich jetzt richtig! Ich glaube du wirsch die richtig Entscheidig träffe. Und so wies usgseht tendiersch du ja scho zu eim. Nime ah dass wird’s den au sie. Hesch du scho dörfe es Foti mache oder nöd? Chönti mir no vorstelle dasi vor de gliche Problematik stahne vo wege prinzessine Chleid. Han mega müsse lache wege dim Mami wo bi 80 % vo de Chleider Träne i de Auge gha hät... Schlächte Barometter... :) Hihi!

Littlefoot: Hey mach der kein Chopf wege de Prüäfig. Am beste seisch der es chund so wies chund. Ich bin gfahre wie en Hänker. Den bini duregheit das isch amene MO gsi und i de gliche Wuche am FR bini wieder gange will eine chrank worde isch und ich gfunde han eigentlich chanis aber ich bin nervös gsi. Und siehe da han mich völlig chöne beruhige und isch alles guet gange ohni no eimal Fahrstund neh dezüsched. Es chund sicher guet! Wenns Schnee het nemeds das mit em Parkiere nöd so erst wenn mer d Streife am Bode nöd gseht! Hihi!

Me: Hüt Abig gahni in Merys in ZH. Han gester no de Guetschii usgrabe woni han... Han immer gseit 20 % hani aber de isch sogar 25 % hani mi gad nomal chli meh gfreut! Macht ja uf die türe Chleider scho än rächte Betrag us. Jupppi! Hoffe ich wird fündig und es isch DAS Chleid für mich. Bin den mega gspanne was ihr säged... Hihi!

21.11.13 09:19
littlefoot 

pfingstrose : was, du häsch chöne ga i de gliche wuche ? ich cha anschienend nur wieder nach 3-4 wuche ga, het de fahrlehrer gmeint und de längts bi mir nid mal für 3x z ga. komisch..?
ich has au am MO
mis problem isch ebe dass ich i de fahrstunde au nie gnueg guet fahre

ou wow so lässig dass darfsch go probiere, freu mi mit dir.

1 .. 254 .. 505 506 507 508 509 .. 753 .. 997
Taeboyana   Problem   squishy   Iladige   würklech   Hochziit   schaffe   bearbeitet   gspannt   Location   bstellt   Littlefoot   richtig   würklich   Janedoe   Hochzyt   malinchen   irgendwie   Pfingstrose   Zuletzt