Bräute 2014 |
|
1 .. 254 .. 506 507 508 509 510 .. 754 .. 997
|
21.11.13 09:41
Snicki
|
Re: Bräute 2014
Guete Morge mitenand
sasileu: Oh schön, es Prinzessine Chleid! Cool, wür au gern Fotene gseh Mini Fründin isch damals au im Chez Janine gsi, mier sind überigens au es Grüppli gsi, dete het also niemer öpis gseit. Im Gägeteil, eini wo zur gliche Ziit det gsi isch, isch allei dete gsi. Das han ich jetzt uh schwirig gfunde. Mier hend ihre denn aber gholfe. Aber chiemt mer jetzt ned z'Sinn, allei z'goh Das bin ich gsi mit de Chärzli und Holzrinde Ou denn muesi grad schnell go luege. Die hend en Homepage. Han gester scho glueget dete, aber nur die erschte 2-3 Siitene. Danke!!!
littlefoot: Schön das ich "uf en Art" mit Fimo han chöne hälfe Wieviel Fahrstunde hesch denn scho gha? Es isch mängisch schwer, grad am Afang, zum alles kombiniere. Mit Fahrlehrer het damals immer gseit, nur nüt überlege, eifach mache Aber das isch alligs au schneller gseit als gmacht gsi. Mini Prüefig lieht jetzt au scho 14 Johr zrugg
Pfingstrose: Wünsch der gaaaanz viel Spass im Merys Uf das du DIS Chleid wirsch gfinde!!!
Me: Han gestern no en Musiker für d'Chille agfrogt. Aber ich finds mega tüür. Zwüsche 1'200.- und 1'600.- ... und das für 2-3-4 Lieder ide Chille Han gestern vode zweite Aperolocation no es Mail übercho. Sie hegid mit dene wo prov. reserviert hend gredt, sie werdid sich die Wuche entscheide und es E-Mail schicke. Sie git mier denn Bscheid.
So, denn gohn ich mol uf d'Depot Siite
|
|
|
|
|
21.11.13 13:16
nala05
|
Re: Bräute 2014
huhu! so jetzt kumi ämdlig widr mol zum schribe!
squishy: cool, händir euch für de kursaal entschiede! händirs ide zwüschezit scho bekannt gmacht? gästeliste: hm i find das au so e schwers thema.. bezüglich vrwandschaft, i lad nur die ii wo i au kontakt ha und all paar monet sicher mitne red. bi de päärli: mi gg meint, das ich jo au nid ane hochzyt würd wo är nid iglade isch. i sehs aber so, dass ich doch nid lüt am mim hochzyt wot wo ich nonie gseh ha.. sin uns jetzt do au noni ganz einig..händir scho d lösig?
sue: und händir euch könne einige beträffend schueh?
munggi: aso ich find mit de übraschig für di gg mit dr sängerin e gueti idee! gib dr nochär no antwort uf d pn! mir zahle fürs 2stündige apero öppe 50-60fr p.P.
fara: toll bisch widr do und das d chemo guet gnage isch! drugg dr au witrhin de duume das gli alles ume hesch, für immer! aso mir hän d andrea nonig buecht, bi eifach im kontakt mitere momentan. bis jetzt findi si au ganz e liebi! nei, i bi mir nid unsicher bezüglich dr „chemie“ ich mag se guet (i mag si ebe sogar besser as mi halbbruedr), i bi mir meh unsicher ob das nid chli viil vrlangt isch vo öperem wo meh all joor wenn übrhaupt seht und au susch nid gross kontakt het. weiss jo ä nid ob si übrhaupt kömme.. ui i würd mi über es föteli freue vo eurem shooting! hoff di gg stimmt zue cool dini deko idee und die dahlie findi aso au meeega hoff s klappt bi euch bald mit dr wohnig, findet sicher gli öbis wo euch passt!
malinchen: hihi dä mit de pfärd vrstandi! i find se zwar schöi tier, bi aber nonie so e pfärdenarr gsi, brüchti au keini uf mine hz-föteli guet händrs das mitem apero könne kläre. find au das s schützehuus nachere guete location tönt! s isch jo eures hz aso wählet ihr au d locations!
snicki: schön dini fimo-gläser, ha gar nid gwüsst was meh mit däm alles ka mache wäg de musik die kirche, machi dr nochär e pn :o) waaas 12000? spinnts däne?! jetzt händir wenigstens d entscheidig grad so könne träffe! wägem holzschiit kerzli.. ich ha so eis uf pinterest mol pinnt! findi au mega schön! i bi aber nid gnueg guet i so sache zum sälber mache, ha dänkt frog den am gg sis mami, si schafft no gärn mit holz. ah jetzt hani grad gseh das d lil.lian genau das foti au postet het
fanny: bi zwar biz spot mit de antwort.. mir persönlig wär das z viil, ha aber s sgfühl s liggt öpe im rahme, wenni vrglich was anderi brütli do schob richtet hän.
lula: s heftli wäg de blueme inspiratione... jo i find au das si stolzi prise hän, aber ka jetzt leider nüd meh dra ändere
pricana: oh schad könnet ihr die fotografin nid au für d hochzyt näh. hädir den öpert anders? has jo scho kurz gschribe gescht, d kärtli sin mega schön. find ihr händ das super gmacht. i vrstand dases di ärgeret wägm text, aber ksch jo leider au nüd meh dra ändere. hesches jo au schnäll könne kläre. muesches so seh, in e paar jor erinnersch di dra und de lachsch de drübr. mim gg si vatr het bi de geburt vo ihm de uftrag biko d geburtsazeigskärtli z vrschicke em gg sis mami het will si nid gwüsst hän bueb oder meitli zwei texte scho parat gmacht ka jewils mit em buebe und meitli name. mim gg si vatr het den usvrsehe natürli d meitli karte a alli vrschickt! si seit au, i däm momänt isch si zimli hässig gsi und het sich gnärvt, aber hüt lache alli drüber.. wot eigtli nur sage, wenn de das in e paar joor nomol aluegsch, sehsches de nüm so schlimm wie’s dir momentan vilicht vorkunnt!
taeboyana: aso jetzt isch langsam scho ändi novämbr, würd wohl au noche froge ghör au nid zu de geduldige! hesch scho bache? mir gohts beträffend wienacht genau glich, kunnt viiiiiiil z schnäll, ha doch no so viil ztue und no kei yt für wiehnachtsgschänklistress! s montana isch ebe au es 4 stärn und a bester lag z luzern. mi gg het au gfunde, das si wenigstens uns könnte s zimmer offeriere.. aber jo ka das jo nid guet so fordere!
sasileu: woow tönt nacheme coole dag! aso i find au , wenn dirs prinzäsine kleid so guet gfallt dörfsch das doch! du söllsch jo au de mittelpunkt si, aso worum den nid grad richtig würd aber au nomol in liluca s kleid go aluege. finds echli blös hesch kei föteli dörfe mache, ebe meh het jo soviil kleider ah- de isches doch wichtig das meh vo däne wo eim gfalle nochär au no weiss wies usgseh het! hoff kasch di gli entscheide für DIS chleid!
littlefoot: ohh das kunnt sicher guet bi de priefig! eifach positiv igstellt si! ich dänk de an di uns drugg dr de duume! hm i vrstand das euch de dj z tür isch, aber leider mues meh glaub für e dj scho 1000 und meh rächne. mir hän uns ebe dorum entschiede kei dj z ha, wil es isch uns nid soooo wichtig. i mach den e ipod playlist, das längt de hoffi scho!
pfingstrose: bi scho gspannt uf di bricht!
lil.lian: und was hänsi gseit idr chile?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 .. 254 .. 506 507 508 509 510 .. 754 .. 997