| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 26 .. 49 50 51 52 53 .. 525 .. 997
22.01.13 11:47
squishy-fishy

nicht registriert

Re: Bräute 2014

lilmonkeyme:
Ich han halt grad zwischesemester und drum Ziit für so gspäss. Sus wär ii wohl no lang ned fertig, wenn ii durch Schuäl immer wiider unterbrochä worde wär

mersii für all dii wellcomes, bii gern do

Iladige:
Mir werdets wohl im August usälooh. Miin GG got no für es Ziitli en Sprochufenthalt mache. Er het en eiimoligi Glegeheiit bechoh. Drum werdet mir halt erst nachher wirkli aktiv dra schaffä. Aber ebe, dii wichtige werdet bis denn nüm überrascht sii über s'Datum

22.01.13 12:00
FringillaVigo 

Re: Bräute 2014

@squishy-fishy: Willkomme! Aso, mach dir keini Sorge, vo wäge wenn anderi witer si mit organisiere. Lut Plän, wod im Internet fingsch, ligt me guet ir Zit, wenn me eis Johr vorane afangt, vo däm här... und när gits ja oh immer Gründ, werum me früecher odr Spöter afangt. WEd ganz spezielli Locations wotsch, wo früech usbuechet si odr mir zB wei halt eifach jetzt s wichtigschte abhake und de bis im Summer/Herbscht nüm gross öpis mache. Vo däm här, füehl di nid gstresst!

@Carole: Hm, chunnt druf a, ob mr STD Charte mache odr nid. Wenn jo, dänki STD so 9-10 Möet vorane und Iladige 4. Wenn mr nume Iladige mache, de fändi es halbs Johr vorane no guet. Usserdäm wett ig sälber oh früech gnueg wüsse, wär alles chunnt, drmit me dr Räschte cha plane und baschtle und ig de nid alles churz vorhär muess mache.

22.01.13 12:49
Delfinchen 
Re: Bräute 2014

Hallo ZuSammen


Habe eben und am Samstag sehr lange Postings geschrieben beide sind nicht hier auf der Seite erschienen!
Weis jemand Rat?? Habe sie abgesendet!! Aber wohin sind die dann verschwunden???
Ich bin echt ratlos!!
Sell mich eigentlich mit Compi und Internet sonst nicht so doof an !!

Lies Grüssle Delfinchen

22.01.13 13:19
kleinefeder 

Re: Bräute 2014

@ fishy: Herzlichs Willkomm au vo mir... :D Schön bisch do, wil ich nämlich quasi grad näbed Dir wohne... Ich bi grad a dä Grenze vom Thurgi zum St. Galle und schaffe au in Wil (SG)... Und drum hani Freud, dass mol öpper do ume isch, wo au chli us dä Oschtschwiz isch und nöd immer alli Tipps sich bloss ufs Bernbiet beziehnd :D
Und wegem Plane: bis froh, weisch wenns Datum isch und sind ihr eifach dra. Ich wür au mega gern scho plane und mache und tue, aber bi üs isch halt immer no nödemol s Datum klar...

@ Einladungen: ich denke auch, dass so vier, fünf Monate vorher die Einladungen raus sollten, damit man eben auch weiss, wer dann alles zu erwarten ist. Kommt wie schon erwähnt natürlich auch auf die STD karten an. Wenn man schon solche verschickte hat, kann es ruhig auch später sein, oder wenn es eine sehr kleine Gesellschaft werden soll und man mit den Gästen schon persönlich gesprochen hat und man mehr oder weniger schon alle informiert hat (vielleicht sogar schon Antworten erhalten)...

@ Ohje, Delfinchen... Das Forum spinnt ab und zu mal. Manchmal sind ganze Threads einfach so verschwunden und tauchen erst einige Tage später wieder auf. Mir ist am Samstag auch sowas passiert, dass mein Beitrag nicht erschien, aber ich bin mir nicht mehr 100% sicher, ob ich wirklich auf Absenden gedrückt hab...
Hast Du denn Schwierigkeiten, dass Deine Beiträge lang waren, oder wolltest Du uns tolle Neuigkeiten erzählen?

@me: Oh, Ladies bald isches Februar und GG hät versproche, dass mer denn über üsi witeri Zuekunft endlich mol reded... Ich mag die Unsicherheit langsam nüme erträge und bi scho am Bätte, dass er denn nöd druf beharrt, dass es erscht 2015 si wird... Denn wirds nämlich mega harzig, ich find es isch eifach z spot denn. Ich mag nüme länger uf üses gemeinsame Läbä warte... Drucked mir dä Duume :D

22.01.13 13:20
Lula 

Re: Bräute 2014

@squishy-fishy: Härzlech Willkomme!
Ah u nei, verruckt bisch sicher nit, i ha, wo ni mi agmolde ha JEDE Thread düregläse...
Wieso söttisch Du üs dNärve gha? Oder was hesch de no wöue schribe? Chli meh vo Dir zerfahre wäri aso schön.

@Iladigskartene: Mir hei eigentli dänkt, mir verschicke se es haubs Jahr im vorus, aber üses Resti wüssti gärn bis denn, wies isch wäg de Zimmer. Aso wärde mir üser Iladige so im Juli / Ougust verteile, resp. verschiecke.

@Delfinchen: Viellech hets Forum umi mau gpunne... Gits ebe öbe no - leider. Was hesch de gschribe?

22.01.13 13:21
kleinefeder 

Re: Bräute 2014


Lula: wieder gleiche Gedanken zur gleichen Zeit, bloss dass Du die Kurzfassung gewählt hast...

22.01.13 13:39
Carole1985 
Re: Bräute 2014

danke für euri tipps wäg de iladige!

kleinefeder: ich druck der d düüme das es bi dier au 2014 wird! wiso will denn din GG evt. erscht im 2015 hürate?

22.01.13 13:41
squishy-fishy

nicht registriert

Re: Bräute 2014

Delfinchen:
I nimm au aah, dass dä Fehler sehr wohschinli ned bii diir liit, sondern eiifach da Forum ab und zue chlii spinnt. Miich würd da unglaublich nerve, denn het meh sich müäh gäh und en Text gschriibä und baff, weg isch er... Wenn's regelmässig passiert, chöntsch diin Text amigs kopiere und wenn's denn nöd gsendet wird, gad nomol probiere und meh muä denn nüm so viil Ziit ins schriibä investiere. Nehmt miich au wunder, was z'briichtä hesch

Kleinefeder:
So toll, ii bii gliich ned dii einzig us dä Region SG!! Bin ii grad suuper froh
Ich druck diir ganz fest dä Duume, dass im Februar du und diin GG alles kläre chönt. I ha au 7 Mönet brucht zum ihn überzüüge, dass er miich no im 12 froogä sött und ned erst kurz vor siiner Abraiis... Aber schlussendlich het siich Geduld voll und ganz glohnt!

about me:
I chönt globs dii ganzä 4165 vörige zeiiche defür verwende zum vo uns und unserem Traumhochziit z'verzelle. Aber weiss jo nöd, ob ihr all unseri Träumerei wönd ghörä ;) Bii uns stot gliich no viil in de Sterne. Bis zum Hochziit bin ii no Studentin. I spar zwar scho ä Wili, aber mini Studentejob bringet ned so viil Geld. Miin GG het jetzt paar Mönet gschaffet und au Geld uf dä Siite. Mengmol zwiiflä ich eifach dra, dass mir diä gross Investition schaffet. Er isch scho immer optimist gsii
Mir sind jo au relativ sehr jung zum hürote. Ich bin gad mol 20 und er isch 21. I unserem Hochziitsjohr werdet mir 6 Johr zeme sii und uns scho 10 Johr kenne. Drum wönds mir eiifach nöd nomeh useschiäbä, mir wend endlich offiziell Maa & Frau sii!

22.01.13 13:45
squishy-fishy

nicht registriert

Re: Bräute 2014

aaah und ii ha denkt, es nervt eu viellicht, will ihr total im Thema (Kinderwunsch und Huuskauf) vertüüft sind und ii eu vom Thema total ablenke... Aber wenn ihr meh zu mir wüsse wönd, bin ii sehr offe für Froogä

22.01.13 13:48
FringillaVigo 

Re: Bräute 2014

@kleinefeder: hesch de gar e kei Ahaltspunkt, obr endr zu 14 odr zu 15 tendiert? Drücke dr würklich d Düme, as dr es guets Gspräch drüber choit ha! Isch mir im Fall mau ähnlich gange, wos bi üs ums zämezieh gange isch. De isches oh nid grad sofort bi ihm acho, as mir ebe wichtig isch, as mir es gmeinsams Läbe afange unds nid no länger useschiebe. Aber ebe, nach paarne Gspräch hetrs de glich oh gseh und mir si uf Wohnigssuechi. Drum, dir wärded sicher oh ufne gmeinsame Nenner cho!

@Delphinchen: Genau, das gibts amigs! Oder vilich isch dini Internetverbindig im "entscheidende" Momänt churz ungerbroche gsi? was hesch de gschriebe gha?

@Lula: De heit dirs aber jo de oh eifacher, we dr früech wüsst, wie vil as chöme. So vo wäge Tischordning, Gaschtgschänk, Budget etc

 1 .. 26 .. 49 50 51 52 53 .. 525 .. 997
squishy   schaffe   bstellt   Iladige   würklech   Janedoe   Zuletzt   Hochzyt   Hochziit   würklich   irgendwie   malinchen   Littlefoot   bearbeitet   Taeboyana   gspannt   richtig   Location   Pfingstrose   Problem