Bräute 2014 |
|
1 .. 255 .. 508 509 510 511 512 .. 755 .. 997
|
|
|
|
|
|
|
|
|
21.11.13 16:29
sasileu
|
Re: Bräute 2014
Hey zämä
An Alle:
Danke jedem vo eui wo was zu mim gestrige Shoppingtag gseit het...Ich han vorher welä was mitem Natel schribä aber ha wiedermal pech cha mitem ufelade. I glaub die einte vo eui hend scho recht, irgendwie tendiert min Buch zu eim vo denä Kleider...eigentli zu dem mega Prinzessinäkleid vom Mery. Gahn aber das im Liluca sicher au nomol go aluege, weiss aber au irgendwie nid obi nid glich eventuell na neumads anderst söll luege obi glich mal na es Kleid finde wo Spitze het, Tüll und au echi glitzer. Viellicht hani bi somenä Kleid jo e anders gfühl. Fallser eui fröget wieso den...i weisses au nid sooder i weiss das min Gedanke doof isch...i find ebe die andere(mit spitze) au sehr schön wenis neumads gseh und es wirkt irgendwie romantische und edel und das Mery Brutkleid woni e sehr schöns gfühl cha han, willi den eifach so e Prinzessin bin und den chunt ma eifach nid usem grinse, aber isches nid zu sehr märli, zu träumerisch und zwenig erwachse?! ich weisses nid.... wenni so na denk und eui schribe oder mit minä liebste redä denki irgendwie doof, i will jo eigentli au mini Märlihochziit....Ach es isch ald ebe DAS KLEID
Fotis hani leider nix gfunde, mache hani kei dörfe und hans au nid welä riskiere und im Internet hani irgendwie nid das Bild gfunde woni find das isches...
@Pfingstrose: Ich wünsch dir ganz ganz viel spass und gnüsses!!!!! Wenn bim rot-goldige Sofa bide Tüllkleider luegsch, weisch grad weles Prinzessineoutfit ich meinä
und sones Kleid wo du suechsch findsch glaubs! Ich han 1 ane cha wo sehr schön gsi isch und sowas wie du suechsch! isch aber de Rock au mit Tüll und druf hets Spitze zu vereinzelt, den e Korsage mit Herzusschnitt und die gsammti Korsage isch ebefalls mit Spitze, alles in Ivoryweiss! Mis isches nid wills mir ade Korsage zwenig cha het, mir het was gfehlt wills weder Paillete no sust was cha het. aber uf dini Beschribig passt super!
Soo jetzt schiki de Text schnell ab, ide Hoffnig Pfingstroise gsehts no bevor sie de Lade betritt.
|
|
|
|
|
|
1 .. 255 .. 508 509 510 511 512 .. 755 .. 997
|