| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 255 .. 508 509 510 511 512 .. 755 .. 997
21.11.13 15:27
nala05 

Re: Bräute 2014

snicki: haha jöö aso du hätsch das sicher au so alles gfunde!
ah jo den isch das wirkli au idr nöchi

pfingstrose: nei ich gang am 7.12! wird immer chribbliger, jetzt wo do grad so viil gön! kas nid scho de 7i si?
ich glaub so kleider sin momentan eh grad modärn, ha uf jedefall ganz viil sötigs vo allne marke gseh. pronovias het au schöni!

lil.lian: guet sehsch du das au so, i ha nämli schiss ka das d blueme priise viil hoch sin. jetzt bini aber grad froh!

sue: jo i weiss ganz genau wie de meinsch, wil mi gg genau dr glich iwand brocht het
i mueses mir eifach nomol übrlege. kunnt au no uf de beziehigsstatus druf ah. sötigi wo scho längr zäme sin, dänki ischs ok.. aber ei guete kolleg vom gg het eigetli kei festi fründin, är und "sini" sin eifach friends with benefits…. und är het jetzt s gfühl är ka si au mitnäh, hetere anschiinend letschtmol wo de gg mitem furt gsi isch und si drzue ko isch sogar gseit, hey mir sin au iglade. mi gg kennt si zwar und i ha se au scho eimol kurz gseh, aber i lad doch nid eim sini -sorry- bumsfründin i. und den no zu allem!
ebe s kunnt wohl au chli druf ah! evtl chli usführlig gsi.. tschuldigung!

21.11.13 15:36
littlefoot 

lilian: ja ebe villicht chani de schneebonus iheimse :-)

nala: haha du bisch z vill, b.ums fründin, zu geil. nei aso die wär bi mir au nid iglade wenn ichs scho so gnau wüsst :-)
jaaaa de 7.12 ! juhu :) ich weiss ja wie du usgsesch, haha :-) bi ja am 10.00 det, du chunsch am 11.30 oder ?
isch sehr günstig muni säge die blueme

vilette: seeehr schön dete !

pfingstrose: häsch denn mal scho gluegt was es für kollektione im merys git ? de chentsch chli vorab google, damit weisch was für labels musch frage

21.11.13 15:40
Pfingstrose 

Littlefoot: Nei imfall extra nöd, erstens will jetzt gad alles neui Kollektione cho sind und zweitens den bini chli freier im Chopf. Den ischs au guet wenn evt. gaaanz es anders zu mir passt.

Wer ja lustig wenn ihr eu am 7.12. träffe würded.

21.11.13 15:43
Sue87 

Nala
das isch doch nid zu usfüehrlich gsi;O) nei okay so sex-gspändlis si bi üs o nid iglade wenn si nid offiziell und fescht inre beziehig sind isches de eifach si oder heiter no meh so Päärli woder der Ahang nid oder nid guet kennet? megde bluemepriiise hani ebe keeei ahnig aber hätt ize ou gseit das töni sehr nach guete Prise

21.11.13 15:59
nala05 

littlefoot: sorry, isch vilicht chli krass usdruckt, aber im ändeffekt sins genau das
jep 7.12 - 11.30h! aso wenn mi sehsch muesch mir de hoi ko sage ich lueg de chli ume nach andere brütlis und frog jedi ob si d littlefoot isch

sue: wenn mi gg liest was ich do gschribe ha, den kriegi sicher e rüffel wils so usführlig gsi isch
mir hän no ei kollegin wo mir de fründ nid wirkli kenne, aber si isch nur zum apero iglade.
den no ei gmeinsame kolleg, däm sini fründig hämir no nie gseh, und är wär zu allem iglade. jojo mir luege dene schicke d kärtli eh erst im feb/märz.

21.11.13 15:59
Snicki 

Sue: D'HP vom Blueme Atelier wo do postet worde isch. wart churz

http://www.atelierfuerblumen.ch/index.ph...&Itemid=111

so bitteschön

21.11.13 16:25
Sue87 

Snicki
woooow merci füre Link isch würkli uuuu schön finde eh gad die Fotos und Dekoratione mega schön uf dere Homepage

Nala
ja das stimmt, mir werde ja d Iladige ou ersch so Feb/März abschicke bis denn änderet vilicht no öpis odr me lernt no öper kenne vo dene oder so....
ui scho gli geisch go Kleid aprobiere

21.11.13 16:29
sasileu 

Hey zämä

An Alle:

Danke jedem vo eui wo was zu mim gestrige Shoppingtag gseit het...Ich han vorher welä was mitem Natel schribä aber ha wiedermal pech cha mitem ufelade.
I glaub die einte vo eui hend scho recht, irgendwie tendiert min Buch zu eim vo denä Kleider...eigentli zu dem mega Prinzessinäkleid vom Mery. Gahn aber das im Liluca sicher au nomol go aluege, weiss aber au irgendwie nid obi nid glich eventuell na neumads anderst söll luege obi glich mal na es Kleid finde wo Spitze het, Tüll und au echi glitzer. Viellicht hani bi somenä Kleid jo e anders gfühl. Fallser eui fröget wieso den...i weisses au nid sooder i weiss das min Gedanke doof isch...i find ebe die andere(mit spitze) au sehr schön wenis neumads gseh und es wirkt irgendwie romantische und edel und das Mery Brutkleid woni e sehr schöns gfühl cha han, willi den eifach so e Prinzessin bin und den chunt ma eifach nid usem grinse, aber isches nid zu sehr märli, zu träumerisch und zwenig erwachse?! ich weisses nid....
wenni so na denk und eui schribe oder mit minä liebste redä denki irgendwie doof, i will jo eigentli au mini Märlihochziit....Ach es isch ald ebe DAS KLEID

Fotis hani leider nix gfunde, mache hani kei dörfe und hans au nid welä riskiere und im Internet hani irgendwie nid das Bild gfunde woni find das isches...

@Pfingstrose:
Ich wünsch dir ganz ganz viel spass und gnüsses!!!!!
Wenn bim rot-goldige Sofa bide Tüllkleider luegsch, weisch grad weles Prinzessineoutfit ich meinä

und sones Kleid wo du suechsch findsch glaubs!
Ich han 1 ane cha wo sehr schön gsi isch und sowas wie du suechsch! isch aber de Rock au mit Tüll und druf hets Spitze zu vereinzelt, den e Korsage mit Herzusschnitt und die gsammti Korsage isch ebefalls mit Spitze, alles in Ivoryweiss! Mis isches nid wills mir ade Korsage zwenig cha het, mir het was gfehlt wills weder Paillete no sust was cha het. aber uf dini Beschribig passt super!

Soo jetzt schiki de Text schnell ab, ide Hoffnig Pfingstroise gsehts no bevor sie de Lade betritt.

21.11.13 16:38
Pfingstrose 

Sasileu! Hans no gseh... Danke!!! Oh jetzt hani no meh freud. Tönt nach mim Chleid! Das wer ja du... Hoffe de Priis haut mich am Endi nöd us de Latsche! Aber den sägi eifach das isch mis eigete Wiehnachtsgschänk. :) Hihi! Also Mädels ich melde mich ab... Gahn in erste Schnee use in ZH... Juhuu!!! Und den gahts los. Ohoh! Morn oder scho hüt Abig gits den en Bricht! :)

Danke eu allne fürs mitfiebere! Han eifach nomal welle säge IHR sind die beste! Was wer mer mängisch als Bruut ohni das Forum!!!

21.11.13 16:41
Sue87 

Pfingstrose
ize hani mir fasch e chnüppel id finger gmacht für das no chönne z schribe
VIEL SPASS!!!!!

1 .. 255 .. 508 509 510 511 512 .. 755 .. 997
bstellt   Littlefoot   irgendwie   malinchen   Iladige   Janedoe   Hochziit   gspannt   Location   würklech   squishy   Problem   Hochzyt   schaffe   Zuletzt   Pfingstrose   würklich   richtig   Taeboyana   bearbeitet