Bräute 2014 |
|
1 .. 256 .. 510 511 512 513 514 .. 756 .. 997
|
|
|
21.11.13 21:36
sasileu
|
Re: Bräute 2014
@janedou: i ha leider au na keis gseh,derfi au?
|
|
|
|
22.11.13 07:54
Taeboyana
|
Guete Morge und TGIF!
@Pfingstrose: Wow, i würd o gärn es Föteli vom Chleid gseh, wed eis hesch? Es tönt würklech Hammer. Aber i verstah dis Dilemma wägem Priis, mir persönlech wäre itz 3000.- würklech zviu gsi. Was hesch itz fürnes Gfüu nachem drüber schlafe?
@sasileu: Bi dir tönts vor Beschriebig eidütig nachem Prinzässinnechleid. Wes dir gfaut und du dir wou bisch drin, isch das doch super! Finde nid, dass das zweni "erwachse" isch, so Chleider si ja no beliebt i das si sicher nid "chindischi" Brütli
@me: Mir stöh gad mitem Zug und irgendwie geit nüt meh… bi ufem Wäg zur 2. Impfig und sött när eigentlech no ga schaffe I ha am Mittwuch bir Floristin nachegfragt (sie isch ja e Kollegin vo früecher u drum hani gfunge, i dörf Sie macht sech am WE drhinger (sie isch no am studiere u macht die Bluemesache nur näbebi) und schickt üs Afang näxt Wuche d Offerte und möcht de mau mit üs zämesitze. Phu, hoffe so fescht, dasses i üsem Budget liegt! Has ihre aber agäh und gseit, dass mir nid drüber wette…
När hani gester vo mim Mami öpis erfahre: Die Beraterin vom Lade, woni nör ds Chleid ha kouft, isch mir ja denn irgendwie komisch inecho. Nid unsympathisch, aber eifach so unmotiviert… jetz schriebt mir mis Mami gester, dass das ds Gotteching vore guete Kollegin vo ihre isch und denn ganz früsch Liebeschummer het gha! Die Armi, tuet mir hingedri u leid. I ha ja zwar nüt fausch gmacht, aber steue mir das furchtbar vor, i sore Situation müesse e zuekünftigi Brut zberate…
So liebi Brütlis, i hoffe i cha gli wieder mau meh schriebe, aber itz muesi mau luege, dassi nid dr ganz Tag no hie i däm Zug stah
|
|
|
|
|
22.11.13 08:45
malinchen
|
Hey zämä!!! Juhuuuuu, es isch Fritig und mini Horror-Wuche isch gli verbi... I bi so im stress gsi dasi nid mal ha chönnä still mitläsä, das isch für mi inzwüschä scho fasch Folter...
i gange jetz nid uf alles i, sorry fals i öper due übergah...
@Pfingstrose: Ou neeei, so tüür!? Aber das tönt würklech als wärs voll diiiis Chleid! Wie dänksch hüt drüber? I bi äbä i so Situatione ou nid so vernünftig... Und Mery's het ja scho eher günstigi Chleider, müesstisch äuä fasch nach Dütschland wenn de es ähnlechs wettsch wo günstiger isch... Drum: i würds choufe! Villecht chasch ja drfür süsch wo chli ispare?
@Taeboyana: oh nei, isch ja immer z gliche wenns z erst Mal schneit bricht ds chaos us... hoffe du bisch inzwüsche acho! Oh nei, isch ja würklech doof wägä derä Beraterin! De drücki dir d Dume dass das guet chunnt mit derä Offertä!
@sue: I dänkä du chasch scho 2 Termine pro Tag abmache! I ha bi mir ca. 3h grächnet pro Termin u bi meischtens nach 2h fertig gsi... När no chli Zyt drzwüsche zum Käfele und berate bevors zum nächschte geit, de längts gäbig.
@me: i wott mir hüt irgend ä Überraschigs-Usflug für GG lah ifalle für zwüsche Wiehnachte u Neujahr... Er het ir letschti so viel für mi gmacht wöui sone stressigi Zyt ha gha, i hät mi süsch äuä sit 3 Wuche nur vo Kellogg's ernährt, keini suberä Chleider meh u d Wohnig würd usgseh wiene Müllhalde... Hochzytsmässig hei mir nid viel vor im Moment, wei villecht mal d Flittis agah wöui bis Mitti Dez. mues d Feriä igäh...
|
|
|
|
22.11.13 09:15
Fanny87
|
Guets Mörgeli liebi Fraue :-)
Hoffe ihr sind trotz em viele Schnee guet in Fritig gstartet?
ich bin bisher meistens nur stilli Mitleserin gsii do im Forum. Das au, well ich mengmol würkli fascht nümä nohmag mit läse ;-).
etz hani aber doch widermol ä frog und ich weiss, das ich do im Forum mol ä super cooli Idee zu dem Thema gseh han, nur weissi natürli nümä vo wem und wo gnau.
jedefalls bini grad chli mit dä gstaltig vo dä Homepage beschäftiget. ich wür mich uh freue wenn a üsem hochziit au durch kleidig vo dä gäst echli festlichi stimmig wür ufcho. d.h. i wür mi freue wenn d Männer en azug ah hettet und d fraue vilicht es schöns kleidli.
d frog isch etz halt, wiä mer das chli gschiid chan formuliere, dases nöd falsch übere chunnt. schlussendli söll sich jo jede und jedi so chöne alegge das mer sich wohl fühlt. und doch möchti wiä chli en hiiwies uf das idä Homepage verpacke.
het öppert ä gueti Idee? bzw. wiä hend ihr da gmacht?
danke etz scho :-)
|
|
|
22.11.13 09:39
Snicki
|
Guete Morge liebi Mit-Brüütlis :biggrins:
Pfingstrose: Bitteeeee Föteli haaaaaa Ich verstohn dich. Für mich wär so es "Meerjungfraue-Chleid" jetzt gar nüt, aber ich han au ned d'Poschtur dezue Das isch natürlich immer Gschmacksach. Ich finde, es sölls der Wert si. Wenns würklich DAS Chleid isch, chas au mo chli meh choschte. Jetzt wo du es Spendekonto hesch sowieso Ich han s'Gfühl, wennt das ned nimmsch, hesches glich immer im Hinterchopf. Und evtl wurmts dich no ganz lang, das - tönt jetzt villicht blöd - aber weg es paar hundert Franke ned DIS Chleid gha hesch. Wenns ufs ganze Hochzig usrechnisch, sind äbe es paar hundert Franke meh oder weniger au nüm soooo tragisch oder?
Taeboyana: Jösses die arm!! Bin ganz bi dier, ich finds au schlimm, dass sie so Liebeschummer het, und nochher Fraue "muess" hälfe ussueche, wo völlig hibbelig, glücklich und verliebt sind. Stells mer au ned so eifach vor. Aber villicht isches au guet gsi, hesches ned gwüsst vorher. Evtl wärsch andersch gsi, oder hetsch dich ned "trauet" zum dich freue oder so. So hesch du eifach dich selber chönne si, ohne Rücksicht. Und das isch jo au wichtig bi somene Tag.
Apero-Deko: Han no en Frog. Bi üsem Apero macht entweder d'Frau XY alles (also uf üsi Choschte natürlich) oder ich chan sälber öpis bringe. Wie möchid iehr das so? Han mer drum überleid, öb d'Bluemefrau grad überall chli glichi Deko söll ufstelle. Chille, Apero, z'Nacht ... oder wie machid Iehr das gnau? Bi ihre würs Tischen/Servietten/Tischtücher pro Person 3.- choschte. Das wärid uuuungefähr um die CHF 300.- bis CHF 350.-. Für das chämt ich emel au selber chli Serviette / Tischtüecher etc über. Jetzt bin ich mier zwar gar ned sicher, öb echt die CHF 3.- p.P so oder so zahlt werde müesstid, au wenn ich d'Deko selber wür organisiere
Malinchen: Das wär sicher e härzigi Idee. Chli Ziit für eu. So schön! Mier hend das chli automatisch alligs. Mini Eltere wohnid ned bi eus ide umgäbig. Ich bin ein Kind der (Büdner) Berge. Und a Wiehnachte gohn ich immer Hei in Schnee und de Schatz chunt meischtens am 25/26 auf ufe, und denn simmer bis Silvester alligs dete. Durch das hemmer automatisch chli en Ussziit.
Musik Chile: Dank de Nala han ich glaubs mini Musik gfunde für d'Chille Für ca. CHF 490.- chammer nüt säge. Im Verglich zum andere Agebot (CHF 1'200.-) isches es Schnäppli
Jetzt müesstid mer nur no für am Obig öpert ha. Do hani soooo öpis vo kei Ahnig. Ich wet öppert wo zwar chli Stimming macht, aber doch ned im Vordergrund stoht. Ich finds so schwirig
Wünsche eu en schöne Tag
|
|
|
|
1 .. 256 .. 510 511 512 513 514 .. 756 .. 997
|