Bräute 2014 |
|
1 .. 259 .. 515 516 517 518 519 .. 758 .. 997
|
26.11.13 12:14
sasileu
|
Re: Bräute 2014
hoi zämä
@fara: Danke für dini Hiwis, dass sones Kleid recht en grosse umfang het stimmt scho, also ma chas au chliner mache, mitem Laufe gahts sehr guet wenn en Reiferock hesch findi gahts würkli ganz guet und das mitem herä stah isch eifach so, dass tüll recht guet uf site drucke chasch und vorallem für mich na wichtig es git kei knick im Kleid also mis Mami und mini TZ hend keis Problem cha a mich herä z'stah wobi zerst hend sie sich nid so getraut Aber i lahns mir nomol durch de Kopf gah, vorallem will mir jo na en Hochziitstanz wend mache Ich schaffe nid im Spital(leider oder nonig) ich schaffe imene spezielle Behinderteheim in Züri, mir hend eigentli alles jungi Manne miteme Gendefekt bide Muskle wo leider de Grund isch, da mit öbe 28Jahre Lebenserwartig endet. Duu duesch mir scho u leid mit dinerä Chemo aber i finds super wies machsch, wirksch so stark!
@JuniBraut: Willkomme! Magsch echi vo dir verzehlä und dim GG?! Also das vo Luzern bisch und im Juni hüratisch weissi mittlerwilä
@Pfingstrose: hihihi, viellicht het din GG dini Gedanke gspürt wegem Text...mine isch leider öbe glich, de Text vo sim TZ uf eusere Homepage fehlt immer no I hanem gseit wenn entlich entlich eusi Magnet da sind verschiki Iladige grad und den chönd alli uf Homepage und den muess de Text stah. Immer die Manne
|
|
|
|
|
26.11.13 13:16
juni2014braut
|
danke lil.ian denn wirdi würkli eifach mal in Wädenswil go luege zum chli idee sammle.
Sasileu ui auno happig was du brueflich machsch - bewunder das extrem!
|
|
|
26.11.13 19:46
squishy-fishynicht registriert
|
Guätä Abiig mitenand
Lustig, diä Wuche isch viiel ruhiger wiä sus. Oder chunt mir das echt nur so vor?
Sasileu: Es wunderschöns Kleiid hesch in Ahang tuä. Da darfsch dii würkli wiä eh Prinzessin fühlä aah euem grosse Tag! En Meiitli-Traum wiird wohr! Wünsch diir viiel Erfolg am 3. Dezember, dass eiifach nomeh Sicherheit bechunsch und vetraue uf diis Buchgfühl! Wünschä diir au viiel Kraft für dii kommende 10 Tag. Diin Arbeiitsplan tönt scho recht happig
Fara: Schön hend siich eui Eltere so guät verstandä und hend iihr chönä zämä en gmüätliche Namittag ha! Wa hends zu eurer Füährig gmeiint? Siinds z'friide mit euem Gschmack? Druck eu also Düüme für d'Wohnig und dass ihr sii dä Izug chlii verschiiebe chönt. So dass es eu passt! Druck diich fest für dii kommende Tag und dass Chemo nöd allzu heftigi nebewirkige het!
Junibraut: Willkomme bi uns im Forum! Schön nomol eh fliessigi Bruut z'ha! Froii mii sehr! Wotsch uns chlii vo diir und diim GG (Göttergatte) berichte? Zum Bispiel vom Kennelerne, vom eventuelle Atrag oder so?
Pfingstrose: Hesch vom Kärtli gschriibe, dass ihr dert im Endspurt sind? Wuuunderbar het er dä gspürt, ohni dass en würkli usgfühere hesch müässä Wer ideal eues verteil Datum, es het so viiel parallele! Wer kuulio!
Lil.lian: Da isch no eh witzigi Idee mitem Iglu. Sind ihr nöd fast verfrooore? I bis gad chlii am agügsle I ha ebe denkt, dii pinke Accessoire nur für d'Fraue. Will jo pink au nur d'Liäblingsfarb vo dä Bruut isch. Dä Männer würd ii das jetzt au nöd ufbürdä All wo sich dra haltet, dörftet denn ufs Pink-Foti
Littlefoot: Na wie wars? Hesch dii an Tipp ghalte und no alles falsch gmacht, wo nachher muäsch richtig machä? I druck diir jetzt scho Duume und anderi usem Forum au und diheii drucket diir au viel Duume. Mit soo viel Glück, wiirsch es schaffä.
Me: I glaubs chum, aber ii denk mir hend endlich unseri Gäschteliste Das isch jetzt eh schweri Geburt gsii I fühl mii gad 10 Tonne liiächter und ii hoff, wenn ii morn d'Liste aluäg gots mir no gliich und find nöd wiider "Fehler". Usserdem hend mir jetzt für dä Do no dii läscht Besichtigung im Lagerhuus. Aber ii miim Kopf spielt sich s'Hochziit immer im Kursaal ab. Vo dem her müässt miich s'Resti jetzt also scho recht umhaue…
Wünschä eu eh guätä und wunderbar erholsame Abiig!
|
|
|
|
27.11.13 10:59
squishy-fishynicht registriert
|
Lula: Jööö, so herziig vo diim GG! Schön, dass er siich au so druf froiit! I bii voll und ganz z'friide. I glaub mir hends tatsach gschafft eh guäti Mischig hiizbechoh. I bii so stolz uf uns Jetzt müänd nu no Kärtli fertig gmacht werde… Woow, no knapp dreii Mönet. Bii uns gots no länger als dopplet so lang Und ii platz jetzt scho vor Ungeduld!
I ha hüt voll dii sentimental Phase Und ii los dii ganz Ziit eh Liiäd und ii möchts eu doch nöd vorenthalte:
http://www.youtube.com/watch?v=XRuDQ6aYeD0
Hebet en guätä Tag!
|
|
|
|
|
|
|
|
1 .. 259 .. 515 516 517 518 519 .. 758 .. 997
|