| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 260 .. 517 518 519 520 521 .. 759 .. 997
28.11.13 11:07
Pricana 

Re: Bräute 2014

Halloo zäme und guete Morgee

@lil.lian:merciii vielmal wäg de website :) ja säg nüd, hani würklich au denkt..

@nala: merci vielmal :)! Oje ich hoff dir gahts scho wieder besser?

@Pfingstrose: gratuliere heeeerzlich zu dim Chleiderkauf, het uu gern es Fötteli :)!
Oje das verstahni mit de Eltere vo dim GG, dass isch echt uu müehsam! Aber schön sind ihr beidi glicher Meinig, dass macht alles viel eifcher!

@lula: chume usm kt. Zh, also nöd grad BE odr FR leider :)

@squishy: je so lieb, dankee :)! Hehe ja mir werdet wahrschinlich eifach bis det ane en kurs mache oder so viel üebe, dassmers hoffentlich nöd vergessed :) was sinder denn füren film go luege?
Schöööns lied :)!

@lamariee: merci vielmal für de link, hanmer grad tickets bstellt :)!!

@munggi: herzlichi gratuliation zu dim geburiiiii !! Alles alles gueti!!
@sasileu: ja denn isches sicher diis :)! Bin denn gspanne wassd zverzelle hesch nachem 3. Dezember und hoffe fescht druf, mer chönd dir denn zu dim chleid gratuliere und es fötteli bewundere :D

@fara: hey tönd ja super eues eltere-treffe und mit de wohnig! Gits dete scho news?

@junibruut: willkomme im forum :)! Mir hend eusi ring idä ring-lounge kauft in wädeswil und sind sehr zfriede gsi mitem service und de beratig! Im januar chömer eusi ring denn go hole, denn chani auna öppis zum ergebnis säge :D

@malinchen: hehe so schöön, denn gnüss dis hööch :)! Ou mir bruched auna einiges.. caterer für de apéro, blueme-deko, torte, tischchärtli, gastgschenkli, fotograf, eetc. Aber im moment bini eifach chli ideelos.. ou ja super, muens mir unbedingt mal in kalender schriebe mitem 1. Februar :)!

@all: dank für eui nette wort zum fotograf :)! Es bestätiged mir nur mini meinig drüber! Ez muenems denn nurna säge =/.. isch natürlich chli blöd willer ja en kolleg isch vom gg sinere schwöster/tz. Hey sinder schomal uf dere website gsi? die-hochzeitsfotografin (punkt) ch ich binmer am überlege obmer sie selled neh, sie het na es guets agebot und d fötteli gfallemer au! Denn mueni hüt mal na am pfarrer schriebe wägeme 1. Treffe und ufs zivilstandesamt wotti auna morn zum endlich eusi ameldig abgä :) aber mir chönd ja leider erscht 3 mönet vorher euses datum reserviere fürs zivile =/

Sooo und ez mueni mal id gäng cho und min christbaum schmücke :)!! Min gg hetten gester mittag heigno jupii!

Wünsch eu na es schööns tägli!

28.11.13 11:09
Pricana 

@nala: ou die ring gsehnd super us, vorallem de zweiti gfalltmer mega, de würdmer auna gfalle :)!

28.11.13 11:25
Pfingstrose 

Gugus!!!

Ich find au mega usgstorbe da ine. Isch hald so wenn mer die gröste Bröcke scho erledigt hät. Isch doch chli e Zwüschephase. Wenns den mal no 1-2 Mönet isch vor de erste Hochziite wird da sicher vor luster Nervosität d Post abgah… Hihi! Freu mich scho!

Malinchen: Ah das isch doch schön! Isch hald amigs scho chli Welleartig. Eimal alles top und eimal nöd so motiviert. Freu mich für eu dass ihr jetzt 4 Jahr händ! Und HEY… S letschte Jubiläum wo ihr vom Jahrestag fiired wo ihr nonig „komplett“ verhürated sind. So schön…

Nala: Ja das stimmt ich find das für eim au nöd toll wenn mer den so dahstaht. Will unflexibel simmer ja nöd aber am Schluss wege andere Lüüt d Hochziit komplett anderst gstallte gaht au nöd. Also mündes so oder so aktzeptiere.

Also Thomas Sabo Cheteli wotsch am Hochziit alege? Generell findis e herzigi Idee und garnöd doof. Aber bi mim Chleid würdis ebe jetzt garnöd dezue passe. Musch dir den vielicht nomal überlegge wenn dis Chleid häsch. Aber wenns passt den würdis das uf jedefall mach.

D Ring sind gaaanz öpis anders weder ich neh würdi. Aber ich find sie sehr schigg. Sind hübsch. Find au de zweiti am schönste. Und wie gsehts priislich us?

Pricana: Fotograf isch hald gschmacksach… Mir persönlich gfallt die jetzt nöd so wills chli is Kitschige inegaht für mich. Also so mit de Schwarz/Wiis Fotis wo aber z.B. de Bluemestruss farbisch isch. Mir sinds jetzt eifach zwenig natürlich. Aber wenn dis Gfühl und de Priis au no stimmed den isches doch sicher wert…

28.11.13 11:31
lil.lian 

Malinchen
Ja ich han jeze meh dänkt wegem Design.. Müsst glaub irgend es Programm finde, wo mer no so schöni Verzierige chan mache..
Und s'drucke isch den no es anders Problem. Den müsstis allefalls noimets drucke lah oder en Farbdrucker zuetue.. Abr das laht sich scho organisiere, das macht mer nöd so Sorge.
Ja mier bruched au no einiges. Au öbe das wo dier no fehlt.. Es gid no vill ztue!!

Nala05
Ja mier gfalled ebe voll die Fächeriladige, oder statt das es nur a eim Egge befestigt isch, gad uf de ganze Siite, das es wie es chlises Büechli isch.
Nei das mit em Thoma Sabo Ahänger isch kuuuhl. Ich han au dänkt, ich poste mier s'wiisse Perlearmchetteli fürs Hochziit und luege no wege passende Ahängerli (obwohl ich ja nöd scho gnueg han diheime )
Sind herzigi Ring.

LaMariee
Danke für de Link. Han mich hüt Morge scho itrait :)

Munggi87
Happy Birthday!! Alles Gueti zum Geburtstag. Gnüss din Tag hüt..
Ui ja das isch würkli no schlimm wägem Schwiegermami vom Brüeder. Ja de Wunsch würd ich ihre au erfülle..

Zuletzt bearbeitet am 28.11.13 11:32

28.11.13 11:38
malinchen 

@nala: nei mir hei no nid entschiede wägem apéro. Mir hei mal 3 Caterer us dr Region usegsuecht wo mir mal sötte e offerte afordere und äbä de no d Option mit de Crépes... Müessä das no mal diskutiere.

Bide Iladigscharte möchti gärn Pocketfolds mache, wahrschinlech bstelli d Charte und mache d Ilageblätter när sälber und ou d Vordersite düe mir de sälber gstalte... So chli ä Mischform dämfall. Aber mir verschicke se ersch ändi Februar, het also no chli Zyt.

D Idee mit de Chetteli findi cool... Das isch öpis chliises wo sie sicher glich mega Fröid wärde ha! Mir wärde wahrschiinlech de Jungs Flachmänner und dä Mädels ou es Armband schänke... Aber isch no nid ganz sicher, mini Froue hättä äbä gloub ou fröid amnä Flachmaa.

I finde ou dr 2. Ring mega schön, wöu d Steindli det nid so i eire Reihe si...

@pricana: ah da hesch ja doch einiges vor! oooh und christboum schmücke, da wäri ou gad voll ir Stimmig drzue!
Hmm, dr Stil vo derä Fotografin spricht mi persönlech leider ou nid so a. Cha mi da ar Pfingstrose aschliesse, das mit denä S/W fotos mit einzelnä Farbe drinne gfallt mir eifach nid. Aber das mues ja für öich stimme!!! Denn isch sie sicher guet und het uf jedä Fall viel Erfahrig!

@pfingstrose: iiiih ja i fröie mi ou scho mega druf wenn mir de alli so im Endspurt si! Und bis die erstä 2014-Brüt hürate geits ja ou nümme lang, de gits de villecht wieder so schöni Brichtli zum bestuune...

28.11.13 11:48
Sue87 

Hallo zäme

So has ou gschafft wider mau nachezläse sitem weekend isch ja einiges gloffe;O)

Lil.lian
Paris – so cool!!!! Bisch scho mal gsi? Muess ou langsam überlege mege Ostere, ha nächscht Jahr nämlich am Karfreitag Geburi und wemer chli weg wette müessemer de öppe ou mal luege;O) wasi mi immer frage mege so fingerprint-gästebüecher, isch das ner nid ecklig weme e farbige Finger het?!;O)
Woooow mega schön öii STD-Herzli…

Squishy
Jööh mega herzigi Idee vo dim Mami mitder Agenda…

Junibraut2014
Herzlich willkomme ou no vo mir!!

Munggi87
Gratuliere zum Geburiiiiiiiiiii;O)gniess di tag und alles guete im kommende enorm spannende jahr

Sasileu
Entweder Konstanz oder Lörrach gömer go luege fürs Kleid…dänke ou so ei Termin am Morge und ner nöime gmüetlich go esse und de no ei Termin am Nami…fröie mi scho;O)
Das Kleid wott aghänkt hesch gfalltmer mega…..i wirde so eis sicher ou aprobiere;O)

Malinchen
Das tönt doch super wenn du so im HZ-Fieber bisch..;O)
Was hesch de dänkt für Accessoires fürd Jungs?? Und Gschenkli TZ heiter scho e Idee?

Nala
Finde das mitde Ahänger vo Sabo e mega härzigi Idee……würdi ou gad mache wenmer alli es Thomas Sabo-Ketteli hätte;O)
Mir gfalle di 2te ringe meeeeeeega mitem Rose inne

Taeboyana
So luschtig mini TZ het ou am 26te November Geburi gha, bi mit ihre und mine 2 Bridesmaids 2 Täg uf Freiburg im Breisgau go shoppe und wellnesse;O) si het sicher mega Fröid am Adventskalender gha?? Das isch doch super megder Mietzinsreduktion!!! Das müessemer ou gad mache;O);O) merci fürd Idee!!

Me
mi GG und i si letscht weekend go edli Schueh für ihn choufesi gseh würkli super us und si vore nid so spitzig und sehr elegant und sogar er het gfunde mou die sige schön
ner heimer ize definitiv es Datum im Februar abgmacht für FR/SA woni mit mine Girls uf Kleidersuechi gange und woni ize mau chli muess luege wo häre am beschte

28.11.13 14:16
malinchen 

@sue: haha, das hani mi ou immer gfragt! Wie putzt me när die Farb vom Finger wieder ab? Nagellackentferner? Ha mir scho vorgstellt wie ig plötzlech vo irgendwelchnä Gäst Fingerabdrück uf mim Chleid ha...

D Mädels wettä sich alli glich oder ähnlech alegä, u drum hei mir dänkt dass mir fürd Jungs z.B. Flöige oder Cravatte ide gliche Farbe chönnte choufe oder sälber mache. Ha mal ä Aleitig irgendwo gfunde für sälber Flöige z näihe. Gseht gar nid so kompliziert us u die si ja mega tüür wemä se chouft...

Gschänkli hei mir fürd Mädels anes Armband dänkt und fürd Jungs ä Flachmaa, aber i weis äbä no nid rächt wöu v.a. mini Besti hätt sicher ou Fröid amnä Flachmaa... Ha mal so cooli farbigi gseh uf etsy.

cool hesch jetz es Datum für ds Chleid shoppe!!! Wenn göht dir? Und hesch es Bildli vo de Schueh vo dim GG?

28.11.13 14:47
Sue87 

Geschenkidee
Ig ha sooooo öpis härzigs gseh….das wotti unbedingt de mal mache vilicht nöchscht jahr wenn mer nüm so viel mege Hochzit etc hei…;O) hie mal de link zuder Idee:
http://www.somewhatsimple.com/a-year-of-creative-dates/
das Jahr bechunnt mi GG e Adventskalender;O)

Malinchen
Jaaaaaaaaaa oder ner hei d Gescht selber plötzlich farbigi Fläcke ufem kleid?? und Nagellackentferner wäri ja je nachdem nid so gäbig wüll denn d Froue gad ihre Nagellack ou no ibüesse??;O)
Es si so ziemlich neutrali schueh öppe so wie die im Ahang…aber die chaner sicher ou i Zuekunft a festliche Aläss bruche;O)
Ou das isch e mega cooli Idee…..! de e bestimmti Farb i Cravatte oder flöige?? Das muesi mir gad merke;O)
Mir göh 21-22. Februar 2014 go Kleid sueche;O)

28.11.13 14:54
lil.lian 

Sue87 & malinchen
Ja ich bin de ganz Abig miteme pinke finger umeglofe
Nei, ich chan eu also beruige, es hät so Erfrischigstüechli näbet drah gha und jede hät sich den de Finger chöne abbutze.. und es isch wunderbar wieder abgange

Sue87
Nei uf Paris hämers no nie gschaffd. Mier sind ide letzte paar Jahr (fascht) immer über Ostere noimets gsi (Wien, Amsterdam, Barcelona...) und ich han eigendli scho lang mal wölle was bueche. Und den hani am Sunntig de GG gfrägt wo wetsch ane und den isch wie us de Pistole gschosse cho: Paris. Den hani gseit, guet wird gad sofoort bueched

malinchen
Ja das findi au lässig, wenn d'Manne all die glichi Krawatte händ. Gseht mega guet us. Und d'Fraue die ähnliche Chleider
Muen das glaub au mal irgendwie erwähne mit de Fraue, dass es no schön wär..

Zuletzt bearbeitet am 28.11.13 14:57

28.11.13 14:55
Sue87 

...Ahang vergesse

Datei-Anhänge
Schuhe Nicu.png Schuhe Nicu.png (3x)

Mime-Type: image/png, 65 kB

1 .. 260 .. 517 518 519 520 521 .. 759 .. 997
Hochzyt   schaffe   Taeboyana   Pfingstrose   squishy   malinchen   Littlefoot   Janedoe   würklech   richtig   gspannt   Hochziit   Zuletzt   Location   Iladige   bstellt   Problem   würklich   bearbeitet   irgendwie