Bräute 2014 |
|
1 .. 260 .. 517 518 519 520 521 .. 759 .. 997
|
28.11.13 11:07
Pricana
|
Re: Bräute 2014
Halloo zäme und guete Morgee
@lil.lian:merciii vielmal wäg de website :) ja säg nüd, hani würklich au denkt..
@nala: merci vielmal :)! Oje ich hoff dir gahts scho wieder besser?
@Pfingstrose: gratuliere heeeerzlich zu dim Chleiderkauf, het uu gern es Fötteli :)! Oje das verstahni mit de Eltere vo dim GG, dass isch echt uu müehsam! Aber schön sind ihr beidi glicher Meinig, dass macht alles viel eifcher!
@lula: chume usm kt. Zh, also nöd grad BE odr FR leider :)
@squishy: je so lieb, dankee :)! Hehe ja mir werdet wahrschinlich eifach bis det ane en kurs mache oder so viel üebe, dassmers hoffentlich nöd vergessed :) was sinder denn füren film go luege? Schöööns lied :)!
@lamariee: merci vielmal für de link, hanmer grad tickets bstellt :)!!
@munggi: herzlichi gratuliation zu dim geburiiiii !! Alles alles gueti!! @sasileu: ja denn isches sicher diis :)! Bin denn gspanne wassd zverzelle hesch nachem 3. Dezember und hoffe fescht druf, mer chönd dir denn zu dim chleid gratuliere und es fötteli bewundere :D
@fara: hey tönd ja super eues eltere-treffe und mit de wohnig! Gits dete scho news?
@junibruut: willkomme im forum :)! Mir hend eusi ring idä ring-lounge kauft in wädeswil und sind sehr zfriede gsi mitem service und de beratig! Im januar chömer eusi ring denn go hole, denn chani auna öppis zum ergebnis säge :D
@malinchen: hehe so schöön, denn gnüss dis hööch :)! Ou mir bruched auna einiges.. caterer für de apéro, blueme-deko, torte, tischchärtli, gastgschenkli, fotograf, eetc. Aber im moment bini eifach chli ideelos.. ou ja super, muens mir unbedingt mal in kalender schriebe mitem 1. Februar :)!
@all: dank für eui nette wort zum fotograf :)! Es bestätiged mir nur mini meinig drüber! Ez muenems denn nurna säge =/.. isch natürlich chli blöd willer ja en kolleg isch vom gg sinere schwöster/tz. Hey sinder schomal uf dere website gsi? die-hochzeitsfotografin (punkt) ch ich binmer am überlege obmer sie selled neh, sie het na es guets agebot und d fötteli gfallemer au! Denn mueni hüt mal na am pfarrer schriebe wägeme 1. Treffe und ufs zivilstandesamt wotti auna morn zum endlich eusi ameldig abgä :) aber mir chönd ja leider erscht 3 mönet vorher euses datum reserviere fürs zivile =/
Sooo und ez mueni mal id gäng cho und min christbaum schmücke :)!! Min gg hetten gester mittag heigno jupii!
Wünsch eu na es schööns tägli!
|
|
|
|
28.11.13 11:09
Pricana
|
Re: Bräute 2014
@nala: ou die ring gsehnd super us, vorallem de zweiti gfalltmer mega, de würdmer auna gfalle :)!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|