| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 26 .. 50 51 52 53 54 .. 526 .. 997
22.01.13 13:59
FringillaVigo 

Re: Bräute 2014

@squishy-fishy: Macht doch nüt, mängmol laufe halt oh mehreri diskussione näbenang här! Wäge Budget muesch mau im Forum chli stöbere. Do hets vieli, wo mit emne chliene Budget es mega Fescht hei chönne ufd Bei stelle (s chlinschte wo ig gseh ha, si 3000.- gsi!!). Vo däm här, oh wenn dr nid sooo viel zäme bechömet, me cha glich es super Hochzit ha. De Muess me halt meh verglieche und sueche und vilich au chli uf Vitamin B zelle, wes um Dienschtleischtige etc geit.

22.01.13 14:11
nisliker 

Re: Bräute 2014

squishy-fishy das find ich super vo eu! mir sind au erst 23gi! macht überhaupt nüd. aber je weniger geld du zu verfüegisch gesch desto meh ziit muesch investiere zum sueche.

ich möcht a eusere hochzit zum bispiel kein DJ. Aber e Band chost 4000.-. Das isch mer ztür. jetzt han ich e aleinunderhalteri ffunde wo 1600.- für de Abig inklusive Spese chostet. Isch für mich e mega gueti lösig und chost au nöd all zu viel. Ha aber u lang gsuecht will ich kein alte ma ha wele...

chund scho guet ;)

Zuletzt bearbeitet am 22.01.13 14:11

22.01.13 14:28
squishy-fishy

nicht registriert

Re: Bräute 2014

Woooow: 3000.- isch würkli es chliises Budget. Unser wird scho ä bitz grösser sii. Danke für dä Tipp. I mach mii uf d'Suächi nach dä Sparfüchs ii dä Forä. Aber ii finds ned immer eiifach mii z'recht finde. Es het immerhin 3 Mönet brucht, bis ii da Forum entdeckt ha ;)

Uf Vitamin B hoffet mir fescht, für Fotograf und Musik in Kiirchä und am Obig hend mir zum glück connections. Aber da wo am meiiste Buchweh macht isch s'Esse. s'günstig was ii bis jetzt gfundä ha isch 155.- pro Person. Do mir beiidi ä relativ grossi Familie hend, chömet mir mindistens uf 65 gäscht am Obig und irgendwer uslade, wo mir lieber au debii hettet, wönd mir ned. Es sött jo trotz jung hürote en perfekte Tag sii. Mir sind gad läscht Wuchenend aah d'Hochziitsmess und ii bii andauernd wiider am surfe und neus Züüg entdecke. Miin GG het sich zum Glück mitlerwiilä dra gwöhnt, dass iich jede Obig neui kuuli Sache zeiige muän. I nimm aber aah, mit Locations in Region SG chönt ihr ned helfe? Berner kennet sich meiistens do ned so us

22.01.13 14:32
nisliker 

Re: Bräute 2014

@squshy-fishy also 155 nur für esse oder inklusive getränk?

22.01.13 14:37
squishy-fishy

nicht registriert

Re: Bräute 2014

Mit dä Getränk
Isch da denn nüm viil? Ha ii dä Foorä scho 70-80.- für's Esse pro Person gseh. Da gseht gad nach viiil weniger us...

22.01.13 14:44
nisliker 

Re: Bräute 2014

also mit getränk isches en guete pris! mir hends gseit ich mös mit 1 fläsche wi pro abig pro person rechne! also wis und rotwi zeme git denn 1 fläsche :). aber das sind ja im restaurant sicher scho 60.- pro person! und denn hesch no normali getränk.... also stürste uns unberechebare sind getränk... da han ich chli angst...

git sicher au menüs für weniger als 80 franke... chund chli drufah was ihr wend...

Zuletzt bearbeitet am 22.01.13 14:46

22.01.13 16:08
biber 
Re: Bräute 2014

hallo zusammen ich oute mich auch als 2014 er braut habe da aber noch zum glück keine erfahrungen mit hochzeiten planen obwohl es irgendwie schwierig ist ..habt ihr mir einen musik /sänger tipp für die kirche der aber aucch preislich gut ist?

22.01.13 16:15
squishy-fishy

nicht registriert

Re: Bräute 2014

Denn darf ii wohl nixx sägä, will ii dene 155.- isch praktisch alles debii: Esse, Trinke, Probeesse, Übernachtig für Bruutpaar, chliines Wellcome-Apéro, Hochziitstorte, Menükarte und Tischdeko. Cha meh dem Agebot traue?! Und für en chliine ufpriis machets au tischnamenskarte. Aber ebe, miin GG traut dem Zeugs gar ned. Miis Mamii isch aber Trauzügin gsii, bii öperem wo dert ghürotä het. Und es seg traumhaft gsii (und nonig sooo lang her, wiä meh jetzt chönt meiine). I denk, denn lont sich's zum da Mol go aluägä

Wellcome Biber! Leiider kaii Tipps. Do griiffet mir uf Fründä, wo musikalisch begobt sind, zrugg =D

22.01.13 16:29
biber 
Re: Bräute 2014

das hend mer leider ned i üsem kreis die send alli ned so musikalisch :-)

22.01.13 16:29
FringillaVigo 

Re: Bräute 2014

@squishy-fishy:HIE zb hets vil Tipps, odr DA. Mir hei üs zwar es eher grössers Budget gsetzt, aber mir wette das eigetnlich nid erreiche, darum luege mr oh, wo mr choi spare und wo nid, wil alles wo füürig blibt, wanderet is Flitterwuchekässeli Mis "Problem" isch eifach zur Zit no, as ig alles wett ha und nonig so weiss, uf was ig eigentlich oh chönnt verzichte S Beschte Bispil si grad es Candy Buffet und Stuehlhusse. Finge bedes mega toll, aber würklich notwändig isches nid... mau luege...

@Menu-Chöschte: Ig bi o immer uf Priise gstosse vo 150 bis 200.- odr sogar höcher, aber das isch halt gsi, wil me bir suechi meischtens eher uf die türere, HZ-typischere Restaurants stosset. Das wo mir jetzt im Aug hei, hätti zB niemals ergooglet, sondern has hie im Forum ufgschnappet und das isch de scho bedütend günschtiger.

@Getränk: finge das no schwierig zum abschätze, wie tüür as das wird. Ha scho ghört, me söu glich vil wie fürs Menu oder ei Fläsche Wi und ei Liter Mineral rächne. Aber ebe, was isch de wes vil Biertrinker het oder vil, wo müesse fahre? Vilich isches aber möglich e Getränkepauschale uszhandle, de het me emu kei "bösi" überraschig!

Mir hei üs oh no Catering überleit. Hei e Location gseh, wo me d Getränk über si muess bezieh und drfür si si mega günschtig. Aber ebe, dert falle de no Mietchöschte a (zT muess me sogar e WC-Pauschale pro Gascht zahle!) und bim Catering muess me dr Service de no rächne und evtl no öpis für ufbau und ufrum-arbeite.

 1 .. 26 .. 50 51 52 53 54 .. 526 .. 997
Janedoe   Littlefoot   Pfingstrose   Hochzyt   Iladige   würklich   Taeboyana   Location   squishy   malinchen   richtig   bearbeitet   Hochziit   Zuletzt   Problem   würklech   gspannt   schaffe   irgendwie   bstellt