| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 261 .. 520 521 522 523 524 .. 761 .. 997
01.12.13 21:23
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

Huhu liebi Brütlis!

Phu i chume wieder chume me zum schriebe hie, aber mitläse dueni immer fliessig.

Mir hei letscht Wuche mi Brüetsch uf Bsuech gha für d Iladige zplane und es isch super gsi, er het üsi Idee guet gfunge und wemers so wiemers plane chöi umsetze, wirds gloub u cool… sini Fründin het e Kolleg wo Siebdruck macht u itz klärt er mau ab, ob das prislech i Frag chiem. De würde mer öpis mit schwarzwisse Föteli mache, würd sicher no schön. Vielech chli unkonventionell, aber zu üs würds u passe.

Für d Bluemeofferte hani itz mau zrügggschriebe, dasses üs mega zueseit und mir sie gärn wette engagiere. De hocke mer äuä mau Ändi Februar/ März mau zäme zum Details plane. Isch ämu o wieder e grosse Punkt womer chöi abhäggle.

Am Friti hani frei gha und mini TZ isch zu mir cho güetzele und he mir e Adväntskaländer bracht, soooo härzig! I ha scho für viu Lüt eine gmacht, aber no nie eine für mi ganz elei becho!

@malinchen: cool mitem Crèpes-Wägeli! De hesch di GG chönne überzüge? Isch doch perfekt für euches Apéro wo ja e Mauzit söu si und faus ds Wätter de nid so schön/warm wär (wasi nech natürlech nid wünsche!), wär Glacé o nid immer optimal...

@Pfingstrose: Cool hesch ds Chleid bsteut und ke Expressgebühr müesse zahle!

@lil.lian: Und?? Chleid gfunde?

@Fara: Oh schön mitem Eutereträffe. Mir wei o mau es Ässe mache bi üs, aber das mues bis nächsts Jahr warte. Hoffe es geit dir wieder einigermasse nach dr Chemo. Itz muesch no einisch, oder? Und heiter scho News vor Wohnig??

@Nala: Wär doch super, die Chärtli der zbsteue? Dir chöit ja immer no e Teil säuber bastle. Aber je nachdäm wärs so sogar günstiger?

Mir si das Wuchenänd zGstaad gsi bi GG's Vater und sini Schwoscht und Haubschwoscht mit Ahang si o cho. Einersits isch u schön gsi, sie heinis no mega härzig gratuliert (sini Haubschwoscht gseh mir nur 1-2 mau im Jahr) und üs dankt für ds STD-Magnetli, es gfau ihne mega und heige mer super gmacht. Das het mi u gfröit. Angerersits heisi de mit dr Zit agfange so Sprüch la gheie vo wäge das sig ja eigentlech völlig übertriebe, für 1 Tag sones Züg zmache und soviu Gäud uszgäh (3 vo ihne si scho mau ghürate gsi und gschiede…) u när gäng dr Tag säuber so schnäu a eim vrbi, dassme gar nüt mitbechöm. Und d Froue übertriebi da sowieso u i chäm de scho no i Stress… O we sie vielech zum Teil rächt hei, ma mi so Züg und es nimmt eim eifach gad chli d Fröid… i bi würklech nid am hypere und mir hei bis itz ke Stress, u wemer das de 2 Monet vorhär glich no hei, mues das ja nid ihri Sorg si. Irgendwie bini itz gad chli down wäge däm, ke Ahnig.

Süsch machi mir no chli Gedanke wägem Apéro, mir hei scho e Offerte wo sehr guet isch und die mache viu apéros bi dere Chile. Mir müesste bis Ändi Jahr def. zuesäge, aber i weiss nid obi süsch no e Alternative söu afrage, auerdings hani ke Ahnig wär… und wägem zivile mäesse mir üs ou gli überlege, was mir aschliessend no wei mache und mit wäm aus ga ässe… isch ja glich o wieder e ziemleche Betrag. Wie machet dir das, göht dir aui aschliessend ga ässe und mit wäm auem?

Wünsche euch no e guete Räst vom Sunnti und e guete Start i die neui Wuche!

02.12.13 06:50
malinchen 

Re: Bräute 2014

Guetä Mäntigmorge wünschi öich allnä!!

@nala: die Site isch würklech cool!!! Mir maches äuä würklech so, v.a. wöus haut scho ä rächte Ufwand isch die Chärtli z falte dass es einigermasse grad und schön wird... Aber mir dües när sicher no verziere mit Bändeli, ev. no mit anderem Papir etc. So chasch ja när glich ou no chli bastle? U d Ilageblätter müessä ja ou nid unbedingt nur us eim Blatt bestah. Chasch ja z.B. ou zwöi verschiede farbigi ufenang chläbe dasses so wiene Rahme git, weisch wie ni meine? I gloub da chönntsch när glich no einiges säuber dranne mache..

@Taeboyana: Hihi, GG isch sehr liecht fürd Crépes z überzüge gsi... Eifacher alsi dänkt hät! Oh, lah di nid la abezieh vo so blöde Sprüch! Mängisch hani z Gfüeu deu Lüt müessä eifach chli ihre eiget Frust uslah, wenn öper anders hüratet... Egal obs isch wöu villecht ihres eignä HZ nid so toll isch gsi, sie inzwüsche wieder gschiede oder unglücklech ir Beziehig si - what ever! I dänke, mir si villecht chli ä anderi Generation Brütlis als ide letschtä Jahr. Hürate isch gloub ä Zytlang halt überhoupt nid im Trend gsi u de het mes villecht lieber chli schlichter ghalte oder het äbä au die Traditione ighalte. Und mir hei jetz total anderi Iflüss, ou scho nur dürs Internet und wei es Fest so gstalte wies üs gfallt u setzä üs eifach düre, löh üs nid lah drirede (oder versueches ömu) und gniesse die ganzi Planigsphase... Lah die Lüt la redä und versuech di uf die sache z fokussiere wo dir Spass mache a däm ganze!

@me: GG und ig si nümme drzue cho gester, d Flittis gnäuer z plane... I mues i 2 Wuche mini Feriä igäh, drum sötte mir jetz de würklech mal drhinder. I bi immer no unentschlosse wie dasis mache wägä de Ferie. I bi äbä fix agstellt näbem Studium u ar PH het me die tolli Awäseheitspflicht. Aber üsi Flittis falle ja eh id Semesterferie, vo däm här muesi würklech nur ufe Job luege... Aber jaa, mir müessä zersch plane wie lang dass mir überhoupt unterwägs wei si und när muesi mir überlegä wasi süsch no alles wett mache. Wöu vor und nachem HZ möchti ja de ou no chli frei u de si de schnäll scho 4 wuche wäg...

02.12.13 08:48
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Squishy-fishy
Ja wenn dörfsch würdi sie gern gseh Ich wierd den würkli mal die 14 Täg chostelos teste..

Malinchen
Mier sind eus am überlege chli länger den id Ferie, Flitterwuche zgah.. Und ich wür den sehr wahrschindli den au no unbezahlt bezieh.. Abr mier händ au no überhaupt nüt planed. Müsstemer mal chli in Agriff neh

Taeboyana
Das dönt schön mit de Iladige. Und d'Idee mit em Siebdruck findi kuuhl..
Ja ich wür sie ignoriere mit dene dumme Sprüch.. :-/ Es isch eui Hochziit und nöd ihri..

Joah jez dueni eu no vom Mery's verzelle.. :)
Wo mer cho sind händs eus herzlich begrüesst mier händ no schnell uf öber müese warte und mier händ den chöne d'Stegge ue zu de Brutchleider.. D'Beraterin isch mer sympathisch gsi.. Sie hät mer den eigendli jedes Chleid schnell zeiged und ich han chöne ja odr nei säge. Es hät sich den bim Probiere usekristallisiert, dass mer Tüll und Satin nöd gfalld. Eis Chleid hät mer den würkli guet gfalle. Es isch Schulterfrei, useme ganz fiine Stoff, hät vorne bi de Brust no chli Glitzerstei und rundume au no es bitzeli Glitzer und hine isch es gschnüert. Ich weiss eifach nöd öbs für mich persönlich nöd to much isch. Es hät zwar würkli nöd vill Glitzer, aber mier gfalled ebe au die Chleider wo gar nix händ, aso ganz schlichti Chleider.. D'Beraterin hät den no gfunde im Januar isch den ja Hochziitsmäss in Züri und det gids den no Guetschii, aso mit andere Wort ich söll sicher mal warte, wegem Guetschi. Das hani no nett gfunde vo ihre. Sie hät den alles ufgschriebe und es gächt öbe 5 Mönät wenn ich mich für das Chleid wür entscheide..
Aso s'Chleid hät mer scho guet gfalle, aber ich möcht no noimets anders hi gah zum go luege. Will vo dere Art Chleider wo mier gfallt, häts eigendli fascht nüt gha und mier fählt chli d'Verglichsmöglichkeit.

Mier sind den no spontan z'dritte (mini TZ und e Kollegin) für mini TZ wegeme Hochziitschleid go luege. Sie hüratet zivil no im Januar und macht den öbis grössers im 2015. Mier sind den ime Spezialgschäft gsi für Schwangeri und sie hät den es Chleid gfunde für ihre Zivilhochziit. Lustig isch gsi es sind no zwei anderi am probiere gsi und beid händ das Chleid probiert gha (eini eifach chli länger) und mier häts bi allne gfall gha

Ich han au letzt Wuche no Kontakt gha mit de Chilefrau. Aso es gaht nur a dene Ziite wo sie vorschriebed. Tja, mier hüratet definitiv am 11i. Und den hani mal no en Ablauf gschriebe für de Fotograf, und ihm s'Mail gschriebe, dass mier endlich mal e Offerte bechömed..

De GG isch während ich am Brutchleider probiere gsi bin, zu eusere Nachbarin go fräge wegem Apéro (sie sind Wiibuure). Mier müssted dete de Platz zahle und es Zält sälber organisiere. Das wos den zum esse gäbti müsstemer au sälber organisiere. Es müssted öbe drü Lüt vor Ort sii und die würded 30 Franke ide Stund chostete. Sie duet jeze das no mit em Maa aluege und chunt uf eus zue.. Abr so grundsätzlich fändis no guet. Mier müssted sicher no fräge öb Stehtisch vorhande wäred..

Zuletzt bearbeitet am 02.12.13 08:52

02.12.13 09:02
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Gute Morge!!!

Ganz en guete Wuchestart wünsch ich eu allne!

Lilian: Und häsch du es Chleid gfunde???

Taeboyana: Oh nei lahn de Chopf nöd hänge! Es isches eifach nöd wert. Ich chan dich aber total guet verstah. Mer isch wenn mer selber in Planig steckt vomene Hochziit eifach au meega finnfühlig uf so Ussage. Aber wie d Malinchen gseit het isches mängisch au de Frust vo dene Lüüt. Und so lang ihr das ja selber zahled dörf mers doch au so mache wie mer wott. Userdem sind mir ja nöd die reinste Geldschlüdere und hend alli meh oder weniger es Budget. Es isch eifach amigs unnötig so Sache zghöre. Aber hey is isch bi fast allne so. Vielicht en chline Trost…

Malinchen: Hoffentlich findeter bald Ziit und Motivation zum eui Flittis bespräche. Bi dim Schatz söttis keis Problem sie zum frei neh? Dini Bedenke sind vorallem wegem unbezahlte Urlaub oder hani das falsch verstande? Ich chans aber nahvollzieh will am Schluss wird’s allgemein es recht türs Jahr… D Stüre gheied au no schön vor de Hochziit ine und den no d Flittis bzw. kei Lohn durch unbezahlt. Am beste losisch mal no en Vorschlag vo dim Schatz ah vielicht chund öpis supersmässigs use.

Me: Mir hend nöd so es guets Wuchenend gha. Ich han eifach mal schön viel gschlafe das hät mega guet tah. Den isch am SA min Schatz zu sine Eltere ja go rede zum alles kläre was eigentlich au i.o. gsi isch er sich dän mega spat hei cho. Den sind mir am SO no mit mine Gschwüsterte zäme s Turnerchränzli vo de chline Gschwüsterte go luege isch no herzig gsi. Ächt zum kaputt lache amigs. Und den sind mer wieder hei und hend gredet bis am 8ti… Min Schatz isch sich glaub langsam bewusst das d Hochziit nächher chund. Und er het chli schiss wege de Zuekunft. Wie das alles wir mit Chind. Also nöd wege de Chind sondern mit eusene Familie. Ob sie sich werdet verstah und ob mer den zeme Geburi und Wiehnachte Fiire chan und wie mer das verbinde chan… Will jedi Familie hät ja chli ihri Traditione und er wott eifach sini eigeti. Ja isch chli emotional worde. Naja, jetzt lönd mirs mal ruehe.

02.12.13 09:11
malinchen 

Re: Bräute 2014

@Lillian: Ah das tönt doch schön vo öiem Shoppingtag! Du muesch di ja ou no nid gad sofort entscheide... Isch ja ou cool, dass jetz genau weisch was de suechsch. Bi mir ischs ou so gsi, dassi am erste Tag woni bi ga aprobiere meh chli gluegt ha was mir generell gfallt und am 2. Tag hani när mis Chleid gfunde... Weisch de scho wo de no härä wettsch ga luege?

@Pfingstrose: oh je, das tönt ja ou nid so super bi dir! Also, heit de dir zwöi unterschiedlechi Vorstellige gha oder ischs meh wägä de Vorstellige vode Familie? Möcht er de, dass när beidi Familie immer bi öich fiire? Kennä sich öii Elterä no nid oder si sie eifach total verschiede?

@me: GG cha sini Ferie rächt sälber bestimme u er het ou immer meeeega viel Überzyt, drum ischs bi ihm sicher nid so es Problem. I teile mini Stell mit öper anderem u drum muesi immer mit ihre luege, aber da sie es Chind het nimmt sie eh immer während de Schuelferie und ig cha drum ume ziemlech frei wähle... Mini Bedänke si würklech meh wägem Lohnusfall woni de när hät. Aber irgendwie stressts mi ou chli weni weiss, dasi mini ganze Ferie für Hochzyt und Flittis bruuche u när nüt anders meh cha mache.

02.12.13 09:27
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Lilian: Tönt doch super. Jetzt weisch welli Richtig und chasch so go sueche. Bin jetzt gad alli Chleider Gedanklich am duregah… Welles du äscht meinsch. Hihi! Aber chani mir irgendwie nüme in Erinnerig rüäfe. Gits es im Internet oder im Katalog? Würd mich mega wunder näh.

Malinchen: Hm, ich chans total verstah. Darum händ mirs versuecht so zlegge, dass es eus nöd zfest ischränkt. Mir gönd ja nächst Dez./Jan. dass mir je 2 Wuche im 14 und 2 Wuche im 15 chönd neh und den hend mir je no 3 Wuche i dene Jahr frei... Wie viel Wuche würdisch den unbezahlt neh? Und wie viel Wuche wend ihr total id Flittis?

Nei eusi Eltere känned sich nonig. Also sie hend sich scho mal gseh aber nöd würklich gredt wills nur zum Abhole vom Flughafe oder so gsi isch. Mir werdet ja beidne Familie Brunch Guetschii uf d Wiehnachte schänke und den mached mir im Jan/Feb „Familiezämekunft“ oder bessergseit Zämefüährig. Sie sind scho eher unterschiedlich aber nöd so dass es nie und nimmer passe würdi.

Es isch ebe so dass mir immer weg gönd mit minere Familie über Wiehnachte/Neujahr ine Hütte i de Berge mit binere Oma und all min Gschwüsterte min Vater und min Stiefvater. Und das ja siit ich ca. 6 bin. Und min Schatz seit eifach er chan sich nöd vorstelle, dass mir den immer säged mir fiired dobe und eusi bedingig isch eigentlich dass mer nume eimal fiired. Ich chan ihn au verstah aber glaube das isch au chli kake zum organisiere. Wenn mir den säge mir fiired in XY es chund wer lust hät und mini Familie isch den amene andere Ort wers ja für mich mega einsiitig nur mit sindere Fam. Er findet eifach den chan ja mini Familie au dete anecho. Stimmt ja grundsätzlich aber irgendwie isches ja au chli doof wenn sie den eigentlich id Ferie fahred um de 21. Ume und den am 24. wieder suscht neumed ane würdet. Wobie mis Mami au scho gseit het sini Familie chönti ja den au cho. Was isch eigentlich au schön fänd. Aber er findet isch ja den mega einsiitig, dass sini Familie quasi eusi Tradition überneh muss. Wasi ja au verstahn will mini Eltere fändet das warschiendlich au nöd so toll. Ja eifach kake, isch mer zkompliziert. Aber mer sött sich ja scho au mal über so Sache unterhalte. Ich hoffe es klärt sich irgendwenn.

Sorry für de langi Egopost… Aber es tut guet mal alles chöne schriebe.

02.12.13 09:50
malinchen 

Re: Bräute 2014

@Pfingstrose: ah das isch ja würklech kompliziert! Findes meeeega schön was öii Familie macht und war echt schad wenn die Tradition när so würdi "dürbroche" wärde... Aber di GG chani irgendwie ou verstah, a Wiehnachte möchte halt alli immer ihri Family bi sich ha. Ächt schwierig!

Wie heit dirs de bis jetz gmacht? Sit dir eifach getrennt jewils zu öiere Family gange?

Wo ig no chlii bi gsi hei mini Elterä immer Jahrwiis abgwächslet wöu d Wiehnachtsfest vo de beide Familie immer am gliche Tag gsi si... Die Gotte und Göttis wo de wägä däm när nid drbi gsi si, sie de när amigs ir Altjahrswuche oder so no mal bi üs dehei iglade gsi.

I findes ou wichtig, so Sache vo afang a z kläre u nid ersch wenns de so wit isch! Finde das ou immer so schrecklech wenn es Paar nachem HZ merkt, dass sie total anderi Vorstellige vor Familieplanig hei! Isch so wichtig, dass me all die Sache klärt, ou wenns nid gad a eim Abe cha usdiskutiert wärde.

@me: mir würde so 3-4 Wuche gah. Fix isch ja, dass mir ads Sziget Festival ds Budapest göh. Das duuret ei Wuche vom 11-18 August. Und vorhär hei mir dänkt, chönnte mir in Slowenie und Kroatie chli dr Küste entlang reise. I ha dänkt so 2 Wuche unzahlt näh wär sicher guet. Eventuell chönnti mir ou e Teil vom 13. lah "striiche", das wär no cool de würd die finanzielli Belastig när erst im Dezember afalle... Aber ob das geit isch die anderi Frag...

02.12.13 10:15
Sue87 

Re: Bräute 2014

Guete Mäntigmorge mitenand!

Siter ou so müed?? Bi mir isches gad furchtbar….

Lil.lian
De isch sicher guet wennd no nöime süsch geisch go luege! Isch emu scho guet hesch du chli gneuer chönne igrenze was dir öppe gfallt und was nid…!weisch scho wo du no häre wetsch?

Malinchen
De tüet dir ds Crepewägeli no zumne „normale“ apero dezue?
Und was für Bändeli macheter ? für di gladne Gescht ?
Wäris de e müglichkeit dass öpis vode Ferie würdisch vorschaffe weisch uf überzit oder so?

Nala
Wow das si würkli günschtigi Sets uf dere homepage…i würdi äuä gad bstelle wüli dänke es git ja glich no einiges z bastle ou ade bstellte? Und ner chunntder sicher süsch no züg i Sinn woder chöntet selber baschtle defür..?;O)

Taeboyana
Woow gratuliere zum Adventskalender;O) ha eine vom GG becho und muessmi immer zämeneh dasi nid d Päckli eifach gah go ufriisse;O)
Ohje das verstahni…so Bemerkige müesste aube nid si und i verstah mängisch ou nid warum das d lüt nid merke….lah der ja nid d Fröid neh!!

Pfingstrose
Ohje das tönt ja nid so super….aber meinsch nid bi 2ne Familie isch de halt d Frag obme das schafft nur einisch z fyre..? ha bis ize no vo niemerem ghört wo das so wäri….mir fyre scho sit jahre immer am 24te bi mire familie und am 25te bi GGs Familie. Und wender de ei oder zwöi Täg zu dire Familie würdet fahre und ner glich no mit GGs Familie ou no fyre?

02.12.13 10:15
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Pfingstrose
Ja ich han im Fall nachdem ich gsi bin au dis Föteli no aglueget gha.. Aber a dis Chleid hani mi nöd chöne erinnere..
Nei de Katalog isch nonig dusse.. Bin gspanne wenn er den dusse isch, zum s'Chleid uf em Bild zgseh. Stell den s'Föteli ie
Han no eis Chleid gfunde bi Liluca wo mer au no mega guet gfallt, han mal s'Bild igfüegt une. Ich meint es seg öbe so gsi vom Schnitt her. Mini Schwöster hät gmeint es seg nöd so ganz figurbetont gsi..
Aso ich wet uf jede Fall no das Chleid go probiere bi Liluca.

Bi eus isch im Fall Wiehnachte au so e Sach. Mier händ ja nächst Jahr s'10-Jährige, abr mier händs no nie gschafft zum zämä Wiehnachte fiire. Ich bin am 24. bi mine Eltere und den sind die einte Grosseltere no dete und am 25. simer bi de andere Grosseltere. Er isch am 24. bi sine Eltere und am 25 bi de einte Grosseltere. am 26. simer den meistens zämä no zu sine andere Grosseltere gange und den no go boarde (sie wohned gad bime Skigebiet). Weiss au nöd wie mer das in Zuekunft sölled löse.. Mier müssted schier abwächsle..
Ich dänk scho das sich das den irgendwie kläre wierd.. Meinsch nöd? Händer den bis jez au immer trennt gfiired?

Malinchen
Ich möcht das Chleid uf em Föteli bi Liluca go probiere gah. Susch würi gern noimets hi gah wos e grösseri Uswahl hät.. Weis abr nöd wo..
Die Idee mit em 13. Monätslohn findi no e gueti Idee.. Müstischs mal abkläre..

Datei-Anhänge
chleid.jpg chleid.jpg (51x)

Mime-Type: image/jpeg, 245 kB

02.12.13 10:22
malinchen 

Re: Bräute 2014

@Sue: I bi sit wuche immer mega tot u chume fasch nid usem Bett egal wie lang dasi schlafe. Ussert weni mal chönnt usschlafe, denn bini sicher scho am 6i hällwach. Ha jetz agfange Berocca näh, mal luege obs öpis bringt. Ä Kollegin schwärmt drvo...

Mir düe äuä nur d Crèpe und ev. no so chli Knabberzügs wo mir aber sälber düe bsorge... GG het vom Gschäft ä Charte fürd Prodega, de göh mir de Getränk und äbä so zügs det ga hole, so chöi mir sicher einiges ispare.

@Lilian: wow, das Chleid isch ou mega schön... I ha mis ja ou im Liluca gfunde und die hei also nid ä viel chliineri Uswahl gha als Mery's (z Bern, weis halt nid wies anderswo isch!)... Cha dirs also nur empfähle det no ane z gah! I ha ja ou eher es schlichts Chleid und vo denä hei sie fasch meh gha als im Mery's, det si mir die meiste chli "zviel" gsi.

 1 .. 261 .. 520 521 522 523 524 .. 761 .. 997
Problem   Janedoe   Taeboyana   squishy   irgendwie   Littlefoot   schaffe   Hochzyt   richtig   Location   Zuletzt   Pfingstrose   würklich   bearbeitet   bstellt   malinchen   gspannt   Iladige   würklech   Hochziit