| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 262 .. 521 522 523 524 525 .. 761 .. 997
02.12.13 10:29
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Lilian: Hihi! Den hesch demfall nöd s gliche aprobiert! Das Chleid isch mega schön. Finds so schlicht au mega cool. Schöne schnitt und es gseht so liecht fallend us. Bin ja gspanne was du nach de Aprob seisch. Hesch den scho en Termin bi Liluca chöne mache?

Wiehnachte Fiire: Also mir hend siit zwei Jahr immer zäme gfriired und zwar eimal bi mine Eltere mit minere Oma und eimal bi sine Eltere mit no paar Verwandte. Vo dem her hämmer scho zäme gfriired. Mir händ eus eifach dänkt mir fänedts schön wenn eusi Chind as Christchindli glaubed und findets eifach doof zweimal Wiehnachte fiire und die glichi Gschicht verzelle isch doch unrealistisch. Ja kei Ahnig irgendwie findemer scho e Lösig.

02.12.13 10:31
squishy-fishy

nicht registriert

Re: Bräute 2014

Guuuätä Moorge iihr liäbä Brüütlis

Lula. Aaah so isch das. Kiirchestüür isch zu was fähig Exgüsez, ii han halt diä niiä müässä zahlä Bii uns spiielt ebe s'Mami vo unserem TZ. Sii macht da voll professionell und verlangt 600-800 sFr. Für uns macht sii en special-priis (200.-) Mir hend denn eiifach jo gsaiit ohni überlege. Aber jetzt so im nochhinhein 200.- für eh Stund wo sii viellicht 2 Lieder spielt. Scho keii schlechte Lohn… Drum hets mii jetzt wundergnoh…
Nach riichlichem Überlege gfallt mir dä Kursaal au besser. Aber astandshalber wartet mir d'Offerte vom Lagerhuus na ab. Viellicht haut uns ja diä um

Malinchen: Mit Hilf bringet iihr so es Filmi siicher guät ane! Aber mir alleii würdi das jetzt also ned zuätraue
Bisch du demfall nebet em Studium festagstellt? Denn isch natürli nöd so eiifach zum Ferii näh wiä bii mir. Mir hend jo gnuäg Semesterferii, vo dem her, bin ii mit Ferii um unser Hochziit riichlich beschenkt. Wär schön, wenn's finanziell got, zum unbezahlte näh. Und sus viellicht denn im 15ii länger verreise und im 14ii zwar an en schönä Ort aber ned sooo lang? Denn würdet choste ned nu all uf ein Jahr falle… Da mitem 13te tönd doch suuper!

Nala: So kuul diä Page. I finds no eh guäti Alternative und du dörftisch dini wertvoll Ziit no in anders investiere. s'Kärtli würd jo durch dä selbergmacht Ileger doch persönlich bliibe. Und bastlä dörftisch no ganz viiel anders: Namenskärtli-/täfeli, Tischdeko und und und… I fänd so öpis ää riise Entlastig. Aber gell, ii chämt nöd so zum Bastlä

Taeboyana: So nerviig so Lüüt! Werum müänd diiä diir dini Froiid näh. Chan ja ihre egal sii, wo du diis Geld investiere möchtisch! Nimm's diir ned zu Herze, iihr lebet eue Traum und das isch alles wert! Mir do glaubet alli no an d'Ehe (sus wäret mir ja nöd doh!) Seii umarmt :-*
Mini Schwiegereltere-in-Spe hend uns nachem Zivile zu Grill und Plausch iglade. Es werdet eiifach mini Familie und TZ und sini Familie debii sii. Will all andere werdet jo 4 Tag später au dörfe mitfeste. I find das so ideal für uns!
Wär scho no guät eh Alternative z'ha. Google biietet keii Lösige? Das isch so immer da, wo ii mii dra hebe

Lil.lian: Wunderbar bisch du so guät beroote worde und häsch diich chönä in ein Kleiid nachem andere schmeisse ! Wenn's so es Kleiid, wiä duu diir eigentli denkt hesch, ned gha het, würdi doch au nomol irgendwo go. Eiifach en zweiite Idruck vo Kleiider! Diä Beraterin isch ja au no kuul, mit dem Guätschi. En suuuper Tipp und wirkt so, als ob sii nöd uf Profit us siind. Find ii genial!
Woow, das Kleiid gseht bombe us Meega schlicht und gliich en Hingugger! Gang das umbedingt go agugge. Genauso het ich mir's vorgstellt, nach diiner Beschriibig her!

Pfingstrose: I finds au wichtig, dass s'Paar sini Traditione fiindet. Aber bii eu schiints no bsundrig schwer z'sii, will dini Eltere weg gönd. Viiellicht eui Bedenke gegenüber eune Eltere öffne. Wer weiss, viellicht hend diä Vorstellige und Wünsch, wiä iihr chöntet Wiähnachte mit ihne fiire, wo iihr eu im Moment vorstelle chönt.
Bii uns hend da d'Eltere beiid voll und ganz verstande (aber mir sind jo au ned dii erste ii dä Family wo hürotet). Sii hend gad vo allai broocht, wiä's chönt go. So sind alli Bedürfnis deckt. I cha mir nöd vorstelle, dass dini Eltere druf bestönd, dass ihr dert ufe müänd…

Me: Mir hend d'Homepage voll fliessig gstalte und sind total z'friide mit em Resultat. Aber solang Kärtli nonig dusse sind, werdets mir dä Gäscht nöd chönä zeiige und das macht mii sooooo ungeduldig
Denn hend mir fest bii dä Krätli gschaffet, alles tip top und meega kuul! Aber bii dä Siite wo mir bstelle möchtet, brüüchtet mir 4 Teili (Vorne, mitti links, mitti rechts und hinde. Mis mami het aber 2 Teili gmacht (Vorne und Inne). I ha ihre vo Afang aah zeiget, dass es viier sind und sii het gmeiint, da geng denn scho. Ez gots aber ned I bii gad chlii sauer worde. Sii het denn dä Page d'Schuld geh, wiä doof denn viert Teili sind etc. Aber joo…
Jetzt hend mir halt no Alternative bsuächt zum Karte bstelle, da giits scho no viiel guäts wo au zweiisitig guät gäng Aber denn hend mir s'Problem mit dä Ileger. Aber do het am GG siin Paps d'Lösig. Er druckt uns das eiifach (will diä noii Page biiätet keii Ilger aah).
Jetzt giits halt en chliine Mehrufwand. Mami muä s'Design aah diie noii Formatierig apasse und mir diä inner Karte für gladene Gäscht selber usdrucke und zuäschniide biim GG dehaii.
I bii gescht Obiig würkli sauer gsii… Aber jo, eiigentli isch es jo nöd so en Weltuntergang

Wünschä eu allnä ä guätä Määntig

02.12.13 10:39
Sue87 

Re: Bräute 2014

malinchen
jaaaa das geit mir ou so....weni mau chönti usschlafe bini am sibni oder so wach und cha nid schlafe...aber isch äuä ou so chli die herbstziit und d Umstellig dases wider dunkler dusse isch?!

Pfingstrose
...nur zur Ufklärig für mi, was isch gnau a ds Christkindli gloube...? dass ds Christkindli Gschenk bringt oder het das nüt demit z tue?

02.12.13 10:48
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Sue: Doch genau so, dass Christchindli d Gschänk bringed. Mir hend als Chind immer "müesse" nach em Esse is Zimmer... Alli Manne sind go d Chuchi mache i dere Ziit und alli Fraue händ Gschänkli us em Vorratsruum gholt und unter de Baum gleit. Mir hend den erst dörfe abecho wos Glöggli glüted hät. Kitschig ich weiss aber ich han das als Chind s Highlight vom ganze Jahr gfunde.

02.12.13 11:08
nala05 

Re: Bräute 2014

guete morge und guete wuchestart!

@taeboyana: jä, i has gescht mit mim gg agluegt und är meint au bstelle sig gschieder, wil bis mir die alli au so schön anebekömme sige mir scho lang vrhürotet
oh je, los di vo däm nit fertigmache! es isch scho abartig wie d lüüt immer dänke meh ka sich eifch in hz-planig vo andere drimische und alli mögliche sprüch loh falle! grrr! worschinli sins iversüchtig hänsi nid sälber chli meh in ihre dag (oder sogar beziehig) investiert. natürli isches nur ei dag, aber es söll e unvrgässlige dag si wo de no lang dra dänksch und i guete erinnerige schwelge kasch! aso kopf hoch und so züg ignoriere!
wägem zivile, mir wärde nur mit de TZ's und eltere/gschwüsterte ines resti go ässe und thats it.. nüd speziells.. vilicht machi no sälber e hochzytstorte für den, aber meh wämir gar nid wils uns nid so wichtig isch.

@malinchen: jo i has ebe geschtr zobe nomol agluegt mitem gg und är meind au bstelle isch besser, mir hän suscht de no gnueg dra z bastle.. merci für de tipp mit de zwei blätter ufenand! findi super idee!
hm vrstandi das au no susch ferie wotsch während em joor! hoff findsch e gueti lösig!

@lil.lian: schön het di bsuech im mery's dir gholfe und du weisch jetzt welle stil dir gfallt bzw. nid gfallt.
findi e gueti lösig das du no susch gosch go luege. weisch scho wo und wenn?
ah super händr das mit de chile könne kläre, au wenn ihr lieber chli gschobe hättet, so hesch wenigstens klarjeit jetzt. tönt guet mit de wiibuure :o)
jetzt hani grad din post gseh, das kleid findi au rächt schön, für mi persönlig wärs ez zu schlicht glaubi, aber i finds susch sehr schön!

@pfingstrose: hui jo i vrstand die diskussion wo du und die gg hän ka. isch wirkli immer so e sach mit däm wiehnachte.. meh wot bi sinere familie si und glichzitig au de schatz bi sich ha.. goht uns gnau glich. dänk au nid das meh do in eimol disuktiere d lösig findet, aber wie's d malinchen vorgschlage het dungt mi für e afang no guet.. und wenn den mol kinder do sin, hani s gfühl änderet das eh alles, meh wot de au vilicht nur mit sinere familie mol fiire und nutzt den d altjoorswuche für familieässe mit allne..

@sue: jo mir hän uns jetzt entschiede zum bstelle :) ebe wie du seisch, s kunnt de no gnueg susch zum bastle drzue
i ha hüt morge au kuum usem bett möge

@squishy: jep mir bstelles, min gg het au gmeind, bis mir die susch so schön hättet, wäre mir scho lang vrhürotet
das mit de kärtli tönt nachere guete lösig au wenn du paar närve hesch miesse anegäh

so ha jetzt gfühlti 100mol miesse update, wil i scho vor meh asere stund ha afoh schriibe, hoff ha nüd übrseh..

@me: wie gseit, i bstell glaubs die kärtli ez de gli.. jetzt mien mir uns nur no für d farb entscheide, s git aber zimli sicher es petrol und de dien mir coral bi de ilagekärtli widr ufnäh
dene bini ufgregt wie es kliins kind, am samstig hani i zwei läde termine fürs kleid am donstig hätti no geburtsdag, aber dä interssiert mi null, wot nur no dases samstig wird hihi

02.12.13 11:55
Lula 

Re: Bräute 2014

@squishy: Jep! Muesch Di sicher nit entschuldige, ha mir aso ou scho überleit, für was mir die zahle, aber ebe, Hochzyt, Toufi, Beerdigung...
Ja 600-800 isch doch e sehr guete Lohn, wobi üebe müessis je nach Stück ou no. Ämu üsi muess gugge ob si bi 2 vo 3ne Lieder dNotene findet us uf dr Orgele geit.

@Kleidig Ziviler: Mir näh eifach was schöns us am Schrank, u göh närne ga scheisse, u de hei ga grille!

@Whynachte: Da ig mit mire Muetter nit würkli Kontakt ha, het sech das Problem erledigt, mir hei letscht Jahr am 4te Advent bi üs es Ässe gmacht, wärde das bibhalte, aber i Form vom ne Apero mit mine Groseltere, mim Vater&Frou u mire Gotte mit Familie, evtl sim Mami, chunnt druf ah, ob mir zu ihre göh. Mir fiire aber immer am 24.12 zwöit u iwenn chömme de no Kollege drzue. U am 25 bi sim Mami, aber ebe, mir si nit sicher ob mir wärde gah. Aber das gieng sicher ou mit Kind, zChristkind weis ja wenn wär wo isch

02.12.13 12:46
Sue87 

Re: Bräute 2014

@Lula
hihihihihihihihihih ize hani di Satz öppe gad 3 mau müesse läsego scheisse göhter nachem zivile und ner ga grille????oder doch öppe go schiesse

@Nala
wow de hesch e ereignissrichi wucheGeburi und no Shopping-Termin!! bi gspannt obd DIS chleid findsch...!

@Pfingsrose
das isch doch e härzigi Idee findi vorallem das mitem Glöckle

02.12.13 13:11
malinchen 

Re: Bräute 2014

@pfingstrose: Die Idee mitem Christchind fingi ou no schön... I gloub da drmit chönnti mi ou afründe wenn mir sälber Chind hei.

@sue: hahaha, mir wärs gar nid ufgfalle wenn du's nid hättsch gschribe. Aber ha när gad äs mega Lachflash gha zmitts im Büro.

@nala: ah cool... i mues jetz de ou mal drhinder und das mit mim GG aluege. Es het würklech meeeega viel Farbe zur Uswahl uf derä Site! Die isch würkli cool, merci füre Tip!!!

@squishy: Jaa, i bi äbä fest agstellt... Aber mir finde sicher ä Lösig wo für alli stimmt. Und im schlimmste Fall hani halt de nur d Flittis nächscht Jahr, isch ja eigetlech würklech es Luxusproblemli...
Oh nei, verstah dass du di gnärvt hesch. Mir regt so zügs ou immer mega uf, weni öpis plane, när chömä anderi cho driredä und när geit mi Plan nümme uf am schluss... Aber schlussändlech isch ja alles guet cho und isch ja eigetlech mega lieb wie sie alli wei mithälfe.

02.12.13 13:12
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Malinchen
Ich fühl mit dier mit em Schlaf. Es gaht mer öbe glich, sobald ich chan usschlafe bini scho recht früeh wach und wenni muen ufstah bini soo müed..

Squishy-fishy
Ja es isch würkli chli i eis Chleid nachem andere ine schmeisse gsi. Nachdem ich mit dene wo ich usgsuecht han fertig gsi bin, händs mer den no zwei wiiteri bracht gha..
Und d'Beraterin hät gfunde am Afang, i dem wo sie mich gseht, probieremer ganz am Schluss. Das wär den würkli das gsi
Und häsch de GG gfrägt wege de Homepage? :) Hans eigendli au no vorgha am Wuchenend zum mal chli dra baschtle, bin abr leider nöd dezue cho.

Sue87 / Pfingstrose
Ja das isch bi eus ähnlich gsi mit em Christchindli. Mier sind eifach ganz früehner nomol go pfuse und später den eifach go laufe. Und schwuuups den isch de Christbaum gschmückt gsi und Gschänkli sind unter em Baum gläge :)

Nala05
Ja das glaubi mit em Termin.. Bin au nervös gsi, has chum chöne erwarte bis es so wiit isch :)


Han gad no aglüüüte im Liluca wegeme Termin Han no eine becho, am Samstigmorge am 9ni. Phuuuuu uu früeh, abr wemer so spontan alütet muemer neh was eim no abütet

Zuletzt bearbeitet am 02.12.13 13:15

02.12.13 13:13
Lula 

Re: Bräute 2014

@Sue: Das isch gloubs gad wie mit am Läse, wärs cha isch klar im Vorteil! Ha Schiesse gmeint, chunnt drvo wenn me dr GG krank um sich het.

 1 .. 262 .. 521 522 523 524 525 .. 761 .. 997
Littlefoot   Taeboyana   Problem   bstellt   bearbeitet   würklech   Iladige   richtig   gspannt   squishy   Hochzyt   schaffe   Pfingstrose   Hochziit   irgendwie   malinchen   würklich   Janedoe   Location   Zuletzt