| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 262 .. 522 523 524 525 526 .. 762 .. 997
02.12.13 14:30
munggi87 

Re: Bräute 2014

huh zäme

phuu irgend wie bi i ou immer so kaputt....

@malinchen du sötisch jo dämfau ned soo problem ha d ferie z becho :) u ev wens jo irgend wie chasch reise mit em unbezaute wär jo ou ned sooo übu ;)

ou zum glück heit dir ou so e sach mit de wiehnachte
das i bi minere u bi sinere fameli je es gotteching ha u de ou no beidi am 24 fire hani haut de gseit jo mein gg itze isch schluss nur no an 24 bi der z si :D
mir hei im sinn aui johr abzwächsle was ihm aber cheibe schwärfaut aber i wet das beidne rächt mache :)
ha eh immer am 24 sone stress aus konditer wei jo aui öbis vo eim de chum i am obe hei u de heist aube jo du chöntisch doch nos appero mache jo sowiso kes problem aui hei wie immer frei gha aber i bi die wo no zit het....

i wetmi no bi aune für die glückwünsch bedanke vom geburi noche isch scho bau lang här ;)
hei super fein gässe uf em schiff..

ah de si bi de bude no de nöie date usecho für inventar u sitzige vo nächts johr
sooo geil i bi jo houptverantwortlich i de kondi aber genau am 21.6 heisis inventar agsetzt ;) i bi grad begeiseret gsi u hoffe das itze niemer vo de bude mues/darf cho ässe ;) es got dene nur um suffe u ässe wöus gratis isch u drum chani guet uf die verzichte!!

02.12.13 15:36
sasileu 

Re: Bräute 2014

[img][/img]Hey ihr hübschä

Soo,bald hani mini taff lang Arbeitswuche ume,hüt no Spatdienst und morn Brutkleid aluege
Ich halt mi kurz,han viellicht spöter am Obig na ziit zum echi detaillierter Antworte.
Ufjedefall a alli schomal danke um ihri Biträg weg minere Depri-Luune letst Wuche...langsam wirds besser obwohl gester no öberd i mis Auto gfahre isch
Ich bin vorher grad namal im Liluca das Kleid go aprobiere woni nüm recht erinnere ha möge,ohni Termin.Aber sie isch dasmal u nett gsi und het alles bracht woni s'letstmal ane cha ha,de Vorteil für mich isch hüt gsi...das sie glichziitig e anderi zum Bediene cha het und somit hani chöne es Foti mache...i zeigs eui grad

Also i meld mi scho wieder ab,viellicht und i hoff bis spöter

Ich cha s'Foti nid uelade
Bi de Bitrag vom iphone us am schribe und bi jedem Bild heisst Datei ist zu gross...
Und jetzt???

02.12.13 16:02
Fara 
Re: Bräute 2014

sasileu: Neeeeeeiiiiiiii! Foti gseh wott! *gg*

Musch vilich warte bis hüt Abig, wänn's chasch am Kompi verchlinere?

Freut mi, dass es dir besser gaht und di sträng Wuche bald verbi isch.

me: Sodeli, bin wieder da. Chemo isch "guet" gange. Aber mini Bluetwärt sind langsam würklich nüm so guet. Hät sich scho länger abzeichnet, aber ez hät de Onkolog gfunde, ich sell die Wuche na es Bluetbild go mache lah bim Husarzt. Dänn gsehtmer chli, wie de Verlauf vo Wuche zu Wuche isch. Naja, ich dänk, im schlimmste Fall müsst mer für di letscht Chemorundi eifach e Wuche meh warte oder so. Er hät jedefalls nöd extrem alarmiert tönt und s isch für ihn au klar gsi, dass mer d Chemo letscht Wuche mached.

Letscht Wuche hani au vor de Chemo no chli baschtlet. Han mim Fründ und minere TZ en Apfäntskaländer baschtlet und mit ihre zäme no Chränz gmacht (sie en Adventskranz und ich en Türkranz, woni aber no sett fertig dekoriere, bin nüm dezue cho). Hät Spass gmacht. Sie hät mir a dem Nami au no Gläser gäh für eusi Candy-Bar. So kuul! Sie hät die imene Brocki gfunde. Wett umbedingt au mal i das gah. Es tönt hammermässig (gfindsch glaub, wänn chli suechsch, mega schöni sehr günstigi Sache).

Ansonsten hämmer i de letschte Täg no chli a de Farbe für eusi Deko umestudiert für s Hochsig. S nimmt glaubs Gstalt a. Wird wohl so korall bis pfirsich/pink/rosa/wieauimmermerdemseit und orange gäl und grüen. Tönt chli freakig und müemer vilich au nomal chli über d Büecher. Aber ich han so Hochsigsfarbpalettene gfunde, wo ähnlich sind, und eus sehr gfalled. Und chli früehligshaft und fröhlich passt eh sowohl zu eus als au zu de Jahresziit.

Aber ich tuen mi rächt schwer mit konkret Dekosache wähle/bstelle.

Min Fründ isch no a de Hochsigsazeige/Save the Dates. Chunt glaub guet.

Ah, er hät also sich ok geh, dass ich eu Masoalaföteli zeige. Aber ez weissi natürli nüm, wer alles hät wele xeh. Chönd eu sus eifach nomal mälde. Sorry...
Am 19. hämmer jetzt mal no mit de Fotografin abgmacht zum mit ihre no s Engagement-Shooting z mache. Bin sehr gspannt und freu mi.

Ah, Wonig, genau... Mir händ eus letscht Wuche wieder mal für eini beworbe, aber no nüt ghört. Det müemer mal nahake. Und morn gömmer eini go besichtige. Beides i Blöck, womer eus schomal beworbe händ luschtigerwiis. Die morn isch i dem Block, wo mer z langsam gsi sind letscht Mal. Das Mal machemers glaubs defür ultratifig. Am beschte tueni alles scho vorbereite und mir maileds morn Abig no.

Wiehnachte: Das wird bi eus au no en Useforderig. Ich glaub, das Jahr werdemers wohl so mache, dass mir am 24. mit eusne jewilige Familie fiired und ich mich für de 25. ihrem Fäscht mit de Grossmuetter aschlüss und er umgikehrt am 26. eusem bi minere Grossmuetter. Aber negscht Jahr wetti dänn scho au an Heiligabig mit mim Maa (juhuuu) zäme fiire. Aber das kriegemer scho hii.

Sorry, isch chli en Egopost. Ich hoffe, isch ok. Ich versuech mich defür das Mal wieder chli meh izklinke.

Liebi Grüess

Fara

02.12.13 16:22
malinchen 

Re: Bräute 2014

@sasi: oooh, i möcht das Bildli ou unbedingt gseh... Aber kei Ahnig wie mes am i-phone cha chliner mache!!!

@fara: ah das tönt doch einigermasse positiv vo dinerä Behandlig! Drücke dir witerhin ganz fest d düme!!! I würd sehr gärn Föteli gseh vo öiem Shooting weni dörf! Wüsst dir scho wo dir ds Engagement Shooting göht go mache?

I findes cool dass dir so viel Wohnige göht ga aluege... Mini ersti Wohnig isch sone Schnällschuss gsi, ha eifach ändlech wöue uszieh. Woni när bi izoge, hani gmerkt dass sie gar nid so toll isch (z.b. hani nid mal gseh gha, dass es kei Dampfabzug ir Chuchi het etc.). Dir findet sicher die perfekti Wohnig wenns de so söu si!

@munggi: ui das tönt würklech ou kompliziert bi dir!!! Aber dass dir ds Inventar so glägä chunnt isch ja i däm Fall super... Hoffentlech verschiebe sies de nid wieder!

03.12.13 08:23
nala05 

Re: Bräute 2014

@lil.lian: hey so cool hesch du grad en termin bicho!

@sasileu: het sich no öbis ergäh bim globetrotter?
Gosch dämfall hüt nomol ine brutkleid lade? Odr hanis falsch vrstande?
Oh würd gärn s föteli gseh, weiss abr ä nid wie mehs zfem iphone vrchlineret..

@fara: jo no eimol chemo, den heschs hoffentli dis läbelang hintr dir! Wünsch dir aso au für e letscht zyklus alles gueti.
Aso i würd au gärn es föteli gseh vo eurem shooting
Tönt doch guet wäg de farbe/ deko!
Ich halt mi imfall au no mega zrugg mit zügs bstelle.. Fallt mir bis jetzt au no eher schwer mi z entscheide..

@wiehnachte: i ha gescht zobe mol das thema bim gg agsproche.. Er meint jo mir mien jo nid zämme fyyre, für ihn änderet sich das erst richtig wenn mir kindr hän nid das wo i ha welle höre..

@me: leider hani geschtr vo dr andrea (fotografin) e absag bicho wil e fründin vo ihre au am 1.8. hürotet het mi grad mega agschisse, ha dänkt mir hän jetzt unseri fotografin.. Naja jetzt mien mr halt nomol luege.
Den hani mi hüt am morge widr eimol meh ab em gg sinere familie gärgeret! Är isch das we bi sinere familie gsi.. Und s letscht mol het är ihne vrzellt das d übrnachtig im hotel tür isch.. Dört hän si scho gmeind mir miesse halt transport organisiere, das het är zum glück grad abglehnt.. Jetzt hän si entschiede das si e heimtransport organisiere, bzw si sin scho am organisiere! Ha gmeint i hör nid rächt, si organisiere eifach mol ohni uns odr vorallem mi zfroge?! Es sin jo no nidmol iladige vrschickt usw.. Oh mann! So züg ka i gar nid ha

03.12.13 08:33
malinchen 

Re: Bräute 2014

@nala: oh nei?! Sie organisiere eifach ä Transport für hei?! geit ja gar nid... dir hättet ja gärn welle mit de Gäst übernachte? Das würd mi jetz also ou ufd Palme bringe! Organisiere sie de gad sone Car oder was?

Hmm, wägä Wiehnacht ischs ou nid gad so romantisch gsi öies Gspräch... Aber i dänke dass si eifach Männer. Meinsch er het überhoupt realisiert dass du druf use wottsch, dass du gern mit ihm wettisch fiire? Villecht chunnt das de no wenn er sich mal chli gnäuer Gedanke drüber macht. Und süsch isch me ja eigetlech ou ä Familie wemä nur fang verhüratet isch, ou ohni chind...

Und wägä dr Andrea isch ja ou mega schaad... Aber du findsch sicher no ä guetä Fotograf! Villecht chöi dir ja no anderi Forumsbrütli öper empfähle?

03.12.13 08:40
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Sasileu
Ou so kuuhl häsch chöne es Föteli mache im Lade. Ich würs gern gseh
Und welles gfallt der besser? Chasch di entscheide?

Fara
Ich druck der de Dumme no für dini letzti Chemo. Ich hoffe es chunt alles guet..
Ich finds au no schwierig Dekosache z'bstelle odr go z'poste gah. Es fehlt mer scho no chli ade Vorstellig, wies den söti usgseh ade Hochziit.. Und wild druflos chaufe weti au nöd umbedingt.
Ou jaa ich wür gern Fötelis gseh :)

Nala05
Ja han würkli froid wegem Termin :)
Ou ja das isch schad wege de Fotografin. Häsch den no e Alternative?
Das findi au voll dänäbet wegem Transport. Da sötets eu ja echt fräge, öb iher das überhaupt wennd.. Hät de GG nüt meh dezue gseit gha gester?

03.12.13 09:00
littlefoot 

Re: Bräute 2014

Hello ladies

Sasileu: mitem handy verchlinere: eifacg s foti nomal fötele mit de funktion power und home :) de gahts.

Nala: ou nei so doof weg de andrea :( hät sie de scho zue gseit gha?
Ich find die heimfahrt no cool. Wenns en car git, why not? Ich wär froh wörd das öper mache :))) wil ich weiss dass d lüt eifach lieber hei gönd. Guet bi ois isch es e halb stund wäg gäll .)

wienacht fiire... Sie sind sich wohl nid bewusst dass es je längs wie me kompliziert wird :)
Aso wenn scho jedi familie e fixe tag hät, de wirds u schwer irgendwenn mal, je me ahang s hät ...

Fara; au ich drück de duume für die letscht und hoff es chunt alles guet
Farbe töned aber cool ! Ich warte au no mit deko züg. Zerst mal wienachte durela .)
Ou ja masoala fotis sehr gern .) auch daumen drück für d wohnig !

Me: ha gester autoprüfig gha. Bi chli depro wil ich s echt verbockt ha. Bi letscht wuche mit de fründin so guet gfahre! Aber de expert hät gmeint ich söll automat mache
Ich müss mi nid amelde für vorem 19.1... Wo ja mi lehrfahruswis ablauft!
Jetzt weiss natürli nid obis no sell mit automat versueche i dene 6 wuche, ja obs überhaupt mögli isch, oder nomal e löli löse söll, mit nothelfee und theorie (bäh)... De so vill privat ga wies gaht und erst spöter e fahrlehrer und de prüfig. Choschtet natürlz au wieder alles wahnsinnig vill. E schöne seich. :(

De gömmer ja am sa uf lörrach is domino. Mis mami hät gseit gha sie würd am fritig scho cho, ha de termib uf die 10ni gmacht gha wil sie am nami no is thurgau sött... Jetzt hät sie firme esse, de cha sie natürli nid, nid wiiter tragisch aber gester echt kompliziert per whatsapp
Mini tz chunt ja vo zh. Sie vo lausanne und obwohl ich gseit ha es chöned nur zwei begleitpersone mit, nimmt sie eifach mini schwes vo biel no mit. Ob die welled es chleid verchaufe
De hät sie wele uf luzern am morge früeh und ich ha mini tz müsse frage ob sie mi chunt go hole, chline umweg vo zh. Mini bescht schwö und tz natürli ja .) aber mit smart. Ok de organisiert sie es anders auto, usw.. Beschti säg ich ja ( mis mami isch nid ihres mami musi no säge) .. De chunt mis mami sie heb e zug gfunde direkt. Aaaah .))) egal. Freu mi etz glich und bi dankbar hani sone tolli tz und hoff bechum ke ärger wil i 3 lüt deby ha

03.12.13 11:14
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Oh Nala! Soo doof! Isch eifach immer so en Striitpunkt wie viel und wenig imische. Häsch den mit dim GG scho gredet? Wie scho verzellt mir händ im Momemnt mega viel so Gspröch abgseh vo imische oder nöd. Es muss hald mal usdisktuiert werde. Darum bini au garnüm all zu fest in Hochziits-Stimmig im Moment. Es gaht au wieder ufwerts. Hoffe ihr chönd das kläre. Find fröge hetteds scho chöne. Anderstrum wenns es uf eigeti Choste mached tja den selber Schuld. Doof isch eifach dass den evt. meh d Möglichkeit wahr nemed zum hei gah anstatt mit eu im Hotel übernachte. Hm...

Littlefoot: Viel Spass bim Kleidershopping! Bin den also mega gspanne und hoffe mir chönd/dörfed es Bildli gseh.

Schöne Tag allne... Isch ja plötzlich nüme viel los da... Chönt mer wieder mal es neus Thema id Rundi bringe. Weiss aber au nöd was, han gad keis im Sinn.

03.12.13 11:44
nala05 

Re: Bräute 2014

danke für euri liebe wort! bi hüt morge grad uf 180 gsi

@malinchen: jo eigetli hämir scho ghofft das mir wenigstens mit unsere eltere und gwüschterte den könne no fein zmörgele.. aber dämfall nid..
i find ebe au wenn meh vrhürotet isch isch meh halt de scho e familie, au ihni kinder. i find das änderet scho einiges, aber jo die diskussion mit ihm isch noni usdiskutiert

@lil.lian: glaubi das mega freud hesch wägem termin! hoffentli findsch de dört DIS kleid
nei mi gg hets mir ebe hüt am morge im trämmli vrzellt ka.. de hani nid z fest könne reagiere, ha de nur gseit das ich das voll drnäbe find. är vrstoht si halt au, wil si wän kei gäld für e übrnahctig usgäh.

@littlefoot: ich find das übrhaupt nid cool. wenn ich amigs öbis organisier für bi ihne z uri z mache und niemer informier, sinds amigs au nid grad offe. und jetzt für mini hochzyt wird eifach ohni mi z froge öbis organisiert? si wüsse jo nid mol gnau wär iglade isch, es sin jo no gar kei iladige use, d gäst sin aso no gar nid über die (jo scho wirkli tüüre) prise informiert. i finds eifach mega fräch so öbis ohni absproch mit uns z mache.
oh das duet mir mega leid mit de priefeig? bisch den so nervös gsi? wüsst jetzt au grad nid was mache i dinere situation ehrlig gseit. wotsch den uf automat wächsle? und worum dörfsch di vorhär nüm amälde?
mir gön am samstig imfall au zu dritt au wenn si zwei gseit hän.

@pfingstrose: jo i finds eifach ganz schlimm das bis jetzt wirkli nur sini familie sich dri mischt. es närvt mi eifach mega.. an für sich isch mirs jo irgendwie egal wenn si wän widr hei go, aber i find das spricht meh wenigstens ab und entscheidet nid eifach. vor allem gohts doch no 8 mönet bis mir hürote und ebe es si no kei iladige dus und ich find das liggt an uns d lüt z informiere und nid an ihne! i find eifach, do halt scho ich so guet wie alles plan und nid mi gg könnt meh jo au mol mich froge.. *grummel* i wird glaub hüt zobe mit mim gg ärnsthaft miesse schwätze.. wil jedesmol wen är vo sine eltere zrugg kunnt, gits widr öbis neus wo ihne nid passt odr si andrsch mache wän. das goht eifach nid. und i ha s gfühl mi gg getraut sich ihne das nid so is gsicht sage.
het sich de bi dir das mitem drimische chli greglet? i vrstand voll bisch grad nüm so i stimmig, goht mir au immer grad so.

 1 .. 262 .. 522 523 524 525 526 .. 762 .. 997
gspannt   bstellt   Janedoe   malinchen   Problem   schaffe   würklich   Taeboyana   Hochziit   Location   Pfingstrose   Littlefoot   Iladige   squishy   Hochzyt   Zuletzt   würklech   irgendwie   bearbeitet   richtig