| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 264 .. 525 526 527 528 529 .. 763 .. 997
05.12.13 06:39
sasileu 

Re: Bräute 2014

Hoi mitenand

@pfingstrose
Danke,danke!
Joo ich hans bstellt,sust heti eui au gar kei Föteli derfe zeige...
Gester Obig hani plötzlich so denkt, hani mi würkli richtig entschiede willi jo zerst denkt ha i kauf das mega Prinzessinekleid und ha es "Panik-Mail" a mini Beraterin im Mery verschickt obis ide negste Täg nomol derf go aprobiere cho und den nümi mini TZ na mit...und hüt Morge bini verwachet und weiss dasi mi die ganz Nacht hi und her gwälzt ha willi vom Kleid träumt ha und dasi mi doch richtig entschiede ha und wies obe apasst wird mit echi meh Glitzer...i weiss katastrophe aber i wot so s'richtige ha und i bi eh schlimm bim shoppe allgemein...
Wegem pris,ich han na 250.- gutschi cha und zahle somit für Kleid&Schleier 3010.-
Isch en stolze Pris,aber im budget au wens echi ad grenze gaht...mir hend 3500-4000 notiert aber i dem pris muess schuhe,unterwösch,schleier,kleid und all accesoir debi si.
Gell,du hesch dis au vom Mery?

@nala
Dankeschön!
Jooo ich bin mir eigentli scho sicher,i wots den eifach nachi meh glitzrig ha,also ebe nur ade Usschnittkante.han seb scho mitem Mery abgmacht...i glaub so 100% sicher oder vorstelle chanis mir erst wens a mich apasst isch.

05.12.13 06:46
sasileu 

@squishy-fishy:
Hey,danke wegem Kleid.isch schön vo eui allne so liebi Kompliment z'ghöre!
Das mitem Eheverspreche wo ihr eui wend mache findi u herzig!
Ich het irgendwie au gern eis,git so das gewisse etwas findi...aber min GG mag nid er seit die hanz ziit er wot nid vor sllne was segä,er segi eifach "Ja ich will" und Liebeserklärig geber mir selber...
Ich foppen jetzt immer wiedermal echi demit,dass ich am Standesamt es Gelübte vo ihm wot

@Malinchen:
Au dir herzlich Danke fürs Kompliment,freut mi u!

05.12.13 08:57
Pfingstrose 

Fara: Oh GRATULIERE zu EURE Wohnig!!! Tönt das nöd schön? Ich bin total nervös gsi wo mir eusi Wohnig gha hend. Hihi! Das isch doch super. Und wenn so ziemlich alles stimmt bi dere Wohnig isches doch super. Magi eu mega gönne. Jetzt münder eifach d Wohnig vo dim Schatz no „loswerde“ oder?

Ich bin den imfall meeeega gspanne uf d Fotis vo eu woner mit de Andrea mached. Mir sind au id Reagion Bern gfahre. Isch gad en schöne Usflug gsi. Wenn hend ihr de Termin? Wend ihr den die Fotis au no für d Iladige? Ich finds cool für d Andrea sie chund au gad nommmmal meh Üäbig über mit eus allne. Hihi! Mir sind ja quasi e Chundekartei… So viel wie mir sind. Haha!

Nala: Schön händer zäme chöne rede… Ganz übereinstimme wird mer wohl nie. Aber es wer ja ächt fast langwilig au wenn mers i dem Moment ja nöd gad so gseht.

Sasileu: Hihi! Gell plötzlich isch wieder öpis wichtigs erledigt und scho isch mer wieder dur de Wind. Ja isch au en stolze Priis aber mis ja au. Haha! Defür isches das wo mir händ welle. Genau, ich han mis au vom Merys! Und ich bin immer no mega froh hanis bsellt. Was händs dir gsei wie lang das es gaht bis es chund? Häsch gad alles zahlt?

Me: Mir händ im Moment eifach Krise vor allem. Händ gseit mir dünd garnüme gross rede vor de Wiehnachtsferie. Mir händ schlicht und eifach kei Ziit. Sind fast jede Abig irgendwo weg, Schuel, Schaffe, Usgang, und das alles schön versetzt und wenn mer redet hämmer eher Diskusione weder schöni Gspröch. Schisst mich richtig ah im Moment. Chan min Schatz nüme gnüsse und er tut mer so leid willer so im Stress isch wege de Schuel. Ich glaub au d Lust zum hürate isch bi ihm aktuell total vergange. Er het a allem mega Zwievel und ich glaub er isch de Typ Tor-Schluss-Panik. Und somit steckt er mich au no ah. Grr… Den chunder wieder vo wege er würdi sich nie welle Scheide lah... *ACHTUN SCHERZ* Ja ich denk scho...

05.12.13 09:38
lil.lian 

Squishy-fishy
Ja ich nimme a sie händ ursprünglich scho de TZ gseit, was sie sich wünsched.. Abr ich finds au voll schräg. Bi ihne häts den au nöd lang ghebet, nur öbe 3 Mönät
D’Idee isch würkli no härzig. Es isch eifach öbis chlises härzigs..
Haha jaaaaaaa MSN Das sind no Ziite gsi. Da hämer au stundelang mitenand gschriebe..
Ohneiii das isch ja mega schad wegem Musiker.

Fara
Ah so lässig!! Gratuliere für d’Wohnig!! Kuuuhl :)

Nala05
HAPPY BIRTHDAY!! Ich gratuliere dier ganz herzlich zu dim Geburtstag!
Und ich hoffe, du chasch di glich chli uf din Geburtstag hüt froie Und ich wünsche dier ganz es schöööns Tägli..

Zuletzt bearbeitet am 05.12.13 09:43

05.12.13 13:29
malinchen 

@Fara: WOW, gratuliere zur Wohnig!!! So cool... Ja weisch, i ha mini Wohnig när ou mega gliebt - ou ohni Dampfabzug. I gloube die ersti Wohnig isch so oder so öpis speziells und die het me eifach gärn ou wenn's ä Bruchbudä wär.

Ja i ha Kochmobil agfragt. Sie hei mega sympathisch zrug gschribä. Jetz überlegi eifach no, ob mir det mau no verbi wei. Sie hei es persönlechs Gspräch abote zum die einzelnä Füllige bestimme. Isch halt vo üs ou nid gad ume eggä, aber dänke es wär glich no cool...

@Nala: Stiimmt, hüt isch di Birthday. I gratuliere dir ganz härzlech und hoffe du hesch ä schönä Tag!!!

@Lula: oh mann, die Nachbarin het doch ä Schade! Was sich deu lüt erloube isch würklech ungloublech...

@pfingstrose: Oh nei, das duet mir Leid dass dir sone schwirigi Ziit heit!!! Meinsch würklech er fröit sich momentan gad nümme? Villecht het er eifach so viel umd Ohre dass er sini Fröid nid so cha zeige? Wahrschinlech isch am beste, wenn de dini Freud im Moment halt chli mit andernä versuechsch z teile? Dine Fründinne oder dinere Familie u so? Es chunnt sicher ou weider ä besseri Zyt und de ränkt sich alles wieder i!!!

@squishy: hihi, das dänki imfau ou immer weni so Brüt gseh wo irgendwie alles allei bestimme und nid mal mit ihrem GG abspräche. Bi vielnä ischs ja so, dass d Frou chli meh macht wöu das ganze Bastle und Dekoriere etc. halt scho die meiste Männder nid so intressiert. Aber gliich findis quer, wenn dr Ma eifach 0 inträsse het... Es bekannts Pärli vo üs hets so gmacht, det het d Brut eifach alles mit dr TZ organisiert und dr Ma het nid mal vo allem öpis gwüsst. Deko und so het er a däm Tag z erstä Mal gseh...

@me: I ha mi Brüetsch leider no nid chönne erreiche um z frage ob si Kolleg die Crépes chönnt mache. Aber d Personalchoste mache fasch d Hälfti vo denä 3'000.- us, also ou wenn mir sim Kolleg ä guetä Stundelohn würde zahle, wärs uf jedä Fall günstiger! Mal luege...

05.12.13 17:27
squishy-fishy

nicht registriert

Ooooh, ii ha jo dä gaanz Tag no nixx gschriibä

Nala: Happy happy Birthdayy. I hoff du chasch diin Tag so richtig gniässä, fiire und diich looh verwöhne! Gratuliiäre diir herzlich und heyy jetzt treiisch du das Alter wo au aah diim Hochziit wiirsch ha. Isch das ned es lässigs Gfühl?

Lula: Wer so Nachbuure het, brucht ja keii Finde meh Würd mir also recht beobachtet vor cho… Verstaah dii GG also guät, nervt er siich eh chlii. Wenn sii gad immer über alles Bscheiid weiiss…

Fara: Gratuuuliärä zur Wohnig!! So schön sind ihr fündig worde! Macht mir wirkli muät, dass bii uns denn jo au klappe muän
Oooh Isch gad chlii doof wegem Bluätbild. Wünsch diir Kraft und Stärki und dass jetzt au no durch dä läscht Zyklus iir Heiilig gschenkt wird.
Cha dii guät verstooh, manchi Sagä gönd nöd dii ganz Hochziitsgsellschaft was aah. Finds no eh wunderschöni Alternative, am GG s'persönliche Verspreche vorher (genauso nochher) in Zweiisamkeiit z'gäh. Will s'Verspreche vom Pfarrer, het ja au wunderschöni Ussage!
I froii mii scho zum d'Föteli gseh. Ihr hend jo eu do eh meega kuuli Location gsuächt defür!

Sasileu: Ojeeh, hesch wiider chlii Zwifel am Kleiid? Darfsch es nomol go alegge? Oder han ii was falsch verstande und diä hend siich wiider gleiit? Schlussendli, darfsch diir jo au sägä: "Es isch nur s'Kleiid und es giit wohrschindli meh als eiins wo total zu mir passe würd" Vertrau uf dä Gschmack vo diir und dä Beraterin. Es isch WUNDERSCHÖN!

Pfingstroose: Tuät miir echt au leiid, dass ihr so eh hektischi Ziit duuremachet! Viellicht eiin Obig mol alles hiischmeisse, absägä und eiifach öpis schöns machä? Gell, isch halt liiächter gsaiit wiä gmacht.
I umarme diich liiäbävoll und denke fest aah euch zweii. Und hoff dass ihr Freud für s'Hochziit und Ziit fürenand wiider bald findet.

Lil.lian: Was Nur dreii Mönet ghürote? Stell ich mir unheimlich truurig vor… Bii gad chlii verschrocke.

Malinchen: Ooh Personalköste gad d'Hälfti vo allem? Da chöntet ihr also demfall echt viiel sparre! I würd uf jedefall wiiterprobiiere.
Bin ii froh, hend ihr mini Ussag nöd in falschä Hals bechooh, sondern hend ähnlichi Erfahrige. Meh chönt mii jo au beschimpfe und sägä, willl's doch eh recht unverschämtli Verallgemeinerig isch…

Me: Hüt isch GAR nixx hochziitstechnisches gloffe. Weder isch d'Offerte vom zweiite Resti cho, no het d'Sängerin gantwortet no sind unseri Kärtli chooh…
Hoffen wir auf Morgen

Wünsch eu allnä eh guätä Abiig und bis moorgn!

05.12.13 21:34
Taeboyana 

Guete Abe Brütlis, i schaffes o wieder mau... muesmer im Momänt die Zit ächt stähle zum schriebe. Aber da i regumässig mitliese, hani glich chli zGfüu, i sig no drbi... wobi sit 2-3 Tag bechumi kes Mail meh vom 2014-er Thread (vo de angere scho??), so blöd! De bini no meh wäg vom Fänschter

@Nala: Happy Birthday!! Und dir, @munggi, o no verspätet (has gloub denn nid gschafft dir z gratuliere, sorry! I hoffe dir heit beidi euche Tag i voue Züg gnosse.

@sasileu: merci für d Föteli teile und i bi absolut glicher Meinig, das wo du gwäut hesch, isch viu edler as das vom Mery's, wär mir itz o far too much gsi, aber i bi o ke Massstab, da nid so dr Tüll-Fan. Finde aber, dass dir d Spitze sehr guet steit und gfaut mir besser as zviu bling I bi sicher, du hesch die richtigi Wau troffe! Si die Zwiefu wod plötzlech wieder hesch gha, wieder verschwunde?

@Fara: Gratuliere zur Wohnig! Chli afa isch immer besser, wüu d Asprüch stiege vo zügle zu zügle Mir wohne mittlerwile scho ir 3. gmeinsame Wohnig und es wird nid eifacher ir 1. heimer aber o Chuchischäftli gha wo d Türli fasch us de Angle si gheit, Linoleum-Bode und so beige-bruni Chuchi u Bad Mir si zwar nur 1 Jahr drin gsi, aber es isch denn tiptop gsi für üs! Zieht itz di Fründ afa i und du de nachem Hochzit?
I würd euchi Föteli o gärn gseh... am 19. wartet de no es Käfeli (nach dr heisse Schoggi ) bi mir uf euch, het das d Andrea o scho uf ds Programm ta? Mir wohne ja im gliche Quartier und sie het gseit, das wär doch witzig (für die wo itz nid so druschöme: Er Fara ihres und mis Mami si Jugendfründinne und mir kenne üs vo früecher )

@Nala: Och schad hets nid klappet mit dr Andrea! I gloub dr Ougust isch extrem beliebt bi ihre... Hoffe, dir findet süsch öper wo perfekt isch für euch.

@malinchen: Hey cool mit de Crèpes. We dir süsch nid no weiss nid was fürnes Apéro planet, findi dr Priis ok, süsch hättis itz no viu gfunge. Mir zahle für ds ganze Apéro inkl. Getränk gloub ca. 2500.- oder chli weniger. Aber we dir natürlech dä Kolleg chönntet engagiere, wär doch das perfekt!

@littlefoot: Ach du Armi, das isch de blöd... i weiss itz o gad nid, vielech geisch mitem Outomat uf Nr. sicher? Chunnt haut drufa, was du när bruchsch. We dir nur d Prüefig ufem Outomat nid würklech öpis bringt, hätti o gseit, i würds eifach nomau probiere, i meine verlüre chasch nid viu. Aber aus nomau vo vore afa isch natürlech scho happig. I bi denn ir gliche Situation gsi, wenni auso bim 2. Mau nid wär dürecho, hätti o nomau müesse aus löse, u vor auem hetme denn grad dr grüen L igfüehrt

@squishy: Üsi TZ si gloub scho chli dranne und ziemli säubständig, aber das isch o nume, wüu sie (ämu die einte) o sehr viu Erfahrig hei, wo ne natürlech zguet chunnt. U mir hei ja scho im Ougust üsi 1. Sitzig gha Die Idee mit de Seckli für Motivation u Energie darfme gärn "chlaue" isch ja ursprünglech o nid uf mim Mischt gwachse, ha das gloub irgendwo im Internet gseh...

Sone 1. Sitzig find ig persönlech scho sehr empfählenswärt zum mau definiere, wasme eigentlech vone erwartet (u was lieber nid ).

@Eheverspräche: Ig fänd das ja o sehr schön u GG an sich gloub o, aber i ha chli Bedänke, wüu är nid so dr "Mann der grossen Worte" isch und ihm vielech schlicht nid viu Gschids i Sinn chunnt Würdet dir das de vorhär zäme aluege oder sötts de würklech e richtigi Überraschig si, was eue GG zu euch seit? Wasi mer o no chönnt vorsteue, isch ds Eheverspräche ufem Standesamt zmache, wos chli im chlinere, intimere Rahme isch, as ire voue Chile. Oder isch äch de das im Gägeteil no schwieriger ? I chami äbe säuber so gar nid ischetze, bi süsch nid extrem emotional ir Öffentlechkeit, aber i bi ja o no nie i dere Situation gsi, u wes de drufachunnt... Das mitem Ufbewahre ire Chischte für schwäri Zite findi e super Idee!! Ha o scho mau ghört, dassme e Fläsche Wy, äbe z.B. zäme mitem Verspräche, ine Chischte leit und die zuenaglet und se de äbe bire Krise uftuet. Brucht aber sicher no Überwindig, we de dr Fau mau itrifft...

@Pfingstrose: Oje, das isch chli e herti Zit für euch. Aber vielech isches itz eifach no gad mit de Feschttäg, wo aus chli zämechunnt und ihm haut so Gedanke düre Chopf göh. Vielech löht dir die am beste mau la vrbiga, bevor dir itz hochzitstechnisch no gross was arisset, de chöit dir euch när wieder druf konzentriere.

@Wiehnachte fiire: Das isch bi üs zum Glück nid so es Problem und geit meistens rächt guet uf. Mir fiire nur 2 Mau, am 24. bi sire Muetter und Fründ u ihrer Verwandtschaft u am 25. oder mängisch o speter mit mire Familie. Das heimer scho sitmer zäme si so gmacht und isch für üs irgendwie scho immer wichtig gsi, zäme z'fiire... Für üs z'zwöit mache mer meistens no e chlini Mini-Egofiir mit üsne Gschänkli undme feine Ässe.

05.12.13 21:41
Taeboyana 

Wow, mues sogar no e 2. Post ahänke, dä wird itz chli Ego...

I findes im Momänt no schwierig, eigentlech hani zGfüu, simer guet dinne und hei scho viu, angerersits gsehni plötzlech ds neue Jahr vor mir und ha zGfüu, denn müesse mer de langsam afa Gas gäh... Mues äuä wieder mau üsi Checklischte fürenäh, zum mi beruhige (oder de äbe o gad nid...) Das Wuchenänd weimer üs nomau mitem Apéro usenangsetze und d Azahlig für d Abelocation mache. Das si no die 2 MUSTS vo däm Jahr. Aus Angere sött gloub chönne warte... Aber immer weni bi GG erwähne "dieses u jenes sötte mer de gli luege", findet är aube i eire Seelerueh: "Ja-jaaaaaah...". Das närvt mi de aube! Wüu i bi ja die wo dra dänkt u ds Timing im Griff het... Geits angerne o mängisch eso?

So, i wünsche euch e gueti Nacht und morn isch scho TGIF

06.12.13 08:20
malinchen 

Ueeeeee, es isch Friiiiitig!!! Haha, i bi so müed dass die Tatsach scho längt ds Highlight vom hütige Tag ds sy...

@squishy: hihi, mi GG regt sich immer mega uf wenn Froue vo "ihrem" Fest redä. Es isch ihm mega wichtig, dass es "üses" fest isch. Bi üs ischs scho so, dass ig mi chli meh intressiere äbä z.B. für Blueme und Deko, ihm si drfür anderi Sache wichtiger wie d Musig und ds Ässe... Aber so ufs Ganze gseh ischs bi üs rächt usgliche.

@Taeboyana: Jaa es isch scho eher die oberi Gränze fürs Apéro. Aber mir hei süsch ja nur so Knabberzügs, das wird sicher günstig si und d Gäst söue ja de scho chli gässe ha a denä Crépes. Vo däm här findis ok...

Jaaa, die Phase hani ou gha vor ca. eim Monet... Aber inzwüsche hei mir wieder paar Sache wo mir dranne si. I ha eifach irgendwie gar nümme gwüsst was i no chönnt mache und glich hets eigetlech no so viu gäh wo me hät söue erledige - eifach no nid gad jetz. I gloub das isch haut wöu mir so viel Zyt hei zum plane, de gits halt ab und zue so Phase wome gad nümme witerchunnt...

@Eheverspräche: Das findi ou no cool mitem Wy und em Eheverspräche. Aber zuenagle würdis gloub ou nid, süsch ischs irgendwie när so "endgültig" und i würds gloub när nie wöue ufdue... Wenn d Chiste offe isch, chames ou eifach so mau wieder aluege...
GG und ig hätte gloub beidi nid so Müeh ä guetä Text z becho. I mache mir äbä ou scho die ganz zyt Gedanke drüber. I würd so Zitat us Songtexte näh aus "Zwüschätitle" u när ds Verspräche druf ufboue. Z.b. "i boue mir mini Tröim uf, rund um di und male se Scharlachrot a" u när blabla über üsi Zuekunft und Tröim und so, oder "will ich mal wieder mit dem Kopf durch die wand, legst du mir Hammer und Helm in die Hand", när blabla wie guet er immer zu mir kukkt, "let's get old together and die at the same time" blabla dasi bis a ds Ändi mit ihm wott si und kei Tag ohni ihn wett verbringe etc.

@me: bi mir louft im Moment eigetlech ou nid so viel. Ussert dass mir am Weekend würklech mau üsi Flittis müessä bespräche, spätistens am Mäntig muesi mini Feriä igäh. Jetz gits kei Uswäg meh...

06.12.13 08:37
Sue87 

Guete morge zäme und TGIF!!!;O)

Ha die wuche mega viel z tue gha und ize chani endlich widermal schribe has also gad vermisst merki;O)

Fara
I würdi SEHR gern die Masoala-Föteli gseh;O)
Wünsche dir nach wie vor gueti Besserig und dass du immer dafsch Kraft ha!l
Gratuliere zur Wohnig juhuuuu!!!! Mini TZ und ihre Fründ si ou gad am Wohnig sueche wie verruckt und i merke bi ihre dases scho eifach e mage erliechterig wäri wenn si eini hätte wülme ner mau endlich chli cha afah plane wasme alles no brucht etc….

Littlefoot
Ohje megder Autoprüefig….wie de Automat? Du Söusch d Prüefig ufemne Automat mache?
Hesch di scho entschide obds machsch?
Ui bi de mega gspannt was du vom Domino verzellsch wett ja de ou det häre! Wünsche dir viiiiiiiiiel Vergnüege Morn und bi scho gspannt ufe Bricht;O)

Nala
Ohje das verstahni dass di ergeret dass si scho gad organisiere…aber vilicht isches ou d Vorfreud…? Isch doch guet heiter ize zäme drüber gret und mängisch duet doch das guet….mi GG het aube ou bi teilne Sache ds Gfühl i sig e Dramaqueen aber bi aube de glich froh hanis chönne alles loswerde;O)de isches mängisch scho weniger schlimm;O)
Und du geisch ja morn ou uf Brutkleid-Shoppingtour;O)
Bi auso ou scho sehr gspannt uf di Bricht und wünsche dir viel Vergnüege!!

Sasileu
Wooooow es mega schöns Kleid und de Schleier passt perfekt!!! Merci vielmal fürs zeige!!!
Gsesch emu glücklich und schön us ou wend müed bisch;O)

Lil.lian
Hihihiihihi ha gad müesse lache meg dim Kommentar wie bide Baby-Karte wo usder Sicht vom Baby gschribe wird „I ha denn und denn der Weg usem Buuch gfunde“;O)
Mir hei ds Geburtskärtli voder Schwägerin becho und det steit so e Spruch druffe mein Mami hat sich nicht vollgefressen nein im Bauch hab ich gesessen oder so finde das uuuuu komisch und wett das nie uf mim Kärtli ha;O)

Pfingstrose
Ohje das kenni so Zite….bi üs isch ou gad so dasmer beidi uuuu viel los hei und üs chum mal gseh und Hochzit isch eh gad keis Thema und für nüt hetme würkli Zit…aber das chunnt de scho wider oder was meinsch?? I findes u schad dass die Wiehnachtszit immer so stressig muess si debi wäris sone schöni Zit?! Ha extra das Jahr scho fasch alli Gschenkli im November bsorgt und glich hani ize mega viel los und z tue?! Hoffe dir heit gli wider chli meh zit für öich…!

Malinchen
Ou so cool mitdem Crepewägeli und wenn der no bide „Personalchöschte“ chöntet spahre wäris ja dopplet cool?? Bi auso ou meeeeeeeeeeega müed und meeeeeeeega froh isch fritig;O)

Taeboyana
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa das kenni nume zu gut…ha ds gfühl i bi der wandelndi Weddingplaner und wenn mi GG mi nid hätti hättemer weder chile no location no süsch irgendöpis und würde äuä bi üs deheime im chline rahme spontan hürate;O) aber si chöi ja ou froh si hei si üs?!;O) i kenne das ou und hamer ize gad woni di post glese ha vorgno dasi mir wott wie sone To – Do liste bis endi Jahr mache was s Hochzit betrifft. Und weni die pünkt erlediget ha de weisi ize muesi echt nüme so stresse bis endi jahr…ha ja der Weddingplaner vo weddix.de und lut dem simer völlig im Zitplan…;O)

ME
Auso bi üs isch gad chli Krise dinne…mir chöme so nid vom Fleck irgendwie…mit Wiehnachte und Gschenkli und züg womer los hei und i wo no am Nachtmärit Burgdorf am 20te Dezember e Stand mache (ACHTUNG SCHLIICHWERBIG – CHöMET DOCH VERBI)
Und mi GG het em Fotograf scho vor öppe 3 Wuche es Mail gschribe und nüt ghört. Das nervt mi mega und säge ihm immer wider er söu doch mau alüte aber er machts nid…. Und süsch isch no so viel womer no nid gnau wüsse….und ner isch no es riiiiise Gstürm gsi mit mire einte Brutfüehrerin. Bi letscht Wuche mit mine 2 Brutfühererinne und der TZ 2 Tag in Freiburg in Breisgau gsi und si het über alles mega gstänkeret und mit üs immer de Strit gsuecht mega komisch…womers hei wöue aspreche het si gseit si heig nüt z kläre und kei Luscht mit üs z rede und mega komisch….i weiss ize echt gad nid so wie witer?! Morn chöme alli mit ahang zu üs cho Esse und Lotto spile und i weiss no nid wie das söll werde?!

1 .. 264 .. 525 526 527 528 529 .. 763 .. 997
Location   Pfingstrose   squishy   Hochziit   Problem   Littlefoot   Zuletzt   malinchen   bearbeitet   Taeboyana   würklich   schaffe   gspannt   Iladige   irgendwie   richtig   bstellt   würklech   Janedoe   Hochzyt