| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 265 .. 527 528 529 530 531 .. 764 .. 997
06.12.13 10:16
squishy-fishy

nicht registriert

Re: Bräute 2014

Guuätä Moorgä iihr Schriiäbwüätige und happy Friday and SAMICHLAUS-Tag!

Mir hend gad glernt, dass meh bimene Bewerbigsgspräch zur Lehrerin gfragt cha werde, wiä's Samichlaus-Gedichtli über sich luute würd. Was würdet iihr do sägä?

Tabeboyana: Das kenne ich guät. Miin GG bringt nixx us dä Ruäh. Er findet immer "do findet mir denn scho no eh Lösig" oder "Het jo no Ziit, pressiert nöd soo.."
Mir hend uns denn chlii müässä finde. Uns gegesiitig chlii apasse. I darf nöd immer alles gad sofort welle und er sött nöd immer alles ufs nächste Weekend oder no länger verschiiebe. Aber ii kenns guät. I ha mir gad au überleiit, wass MUSTS bii uns vo dem Jahr sind. Muä ii gad miit miim GG hüt Abig aluägä.
I denke, ihr sind ja würkli guät ii dä Planig. Ihr hend scho sooo viiel. Ihr dörfet eu au gad ii dä Wiähnachtsziit ziit für anders näh und im noiie Jahr wiider Gas gäh.

Malinchen: Das Männer nöd so viiel Interesse für Bluämä hend, find ich no fast klar. Finds aber ebe meega wichtig, dass er sini Saache gliich ibringt. Es isch unser Fest und nöd miis. Do bestot er ja druf, derum find iich's so schön und wichtig wiä er mitdenkt (mengmol meh, mengmol weniger )
Da isch doch eh wirklich wichtige Grund zum d'Flittis bespreche! I hoff fest, dass ihr es wunderschöns Plätzli uf däre Welt findet, wo ihr eue Start ins Ehe-Glück verbringe chönt!
Woow, du hesch diir würkli scho meega Gedanke fürs Verspreche gmacht! So muäss es ja eiifach guät ussechoh I finds schön mit dä Liiedzitat. Es machts gad meega speziell und nöd eiifach abegliiret. Es chunt vo Herze, meh merkt da nu scho dä Beschriibig aah!

Sue: Tönt chlii so, als ob dä Wurm diine isch. Es isch halt en Monet, wo alli öpis vo eiim wönd. Familie, Buude und Fründe und und und… Vo dem her chönt iihr eu au diä Ziit näh, zum d'Vorbereiitge z'ruäh looh und denn nach em ganze Wiähnachtsstress voller neuem Elan starte. Anderi planet ihres Hochziit innerhalb vo dreii Mönet. Denn dörfsch du diir also würkli eh Monet Pause leiiste.
I müässt sägä, ii chönt da gar nöd ha, wenn mii GG nöd alüte würd und dass dreii Wuche… I würds selber in d'Hand näh oder sägä: "Jetzt oder ii machs."
Ooohjeminee. I cha dini Bruutfüährerin voll verstoh. Siit 6 Jahr wartisch uf en Atrag und siit 6 Jahr gsehsch immer wiider Pärli glücklich hürote und da cha eiim recht uf d'Stimimg schlooh. I muä sägä, ii bii gad chlii truurig für sii! Aber natürli giit das ihre keii Recht, ihri schlecht Stimmig uf eu übere z'transportiere. Viellicht versuächsch mol mit ihre allai rede? Ihre eiifach au sägä, dass diir leiid tuät und du diir guät vorstelle chasch, dass s'diich begleiite für sii nomol eh chlii schwerer isch und ihre fest danke sägä. Ihre wird nämli so immer vor d'Nase ghebt, wo sii nöd bechunt. I cha mir guät vorstelle, dass do Verständnis am meiiste helfe chönt? Oder viellicht schätz ii's au falsch iih und da isch scho lang passiert?

Lil.lian. Meega müähsam wenn's ned antwortet. Eh Offerte isch ja nöd vo hüt uf morn gschriibe. Aber dass gad gar nüd chunt, find ii also fast scho chlii frech. Wo bliibt "der kunde ist könig"? Werum isch er au nöd bereiit es normals Shooting mit eu z'machä? Engagement-Shooting sind ja nöd irgendwas meega abartigs speziells? Find ii jetzt chlii vestgfahre vo ihm/ihne...
Mir hend mol Badekuugle als Wiähnachtsgschenkli gmacht. s'Rezept isch ussem Internet gsii. Aber meiinsch ii würd das jetzt wiider finde? Mir kennet Gastgschenkli au nöd so. Drum giits wohl eiifach kaii. I ha da no niiä erlebt und da s'erst Mol do im Forum ghört

Pfingstroose: Was?! I find das joo ober frech vo siim Papa.. Da isch es Gspräch leiider dringend nötig. Cha aber verstoh, dass diir da nöd eiifach fallt und du au keii Lust druf hesch. I muä aber sägä, ii finds echt schön, dass dii GG so zu dir haltet! Wa hend d'Mensche für Problem, dass eiim immer s'Hochziit wönd vermisse?! Wünsch diir ganz viiel Glasseheiit, dass diä Beschuldigunge und Fertigmachereie diir nöd z'nöch chömet und du und diin GG eiifach au drüber stoh chönt.
Het denn diin GG eh guäts Verhältnis zu siim Paps?

Me: Wiä bii dä LaMariee isch unseri Musterkarte choh. Es het eiin Details wo Mami scho apasst het und jetzt wird sii perfekt sii. Mii GG het sii no gar nonig gseh Aber sii isch so, wiä miir's hend welle. Vo dem her… Jetzt liit dä Verteiilig aah Wiähnachte nixx meh im Weg

Wünschä eu allnä eh wunderbar guätä Tag!

06.12.13 11:02
Sue87 

Re: Bräute 2014

squishy
i hätt normalerwiis ou de Nerv nid so lang nüt z melde wenn de Fotograf nid zrukschribt aber wüui süsch so viel selber umd Ohre ha gha bini gar nid dezue cho azlüte aber mi GG hetmer ize per Mail versproche daser hüt Abig vo deheime us de alütet
mege ihrem fehlende Atrag dafme ebe GAR nüt aspreche. isch öis allne scho mal passiert und findes ou unter fründinne dafme doch ou mau säge dases eim mag dass kei Atrag chunnt aber da wird si ner gad u verruckt und seit das göngi nume si und ihre Fründ öpis a und de isch d stimmig aube gad nüme guet.
es isch ebe no schwierig si seit ja nid offiziell dass si iversüchtig isch sondern me merkts eifach und denn das go aspreche isch wie emne Vulkan es zündhölzli inezschüsse und da hani gad d Kraft dezue im Moment nid....hoffe ize dass si vo sich us merkt dass si nid fair isch und mit üs drüber redet...

döfemer d Musterkarte gseh??

06.12.13 11:18
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

ME: Sie sind scho immer mega kompliziert gsi. Aber isch no meh oder weniger gange. Am Afang hetted GG am liebste eifach jede Abig bi sich zum Znacht gha. Aber isch scho wege sinere Schuel nöd gange. Und er hettis au nöd welle. Den händs immer gfunde, ich bin schuld das er uszoge isch obwohls er 100 mal gseit hät das er ja au het welle uszieh. Tja es isch so Welleartig mal chli besser und den wieder irgend so e Szene. Wenn min GG glicher Meinig isch wie sin Vater den händses super und suscht hald nöd. Die verstönd nöd das mer Chind nöd für immer hät.

Aber ebe min GG isch eifach de besti... Ich bin froh hani ihn und ich bin froh händ mir ächt fast immer die gliche Asichte oder zumindest die glichi Richtig wo mer überlegged.

Sue: Suscht chasch vieliecht ihre wenn den magsch und sich nöd vo selber gleit hät en Brief schriebe. Also mir fallt das amigs eifacher wie rede. Und eifach säge, dass du nöd wotsch dass sie dur das verletzt isch bzw. dass du dir wünschisch dass sie au freud hät will sie würdi sich das irgendwenn sicher au so wünsche. Und spötistens denn bereue dass sei so en Miesepeter gsi isch. Also das musch ja nöd gad so schriebe aber i dem Sinn.

06.12.13 11:28
malinchen 

Re: Bräute 2014

@squishy: haha, das isch ja mal wieder typisch PH!!! När söllsch es Värsli über di sälber ufsägä oder wie???

Jupii, öii Mustercharte si cho!!! So cool...

@sue: ah so isch das... I verstah sie irgendwie ou, aber wie squishy seit es git ihre keis Rächt när ihrä Frust a dir uszlah. Hihi, gang doch zu ihrem GG und säg: "Chönntsch du dire Fründin ändlech mau ä Atrag mache?! Es närvt dass sie fasch platzt vor Iversucht wüll sie so gärn wett hürate und du Trottel fragsch eifach nie!" Nei das isch ja würklech ä mega doofi Situation wenn du's nid mal darsch apsärchä ohni dass sie gad explodiert... Hoffe für di, dass sie sich chli cha zämänäh!!!

@pfingstrose: o nei, das duet mir gad mega leid!!! Fühl dich gedrückt!!! I kennä das chli vor Familie vo mim Ex, det isch ou jedes mal es riese Drama gsi und es isch ewig gange bis sie mi akzeptiert hei (ca. 3 Mönet später hei mir üs trennt )... Es isch eifach verletzend für beidi (GG und di) wie sie sich benähme. I meine, dini Familie het ja vor dr Verlobig vo gar nüt gwüsst - wie sölle sie öich drängt ha. Abgseh drvo, dass das sowieso ä total absurdi Vorstellig isch! I findes guet, dass dir det härä göht und das ein für allemal klarsteuet. De heit dir öies Müglechste tah und sie chöi när luege was sie drus wei mache...

@Geburtschärtli: Ja i finde ou ufnes Chärtli ghört ds Baby und nid ds schangere Mami. I finde so Fotos mega schön, aber das würdi eifach für mi und mi GG mache ömu nid für det druf... Aber dr Nachteil isch halt, dass mes när nid cha vorbereite. Findes aber ou nid schlimm wenn ds Chärtli nid gad 2 Täg nach dr Geburt bi de Lüt isch.

06.12.13 12:13
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Squishy-fishy
Oder eifach das schriebet mier händ dis Mail übercho, mier bruched aber no en Momänt zum d'Offerte erstelle.. Das wär uu eifach zum schriebe :-/ und chundefründlich..
De Fotograf hät scho gmeint er chönt so es Shooting mache, aber er hät mi den chli unsicher dunkt. Und mier hät den d'Andrea de Vorschlag gmacht sie chönti susch es Shooting abüte und den hani dänkt, jep möchemer :)
Ich han mer au grundsätzlich scho überleit wege de Gastgeberschänk öb mer das würkli sölled mache. Abr mier hät würkli die Idee mit dene Cupcakes so guet gfalle.. Ich duen mal diheime chli usteste und luege öbs klapped :) Wenns klapped gids die und susch nüt
Ah so schöööön! Den hät sich de Gang zum Briefchaste hüt definitiv glohnt!! Dörfemer sie gseh? *gwundergwundergwunder*

Pfingstrose
Ja aber die Vorgschicht mit sim Papi vo ihm findi au scho sehr schräg. Aber das gaht ja würkli nöd, dass a allem du tschuld bisch. Meinigsverschiedeheite gids immer. Und us dem Alter isch er dusse, dass er immer diheime söt esse..

Malinchen
Ja bini dinere Meinig wege de Chärtli. Und ide hütige Ziit (Natel, whatsapp) gahts ja eh schnell ume das jeze s'Chind uf d'Wält cho isch.. S'Mami hät mer ja scho 9 Mönät (nöd ganz) schwanger gseh.

06.12.13 12:49
littlefoot 

Re: Bräute 2014

hello ladies

ihr händ ja gas ge :)

fara: félicitations zu de wohnig ! freut mi grad für eu

malinchen: 3000.- find ich persönlich u vill, aber ha ja au nid sones riese budget :) wenns für eu stimmt isch ja guet. aber würd au spar woni cha, das personal isch immer so tür bim caterer usw.. drum bin ich froh isch es bi eus ur 12.- pro person :) für ufrume, service deko und alles.

lula: was isch das gsi mit de nachbri ? bi nid drus cho.,.

pfingstrose: u nei doof wenns agspannt isch mit de schwiegerfamilie ;( hoffe chönds kläre, au wennd nid so luscht häsch.

lilian: ich ha letscht jahr füessli und händli us seifi gosse. has nid so eifach gfunde d form schön herezbecho...

taeboyana: ja, isch en seich wenn alles ablauft. hani scho mal gha vor 8 jahr ;( aber s grüene L hani imfall glich nöd, wil wenn me mal en atrag devor gstellt hät bechunt me das nöd...
ich glaub ich würd mi nid stresse, weiss zwar nid gnau wenn ihr hü¨rated aber s längt sicher no alles nach wienachte :) die lüt hend ja au wienachte, de hends au weniger zit zum abkläre :-)

sue: danke füre stempel .)
ich kenn das mit wienachstress..da e samichlaus fir, det e wienachtsfir i de chrippe, schuel,..gschänkli hemmer no kes einzigs, nid mal de regebogezucker womer wetted mit de chind mache hani agfange aber ha etz au anders im chopf mit dere prüfig.
ou doof weg diniere kollegin...da chamer nid vill mache wobi ich nie ganz versta warum me sich eifach nid cha freue für öper womer gern hät...mir händ au jahre müesse warte zum hürate und es händ anderi ghürated...hami immer gfreut.

lamariee: cool, freu mi de scho die iladige z gseh :) mir händ das für d wienachtsferie agsetzt...

babychärtli: haha so guet. aso ich ha au immer foti gha vom baby und die sind au immer sehr spat use. die erst zit isch nid s chärtli wichtig, oder :.)

squishy: äh es versli über sich mitem samichlaus bezoge ? hä ..)
ou chani au mustercharte gse :)

kei antwort vo dienstleister..: ou das isch nervig. ich bi amig au nid so geduldig :) ich würd halt knallhert alüte. aber mi GG het ja au sölle de kolleg wo i NY isch amaile. er hets bis jetzt nie gmacht und ich glaub er will garnid, will er s gfühl hät mitem iflüge chunts ja türer..mir nehmeds mal easy, findet de scho was. budget isch ja gleich null haha .)

me: ja die autoprüfig..ich ha chli müeh momentan...bi gester go automat probefahre und isch relativ guet gange, aber bi immer noni die begabt autofahreri wo d prüfig eifach chönt versiebe
chli deprimierend...er hät etz gseit 10 stunde à 90.- und ich schaffes im januar. isch aber so blöd, hett die 900.- ja eigetli gar nid. mi GG muss etz ufs plante fitnessabo verzichte
ich muss mal mit dene luege obi cha schenke uf wienachte aber denn in rate zahle. ha so schlechts gwüsse...zudem hani eifach e riese druck das z schaffe, echt müehsam.
ja morn brutchleid chaufe :) mal luege wies usechunt, bi ja scho mal gsi. irgendwie bini nid so i de stimmig. geld uszge :(

h¨t abigt chunt mini schwes/tz
zerst no quartier samichlaus

wünsch eu schomal a nie weekend .)

PS: sorry a die woni vergesse ha oder uf das woni nid igange bi..

06.12.13 14:08
nala05 

Re: Bräute 2014

hoi zämme
huuch hüt isch jo widr richtig öbis los

danke für d geburiglückwünsch han e schöne obe geschtr ka. :)

fara: glückwunsch zur wohnig!

taeboyana: leider duet e gueti fründin vo ihre au am 1.8. hürote, isch klar wot si dört de gärn drbi si.. cooli idee no mit dr fläsche wyy zu de ehevrspräche (alkohol hilft halt amigs doch bi dr lösig vo problem )
dänk au dases ide hz-planig so wälle git und jetzt no mit wiehnachte het meh eifach scho gnueg anders au no ztue.

malinchen: hoff ihr könnet das wucheänd euri flittis plane so wie ihrs euch dänket :o)

sue: ouuuhh das isch wirkli chli vrzwickt mit dinere fründin. hmpf vor allem wenn si nid drüber schwätze wot. i wüsst jetzt au nid grad so was mache, evtl e brief schriebe oder die sach trotzdäm eifach mol usdiskutiere, wil isch jo au blöd wens de immer so e trüebti stimmig isch.
burgdorf liggt leider nid grad ufem wäg, aber i wünsch euch jetzt scho viil spass a eurem stand!

lil.lian: i find das e schöni idee mit de cupcake seifene! i würd mir das jetzt sälber zwar nid zuetraue, aber wenns ane bikunsch isch sicher meeeega
hihi guete spruch vo dm gg und em grossvatr mit dr badebombe, stell mir au grad bildlich en ältere maa drmit vor hihihi
i ha mir s gliche au scho übrlegt wägem engagement shooting bi dr andrea, ha aber schiss das mirs de so gniesse mit ihre das ichs de no blöder find das mir si nid ha könne a unserem hz.
viil spass morn bim shoppe!

lamariee: bi de au scho gspannt uf föteli vo eurer karte

pfingstrose: hmmmmm das tönt gar nid guet bi dir/euch. wiso mische sich de d eltere vom gg so ii in euri hochzyt?! und den zsage das dini familie euch beeiflusst, drbi hän sis jo au nid frienr gwüsst. oh mann das isch so e schwierigi sitaution, i wüsst gar nid wie drmit umgoh. hoffentlig könnet ihr euch uspräche mit ihne und das den au widr chli freud ufkunnt. so vrdärbe si eim jo scho chli alles. drugg euch ganz fest dr duume das alles guet kunnt und fühl di ganz fest umarmt! i weiss echli wie's isch wenn d familie vom gg ein nid 100% ahnimmt und das isch so e s**** gfühl! hoff wirkli für euch das ihr e befriedigendes gspröch könnet führe.

squishy; oh würd au gärn föteli vo de karte seh! toll sin d muster scho ko und em vrtele stoht nüd meh im wäg!

littlefoot: i freu mi scho sooo uf morn i hoff ganz fest mir finde beidi unser kleid!
oh je so doof wäg däre autopriefig.

geburtskärtli: hihi i find so aktföteli, Ich-Text au nid grad berauschend. mir mien uns den eifach alli im "mami-forum" mit de gliche näme amälde, de könne mir uns vo so mischt abhalte

me: i bi scho sooo gspannt was morn usekunnt, gang jo au go kleider shoppe!
wünsch euch allne e schöne fritig!

bruutträff: isch dr 1.2. dämfall fix? im brutträff thread kristallisiert sich jo das chli use :o)

schöne fritig zämme!

06.12.13 14:20
LaMariee 

Re: Bräute 2014

@Nala: du gisch iz Dominios gäu? hesch mau scho ir Schwiiz gluegt gha wägemne Chleid? machts äch priislech viu u? bi de gspannt was zbrichte hesch wünsche dr ömu viu Spass u hoffe du fingsch DIS Chleid

@littlefoot: dir ou viu Spass bim Shoppe morn u hoffe für di natürlech ou dass DIS Chleid fingsch ou wed villech no gad nid so i Stimmig bisch.... das isch de morn sicher besser

06.12.13 14:49
littlefoot 

Re: Bräute 2014

Lamariee: coole name übrigens 😄 aso ich bi z luzern gsi und d prise hend mi schief hindereglitzt ;) ga ebe morn au is domino, wil ich ghört ha dass teils s glich chleid det bis zu 1000.- billiger gsi isch.

Nala: jep bis morn :))))))

06.12.13 14:58
LaMariee 

Re: Bräute 2014

Merci littlefoot
ah dir göt beidi uf Lörrach? cool
ja das hani äbe ou ghört... drum wäris scho no interessant
viu vergnüege

 1 .. 265 .. 527 528 529 530 531 .. 764 .. 997
Location   Pfingstrose   Littlefoot   Problem   malinchen   Taeboyana   Iladige   squishy   würklich   Janedoe   Hochziit   Hochzyt   richtig   bstellt   würklech   schaffe   gspannt   bearbeitet   Zuletzt   irgendwie