| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 27 .. 51 52 53 54 55 .. 526 .. 997
22.01.13 16:38
FringillaVigo 

Re: Bräute 2014

@biber: Willkomme! Nei, zu däm hani mir ebe sälber no kei Gedanke gmacht. Vilich bi Musigschuele afrage odr unger www.artisten.info/?

@squishy-fishy: ha di letscht Bitrag nonig gseh gha... Aso ig finge, däm chame sicher traue. Ebe, es git jo paar so Restaurants wo das abiete. E Kollegin isch letschtens amne HZ gsi imne Restaurant wo s ässe, deko, übernachtig und Getränk (ohni Bier) für 100.-pP bechunsch und es sig emu oh extrem guet gsi (und ds Resti süsch isch scho eher chli ghobner) luegts euch doch unverbindlich a, de merketr jo obs öpis für euch isch!

Zuletzt bearbeitet am 22.01.13 16:40

22.01.13 16:58
morelia 

Re: Bräute 2014

hey was geit de hiä ab?? de geisch ga schaffä u lesch deheim ds laptop a und d 2014er brütlis hei hurti 4 sitä gschribä. ier machet dä 2013er brüt langsam konkuränz

biber und squischifischi: vo mir äs härzlechs willkommä öich beidnä.

biber, mir band weisi no nid was mir ir chiuchä wei. lueg doch mau uf plan-dein-fest punkt ch.
vrzell doch no chli öbis vo dir, wed wetsch....

squischifischi: luschtigä namä bi o eini vo dä jüngerä hiä, wirdä disä monet 24. wemer hüratä si mir 9 jahr zämä u kennä düe mir üs sider am 2003.

22.01.13 17:10
biber 
Re: Bräute 2014

also :-) jo wo sölli au afoh ehm jo ech ben erst frösch verlobt settem.. ond kenne düemer üs etz 8 johr...hürote wettet mer im aber erst afangs 14 ond etz wouis chum chan erwarte suechi chli tipps ond tricks vörnes perfekts hochzit:-) get so paar sache woni ned so ganu weiss was esch real ond was ned:-) vorallem wa nehmt mer vörnes budget als ziel`!? ech ha kolleginne wo 10000-20000fr budget ibrechne wohär besch de du?

22.01.13 17:20
squishy-fishy

nicht registriert

Re: Bräute 2014

squishy-fishy isch vo Nemo. Dori saiit im englishe dä Qualle "you are my little squishy" und drum bin iich dä squishy-fishy worde... =D

Es werdet jo au immer meh Lüüt, s'Johr 2014 rückt immer nööcher Denn lauft automatisch meh los in unserem schönä Forum <3

Siit dem ich da Forum lies, also siit hüt, han ii s'Gfühl, dass ich's Budget für es Hochziit total überschätze. I ha immer mit viil meh grechnet. Ha denkt, dass 20'000.- nie und niemer langet für ä klassisches Hochziit und ii chas mir jetzt au nonig so ganz vorstelle...

I ha viil glese, dass de Papierkram für Zivilamt mehreri hundert Franke chostet und ich frog mich, ob ii blind bii. Wa für chöstä chömet denn alles? I ha bis jetzt nu Grundgebühre 75.- glese und da isch jo no lang nöd mehreri 100.-... Who knows more? (leider chan ii keiin Link poste, sus het ii jetzt zeiiget wo ii da gseh han..)

22.01.13 17:24
malinchen 

Re: Bräute 2014

squishy-fishy und biber: welcome ou vo mir!!! =D

Mir si ou no am budget plane... I cha mi äbä ou nid so entscheidä wo dasi d schwärpünkt wetti setzä. I bi rächt kreativ u machä sicher das ganze Papierzügs (STD, Iladige, Tischchärtli), Deko und d Chleider fürd Bridesmaids und TZ sälber. Aber ds Material choschtet natürlech när glich (teilwiis ev. sogar meh als weme es günstigs Chleid chouft)... Eismau hani sogar überleit obs müglech wär d Bluemä fürd Deko sälber azpflanze. =D Ob Catering oder Resti steit ou no idä Stärnä. Ds einzigä wo mir wüssä isch eigetli, das mir ä DJ wettä. =) Aus Budget hei mir üs 15'000 vorgnoh, das isch aber die absoluti Obergränzä und inkl. Honeymoon, d.h. fürds Fescht an sich blibt vllt 10'000 übrig.

22.01.13 17:27
FringillaVigo 

Re: Bräute 2014

@biber: 10-20 kFr isch sicher nid Leid, aber wedr nid so vil heit/weit usgäh, chames au mit weniger mache. Und mit meh geits natürlich immer! Im Internet fingsch viel Budgetplän, chasch ja mau eine usfülle und de zämerächne und luege ob dr Ändbetrag für euch stimmt. Oder lueget, was dir nech choit leischte und verteil das Gäld uf die einzelne Pöschte zum luege obs würd länge. würd im Fall no e "Resärve-Betrag" iplane. Schliesslich weiss me jo nie, ob nid öpis plötzlich tüürer chunnt als planet, oder vilich vergisst me e Poschte izberächne oder was au immer.

@morelia: ja gäu, isch e mega aktive Tag

22.01.13 17:27
malinchen 

Re: Bräute 2014

squishy-fishy: Standesamt isch gloub rächt unterschiedlech vo Kanton zu Kanton! Ig ha 200.- für Gebührä vom Standesamt, 50.- fürs Familienstammbuech und 30.- fürd Hüratsurkundä bim Budget ufgschribä, das hani gloub mau ufdr Homepage zämä gsuecht. Aber ob das würkli aues isch und obs ds SG glich isch weisi nid!

22.01.13 17:37
biber 
Re: Bräute 2014

aso vörs papier zügs han ech au ned meh grächnet als ehr ha aber au no nienet gseh das das vell meh kostet..velech semmer aber alli blind
aso ech ha au emmer gseit ned meh als 10000 fr aber me vergesst ebe vell wo glich nochli kostet...ech lo au de ring lo afertige ond ned en standart ring da findi no wechtig...be üs esch aber lokalität met esse ond getränk vör 60 pers scho uf 6200.- hend ehr au sovel gäst zum ässe?

22.01.13 17:39
biber 
Re: Bräute 2014

aso ech mues säge spare müemer auno rächt bes denne wou mer bedi ned es vermöge uf de site hend:-) hend aber au eher grosszögig grächnet met gwössne sache we ring,kleid usw....das mer eher zvell rechne als zwenig..aber danke vell mol vörd tipps

22.01.13 17:41
malinchen 

Re: Bräute 2014

biber: mir machä es grosses apero (ca. 180 Pers.) und ds Ässä när nur im chlinä Ramä mit dä ängschtä Familiemitglieder und Fründä (max. 40 Pers.)...

Ja gäu, es summiert sich äbä scho schnäu. Mir hei ömu d summerferiä das jahr scho mau gstrichä... ;-)

 1 .. 27 .. 51 52 53 54 55 .. 526 .. 997
malinchen   bearbeitet   Hochzyt   bstellt   Hochziit   richtig   Littlefoot   schaffe   Janedoe   würklech   Location   gspannt   Problem   Zuletzt   Taeboyana   squishy   Iladige   Pfingstrose   würklich   irgendwie